28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Ukrajina, Zeman a Mnichov

2. září 1938 přijal československý prezident Edvard Beneš poslance československého parlamentu za Sudetendeutsche Partei (SdP) pány Kundta a Sebekowského.Ten večer si zapsal do deníku:

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 8.9.2014 20:59

Amnesty International

Ukrajina musí zastavit pokračující zneužívání a válečné zločiny pro-ukrajinských dobrovolnických sil

http://www.amnestyusa.org/news/news-item/ukraine-must-stop-ongoing-abuses-and-war-crimes-by-pro-ukrainian-volunteer-forces

J. Václavíková 9.9.2014 0:10

Re: Amnesty International

Bábo pitomá, AI mluví o obou stranách konfliktu, tak přestaňte do všech diskuzí pastovat tuhle jednostrannou propagandu! Vy už máte mozek vypláchlý dočista dočista.

B. Holubec 8.9.2014 19:42

"Právní" bolševik Urban nezklame ani jako rusofob

Větší pseudonovinářský intelektuální průjem tady od roku 1989 nebyl.

Srovnávat Rusko 2014 a Německem 1939 je svinstvo svinstev.

Jestli pan "novinář" Urban neví nic o Hitlerově programu konečného řešení židovské otázky, k němuž sice nedošlo, ale jenom jeho "rozpracování" stálo život 6 milionů židů, také starých lidí i dětí, jestli nic neví o Hitlerově programu "přesunutí" áričtější části českého národa za Ural, ostatní vyhubit, tak o čem ten člověk píše? Vždyť by tady, s pravděpodobností hraničící s jistotou, ani nebyl, v lepším případě by tyhle své žvásty psal někde za Uralem.

Co jeho chlebodárci z CIA jenom za vlády Obamy, nejhoršího prezidenta USA moderního věku, dali "vývozem" svého pohledu na demokracii, světu. Rozvrácenou Libii, rozvrácený Afgánistán, neúspěšný pokus o rozvrácení Syrie, která se nakonec stává zajímavým spojencem proti ISSL a konečně za 5 miliard USD občanskou válku na Ukrajině (náměstkyně ministra zahraničních věcí USA).

Proč má tenhle zvrhlý novinář, placený i Diag Human, kamarádící se i s polistopadovými korupčníky tolik prostoru k prezentaci svých zvrhlých názorů? Ještě máme k demokracii daleko.

J. Václavíková 9.9.2014 0:12

Re: "Právní" bolševik Urban nezklame ani jako rusofob

Vy si dejte mokrý hadr a pak se podívejte ještě jednou, o čem je článek.

Š. Hašek 8.9.2014 17:57

Tak dokonce

už i "agresivní válka putinismu".

Inu autor učí na humanitní vysoké škole za oceánem. Co takhle připustit, že všechno začalo asi takhle:

"belbým pokusem vysavačových mudrlantů z brusele( když se namontuju Putinovi k hranici Ruska), bez dohody, ústupků na obou stranách, "prostě jdeme na věc" a souhlasí s tím občanský dav na majdanu (asi tak jedna stotisícina obyvatelstva). Stát/Rusko/velmoc/Putin reaguje. A ovšem nikoliv nějakým koktavým dopisem těm žárovkářům! Kdo by to řekl?

Pane Urbane, počkají laskavě do apríla. To se nedá číst.

J. Václavíková 8.9.2014 18:09

Re: Tak dokonce

Klaus podpořil vstup Ukrajiny do NATO

http://www.natoaktual.cz/na_media.aspx?c=A050615_160948_na_media_m02

J. Kanioková 8.9.2014 20:58

jo...15. června 2005

.

J. Václavíková 9.9.2014 0:12

Re: jo...15. června 2005

Jo, však má pořád pravdu!

