29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Brodsky 4.6.2009 23:54

Ubohé Irsko znásilněné Merkelovou.Ať žije Boboklaus.

Je dojemné poslouchat komunisty, klausovce a bobošíkovce , jak naříkají nad nesamostatností Irska. Myslí si snad, že opakovaná referenda v Irsku nevyhlašují legální irské orgány, ale Merkelová se Sarkozym? Mimochodem, kdyby Irové svá referenda neopakovali, nikdy bychom se do EU nedostali a  Klaus by neměl komu co oslazovat(kromě nás).

muf 4.6.2009 22:54

Re: Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

Ale přesto volím ODS - ne Topolánka - ale Fajmona, Zvěřinu, Hurta.....R^R^R^

MaR 4.6.2009 19:45

Re: shoda jmen?

Jasně - nemám co říct k věci, tak se se snažím shodit jakýmkoliv způsobem autora. Diskuze v Blesku by vám svědčila lépe.

MaR 4.6.2009 19:44

Re: Vážená paní a vy se divíte?

Vtipné je, že všem vyčítáte jak jsou *přesvědčeni* přitom sám vyplodíte neuvěřitelné perly typu nebezpečí sudeťáků a národní sebevraždy :o) Vy nejste ani přesvědčen, vy blouzníte.

Realista 4.6.2009 18:16

Re: shoda jmen?

má! Eurosvazácké výlevy!

josef krouman 4.6.2009 17:00

shoda jmen?

nemá ta pipina něco společného s tím, co píše eurosvazácké výlevy do LN?

Landys 4.6.2009 16:24

Re: Vážená paní a vy se divíte?

;-€Je vidět, že čtete hodně MF DNES a posloucháte Zahradila s Bobošíkovou. Topolánek se drží stranou a sem tam jen procedí polohlasně mezi zuby:  jsem PRO, jsem PROTI - podle toho kde zrovna je a s kým mluví. Já bych tak vám a vám podobným ze srdce přál, aby nás z té EU vyhodili ! Stejně z nás žádný užitek nemají, jen samé problémy. ODS by z nás určitě udělala s pomocí záoceánského bratra velice rychle Njů Švajc. I když  těžko, ten velký bratr má teď sám tolik problémů, že neví kde mu hlava stojí. Měli bychom se začít kamarádit s Čínou. V Praze už otevřeli kosmetický salón k zešikmování očí. V pořadníku jsou zatím na prvních místech ti co byli ještě nedávno největšími komunisty, teď jsou pro změnu kovanými  nemilosrdnými  tržními kapitalisty. No a když tomu Paroubkovi klesají preference, budu zvědav, co bude klesat vám, až vyeliminujete to evropské nebezpečí. Jestli to nebude třeba životní úroveň !

Libor 4.6.2009 16:11

Re: Vážená paní a vy se divíte?

Dobrý nápd.Ti alepoň chtějí o LS referendum. VV

jasan 4.6.2009 15:38

Re: Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

demokracie a EUdemokracie je neco jako akt a pietni akt...

jasan 4.6.2009 15:25

Re: Jak jsem poslouchal Topolánka v Otázkách Václava Moravce,

hmm... a on si mysli ze po prijeti LS se s nim bude nekdo bavit? proc proboha? to se to vetsinove odhlasuje a podrobenym narodum se posle direktiva...

ostatne proc na spolupraci s EU potrebuje LS? to je demagogie jako vysita...

Náhodný kolemjdoucí 4.6.2009 15:24

Re: Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

Já zase budu volit EU takovou jaká je - demokratickou a nekomunistickou. jestli chcete jinou tak volte jinak.

Náhodný kolemjdoucí 4.6.2009 15:22

Re: Vážená paní a vy se divíte?

Vy přeci volíte komunisty a slibujou to co chcete. Tak s čím máte problém???;-O

Gerin 4.6.2009 15:22

Máte pravdu, ODS je chaotická a nedůsledná,

proto budu volit SSO :-) EU ano, ale jinak.

Vodička-sapér 4.6.2009 14:36

Re: To je neštěstí , to je neštěstí...

Phoenixi, když jsem si ostře naládoval svoji rychlopalnou čpuntovku třídní nenávistí!!´ a bez míření vypálil, kde mi mě napadlo, že jeden špunt zasáhne i Vás,jednoho z mála tam přítomných , vysoce erudovaných filozofů!! Přečtěte si většinu disk.př., jistě příznivců ODS,  uznejte , že to byla velká náhoda, automaticky z toho vyplývá, dřímal  jste v nepravý čas  na nevhodném místě.

