28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Už je to tady

Brexit vyvolal paniku. Politici, politologové a samozvané elity se předhánějí ve frontě veřejného prostoru, aby nám sdělili, proč je referendum o EU špatně. Některé argumenty svou absurdností předčí očekávání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Malovec 11.7.2016 13:01

Tyhle Řeky znám z praxe

a jsem díky jim řekofob. Soudruh Kukulidas učinil server Novinky nečtitelným.

P. Han 10.7.2016 18:23

Co je zač ten Holcman?

Že je tak zábavnej... To je tenhle?

https://www.youtube.com/watch?v=TmYcaXc_x8Y

J. Kanioková 9.7.2016 23:15

Úúúžasné video - Guy Verhofstadt v EP k Brexitu

a za ním spousta dalších, v popředí Telička..... uff.. - http://jdem.cz/cahfy8

J. Fialová 10.7.2016 13:18

Re: Úúúžasné video - Guy Verhofstadt v EP k Brexitu

Jééžišmarjááá :)))

F. Houžňák 9.7.2016 19:39

Ano, říšské ministerstvo propagandy už zjevně

vydalo pokyny k psaní článků, které dokazují naprostou neschopnost "lidu" chápat "složité souvislosti" a rozhodovat v referendu o čemkoliv. V posledních dnech jich už vyšlo několik, tohle je ten nejnovější z Německa: http://goo.gl/Ru2heA , "Das Volk ist unfähig zu komplexen Entscheidungen" neboli Lid/národ není schopen složitých rozhodnutí. K tomu se pojí výzva Litevců, že Spojeným Armádám EU musejí velet Němci.

J. Kanioková 9.7.2016 14:18

Přesně... 1***

L. Novák 9.7.2016 14:23

Re: Přesně... 1***

Počkejte, za chvilku vás přeskočí ten blb Holcman a začne sem prát ty svoje s*ačky... :-)

Holcman 9.7.2016 16:31

Re: Přesně... 1***

Nováku, hodil jsem ti svoji odpověď omylem o 3 pole níže!!!Jestli by ti to ale vadilo, můžu to sem šupnout znovu a vejš.

:-))

M. Prokop 9.7.2016 17:06

Re: Přesně... 1***

Šoupněte, do (_!_). Vaší.

Holcman 9.7.2016 18:10

Re: Přesně... 1***

Koukám, že Novák poslal asi náhradníka. :-))

Ale pro na mě tady vystrkujete zadel, děláte to často?

Holcman 9.7.2016 13:47

Matějka by se měl zamyslet...

...sám nad sebou. Napsali totiž o něm, že si sám odporuje...

(na blog.idnes, Radek P., 7.7.2016) „Pane Matějko sám sobě odporujete. Píšete: Na rozdíl od těch, kteří souhlasí s výsledky referend jen v případě, že dopadnou podle nich, se také zavazuji, že výsledek budu respektovat a nebudu volat po opakování hlasování, pokud se lidé u nás většinově rozhodnou v EU setrvat.“

Zdroj: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=534676

Ono už jedno referendum o našem členství v EU proběhlo a není to zas tak dávno a už voláte po dalším-tedy dle vašeho nerespektujete výsledek referenda. Proč by vám najednou někdo měl věřit, že v případě, že v referendu rozhodnou voliči o setrvání v EU. že zase za pár let nebudete tvrdit, že se vše změnilo a že má být další referendum.

:-) Po chvlce SSO-místopředseda odpovídá a hned se i loučí (cituji- Matějka-blog, dne 7.7.) ....“Proběhlo referendum o vstupu. Bez znalosti a po jednostranné kampani. Pokud referendum po tak dlouhé době, které by se týkalo, po letitém získávání osobních zkušeností, setrvání či vystoupení, považujete za „opakování“, nemám co bych dodal. Hezký večer.“.....Zde link z uvedené diskuze – http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160707_534676_blogidnes&razeni=vlakno&strana=2

Holcman 9.7.2016 13:52

Re: ....ještě doplněk

:-) Pro Machova SSO-Matějku, také i pro Nováka a ostatní - informace na ujasnění.