V. Vaclavik 8.9.2014 17:48

Dnesni Zapad vs Rusko

a drivejsi Zapad vs SSSR - Nase dnesni ruska pata kolona je stejna, jako ta tehdejsi na Zapade, kdyz my jsme byli za Zeleznou oponou. I nas Cechy (a dalsi narody v ruske sfere) slo tenkrat na Zapade tezko obhajovat, jako nejaky andelsky lid, vsak dodnes ma Zapad o nas nizke mineni, byt casto jde o predsudky z minulosti.

Kdyz se podivate idealistickym okem na temer jakykoli lid, vzdy neco najdete, vzdy najdete nejaky duvod, proc se o takovy narod nezasazovat a naopak fandit vice ci mene skryte nejake agresorske zemi, ktera tam mini zavest 'poradek', 'pravo', 'spravedlnost'. Stejne jako na kazde revoluci naleznou tito idealisticti pato kolonari nejake spatne elementy a tak duvod, proc tu kterou revoluci nepodporovat, a proc fandit strane, proti niz ta revoluce povstala...

Nekteri tito pato kolonari jsou v zajeti vlastni logiky, ktera ma klapky na ocich a proto je falesna, a taci jsou uzitecni hlupaci a take nejhorsi skudci.

J. Václavíková 8.9.2014 17:53

Re: Dnesni Zapad vs Rusko

S těmi putinovci je to jednoduché. Komouši se do nás 40 let snažili dostat své vidění světa, kde byl největší Belzebub USA a západní imperialisté. Východní blok naopak provozoval ,,boj za mír". Stejné floskule jsou slyšet i dnes. Klíčí ta dávná setba.

V. Čermák 8.9.2014 20:50

Vy jste elitář z P aL, že?

Když když někdo hází pojmy jako národ a lid a povyšuje se nad ně, tak je to jasný elitář a vlastník té pravé pravdy. A když lidi s odlišným názorem tituluje jako pátou kolonu, je jasné, že je kavárenským intelektuálem P a L. Oni jsou většinou  nevychovaní a neumí prohrávat. Vy jste ještě z těch lepších exemplářů.

T. Kohout 8.9.2014 16:13

kdo je "lepší"?

Nějak pořád nechápu proč máme věřit obyvatelům území v posledních letech (tj od zač. 20. století) zvaném Ukrajina a nevěřit Rusům, když jsou stejní, či podobní, či jedni horší než druzí. Jistě, Německu se plní dávný sen, rozdělit je. Ale mě to připadá, že z nějakých momentálních důvodů podporujeme jedny proti druhým, aniž by byli fakticky o něco lepší. Ukrajinci ještě vice než Rusové si myslí, že dluhy se platit nemusí, že to vyřeší nějaký státní převrat atd.

V. Čermák 8.9.2014 21:00

Pane Kohoute, víc myslet !

Rusko dluhy nemá, nemá tedy ani co platit. Ukrajina dluhy má, ale platit nemá čím, i kdyby chtěla. Zdá se Vám, že jsou stejní? Nevím, jestli je snem Německa rozdělit Ukrajinu, vypadá to, že i zde se mýlíte, neb jsou na straně Majdanských. kteří rozdělení brání za každou cenu. To rozdělení je naopak snem Ukrajinských Rusů, neboť nechtějí žít ve společném státě s Ukrajinskými Majdánci. Podobně i Českoslovenští Slováci nechtěli žít ve společném státě s Československými Čechy. Naštěstí žádní blázni nevyvolali kvůli tomu válku.

J. Václavíková 8.9.2014 13:28

Naprosto přesná analogie.

.

B. Pauk 8.9.2014 12:46

Česká lůza si nezaslouží vlastní stát.

Zakomplexovaný, mstivý a frustrovaný synek opuštěné samoživitelky, podobný ožralému parchantu Gottwaldovi, zničí svoji mateřskou partaj i lůzovitou malomocnou sockovitou třídu, která si ho vynesla na hrad, jako použitý nepotřebný kondom na cestě za Ural. Skončí stejně bídně, jako jeho buranský vzor, včetně vyhazovu z Maus-olea. Z toho Maus-olea ho bude vyhazovat stejná nepoučitelná lůza, která si ho tam uložila a která teď blije do éteru podle jeho taktovky.

