28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Loucký 14.10.2010 22:13

Problém je jinde

Jak dlouho už je paní Vesecká odvolávána-neodvolávána? Je to přinejmenším nedůstojné. Na právo státních zástupců, vyjádřit své stanovisko, mohou být různé názory. Nicméně kdyby odvolání proběhlo standardně, tak by k něčemu takovému nebyla ani příležitost, ale hlavně ani důvod.

J. Urban 18.10.2010 20:33

Re: Problém je jinde

Souhlas - podepisuju. Je dojemné, jak se pan Vlk ježí kvůli nějakému "dopisu" či "petici", který je jen důsledkem jisté příčiny - a mnohem horší sviňárny.

Z. Bureš 13.10.2010 14:31

Na myšlenkových pochodech . . .

. . . Jablonecké státní zástupkyně je velmi jasně a zřetelně vidět . . . . . že naše soudní moc je pořád v rukou socialistických soudců, kteří se od těch Husákových liší pouze tím . . . . že proti jejich vůli . . . jim vypadl ze zákona paragrag "rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví" - který oni neskonale milovali . . . . .  !!!

Z. Švrček 13.10.2010 13:34

Spíš co provedli státní zástupci

Jen to, že pokud seděla Vesecká pevně na své židli, drželi huby a krok, někteří možná kolem její židle pobíhali s lubrikantem (jen se jemně rozkoročte šéfko, nebojte, nebude to bolet, dám si na hlavu lubrikant...).  Jakmile se židlička rozkomíhala, stali se najednou bojovníky za čistotu ranku státních zástupců a přes břevna v očích svých začali poukazovat na třísky a piliny kanoucí z Vesecké, čerstvě motorovkou podřezané. Humus vládne jističním pilířem od státních zástupců až po posledního vyššího soudního úředníka.   

V. Běhal 13.10.2010 10:49

Co provedla Vesecká?

Co udělala Vesecká? Zastavila stíhání, které bylo vedeno státním zástupcem a policií nezákonně. Státní zástupce, který postupoval v rozporu se zákonem nebyl odvolán ani nějak potrestán. Je evidentní, že zástupci mají strach, aby nebyli postihováni za protiprávní postupy, aby stáli nad zákonem.

Justiční mafie, v čele s Brožovou, chráněnou Ústavním soudem, likviduje všechny, kteří se jí staví do cesty.

V. Skalová 13.10.2010 11:08

Re: Co provedla Vesecká?

Přesně tak to vidím i já. Na druhé straně je fakt, že přesto všechno je její pozice politicky neudržitelná. A s tím soudem s "doktorkou Máňou" opravdu udělala chybu.

M. Prokop 13.10.2010 11:34

Re: Co provedla Vesecká?

Ta přezdívka "ustaraná Máňa" sedí jak Jandák na hrnec.

M. Prokop 13.10.2010 11:34

Re: Co provedla Vesecká?

Nezastavila.

Přehrála ho jinam. Ani s tou nezákonností bych si nebyl jist, Čunek je průkazný blb. Pokud by si odpustila pokoutní schůzky s Andělovou, možná bych na nějaké spiknutí věřil.

Brožová je sice neschopná, ale v tomhle její prsty nějak moc nevidím.

V. Běhal 13.10.2010 19:59

Re: Co provedla Vesecká?

Jen blbovi není jasné, že celá aféra je uměle vytvořená a nafouklá zlotřilými novináři.

J. Václavíková 13.10.2010 13:26

Re: Co provedla Vesecká?

Mám z toho podobný dojem, je smutné, že důležitější jsou momentální poryvy obecného mínění než fakta.

V. Běhal 13.10.2010 10:42

Co provedla Vesecká?

K. Berka 13.10.2010 8:56

Tento týden

bude jednat vláda o kauze hlavy soudcovské mafie - Vesecké.. Ministr "spravedlnosti

Jiří Jarmila Pospíšil" má strach ji odvolat, proč asi?

J. Kejkrt 13.10.2010 8:43

Souhlasím s panem Vlkem.

