18.4.2024 | Svátek má Valérie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kolemjdouci 29.5.2009 20:50

LS

Kdo je proti Lisabonske smlouve necht voli 23-SVOBODNE!

Mgr. Milda 30.5.2009 20:29

Re: LS- pokud nejste pro Klause, nomenklaturu a KSČ, máte více

možností- volte Cibulku nebo EDS! Svobodní a Libertas jsou Klausovi černí Petři, kdo je táhne, táhne KGB (dnes SVR) a odsouzeného podvodníka Železného!

Fišta 31.5.2009 9:43

Re: LS- pokud nejste pro Klause, nomenklaturu a KSČ, máte více

Volte koho chcete, mimo ODS, KDU, Zelené Khmery, ČSSD a KSČM.

Já to dám Svobodným!

j9 29.5.2009 15:13

Volím č. 6

 Jedině politická prohra velkých politických stran pomůže k nápravě zvrhlost politické kultury.

Volím Petra Cibulku.

j9 29.5.2009 14:34

Volte Petra Cibulku - č.6

Volte Petra Cibulku - č.6

Mar. Kalenská 29.5.2009 13:25

Pan Bárta má poněkud selektivní paměť.

Topolánek si položil vládu přece sám.

1. Silou mocí (a zákulisními manipulacemi) protlačil parlamentem lisabonskou smlouvu a následně hulvátsky ignoroval nabídku těch dvou zelených ježibab ke spolupráci.

2. A to už vůbec nemluvím o tom, že se ani nepokusil alespoň trochu umravnit Bursíka při jejich opravdu "taktickém" vylučování těch ježibab ze strany zelených.

3. A když se Topolovi /či Dalíkovi?/ podařilo kdysi "získat" Melčáka s Pohankou, nedohlédl na to, aby ty "jistoty" které jim byly slíbeny,vydržely až do konce volebního období. A proto Pohanka položil mandát a na jeho místo nastoupil paroubkův člověk ...

Malý Aston 29.5.2009 14:15

Re: Pan Bárta má poněkud selektivní paměť.

Ale byli i dobří pomocníci. Například končící KDU, končící Zelení a klan kolem Klause nenávistí celý bez sebe jen když někdo řekl Lisabonská smlouva. A tak si počkejme kolik občanů bude volit Vířivku, Železného nebo toho debila co seděl vedle Vířivky. Ty dvě báby zelené také nikdo volit nebude a mladí? Ti již jasně ukázali že jim socialismus podle Paroubka a Ratha nic neříká. Náhodou dobré dva roky které zabránili vládě marťanů a pokud se lháři jak je pěkně nazval Křivoústý z KSČM těší, že něco vyhrají tak naprosto zbytečně i kdyby si na sebe vylil Paroubek kýbl lejna.:-P

Jarin 29.5.2009 14:34

Re: Pan Bárta má poněkud selektivní paměť.

Ja jen doufam, ze mate pravdu.

Niky 29.5.2009 13:10

Pane Bárto,Klaus řídil ODS po telefonu?

Je smutné,že se k politice vyjadřují téměř výhradně,jen lháři a idioti,že Bárto!

Marat 29.5.2009 13:21

Re: Pane Bárto,Klaus řídil ODS po telefonu?

Niky, pan. Barta netvrdí, že Klaus řídíl a řídí stranu po telefonu,. Tvrdí že si Klaus měl snahu že tu stranu bude řídit po telfonu, tedy že i Topolánek bude skákat, jak bude Klaus velet.

Niky 29.5.2009 13:36

Re: Pane Bárto,Klaus řídil ODS po telefonu?

Topolánek poslouchá Havla a spol a to už 7 let!

Mgr. Milda 30.5.2009 20:35

Re: Pane Bárto,Klaus řídil ODS po telefonu?

To je mi novinka! Nakonec vše má na svědomí pan Havel, takže agent Kluk nebo Vodička, to byl on? Máte jeho spis StB? Já byl dosud v domnění, že všechny duplikáty spisů má pouze SVR (dříve KGB).

Mgr. Milda 30.5.2009 20:39

Re: Pane Bárto,Klaus řídil ODS po telefonu?

Mám s tím ale problém, předpokládám, že mluvíte o Václavovi Havlovi. U Jiřího Havla by ovšem mnohé bylo jinak!

Richard III. 29.5.2009 11:02

Nebojme se o ODS, bojme se o svobodu

Oslabení ODS odchodem Tlustého a dalších se přeceňuje, i když samořejmě ztrátu jednoho či dvou procent voličů může znamenat. Pokud se ODS začne tvrději vymezovat, do podzimu tuto ztrátu bohatě nahradí.

Klausovy útoky by mohly být horší, ale Klaus začíná dělat hrubé chyby, viz jeho prohlášení k vajíčkovému ataku. Mnoho dosud nerozhodných voličů si začíná uvědomovat, že jde o víc než jen nějakou Lisabonskou smlouvu, že se pod "bojem proti extrémismu" ukrývá stále rostoucí čertovo kopýtko - spíš pořádné kopyto - nedemokratických snah omezit svobodu. A Klaus jako by to vůbec nevnímal. Nerad bych si myslel, že se k tomu boji přidal!

