28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jidr 20.1.2007 1:46

Současné politické manýry

Paní Jaklová bere současné politické manýry za vzor, kterým by se mělo vše řídit. Paní Třeštíková tím, že přijala funkci ministra, přijala i plnou odpovědnost za vykonávání takové funkce a proto má plné právo si vybrat nejbližší spolupracovníky. Není povinna brát v úvahu politické čachry, jen co nejlépe vykonávat svou funkci. Kéž by tak jednali všichni ministři. Ke cti pana Topolánka a pana Čunka je, že toto stanovisko přijali. Úvahy paní Jaklové mi připadají scestné.

Pegas 19.1.2007 18:34

O správě

Dano, jděte někam. Mýlíte se zásadně. Koaliční dohoda může být u náměstků silových ministerstev. Ale u všech? Proboha proč? Ostatně od tohoto inkriminovaného lze snad jen prchnout.

Saša 19.1.2007 14:57

Jak správně řekl pan J.X.Doležal:

Zvyšování počtu žen v politickém životě nevede k zjemnění politiky, ale k jejímu zeslepičení. http://www.reflex.cz/Clanek26060.html

Ladislav N. 19.1.2007 15:10

Re: Jak správně řekl pan J.X.Doležal:

 ;-)R^

I-Worm 19.1.2007 12:19

Ano, je lépe mýlit se se stranou

než mít pravdu proti straně. Odborníky nepotřebujeme, stranická práce, ta je důležitá!

oakman 19.1.2007 10:48

Děkuji za důkaz,

že pro občany je tu stát, pro blbce partaj. Každý vedoucí pracovník má v moderní firmě právo sestavit si tým dle vlastní potřeby - ne podle vaší či stranického klíče. Pokud musí být stranický klíč dodržen, navrhnou ostatní strany ministrovi náměstky a on/ona si vybere. Jmenovat vrchního úředníka resortu a zároveň mu nutit dle jakých personálních not má tančit, to je přesně ten bolševik ve vás, v manželovi a hlavně v mozku vašeho šéfbolševika Klause. A podotýkám, že je úplně jedno, jaké stranické barvy bolševik uctívá - jde o modus operandi. Je vidět, že část ODS si stále ještě sní sen o kolosálním vítězství a ta mizerná plichta s odřenýma ušima jim nedochází. Nemáte na víc než se zhurvit s Paroubkem v opokoalici. Tvrdím ovšem, že "opočlověk" je forma překonaná, druh určený k likvidaci, pokud nevymře sám. Krásně tu iluistrujete to typisch maločeské hokynářské hurevství.

Vlasta Kašpar 19.1.2007 11:33

Re: Děkuji za důkaz,

Hluboký souhlas... :-)

Richard iii. 19.1.2007 12:14

Re: Děkuji za důkaz,

Vaše vývody jsou chybné.

1. Vláda je koaliční, je jen v pořádku, když jednotlivé strany mají zájem mít aspoň dílčí vliv na všechna ministerstva a mít z nich informace, aby nebyly postaveny před hotovou věc tam, kde by byla proti jejich programu.

2. Vláda je orgán, který "rozhoduje ve sboru". Sólista, který řeší věci přes média, porušuje výše uvedný princip.

3. Konečnou odpovědnost za vládu nese premiér. Má tedy stejné právo jako strany podle bodu 1.

oakman 19.1.2007 12:22

Re: Re: Děkuji za důkaz,

No hlavně, že to tak funguje a vždy fungovalo..... Tohle jsou jen kecy lidí, keří neradi personální odpovědnost, tak kradou v týmu.. Každá struktura musí mít jasné veleníí a pokud možno tým, který spojuje myšlenka tvůrčí, nikoliv hrabivá - to je to vaše sborové vládnutí. Zapomínáte, že každý ministr je vedoucím mangorem resortu a za ten odpovídá. Odpovědnosti máme jako šafránu, ale pravomocí se bojíme ještě více!! Ono totiž hrozí, že kdyby se všude neválčilo o politická koryta, musela by státní chamraď zase po letech sáhnout na práci.

hufv 19.1.2007 14:54

Re: Re: Re: Děkuji za důkaz,

Spíš bych řekl bohužel, fungovalo a funguje. Stačí si vzpomenout na minulé ministerstvo dopravy, kde Šimonovský - figurka - podepisoval a náměstci - šibalové - zařizovali. Nebo na svého času Kavana  - on nic, on podepsal co mu Srba (Český dům) přinesl. Stejně jako David ve zdravotnictví.

Nejsem z tohohle jednání nadšený a myslím si, že máte pravdu a vedoucí si má své lidi vybírat sám. Jenže tohle není firma, ale stát a politický handl, který byl nějak dohodnut. No a pokud byl dohodnut, tak by se tou dohodou měli všichni řídit. A pokud nebyl dohodnut, tak zaslouží po čumáku ten, kdo to prosazuje bez dohody.

Lájoš B. 19.1.2007 13:05

Re: Re: Děkuji za důkaz,

Takže postavit před hotovou věc člena koaliční vlády je na rozdíl od vašich tvrzení vpořádku ? Myslíte ze strany premiéra něco jako, vybral jsem si tě do svého vládního týmu, tak teď už drž hubu a krok ?

