28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarmila 30.9.2006 20:09

Re: Zajímavé - jestli pak by...

Já jsem byla členkou Pravého Bloku, natáhli jsme si tam Cibulku, ale Cibulka je kripl, kdovíkým řízený- stačí?

Poplatník 30.9.2006 12:09

Zajímavé - jestli pak by...

Jestli pak by Neviditelný pes zveřejnil program Pravého Bloku, který se s programem přímé demokracie založené na ověřeném švýcarském a americkém systému už léta uchází o přízeň voličů? Mohl by Pravý Blok, který zde první přišel s myšlenkami o přímé demokracii zveřejnit na těchto stránkách svou verzi řešení? Nebo je to vyhrazeno jen vyvoleným?

Evropan (normální) 27.9.2006 13:15

Re: Re: Re: Re: Re: A druhá, ještě lepší:

ARGUMENTY jsou o příspěvek níže, za víc to nestojí. Cením si Vaši pracovitosti, ale výsledek nemá šanci v praktické realizaci. Rád si čtu na Vašich stránkách, dobře se bavím, ale tam nekomentuji, jsou to Vaše stránky. Zde jste přišla s reformou už dvakrát, snaha je dobrá,přeji úspěch, ale nevěřím v něj.

Jarmila 27.9.2006 7:31

Re: Politické strany při těchto volbách

Samozřejmě že se mýlíte pane Hafe. Parlament nemůže zaniknout musí existovat jako „řídící hlava“ i v přímé demokracii. A nějak ten výběr lidí musí probíhat. Vedle politických stran by běžně kanididovali i nezávislí kandidáti. Podle současné ústavy veškerá moc náleží lidu- tak ať si tedy lid skutečně sám v přímé demokracii rozhoduje o věcech, o kterých rozhodovat může. A tohle všechno v té naší reformě je.

Internetové hlasování s podpisem a jíné druhy internetového hlasování mají jednu obrovskou chybu: nemají dokonalou zpětnou kontrolu ze strany voliče, co se stalo s jejich hlasem. A to je tak zásadní chyba, která veškeré druhy takového hlasování ZNEHODNOCUJE. Z toho důvodu je náš systém nejdokonalejší, protože umožňuje důkladnou kontrolu všemi směry- a volič přitom zůstává anonymní.

Haf 27.9.2006 0:38

Politické strany při těchto volbách

by fungovaly jako llobistický klub, aby zaujaly voliče, musely by na kandidátky dát buďto odborníka obecně známého, nebo K.Gotta, Jágra a pod. kteří by se zcela jistě jako blbý Ploc dostali do parlamentu. Možná by byli za 4 roky odvoláni, spíš ne, když by hezky zpívali (skákali, hráli hokej..)V tom je slabina systému Vámi vymyšlenýho. Jsem zastánce přímé demokracie, lídr Pravého Bloku. Zkuste si tam počíst.

Systém jako takový je hezky vymyšlen, ale přímá demokraci funguje ve Šwajcu perfektně, nač vymejšlet vymyšlený. Spíš internetový hlasování s podpisem, informatika pro voliče, metoda na odstranění korupce...

Jarmila 26.9.2006 22:34

Re: tak teda seshora, dle prikazu ucetni z RaJe

No já nevím pako, ale zdá se mi, že máte fakt hezký a přiléhavý nick.:o) Vás mám totiž také dobře v paměti- kam až moje paměť sahá, tam jste stejně jako aeroKarel vždycky proti mně brojil.:o) Naposled když jsem se hádala s profesorem Zrzavým pod článkem pana Fraňka zde na Psu- že mám dobrou paměť, viďte?

Já osobně se domnívám pane pako, že se vůbec na Zvědavce ani neodvažujete vstoupit, protože byste brzy, ale velmi brzy pohořel. Tam by s Vámi zametli- a nejen cenzura. Panu Vodníkovi se nedivím, že Zvědavce chválí, je to velmi inteligentní pán, musím skromně poznamenat, že asi tak jako já. :o) Věřím tomu, že jste němý před tímhle zásadním dílem. Ovšem je mi jasné, že já i můj přítel máme asi smůlu- naše nápady vyjdou v nějaké jiné zemi jako něčí jiné nápady. Ale čert to vem, já nemusím být slavná, mě stačí jen trochu toho krabčáku a pokecání s Vámi. Jo, já jsem zapomněla, že si tykáme pako, nuže tedy je právě 22.34 a já jsem stále krutě střízlivá, přestože jsem již vypila tolik krabčáku. Karel se k tomu taky propůjčil, protože je to na rozdíl od Tebe pako velmi chytrej kluk. Tak zatím čáo pako, měj se a přeji dobrou noc.

ugaa 26.9.2006 22:32

Re: Re: odvolatelnost politiků

A co kdyby se to zaplatilo ze stranicke kasy? A navic tohle nikdy nemuze projit, za takovou vec jako je volby se nesmi platit.