(Zaznamenat) Referendum o přistoupení České republiky k Evropské unii konané ve dnech 13.-14.06.2003, (Výsledky hlasování, ANO 77,33, NE 22,67 procent) – (viz link) – http://www.volby.cz/pls/ref2003/re13?xjazyk=CZ

L. Novák 9.7.2016 14:14

Re: Holcman

Komouš, a ještě placenej od řádku...

Holcman 9.7.2016 16:24

Re: Holcman

:-)) Dyť já pořád říkám, divný Nováku, že pochybuji o vaší informovanosti, tak na mě nelezte s komouši. U nich já nebyl, nepeču s nima, už kvůli úplně jinýmu vyznání. Takže, prapodivný Nováku, kvůli komoušům se obracej na ty, kterým přicmrndáváš a tady za ně kopeš. V prvé řadě za ty předsednický hlavyberaní, tedy zkaženého nedouka Matějku, vyškoleného vůdce KlausODSMacha a mladýho hlavouna, svobodnýho Smetku. Všeci traja ve vedení SSO jsou kámoši a spojení a cestičku ke komoušům, k bolševické galerce nebo ekonomicko-zlodějské mafii ti můžou zajistit na tuti. Například mladý Smetka má super kontakty taky přes famílii skoro na všechny strany. Jeho fotřík, starý Smetka, ten měl ještě víc super kontakty, až na vládní prominenty a má bohatou praxi. Pokud vím a je veřejně známo, tak ještě sedí v lochu, dostal asi 12 let natvrdo za óbr-tunel jménem H-Systém, kde obrali cca 1000 lidiček o cca 900 miliónů, Zase šlo jenom o prachy. No, a pár desítek nebo možná stovek melounů se kdesi záhadně ztratilo, což bude asi pořádný ranec, že? :-((

Tohle si klidně přečti Nováku, tady je o H-Systému zmínka -

http://zpravy.idnes.cz/smetka-nebude-podminecne-propusten-rozhodl-soud-f6h-/domaci.aspx?c=A150902_160158_domaci_ane

Musíš se víc zajímat a sbírat správné informace Nováku, neplácat nesmysly, nepomlouvat, nekydat zbytečně hnůj na jiné a nelhát. Je fakt, že u komoušů by ti tohle většinou prošlo. čest práci Nováku a čert tě vem! :-((

J. Svoboda 9.7.2016 17:20

Re: Holcman

Pane Holcmane, vykonali ti komančové na vás práci kvalitně a důsledně. Proč se patláte v minulosti? Pochybuji, že se vaše řeči zakládají na pravdě. I kdyby to pravda byla, stejně jako komančové viníte lidi za předky a to není fair!

Je velkou zásadní otázkou, zda byste ty bláboly uváděl, kdyby vám Klaus neležel v žaludku.

Taky se mi nelíbí všechny Klausovy činy. Přesto to, co se mi nelíbí, rozhodně nezpůsobí, abych šmahem zavrhl všechno.

Holcman 9.7.2016 18:06

Re: Holcman

:-(( Pane Svobodo, tak a teď ještě tu o Husákovi, Jakešovi, Štrougalovi, Adamcovi nebo Štěpánovi, aj. kádrech!.....Jste spadl z velký třešně? Jaké patlání v minulosti? Copak vznik Klauso-Machostrany (2009) je minulost? Mega-tunel H-Systém a tisíc podvedených čekatelů na rodinné domky a dodnes bez náhrady peněz, to je minulost? To, že se někam "zaběhlo" mnoho milónů z podvodu a viník Smetka srov. stále pyká v kriminálu, to je taky minulost?....NE, je to přítomnost a do budoucna pořád velký průser, megaostuda, ale také těžké ponaučení pro ostatní, zejména pro mladší generaci.

Takže, pane Svobodo, z hrušky taky dolů a nesnažte se lidem plést hlavu.

L. Novák 9.7.2016 18:31

Re: Holcman

Jste Blb!

Holcman 9.7.2016 18:59

Re: Nováku, pro mě jste...

Merde

M. Prokop 9.7.2016 20:45

Re: Holcman

Proč to velké b?

