25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

DOKUMENT: Nejsme ve válce

Vývoj koronavirové epidemie nesmí být podceňován a ani my ho nepodceňujeme. Čísla, kterými nás vláda zásobuje, vidíme, ale vidíme je trochu jinak než Hamáček, Prymula a podobní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 14.10.2020 9:45

Přesně tak!

S. Ševeček 14.10.2020 11:29

Podleh Babišovi ?

J. Kulheim 14.10.2020 8:40

Už půl roku bojuje vláda neúspěšně s koronavirem. Navzdory ostré munici, kterou vláda používá, si dělá virus, co chce. Právě proto, že je vybavený k tomu, aby se rychle. Jednoduše šířil z člověka na člověka. Pokud by tomu tak nebylo nevysloužil by si název pandemický.

n Vládě chybí pokora. Není schopná respektovat realitu. Před virem se není kam schovat. On si na nás počká do té doby, než bude většina lidí vůči viru odolná. Budeme nuceni se s ním naučit žít. Myslím, že bychom si měli dávat pozor na ty, kteří říkají, že virus nějak zkrotí, usměrní apod. Ono se to asi nedá. Pokud se bude se tkávat s vnímavými jedinci, bude posilovat jeho nakažlivost a pokud se bude setkávat s odolnými jedinci, tak bude agresivita klesat..

n S tlumením takové nákazy nemá nikdo zkušenosti. V současnosti o tomto viru ví odborníci mnohem víc. Předpokládal bych, že to co ví sdělí občanům, kterých se to všechno týká. To myslím zdravotní problémy i ekonomické dopady, protože to jde ruku v ruce. Pokud nebude fungovat hospodářství nebude fungovat ani zdravotnictví. Někteří naši spoluobčané jsou přesvědčeni, že budou ležet doma a kráva se podojí sama.

n Na počátku vzniku nákazy bylo možné postup šíření zpomalit. Virus je všude kolem nás. S tím nepohne ani generál. Počasí přeje šíření nejenom tohoto viru, ale také vzniku chřipkové infekce.

P. Veselý 14.10.2020 8:09

To tady zas bude kvičících kovidiotů, že je vláda musí ochránit proti rýmičce ;-D Ne musíte opravdu sami. Bohužel tyhle prohlášení by měl vydávat předseda strany, která má ambici porazit toho slovenského matlu. A od Fialy se toho opravdu nedočkáme :-P

J. Lukavsky 14.10.2020 7:57

"lidé s pozitivním testem jsou jen nakažení, nikoli nemocní" nicméně ale roznášejí virus kolem sebe a to cca 2 týdny. Pak dostanou příznaky nebo také ne. Moc pěkná věcička ten Korunáč. Jsem zvědav co bude až to první pracovník IVK začne kašlat a povezou ho na JIP. Nezapomeňte informovat. J.L. end

R. Langer 14.10.2020 9:20

Hm, tak hlavně abyste nezačal kašlat první vy, protože nejvíc nemocní jsou tady evidentně ti, co tak hlasitě kvičí o všech těch nezbytných opatřeních, která jistě všechna dodržují. Ale kam vás potom povezou je mi fakt úplně u .... :-P

P. Vychodil 14.10.2020 9:43

lidé s pozitivním testem dokonce ani nemusí být nakažení

J. Kulheim 14.10.2020 10:36

Teď už se setkal s virem každý z nás. Virus se šíří bez ohledu na názor lidí jako jsou pan Babiš a Prymula.

I. Pávek 14.10.2020 6:47

Když něco napíše nebo okomentuje pan Jiří Weigl za IVK , tak to vždy sedí. Ale toto - měl by toho Klause vyhodit a přejmenovat to na IJW.

D. Stirsky 14.10.2020 6:43

Je-li VK chlap (a jeho intimové), nechť prohlášení jdou nahlas přečíst na JIPku, kde jsou na dýchacích přístrojích lidé s COVIDem. Lékařský personál samozřejmě musí být přítomen a jakákoli reakce po přečtení prohlášení jest povolena. Včetně inzultací.

J. Kulheim 14.10.2020 7:25

Na JIPce jsou někteří pacienti na dýchacích přístrojích celý rok.

