25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

DOKUMENT: Stanovisko Svobodných Rusů

Současné Rusko dokázalo, že je kriminálním státem a Putin válečným zločincem. Svobodní Rusové požadují zřízení mezinárodního tribunálu pro odsouzení ruských válečných zločinů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 11.10.2022 23:23

Mnichovská dohoda II ?

P. Diviš 11.10.2022 23:22

A serou na vás ...

V. Němec 11.10.2022 22:43

Tato americkoruská válka nemůže skončit jinak, než třetí světovou, nebo nějakou dohodou USA s RF. Biden je sice dement, ale jeho loutkovodiči čekají, až budou dostatečně uvolněné zbrojní sklady pro nové zakázky, otestovány nové systémy a dost mrtvých Ukrajinců a Rusů. A my jim v tom pomáháme, dokud nezůstane kámen na kameni.

Jenže ten tragický tanec je nad šílenou propastí!

Přesto vkládám [>-]

J. Vávra 11.10.2022 22:42

Další ruský troll zahýkal. Zalezte švábi!

J. Černý 11.10.2022 22:40

Noc je ještě mladá a ferda Farda má poluci.

J. Černý 11.10.2022 22:39

Ginzburgu vemte si svobodné Ukrajinky a budete mít klid. Je jich tu hodně ;-D

J. Černý 11.10.2022 22:36

Vávro na Plzeň

V. Němec 11.10.2022 22:32

R^R^R^

J. Vávra 11.10.2022 22:25

Kde jste na tohle přišel, že Rusko vyčerpá Západ, pokud zůstane jednotný a sleví ze svého pohodlí? Rusko bylo ekonomicky před válkou až za Itálií, válka ho stojí strašné prachy a jen proto, že Rusové jsou na strázně zvyklí, tak Putler může sebezničující konflikt vést. Mimochodem kdo tehdy koho uzbrojil? Tehdy v tom byly USA víceméně sami, dnes i Evropa poznala, že jde i o ni, to Rusko nemůže ustát. Západ nekolabuje, jen má potíže a platí za svou blbost, že věřil ruským barbarům, že s nimi jde normálně mírově obchodovat a že Russáci potlačí svou imperialistickou podstatu. Západ se z problémů dostane, Putin ne.

J. Joudová 11.10.2022 21:52

A za co teda vlastně pana autora kritizujete kromě toho, že je (podle Vás) Žid? To je podobné, jako by Vás někdo 'kritizoval' za to, že jste Slovák. Národnost, vyznání a další atributy by snad měly být v diskuzi irelevantní, ne?

J. Vávra 11.10.2022 21:39

Tahle zločinecká svině totálně zničila v Sýrii bezohledným vybombardováním Aleppo. Přál bych si, aby byl co nejdřív v dosahu Himars a nebo odstřelovače, nic jiného nezaslouží.

J. Farda 11.10.2022 21:37

Putin by se rád sešel s Bidenem, naznačuje Lavrov. Schůzku však nikdo nenabídl. ;-D

https://echo24.cz/a/SZnyd/zpravy-zahranicni-putin-biden-schuzka-zvazeni-lavrov-usa

Dokonce i náš pan prezident hlásá zásadu, že s teroristy se nevyjednává, s teroristy se bojuje! R^

J. Vávra 11.10.2022 21:30

Ruský troll Čermák žvaní a mele ruské narativy jako obvykle.

H. Lukešová 11.10.2022 21:28

No jo, to asi máte pravdu, 19 lidí je samozřejmě zanedbatelné proti 30 tisícům.

K. Filip 11.10.2022 21:27

Taková Anticharta od bývalého Rusa.

K. Filip 11.10.2022 21:26

Na co jsou Indům tanky, mají bojové slony.

D. Laurencikova 11.10.2022 21:21

Jak vyctete: "Několik desetiletí po válce odhadovaly různé zdroje počet mrtvých v Drazdanech až na 250 000..." To se mne osobne zda realistictejsi, nez 25 - 30 tisic, po tech opakovanych infernech - kobercovych naletech - ktere byly vlastne potrestanim nemeckeho obyvatelstva. Ukrajinskych obeti bylo pri ruskych naletech na ruznych mistech na Ukrajine 19 (slovy devatenact), jak jsem cetla v novinach. Kazda obet je jedna navic! Ale "plosne nalety"? "Genocida", jak tvrdi Klitschko? Jak potom oznacit to, co zpusobily USA ve Vietnamu, iraku, Srbsku, v Afghanistanu... kde zahynuly miliony lidi?