L. Novák 9.7.2016 21:08

Re: Holcman

Velkej se píše s velkým. ;-)

J. Svoboda 9.7.2016 23:19

Re: Holcman

Pane, minulostí myslím to, že se na syna (pokud vůbec máte pravdu) díváte prizmatem jeho otce (znovu připomínám: pokud máte pravdu). Vy můžete za činy vašich rodičů? Nerozpakuji se napsat, že vaše chování je svinské.

Pokud se tady někdo snaží lidem plést hlavu, jste to vy. Podezřele si berete na pomoc společnost, když se domníváte, že je na vaší straně. Velmi mi chybí vaše vyjádření, co vám na Svobodných vadí, proč vám vadí to, že pan Matějka (zase, pokud je to vůbec pravda) nedodělal střední školu. Nemylte se a nemyslete si, že člověk s glejtem z nějaké školy musí nutně být génius. Nevím a ani nechci vědět, z jaké školy máte glejt vy; podle vašich projevů jste zapšklý "mrňous" a pan Matějka vás asi několikrát předčí.

Snad si bláhově nemyslíte, že z područí bruselských komančů nás vyvedou strany pánů Babiše, Kalouska, Fialy, Filipa nebo Bělobrádka? Nebo se vám v tom evropském socialistickém chlívě libí?

B. Hamáček 10.7.2016 20:35

Re: Holcman

Pokud bych neznal historii , tak každý komouš by mně mohl ukecat . Ale protože právě z minulosti vím , že komunismus zároveň s nacismem je to nejhorší , co lidstvo potkalo !!

J. Svoboda 9.7.2016 23:47

Re: Holcman

A ještě vleževálený soudruhu dodávám: Je pro vás velmi příznačné, že zloděj křičí, chyťte zloděje.

Když si přečtete váš, nebo lépe vaše příspěvky, pokud budete schopen si to připustit, že jste to vy, kdo plácá nesmysly, pomlouvá, hází na jiné hnůj a lže.

Holcman 10.7.2016 20:02

Re: Holcman

Svobodo, s tou první a druhou větou se můžete laskavě obrátit úplně na jinou adresu, zde např. na úpadce a dobrodruha Matějku a taky na jeho partajního kolegu, spolumístopředsedu, Smetku ml. Oba se v tom motají a mají praxi. :-)

J. Svoboda 11.7.2016 10:18

Re: Holcman

Jste podle mého názoru zapšklý a vzteklý prcek. Umíte ještě něco jiného, než takhle vztekle nadávat?

Asi vám ten evropský socializmus vyhovuje a to by vysvětlovalo mnohé. Pokud vám nevyhovuje, dělejte něco jiného, než to, co děláte.

J. Kanioková 9.7.2016 14:20

Re: ....ještě doplněk

PRO vstup do EU ve skutečnosti hlasovalo 3 446 758 občanů = 32,826% občanů ČR

A to po maximální pravdoláskovnické masáži..

L. Novák 9.7.2016 21:16

Re: ....ještě doplněk

V té době ještě český občan neměl bezprostřední zkušenost, kam vstup do EU povede. S dnešní zkušeností už by se rozhodoval kvalifikovaněji. A rozhodně by se objevily navzdory placené pro-EU kampani hlasy v médiích, které by před hlasováním pro vstup varovaly. Tehdy je nebylo slyšet a nebo si občan neuměl představit, jak to bude v praxi. Že to není jenom volný pohyb a obchod, ale i geometrickou řadou narůstající byrokracie a buzerace v dosud nepoznané míře.

J. Kanioková 9.7.2016 14:23

Zapomněl jste na podstatný fakt, na účast při hlasování

55,2 % ... Ostatním byla zřejmě celá EU ukradená..

J. Kombercová 9.7.2016 15:17

Re: Zapomněl jste na podstatný fakt, na účast při hlasování

Třetině občanů, podle neúčasti v jakýchkoliv volbách, je ukradeno kde co.

L. Novák 9.7.2016 17:14

Re: Zapomněl jste na podstatný fakt, na účast při hlasování

Jenom sociální dávky ne... :-P