Respektuji právo každého jednotlivce na názor, pokud ho podepíše před veřejností svým jménem. Ale napsat dopis jménem veřejnosti?

Já jsem také veřejnost (alespoň podle mého názoru) a s dopisem "pracujících" nesouhlasím.

A nejsem si jist, že s ním souhlasí všichni Vesecké podřízení státní zástupci.

Hnus, tyhle dopisy JMÉNEM LIDU, pracujících, uličního výboru, veřejnosti - pokud pod tím není podpisový arch s příslušnými podpisy.

Dnes má svátek RENÁTA.

D. Streit 13.10.2010 8:37

Snad poprvé s panem Vlkem nesouhlasím

Situace kolem Vesecké už je prostě neudržitelná (stejně jako byla Čunka) a to bez ohledu na to, kdo co spáchal. I kdyby to bylo jen tak, že na poraněnou laň se vrhli mrchožrouti, ona nemůže v této situaci dobře vykonávat svou funkci; není totiž rozhodující její kariéra, ale zájem státu:

http://streit.blog.idnes.cz/c/159291/Co-vi-Vesecka.html

Navíc věřím spíše Andělové než jí (už kvůli spojení Vesecké s Katarem Němcem) a myslím si, že šla na ruku vládě, a to i za Peciny. Navíc ta nebetyčná hloupost soudit se společně s těmi ostatními výtečníky, že není justiční mafie - no to už bylo sebevražedné rozmazávání lejna. A to říkám jako někdo, kdo vůbec nefandí Benešové a tím méně Brožové a kdo také nemá rád tzv. "společenskou objednávku" (za níž vždy stojí politická poptávka).

J. Prikner 13.10.2010 8:22

No asi jí dobře znají a mají dost

tak napsali otevřený dopis. To snad není nic protizákoného. Sám jsem zvědav, jestli vypadne Pospíšil nebo John nebo ona. Tipoval bych Pospíšila, ona zůstane a John zatáhne ocas a VV budou pokračovat ve stopách zelených.

V. Pavel 13.10.2010 6:05

Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Myslím, že V. Vlk, sen., který zde sepsal, resp., jako v medicíně zcela nevzdělaný, hloupě odkudsi opsal diagnozu psychiatrické poruchy kterou zde ze zášti vůči mému nesouhlasnému komentáři k jeho článku přiřknul mně a tento svůj výplod, nesporně značně ubohý co do intelektu, tak především z etického hlediska, zde dokonce  ještě plakátoval, odsuzuje představitele odborné právnické veřejnosti za sepsání názoru na kontroverzní státní zástupkyni Veseckou? Jakým právem? Právem novináře postiženého nedostatkem sebereflexe a soudnosti?

M. Lechvy 13.10.2010 7:52

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Chachachá "Postiženého nedostatkem sebereflexe a soudnosti?" se ptá náš narcis Pavel. Jejda, takhle po ránu se zachechtat je příjemné.

J. Kejkrt 13.10.2010 8:27

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

:D

V. Pavel 13.10.2010 9:12

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Lechvy! Jste mnou posedlý? Proč? Nějaký komplex méněcennosti?

J. Schwarz 13.10.2010 8:05

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Nicméně na případu Čunek je mnoho podivností - od účelového obvinění v momentě, kdy se dotyčný dostal do vysoké politiky a vystěhováním baráku ve Vsetíně si proti sobě popudil politicky korektní establishment, přes "vyšetřování" policie a  státních zástupců nechvalně známých z případu Hučín které dalece překročilo limity oznámené senátu - to všechno byly neklamné známky politické objednávky. Tam by se mělo vyšetřování zaměřit, kdo Čunkovo pronásledování inicioval by bylo opravdu zajímavé, protože všechno nasvědčuje tomu, že šlo od počátku o politickou akci zacílenou na destabilizaci vládnoucí koalice. Státní zastupitelství a policie v tom sehrály trapnou roli.

M. Prokop 13.10.2010 11:35

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Typoval bych to na konkurenci uvnitř lidovců.