Djing cheb pako 26.9.2006 22:02

tak teda seshora, dle prikazu ucetni z RaJe

s potesenim pozoruju, ze po kratke mazaci valce se na Psa vratil humor. Prosim prosim vic clanku ofdKubaty, sjednocuje zde publikum napric politickym vyznanim, skoro jako blby rozhodci.

Cauky Jarmilisko - uzasne (kraviny). A ty poznamky o kvalite Zvedavce a inteligentnich diskusich tam - jeste uzasnejsi (superkraviny). Vodnik si taky nemuze Zvedavce vynachvalit, a tamnejsi cenzura? Zadne vymazane komentare nejsou videt, tak preci cenzura nemuze byt ;-P. Zustavam fucte a nemy pred timhle zasadnim dilem. Kolik krabic na to prasklo a proboha cim jsi ozrala Kadla, ze se k tomu propujcil? Kolik krabic takovy mlady nadejny managor vydrzi?

Kajan 26.9.2006 20:43

Bez kompozitivní teorie nejste schopni narhnout relevantního ! Dzp.

Jarmila 26.9.2006 20:38

Re: Re: Re: Re: A druhá, ještě lepší:

ano, samozřejmě že mám na mysli Evropana originála- považovala bych si za čest, kdyby se tu ukázal a prohodil pár slov. Ale Vy? Eh, škoda mluvit! Svou spanilou nožkou si trhnu- ale kde jsou ty ARGUMENTY?

Dag Badman 26.9.2006 20:34

Re: Re: Re: Re: Ideje poněkud fašistické

není nutné, aby vás někdo znemožňoval. Vy to v pohodě zvládáte sama ;-D

Jarmila 26.9.2006 20:32

Tak zdá se, že už nikdo k reformě nemá konkrétní dotaz

neboť už jsou v ní všechny body všem lidem jasné-když jsem jim to tak pěkně po lopatě vysvětlila. Tak snad pro dnešek již mohu skončit. Ti co mi chtějí jenom planě nadávat a spílat jenom proto, že jsem s přítelem vymyslela geniální věc, nechť si jdou vybíjet své frustrace jinam- na mě prostě nemají.:o))

Jarmila 26.9.2006 20:26

Re: Re: Re: Ideje poněkud fašistické

Tak budu přesnější Badmane- jen pár estébáků, kteří se mě snaží tady znemožnit. Fakt je to velký rozdíl diskutovat tady, nebo na Zvědavci. Vzhledem k tomu, že na Zvědavci jsou inteligentní Češi z celého světa, tak je to tam úplně o něčem jiném, než tohle zaplivané, ubohé plivátko, plné zakomplexovaných malých čecháčků.

Jarmila 26.9.2006 20:21

Re: Re: Re: Ideje poněkud fašistické

No, Oteplovači, nemám tušení, jestli jste zde četl některý z mých článků. Ale je to pořád to samý- plno šílených keců proti- ale pak se vždycky po nějaké době ukázalo, že jsem měla pravdu. V době, kdy jsem tady kritizovala Grosse, tak to tady bylo samé: Standík, a tak podobně. Zvláště aeroKarel se v něm tehdy viděl- a vidíte, kde je Standíkovi konec. Nevím, proč Vy si dovolujete přímou demokracii(čili vládu lidu) nazývat fašismem.

Evropan (normální) 26.9.2006 20:15

Re: Re: Re: Ideje poněkud fašistické

Prvním příznakem je polemika autora s komentátory přímo pod článkem.Nejste však Jarmiliško v tom sama. Vyskytuje se zde také jedna zneuznaná pisatelka detektívek a jeden prýporadce presidenta.

Evropan (normální) 26.9.2006 19:55

Re: Re: Re: A druhá, ještě lepší:

Máte v tom binec Jarmiliško, hovoříte o Evropanovi (originál), který zde občas lítá s katanou a propaguje vegetariánství. On sám s mým nickem problém nemá.Prosím trhněte si některou ze svých spanilých nožek.

Patron Divný 26.9.2006 19:44

Re: Re: Re: Ideje poněkud fašistické

A když jsem ještě navíc vymyslel něco naprosto dokonalého, tak to platí tuplem.

Oteplovač 26.9.2006 19:22

Re: Re: Ideje poněkud fašistické

Jarmilo, nenávistně bych to taky dovedl napsat, ale fakt jsem to tak nepsal. Možná je to tím, že v důsledku x let komunistického vymývání mozků nedokážeme rozlišit národní socialismus (nacismus) a fašismus. O závisti nemůže být řeči.