Gardnes 4.6.2009 14:29

Nízká odpovědnost

stojí za desinterpretacemi v médiích, přitom očekávat nějaké omluvy je dětinské. Řadě žurnalistům i politikům stačí nějaká zmínka v TV, rozhlase, tisku, aby reagovali zasvěcenými trachtáty, co dotyčný politik řekl, myslel. Později se ukáže, že autor neví, co bylo skutečně řečeno. To je i případ Topolánkova polského projevu, ve kterém zůstal konzistntní se svým projevem k LS na půdě našeho senátu, kde po shrnutí neskrývaných pro i proti učinil závěr, že LS je účelné schválit a podílet se na její rekonstrukci, jelikož druhá cesta-okamžité odmítnutí nás vyřadí do izolace, až do dvourychlostní Evropy s nemožností cokoli upravovat.

gerontusinza 4.6.2009 13:48

Vážená paní a vy se divíte?

Víte kolik je nás co jsme nechtěli do EU a kolik lidí si uvědomuje že LS je pro nás sebevraždou jako státu i národa? ale to nic, vy jste přesvědčená stejně jako pan Paroubek.... a teď se diví že mu klesají preference..... vy nedosáhnete ani na těch 5 %.... víte pokud někdo není schopen eliminovat nebezpečí sudeťáků a svinstvo vycházející z Rakouska a Německa ( o našem tisku závislém na německém majiteli ani nemluvě), a jen ho přehlíží a stále jen optimisticky hýká, je mě líto....... víc % nedostanete..... ode mne hlas nečekejte ani náhodou, nedostane ho teď ani Paroubek....;-) hezký den

Phoenix 4.6.2009 13:11

Re: To je neštěstí , to je neštěstí...

Nezarazuju zpatecku, jedine, co jsem uznal, ze jsem mel mozna pouzit uvozovky, neb se jednalo o preneseny vyznam. To bychom ale museli pouzivat uvozovky i pri oznaceni demokracie, protoze puvodni recke slovo take znamena neco docela jinaho.

Dama pouzila smesici ideologickych hesel, ktere jsem ji nekde nize jedno po druhem vyvracel. Ze se Vam to nechce cist neni muj problem.

"Lide vaseho typu" je argumentum ad hominem, to si nechte od cesty.

wu-lung 4.6.2009 12:29

Re: To je neštěstí , to je neštěstí...

koukám, že už zařazujete zpátečku. to je dobře, silná slova by měli používat jen silné osobnosti.

... dama predvedla misto konstruktivniho prispevku pozoruhodnou smesici ideologickych hesel ... tohle znáte? smutné je, že toto oslovení používají lidé vašeho typu, když chtějí někoho zesměšnit.

Phoenix 4.6.2009 12:05

Re: ODS a KSČM na jedné lodi

Ten parnersky princip byl krasne videt zejmena kdyz Rusove pomoci plynovodu testovali, jak rychle se EU podela. O partnerskem principu ala francouzske automobilky ani nemluve. Dalsi krasny priklad jsou pokuty, ktere Portugalsko plati, ale kvuli Nemecku se zmeni pravidla (tusim, ze se tykaly deficitu rozpoctu, nechce se mi to hledat).

Phoenix 4.6.2009 12:01

Re: Jakmile fakta odporuji Vas teorii, je potreba je zavrhnout

Irsko v referendu reklo jasne ne LS a proto je treba, aby toto referendum bylo opakovano tak dlouho, az Irove reknou konecne ano, protoze to je jediny prijatelny vysledek. Primo ukazkovy priklad toho, co zmuzou (spise nezmuzou) male zeme uz nyni. Z tohoto spolku jsme byli vyrazeni nekolik desetileti a notabene existuji zeme Evropy, ktere v nem nefiguruji. Byl bych prvni clovek, ktery by jasal v momente, kdy by EU fungovala jako protivaha Ruska. Ale za soucasneho stavu tak fungovat nebude, protoze je EU maximalne schopna buzerovat lidi milionem idiotskych smernic (antidiskriminacni zakon je jen spicka ledovce, nicmene velmi nebezpecna spicka ledovce) a mohutne prerozdelovat penize. Zato neni schopna vyresit ani vlastni rozpocet ani dodrzovat vlastni pravidla. A takove uskupeni nas ma chranit pred znovuzrozenym Ruskym imperiem?