D. Laurencikova 11.10.2022 21:08

Pri plosnem bombardovani Drazdan prislo o zivot pres 30 tisic lidi.... , chcete rict, ze to tak podobne vypada ted na Ukrajine? Ja bych byla s timto oznacenim prece jen trochu zdrzenlivejsi. Z Wiki jstem vam vykopirovala, jak vypadalo plosne bombardovani: Bombardování Drážďan – Wikipedie (wikipedia.org)

Jiste je, ze Putin vedl zatim tuto valku s ohledem na civilni infrastrukturu s jednou svazanou rukou za zady. Nebudily ruske "neuspechy" vlastne pohrdavy vysmech? Ted mame dalsi eskalaci a - co koho napadne jineho, nez jeste vic zbrani, vic oleje do ohne??

Roger Köppel - svycarsky novinar a politik rika: "Wir müssen aus diesem Krieg raus! Rein an den Verhandlungstisch - heute, nicht morgen! Wir dürfen wegen Kijew nicht die ganze Welt abfackeln...!" a apeluje na cely svet, apelovat na valecne strany a primet je konecne k rozumnemu reseni. Putina a Zelenskeho zavrit na vystrizliveni do nejake kliniky a prenechat vyjednavacum, dohodnout se na podminkach miru.... pri soucasnem zapojeni Ciny, Turecka, Israele, USA, EU... a sice hned! Prilis rozumny navrh, nez aby na nej nekdo pristoupil - zu gut um wahr zu werden!

J. Roškota 11.10.2022 20:52

jen abychom si uvědomili proporce: Ukrajinci mají 16 HIMARSů a podle všeho s tím Rusům zle zatápějí. USA má ve výzbroji 410 kompletů HIMARS. Ukrajinci navíc nemají ani nejmodernější a nejúčinnější rakety, které má zatím jen USA.

J. Farda 11.10.2022 20:44

... do čela invazních sil byl jmenován Sergej Surovikin přezdívaný generál Armagedon ... Takže tento generál je skutečně něco, co musel Putin, v uvozovkách řečeno „dlouho hledat“, protože on byl mimochodem dvakrát trestně stíhán, dvakrát odsouzen a myslím, že byl dokonce dvakrát ve vězení.

https://radiozurnal.rozhlas.cz/sedivy-ruske-agresi-na-ukrajine-veli-dvakrat-odsouzeny-general-je-zcela-mimo-8845809

Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá! Rv

H. Lukešová 11.10.2022 20:38

Já nejsem rusofob, k Rusům a Ukrajincům jsem vždy měla a dodnes mám neutrální vztah, ale přece jenom plošné bombardování ukrajinských měst ruskými vojáky je trošku přes čáru. Avšak není to má válka a není dobré se plést do cizích záležitostí.

J. Farda 11.10.2022 20:35

Putinův tvrdý úder rozjásal jeho nohsledy. Jen tak dál a vyhrajeme, volají

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-putinuv-tvrdy-uder-rozjasal-jeho-nohsledy-jen-tak-dal-a-vyhrajeme-volaji-216636

Tak Čermáku také Volejte, neseďte jako Putička v koutě! ;-)

J. Farda 11.10.2022 20:31

Okrást zákazníka? Šmejdohýzlů jsem v životě poznal Dost, ale jen málokterý se k tomu takhle bezelstně hlásil. :-P

V. Čermák 11.10.2022 20:07

To je normální válečná kořist. Kradou především USA ropu v Sýrii, kde ale už žádná válka není...;-D

V. Čermák 11.10.2022 20:05

Tak jste si zapolemizoval s panem Chábem, nicméně tvrdíte, že Rusku dnes pomoc není a že zahájilo agresi a páše zločiny. Nicméně je to tím, že Rusko nenávidíte. Ale proto se také mýlíte, neb přání je otcem vaší myšlenky. Rusko si pomůže samo, je to silná velmoc a před USA nepadá na zadek, navíc má podporu poloviny světa. Zahájilo sice válku, ale vyprovokovaly ji svoji Chybnou agresivní protiRuskou politikou USA, NATO a zneužitá Ukrajina. Mimochodem, současnou říší zla jsou USA, co do počtu válek i mrtvých. A nakonec k nějaké dohodě dojde, ale mezi Ruskem a USA, Ukrajina je jen přívěsek a myslím, že jí nakonec nezbude nic, hlavně Území, které si rozdělí Rusko a USA+Západ, který si tím zahojí svoje náklady...Rv

J. Farda 11.10.2022 20:01

„Indické tanky podstoupily předběžné testy. Nyní přistupujeme k závěrečným zkouškám, po nichž se rozhodne, zda budou příslušné modernizované systémy na tanky instalovány,“ citoval 27. září TASS šéfa ruského vývozce zbraní Rosoboronexportu Alexandra Michejeva.