Fafa 20.1.2007 17:04

Oakmane:

Problem je v tom, ze politika neni moderni firma. Vlada byla sestavena na zaklade koalicni dohody. Bez teto dohody a bez kompromisu v ni obsazenych by pani Trestikova nebyla ministryni. Pokud soucasti dohody byla moznost jmenovat namestky na ministerstva, tak by se dohoda IMHO mela dodrzet.   Nebo se na to divite tak, ze premier Topolanek ma pravo si sestavit vladu bez stranickeho klice.

gerontusinza 19.1.2007 9:41

Víte paní Jaklová, ne každý je natolik splachovací jako vy.

Nevadí vám psát oslavné články na lidi pochybného charakteru, ale charakterní človšk ve vládě, fíha, to je na pováženou. Už vím kam mám takové jako vy zařadit. Kolonka nečíst, zmetek.

jirka.s. 19.1.2007 9:56

Re: Třetí kolonka?

Tak to asi, gerontosaure, u tebe s tou kolonkou "nečíst" nepůjde. To už by byla v tvém mozku třetí a mohlo by tak dojít ke kolapsu v těch dosavadních dvou. Jedna se nazývá "mám se jít vyprázdnit" a druhá " nemám se jít vyprázdnit". Jakákoliv třetí by narušila koordinaci těch dvou a nechtěl bych být u toho, co by pak nastalo!

Lájoš B. 19.1.2007 8:55

Jaklová a stranická knížka.

Jo ahá. Když mám funkci za stranu, musím držet hubu a krok. Pěkně po bolševicku.

jerry 19.1.2007 8:21

Ano , pro funkci ministra není důležitá kvalifikace

což dokazují snad všechny vlády.Ještě , že to proboha neplatí v jiných povoláních. Že třeba Kuchtovou nepošlou operovat appendix.;-D

jirka.s. 19.1.2007 9:44

Re: Ano , pro funkci ministra není důležitá kvalifikace

Myslíte, jerry, že při dvou operacích appendixu, jednu by prováděla kuchta a druhou dráth, by byl zas až tak zásadní rozdíl?  Já osobně se domnívám, že by nepřežil ani jeden pacient! Ale Vy jste odborník, posuďte sám !

jerry 19.1.2007 10:53

Re: Re: Ano , pro funkci ministra není důležitá kvalifikace

To bych radši Drátha - i když on je internista.:-/

Alfons 19.1.2007 8:15

Svědomí

U Třeštíkové je jednání podle svědomí podle směrnic ODS zakázáno.

saša 19.1.2007 3:58

kecičky

A co ministři  bez  odborných kvalit - to je lepší? Takováhle ukvapená tvrzení svědči o neodbornosti autora tohoto "komentáře"

NevericiTomas 19.1.2007 5:42

Re: kecičky

A jake ma pani Trestikova odborne kvality pro ministerstvo kultury? Ze toci dokumentarni filmy ji kvalifikuje pro pravu nemovitych i movitych kulturnich statku? Jak to souvisi s dohledem nad pamatkovym uradem, divadly ci kulturni presentaci CR ve svete?

huhu 19.1.2007 7:25

Re: Re: kecičky

ano ministr je politická funkce, úkolem je hájit zájmy voličů a ne nějaké profesní skupiny.  Kteří voliči dali Třeštíkové mandát ?

Lájoš B. 19.1.2007 9:12

Re: Re: Re: kecičky

Si děláte srandu(Y) ! Kteří voliči dali mandát na premiérování Paroubkovi ? Vždyť nebyl ani poslancem. http://www.psp.cz/sqw/snem.sqw?P1=P&P2=P&o=4

loula 19.1.2007 9:33

Re: Re: Re: Re: kecičky

Paroubkovi dal mandát k premiérování prezident. Pokud jste si nevšiml, tak premiér se nevolí, ale jmenuje jej prezident, přičemž prezident při jmenování premiéra nemusí vybrat poslance, dokonce nemusí vybrat ani člena nějaké partaje.

gerontusinza 19.1.2007 9:46

Sakra vy mát odvahu. Pracovat na polidštění blba.Re: Re: Re: Re: Re: kecičky

Neproveditelné, zbytečné a nákladné na čas a prostředky. Zamyslete se nad tím a velmi hezký den

Lájoš B. 19.1.2007 12:58

Re: Re: Re: Re: Re: kecičky

No vidíte to, Třeštíkovou taky jmenuje president, takže Vaše volání po nějakém mandátu voličů je kravina.

jeff 19.1.2007 13:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kecičky

No ale musí ji spolu s celou vládou schválit poslanci, a ti byli zvoleni a tedy mají mandát. Nebo ne?

Lájoš B. 19.1.2007 17:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kecičky

V tom je snad rozpor nebo rozdíl od Paroubka ?

Petr H 19.1.2007 3:54

Třeštíková lidovcuje

prý jí vadí,že Formánek údajně zlanařil Pohanku s Melčákem pro podporu Topolánkovic vlády,jenže díky této dohodě tahle slepice bude dělat ministra a to už jí moc nevadí.Tahle vláda ještě ani nevládne a sestra ministryně už trumfla i hada na tři.To se jen tak nevidí.O náměstkování bratra Talíře ale určitě nejde,to je nestranický odborník nespojen v žádném případě se stranickým partajničením,členem KDU-ČSL a šefem jejich poslaneckého klubu byl jako nejnezávislejší nezávislák ze všech nezávisláků.Ať žije KDU-ČSL!

saša 19.1.2007 4:31

Re: Třeštíková lidovcuje

pakliže ona js eslepice,co jste potom vy - chuděrko! Rozumíte leda pitomosti své i cizí