J. Kulheim 13.10.2010 8:41

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

 

Pane V. Pavle, Vy máte nutkání stále  někoho poučovat, napadat, říkat jestli je názor dobrý nebo špatný, třepat z rukávu různé psychiatrické diagnosy  a p. Zatím jsem nikde nečetl, že nějakého V. Pavla seslal přímo Pan Bůh na zem, aby poučoval lidi co mají dělat, co je dobrý a co špatný názor nebo kdo je nějak psychicky postižený. Předkládáte k věření názory aniž byste se obtěžoval nějakou argumentací. Jste zamindrákovaný človíček, který když manželka promluví, tak vleze pod stůl. Snažíte se na NP sám sobe přesvědčovat, že nejste takový ubožák, jak se to navenek jeví. Nejste schopen slušné argumentace k věci a proto to nahrazujete osočováním, nálepkováním, poučováním, oznamováním co je dobrý názor a co už špatný aniž byste se obtěžovat nějakou argumentací.

Někdo tady psal, že jste hovado. Já s tím nesouhlasím. Hovadům jsem dával krmivo, vyhazoval hnůj a tak se žádné nechovalo.

Jste zamindrákovaný človíček, který když manželka promluví, tak vleze pod stůl. Snažíte se na NP sám sobe přesvědčovat, že nejste takový ubožák, jak se to navenek jeví. Nejste schopen slušné argumentace k věci a proto to nahrazujete osočováním, nálepkováním, poučováním, oznamováním co je dobrý názor a co už špatný aniž byste se obtěžovat nějakou argumentací.

Někdo tady psal, že jste hovado. Já s tím nesouhlasím. Hovadům jsem dával krmivo, vyhazoval hnůj a tak se žádné nechovalo.

J. Kejkrt 13.10.2010 8:45

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

PS: Kopii máte pro svůj archiv.

V. Pavel 13.10.2010 9:16

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Kulheime! Jste vůbec svéprávný? Na jedné straně mne nedůvodně obviňujete z "psychologozování" a přitom to zde sám předvádíte! 

PS Nezapřete, že pocházíte odněkud z "hnoje", jak zde o sobě svěřujete

P. Vaníček 13.10.2010 13:20

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Svou reakcí jste ukázal,jak velkýý jste de..l!!!

J. Kulheim 13.10.2010 15:11

Re: Bude to sice trochu osobní, ale proto mám zamlčet pádný argument k autorovi?

Znám jednoho, který nemá ani takovou cenu a není tak užitečný  jako kopa hnoje. Myslím, že je lepší hnůj vyhazovat od dobytka než být dobytek a nemít žádnou užitkovou hodnotu. 

J. Blažek 13.10.2010 4:32

Pozor ....

.-.. je to jinak. Ti státní zástupci nehovořili za nějaký pracující lid, ale sami za sebe. A když Renáta Vesecká nemá jejich důvěru, proč by to nemohli v demokraci nahlas říci a napsati? Mohou a mají k tomu svému stanovisku své důvody. .... Vždyť i Václav Havel se spřízněnými umělci vyjadřovali svůj názor na ,kauzu Vondráčková - Kubišová a to těsně úpřed rozhodnutím soudu. A to bylo v pořádku?

J. Schwarz 13.10.2010 8:10

Re: Pozor ....

To by ale museli napsat " důvěru nás, nížepodepsaných ztratila" a ne "podřízených". Jejich formulace je plně ekvivalentní tomu "Lidu" - tehdy se pisatelé taky pasovali na mluvčí všech a nikdo si netroufl vystoupit a říct - tak mne z toho vašeho rozhořčeného "Lidu" laskavě vynechte. Benešová je ještě o dva řády míň důvěryhodná než Vesecká. A o severomoravské klice ani nemluvit. 

J. Kejkrt 13.10.2010 8:37

Re: Pozor ....

To jste, pane Blažku, asi nepozorně četl. Nepsali sami za sebe, ale za "veřejnost" a všechny státní zástupce.

( V otevřeném dopisu píší: “Vesecká nemá důvěru veřejnosti ani jí podřízených státních zástupců.“)

Je to tedy pracující lid, nebo ne?