Už není co znárodňovat, arizovat, ani rozkulačovat, privatizovat, vyvlastňovat, tunelovat či jinak uloupit. Budou jenom „rýt držkou v zemi“, leniví a stádovití lumpenproletáři, neschopní si ani společný kibuc založit.

Teprve teď přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných, žlučovitých, i putinovských socek v pracovní době to jenom potvrzují. Nostalgicky opěvují loupeživý komunizmus či jiný „většinový“ systém a zapomínají, že tehdy ještě dožívala předkomunistická výchova a morálka – komunisty nazývaná „přežitky kapitalizmu“. Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Levicoví lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí bez olupování těch úspěšnějších. Kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni.

Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:

http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby

K. Luboš 8.9.2014 13:04

Re: Česká lůza si nezaslouží vlastní stát.

Pane Pauku, mám pro Vás řešení! Sežeňte si brokovnici, nabijte ji nábojem s broky alespoň 4,5 mm, vložte si hlaveň do úst a zatáhněte za spoušť. Protože jestli se takto díváte na svět, no tak to potěš Pámbů, to vám už opravdu ani nic jiného nezbývá!

No ale když si to čtu ještě jednou, tak radši nabijte obě hlavně a broky 7,6 mm!

E. Sevrát 8.9.2014 13:15

Re: Česká lůza si nezaslouží vlastní stát.

Stejný blázen jako Cibulka.

T. Kohout 8.9.2014 16:18

Re: Česká lůza si nezaslouží vlastní stát.

No, "parchant", tím bych se moc neoháněl. On ani původ TGM není z nejjasnějších. Obamův táta byl jakýsi Keňan atd. Čili dělit lidi dle toho, zda jsou z lože manželského či mimo, je dost trapný způsob dělení. Nemluvě již o tom, že v dnešní době se skoro už ani nikdo nežení/nevdává..., tak to asi bude dost velká úroda nemanželských dětí, pro což vy mate ještě jiný slovník.

K. Luboš 8.9.2014 11:53

Ale měl bych taky jednu analogii

V jisté zemi X se usadili příslušníci státu Y. I znelíbilo se příslušníkům státu Y žít v zemi X, a proto povstali, vyhlásili samostatnost a požádali o připojení ke státu Y.  A stát Y jim vyhověl, čímž ovládl zemi X.

Myslíte si, že zemí X je Ukrajina a státem X Rusko? Divili byste se, protože to jsou Havajské ostrovy a USA.  A kdo by se jenom odvažoval tvrdit, že Hitler své postupy odkoukal od tehdejšího prezidenta USA McKinleyho?

O. Mayer 8.9.2014 12:14

Re: Ale měl bych taky jednu analogii

.. podle stejné stupidní logiky bych se Vás zeptal, jak se tak najednou stalo, že Moskevská Rus sahá až na Kamčatku. Že by nějaké referendum?

K. Luboš 8.9.2014 12:55

Re: Ale měl bych taky jednu analogii

Neexistuje stupidní logika, ale pouze logika. Podává se to tak, že Putin něco odkoukal od Hitlera a dělá to jako Hitler, takže je stejný jako Hitler. Ale stejně jako Hitler anebo Putin se už  postupuje 5 tisíc let. Jak třeba vzniklo britské impérium? Myslíte, že se Indové k němu připojili rádi a s nadšením? Takže to chcete podat tak, že se královna Viktorie chovala jako Hitler? To by bylo trošičku nespravedlivé!

Anebo při postupu občanů USA směrem k Pacifiku bylo čas od čASU nutno vyhubit nějaký  indiánský kmen. Takže genocida jako za Hitlera anebo na Balkáně!  Ale srovnávat americké Indiány s Židy a tehdejší americké prezidenty s Hitlerem? To je trošičku mimo mísu! Ale takový příměr nesedí ani v případě Putina a pouze zlehčuje Hitlerovy činy!