Dag Badman 26.9.2006 19:04

Re: Re: Ideje poněkud fašistické

pokud mám pocit, že všichni okolo jsou na hlavu, je nejvyšší čas vyhledat psychiatra ;-D

Dag Badman 26.9.2006 19:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

a oni v parlamentu sedí odborníci? ;-D

Jarmila 26.9.2006 18:55

Re: Ideje poněkud fašistické

Chlapi, co je to s Vámi? Jste všichni na hlavu nebo co? To Vám ta závist, že někdo vymyslel něco naproto dokonalého úplně zatemňuje od nenávisti mozky?

Nic z toho, co tady tak nenávistně označujete za fašistické Oteplovači v té reformě není.

Jarmila 26.9.2006 18:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

Tak se sám naučte dějepis- odkdy Anglie, kolébka to parlamentní demokracie má parlament.

Oteplovač 26.9.2006 18:51

Ideje poněkud fašistické

Chcete omezit moc stranických sekretariátů a současně odsuzujete jednomandátové obvody. Poměrný systém vždy zvyšuje moc stranických sekretariátů. Všimněte si, jak často se v zemích, kde jsou jednomandátové opbvody, objevují v médiích zprávy typu :"Zasedal ústřední orgán strany X (Y)" ? Jednomandátové obvody spolehlivě umenší vliv stranických sekretariátů, bez dalších opatření.

Chcete zavést odvolatelnost politiků, zrušit tajnost voleb a zničit(oslabit)  politické strany. Chybí už jen sbor sestavený z volených zástupců (volených uvnitř)  komor, odborů atd., a máte fašistické ideje jak vyšité - Mussolini by se nemusel stydět. 

Jarmila 26.9.2006 18:48

Re: Re: A druhá, ještě lepší:

Vy se sice podepisujete jako Evropan, ale nejste ten pravý Evropan. Protože ten je laskavý a inteligentní a taky má jinou IP adresu. Pokud chcete napadat, tak napadejte mou reformu, nikoliv mou osobu. Chci nějaké ARGUMENTY nevážený pane.

Jarmila 26.9.2006 18:45

Re: Trochu se slova slila,

Je mi jasné Karle, že jste můj litý nepřítel a mým nepřítelem zůstanete. A já vím proč- protože jste bolševik, i když se tváříte za pravičáka.

Jarmila 26.9.2006 18:43

Re: Tak jak jsem sliboval, ty volební věštby:

No tohle je přece Karle podle mě slušná předpověď. Vždyť jsem se v podstatě trefila! Topolánek je předsedou vlády, ČSSD i ODS jsou rudé strany(bolševik Tlustý), pochybný Langer je ministr vnitra (podivné zastrašovací teroristické manévry) a k Zemanovi si všichni jezdí na Vysočinu pro rady, takže má jakousi podivnou moc, o které nikdo z nás neví proč. A ta modelka? Ta teprve příjde, brouku.:o)

Evropan (normální) 26.9.2006 18:43

Re: A druhá, ještě lepší:

Liščíčko, máme Vás rádi. Tak pro dnešek už okamžitě slezte z toho stromu, krabičák už né a tlapky do studené vody.

Dag Badman 26.9.2006 18:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

opravdu si myslíte, že dynamické zastupitelské systémy máme několik století? Tak to asi žijete v jiné době než já ;-D

Velmi rychle vám docházejí rozumné argumenty, to většinou svědčí o nekvalitě samotného základu ;-P

AeroKarel 26.9.2006 18:39

Trochu se slova slila,

ale jinak je to autentické.

AndyO má pravdu, permanentní volební kampaň není to pravé ořechové a lidé mnohdy volí to, co jim škodí. Jediné co by pomohlo, je skutečný volební cenzus, nejlépe majetkový a inteligenční, to je však politicky nekorektní, takže nic. Jediná cesta jak to oběhnout je systém páně Kunetkův, ale je to také neprůchodné. Ale musím mazat do hospody, tak až zase někdy příště.

Jarmila 26.9.2006 18:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

Ano, tajná volba je základ, a proto je v té reformě dodržena. Vaše námitky tedy nechápu. Vzdáte se snad platební karty a jiných bankovních vymožeností jenom proto, že by se mohlo někdy stát, že by Vám někdo mohl odhalit ten PIN kód? Takže základy jsou výborné, to jen Vy bezdůvodně kritizujete.

Nikdo by Vás nikdy nenutil, abyste se probíral horou zákonů. Pokud jste tohle z té Reformy nepochopil, tak se s Vámi nemám co bavit. Chcete prostě jenom rýt, ale nic neřešit. Dynamické zastupitelské systémy již máme několik století- a stojí to čím dál víc za starou belu.