R. Langer 14.10.2020 9:21

A jak by to těm ležákům na JIP jako mělo pomoci? :-P

R. Tichý 14.10.2020 6:38

Toto vyjadreni souzni s nazory MUDr. Svobody (zakladatele imunologie u nas). Rozhovor v poslednim Tydeniku Echo.

Rousky v davu beru, plosne uzavery mi vadi.

M. Mařák 14.10.2020 6:25

Prostě se definitivně a to i na tomto webu ukázalo, pro koho je skutečně důležitá svoboda individua a kdo o ní jen prázdně mluví a je zastáncem "fašizující" etatické diktatury.

Nic více a nic méně.

J. Lukavsky 14.10.2020 8:00

"pro koho je skutečně důležitá svoboda individua" např. svobodně roznášet svoji chorobu na spoluobčany. No když dostanete infekční žloutenku tak vás zavřou na infekci ve špitále a vaši svobodu si můžete vetknout za klobouk. J.L. end

J. Vlček 14.10.2020 9:04

Přesně.

R. Langer 14.10.2020 9:25

Naopak, velmi nepřesně. :-P

R. Langer 14.10.2020 9:24

Správně. Zatímco s (infekční) chřipkou vás tam nikdo nezavře. To je pro vás ale evidentně nepochopitelné co? Ovšem v tom, abyste se zavřel doma, a nikam nevycházel a neohrožoval svůj život, vám evidentně nikdo nebrání, tak proč se podle toho nezařídíte a místo toho blbě kecáte? Máte pro to nějaké vysvětlení? :-P

J. Lukavsky 14.10.2020 10:22

"s (infekční) chřipkou vás tam nikdo nezavře" no pokud vím tak Korunáč má smrtnost cca 10x vyšší (1-3%) nežli chřipka (0,1%), na chřipku je vakcina a soužijeme s ní již generace, čili část populace má už přirozenou imunitu. Také u chřipky jsou příznaky za 2-4 dny. Korunáč je nový, roznáší ho i bezpříznakoví, čili ideální vlastnosti pro šíření. J.L. end

R. Langer 14.10.2020 12:25

Nic takového, že má nějaký koronáč 10x větší úmrtnost než chřipka se samozřejmě neprokázalo, tak neplácejte nesmysly a nelžete. :-P

R. Langer 14.10.2020 12:27

A pořád jste mi nevysvětlil, proč nesedíte doma na zadku a nechráníte se tak účinně před "koronáčem". ;-)

D. Right 14.10.2020 9:32

Jedno z mnoha nesourodých přirovnání. Nabízí se jedno slovo. Jelito.

R. Langer 14.10.2020 9:47

Přesně tak. Za chvilku jsou tihle chytráci schopní vyrukovat i s dopravními předpisy. Tisíce mrtvých! ;-D

M. Mařák 14.10.2020 6:17

"...odpovědnost u nás nesou konkrétní domácí politikové."

Ještě chvilku a Klausovi konečně zapálí, kdo buduje chřipkovou diktaturu národních států a kdo je za ni zodpovědný.

Národní stát - největší nebezpečí pro svobodu individua.

EU First!

R. Langer 14.10.2020 9:26

Cože? 8-o

J. Jurax 14.10.2020 23:11

Klid. To je Mařák ... :-)

K. Wágner 14.10.2020 5:54

Nejde o válku s covidem, ale válku s podivnými mezinárodními organizacemi, s celosvětově propojenou politickou a mediální frontou a s mocnými byznysovými zájmy.

Takže konspirační teorie. To jsem od pana bývalého prezidenta vůbec, ale opravdu vůbec nečekal.

D. Right 14.10.2020 9:41

Taky jsem překvapen. Na druhé straně, rezistence vůči beee beee beee, přeloženo: covid covic covid, je individuální a jeden by se z toho zbláznil. Dříve, či později.:-P

J. Plíva 14.10.2020 9:43

Pane Wágner, když jedni politici "opisují"od jiných stejně jako novináři , tak je tu ta "propojenost" evidentní. Není to ovšem organizovaná propojenost, ale propojenost to je. A byznys ve zdravotnictví - to snad není žádná konspirace - i to je evidentní.

L. Písařík 14.10.2020 3:56

Čekal jsem od IVK, jako od chytrovny na druhou, něco víc promyšlené, než prezentují. Inu, mýlil jsem se a mýliti se je i lidské, IVK nevyjímaje.