Malý Aston 29.5.2009 12:31

Re: Nebojme se o ODS, bojme se o svobodu

Pokud má Klaus představu, že Vířivka, Železný a ten jeho mladý Mach udělají nějakou velkou politickou kariéru je ve velkém omylu. Jeho nenávist ho tak zaslepila, že otevírá dvéře k vládě levice pod vedením Paroubka a Grebeníčka. Nějak mi připadá, že je již úplně mimo. Jeho vyjádření k akci sudentů kteří nechtějí platit celý život dluhy socanů je již projevem starce který by měl jako Zeman někde objímat stromy nebo si hrát na písečku s vnoučátky.;-)

Kriste pane na nebi !! 29.5.2009 10:14

havel@kozelzahradnikem.eu

www.kozelzahradnikem.eu/vase-reakce:-/

Pete Brich 29.5.2009 9:46

"... potencionální spojenci ODS, ..."

Brrrrrrr.

PB

Aleš 29.5.2009 9:37

Klaus

Zase nám tady autor podsouvá cosi co není pravda.1.Klaus vládu nesvrhnul.de facto se svrhla sama -vystoupili proti ní poslanci z vládní koalice.2.klaus nabídnul Tupému Topolovi aby podal demisi a mon by mohl dovládnout jako premiér v demisi do konce předsednictví EU.topol to arogantně odmítnul.Odpovědnost za pověst ČR jednoznačně padá na tehdejšího předsedu vlády Topolánka.3.Klaus byl proti třetí cestě -založení vlády na přeběhlíkách.Jako prognostik měl pravdu-toto je dlouhodobě neudržitelné.

Malý Aston 29.5.2009 12:25

Re: Klaus

Ať je to jak je to, Klausova nenávist proti EÚ mu zatemnila jeho stařecký mozek. Vířivka ani ten druhý debil co ho do poslanecké sněmovny poslala jeho maminka by bez souhlasu Klause neudělali ničevó. Dobré dva roky bez vlády socanů,marťanů a komoušů.:-(

Niky 29.5.2009 13:17

Re: Klaus

Topolánkova vláda se sama položila,protože ji bylo jasné,že se veřejné finance řítí do propasti,kdyby zůstala u moci,tak by ODS v parlamentních volbách utrpěla debakl,pokud by vůbec překročila 5%!

JK 29.5.2009 9:04

Docela dobrý

Jenom bych pro zjednodušení místo ČSSD říkal přímo levice, protože to je včetně komunistů a nemusí se to tak složitě opisovat.

REX 29.5.2009 8:59

Souhlas.

Ano, oboje příští volby budou o tom, zda nás povede banda komunistických papalášů pod záštitou hradního kverulanta a evropského disidenta č. 1.

drak 2 29.5.2009 9:00

Re: Souhlas.

R^R^R^R^R^

kop.tik 29.5.2009 13:49

Re: Souhlas.

Nebo?

sokol 29.5.2009 15:37

Re: Souhlas.

nebo banda vyžírků a chytráků z opačné strany. Tak to v politice je. ALE ta druhá varianta má alespoň výhodu v tom, že sliby a obecně prosazovaný směr má nějakou logiku a tlačí obecně lidi ke svéprávnosti.

Dušan Streit 29.5.2009 8:46

Souhlasím (skoro) jen s posledním odstavcem

Mladí by měli díky vajíčkovému králi zasáhnout do voleb:

http://streit.blog.idnes.cz/c/85901/Rozkrajejme-se-abychom-ve-volbach-neshoreli-jak-papir.html

A zopakovat to v parlamentních volbách.

kirast 29.5.2009 8:09

A není ten rozbor trochu předčasný?

Příští týden budou volby JENOM do Evropského parlamentu a nikoli do poslanecké sněmovny ČR. Termín těchto voleb snad ještě ani nebyl vyhlášen. Takže "vo co de"?

Didi 29.5.2009 14:40

Re: A není ten rozbor trochu předčasný?

V krajských volbách taky šlo "jenom" o místní samosprávy a skončilo to pádem vlády.

I volby do evropského parlamentu jsou způsobem, jak přesvědčivě ukázat ČSSD i ODS, že toho jejich levičáctví je už přes míru.

Štváč 29.5.2009 8:03

pamatujte si Bárto,

že Havel nebyl předsedou žádné strany a není uzurpátor. Chování a vystupování dnešního hradního  zmetka nelze ani trochu srovnávat s Havlem. Snažíte se sice postavit oba na stejnou úroveň, ale marně. Vzpomeňte vaše oslavné tirády na Klause. na kterého jste nedal dopustit. Havel je člověk s chybami, které předvádí a nestydí se za ně. Klaus dřímá na Hradě a jediná myšlenka je intrika, lest a ukázat svou zdegenerovanou osobu před kamerou. Rozvádět vše dále je zbytečné, lidi vidí a udělají si úsudek sami.

JK 29.5.2009 9:02

Re: pamatujte si Bárto,

Doporučuji pro osvěžení paměti si nalézt slavný projev v Rudolfinu. Pak si třeba také uděláte úsudek.