Kuchl 4.6.2009 11:55

Re: ODS a KSČM na jedné lodi

Evropa spolupracující v maximální míře na partnerském principu -ano . EU deformována byrokraticky a úřednicky s nepraktickou , lidmi těžko uchopitelnou Lisabonskou smlouvou - problematické . Nic víc .:-P

Phoenix 4.6.2009 11:54

Re: To je neštěstí , to je neštěstí...

Nechce se mi to psat znovu. Lide se nedeli jen na Topolankovy priznivce a Topolankovy odpurce a to, ze nesouhlasim s kritikou jednoho jeho vyroku, jeste neznamena, ze jsem clenem jeho fanklubu. To je prave ono jednoduche videni sveta. Tridni nenavist jsem mel dat mozna do uvozovek, nicmene princip je velmi podobny: "Kdo nejde s nami, jde proti nam". A neodpovedel jste mi, kde se chovam tridne nenavistne ja. Pravdepodobne nemate co odpovedet.

honzak 4.6.2009 11:54

Re: ODS a KSČM na jedné lodi

"Tzv. národní zájmy budou záminkou k rozbíjení evropské integrity  a základním ideovým postulátům,na nichž je EU založena" ???

Ta integrita je co? Poslušnost malých států před F, N, I? A ty základní ideové postuláty jsou co? Zamítnutá ústava nebo de iure mrtvá LS?

wu-lung 4.6.2009 11:51

Re: Jak jsem poslouchal Topolánka v Otázkách Václava Moravce,

ve waršavě říká něco jiného než v praze, v bruselu pak říká ještě úplně jiné věci. falešný a prázdný.

wu-lung 4.6.2009 11:47

Re: To je neštěstí , to je neštěstí...

tomu říkáte třídní nenávist? vy musíte být poměrně jednoduchý člověk. zkuste si ten pojem nejen dát do historických souvislostí, ale třeba i rozložit na "třídní" a "nenávist". to, na co tady plivete, není ani třídní, ani nenávist. tu, jak jsem už napsal, zdatně ukazujete více vy.

JaS 4.6.2009 11:41

Re: Jakmile fakta odporuji Vas teorii, je potreba je zavrhnout

RVHP se z EU stane tehdy, když všechny malé země budou držet hubu. To tak bylo za ruské nadvlády, v EU malé země určitě hubu držet nebudou, je jich tam dost ne to, aby dokázaly držet Německo a Francii na uzdě. Pokud se budeme z toho spolku vyřazovat, tak nám nezbude, než tu hubu držet, protože nám nikdo nepomůže (akorát se budeme moci opět ucházet o "ochranu" svého velkého východního "bratra").

JaS 4.6.2009 11:35

Jak jsem poslouchal Topolánka v Otázkách Václava Moravce,

tak to vypadá, že Topolánek tam mluvil trochu jinak a že teď se jako obvykle diskutuje o výrocích, které si novináři vybrali tak, jak se jim to hodilo do krámu. Topolánek se vyjadřuje tak, že Lisabonská smlouva za moc nestojí, ale ve spolupráci s EU je nutné pokračovat. Takže přijmout a kriticky spolupracovat na dalším vývoji (a opravách), ne jednoduše zavrhnout a hotovo.

prognostik 4.6.2009 11:23

ODS a KSČM na jedné lodi

Hlas pro ODS  i KSČM /dojímavé,jak si obě partaje v tomto notují/ ve volbách do parlamentu EU je hlasem pro pátou kolonu v EU,pro síly,které budou provádět destruktivní činnost v Evropě.Tzv. národní zájmy budou záminkou k rozbíjení evropské integrity  a základním ideovým postulátům,na nichž je EU založena.Pokud by  dlouhodobě tyto politické tlaky posilovaly,vzrůstalo by nebezpečí,že se Evropa stane outsiderem světového ekonomického vývoje a dojde k procesu balkanizace Evropy se všemi důsledky,které známe z nedávné minulost.Totéž by byl hlas pro různé kandidující obskurní postavičky jako Bobošíková ,Tlustý aj.

woka 4.6.2009 11:20

taková čistá a jednoduchá předvolební agitka

no, asi bych ji tady ani neuveřejňovala, patří na předvolební míting a ne na NP. Snad jen autorce - příště si ušetříte čas i námahu, když místo dlouhého textu napíšete jenom Volte SNK-ED a ne ODS. Taky se to bude líp pamatovat (proto to přece píšete) .    

Martin 4.6.2009 11:13

Nejhezčí na celé věci je....

že si hodně lidí (i na Psu) myslí,že Topolánek je rozumnej politik......