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-indove-sverili-rusum-sve-tanky-k-modernizaci-nasli-je-na-ukrajine-40411254

Zatéká jim už do válenek, tak kradou na všech stranách ... inu, bolševická tradice je závazná. :-(

D. Laurencikova 11.10.2022 19:55

To nerika jenom Orban a ja, to vidi kazdy, kdo to videt chce. To rika i moje ukrajinska sousedka a sice od sameho zacatku. Trump je bohuzel pryc od okna a ta "neochvejna podpora" a dalsi a dalsi zbrane na Ukrajinu povedou k cim dal vetsimu niceni, bude tim vice mrtvych, cim dal horsi obrazky budou kolovat svetem a dojde k tim vetsi eskalaci, smim-li si dovolit prognozu. Uder - protiuder. A tak porad dokola, az do horkeho konce. Sluvka "mir" a "dohoda" se vyskrtly ze slovniku, jak se zda. Kdo ma takove politiky a diplomaty, ten uz nepotrebuje zadne dalsi nepratele!

H. Lukešová 11.10.2022 19:36

Orbán říká, to co Vy, že rusko-ukrajinská válka je válkou také americko-ruskou a že USA, konkrétně Trump by měl moc tento zničující konflikt ukončit, mezitím Biden slíbil Ukrajině neochvějnou podporu a Německo se zavázalo, že dodá Ukrajině protivzdušný systém.

J. Dvořák 11.10.2022 19:13

Žádný požár nevznikne sám od sebe a neuhasím ho tím, že tam budu přilévat benzín. A pokud někdo úmyslně kašle na prevenci, nemůže se divit, když po uhašení najde jen trosky.

F. Zrcek 11.10.2022 18:58

Nevíme, kolik je Svobodných rusů. Doufám, že dost a jejich přesvědčení je pevné. Jsou nadějí pro nové poválečné rusko. Třeba jednou převezmou vládu a státní správu.

V Krajských listech vycházejí články Š. Chába, s kterými velkou většinou vřele souhlasím. Tentokrát si dovolím stejně vřele nesouhlasit: https://www.krajskelisty.cz/praha/27884-jenom-blazen-by-se-tesil-na-porazku-ruska-mir-neni-sproste-slovo-komentar-stepana-chaba.htm

Píše, že si nemáme přát porážku ruska, ale mír. Je to asi jako přát si mír s hitlerem poté, co obsadil Polsko. Byl by to mír na účet druhého, mír který obsahuje zárodek další expanze a mír bez potrestání viníků a odpuštění. Pokračováním války, když nezakročíme, prý uvrhneme nešťastnou Ukrajinu do 15. stol.

Pane Cháb, možná že jsem blázen ve vašich očích, ale Ukrajině teď můžeme pomoct jen zbraněmi a rusku momentálně žádná pomoc není. Samo zahájilo agresi, samo anektuje cizí území, samo vrší válečné zločiny. Je to trest za to, že opakovaně trpí v čele paranoidní diktátory, stalina, brežněva, putina... A ti zaměstnávají opričniki, dnešním termínem siloviki. Kdo má námitky, buď vypadává z okna, nebo se střílí natřikrát do hlavy. A ten současný pravítěl trpí současně slavomamem jako vtělení cara Petra I., i stihomamem, vypěstovaným dlouhou službou v KGB jako nemoc z povolání. Rusko strašlivě poškodil a bude trvat hodně dlouho, než se opět civilizuje na úroveň Číny nebo aspoň Indie.

S panem Chábem naopak souhlasím, že Ukrajina se touhle válkou emancipuje jako samostatný stát. Optimismus, že se už nevrátí k oligarchům a nějak civilizovaně se usmíří s moskaly, sice nesdílím, ale můžeme opatrně doufat.