J. Václavíková 8.9.2014 13:20

Re: Ale měl bych taky jednu analogii

V něčem máte pravdu. Vaše příspěvky jsou pouze stupidní,nikoliv logické. Asi Vám uniklo, že se civilizace nějakým způsobem vyvíjí. Například házení mrzáků ze skály už se nepřijímá jako přirozená věc. Ani upalování čarodějnic.

K. Luboš 8.9.2014 13:35

Re: Ale měl bych taky jednu analogii

Správně, civilizace se nám za těch 70 let jaksi náležitě vyvinula, takže to, co bylo možné dříve, není možné nyní. V tom jsme se opravdu perfektně shodli. (I když kolo se používalo i před 70 lety qa používá se i dnes.)

Ale tak proč nás pořád někdo otravuje tou dvojkou Hitler - Putin? Proč ne rovnou Putin - Attila...? Anebo kdyby p. Urban věděl, kdože zabil nejvíce lidí v dějinách, tak by nám nutil dvojku Putin - Čingischán?

J. Václavíková 8.9.2014 17:28

Re: Ale měl bych taky jednu analogii

Vy máte pravda poněkud delší vedení, že? Američané vybíjeli indiány před 70 lety? Vy zřejmě nejste schopen pochopit, že jednání obdobné Hitlerovu z roku 1938 není akceptovatelné v roce 2014. Právě proto, že se lidstvo z války poučilo. Ne tak Putin. Ten si vzal pouze ten mustr.

T. Kohout 8.9.2014 16:21

Re: Ale měl bych taky jednu analogii

No ale něco koupili. Aljašku od cara a Lousianu od císaře. Ale deal to byl dobrý.

B. Brousková 8.9.2014 19:36

Re: Ale měl bych taky jednu analogii

Hitler se nikdy netajil názorem ( Mein Kampf), že národ který si neumí ubránit vlastní zem před agresorem, na něj ztrácí jakékoliv právo. To je prý železný zákon přírody a lidé se prý přece musí řídit přírodními zákony,protože i oni jsou nedílnou součástí přírody.Pokud jde o všechny vyhubené indiánské kmeny na území USA, tak kupodivu dnes se k indiánským kořenům hlásí asi osm milionů občanů USA.V roce 1800 měly celé Spojené státy i s vyvražďovanými indiány celkem čtyři miliony obyvatel. Trochu to připomíná jednoho debatéra, který se před časem na netu dušoval, že španělská inkvizice upálila jen ve Španělsku osm milionů lidí. Přim tom celé Španělsko mělo tehdy něco přes pět milionů obyvatel.

K. Luboš 8.9.2014 11:39

Byl bych velmi opatrný...

... a nesrovnával bych Putina s Hitlerem! Hitler byl opravdu jiná váha... Vezměte si člověka, klerý stěží ví, že Putin existuje. No a ten pak klidně může dojít k závěru, že i Hitler byl docela v pohodě.

K. Luboš 8.9.2014 11:33

„Nikdy neustupujte, nikdy, nikdy, nikdy, nikdy,...

Tak přesně tenhle princip utopil v 90. letech Balkán v krvi! A kdybchom ho uplatnili na případu Československa...

J. Urban 8.9.2014 9:39

Nevstoupíš dvakrát do téže řeky, ale přesto:

historie se opakuje. V Německu kocovina z Versailles, v Rusku z prohrané studené války. I ostatní analogie jsou nasnadě: Krym = Porúří, vých. Ukrajina = Sudety, zbytek Ukrajiny = ČSR. Jen to Polsko je pořád Polsko - i když v jiných hranicích, a proto velmi dobře chápe, která bije. A pozor - i to Německo je pořád Německo, z posledních vyjádření A. Merkel se mi chce blít.

O. Slavík 8.9.2014 7:17

URBAN - WELL DONE !!!

Podle reakcí 5.kolony - zde i na vašem blogu - bych řekl, že dokonce OUTSTANDING !!!