17.4.2024 | Svátek má Rudolf


Diskuse k článku

POLITIKA: Ťok zralý na defenestraci

Mám již opravdu dost dopravně bezpečnostní propagandy a stupňující se represe, která je tvrdě zacílena na většinu české společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pražák 18.9.2015 23:29

až na ad 5 souhlas

Češi jsou jednoznačně nejhoší řidiči v Evopě. Bohužel.

M. Malovec 18.9.2015 12:22

Nejezdi jako čuně

a nemusíš se bát persekucí.

J. Anděl 18.9.2015 12:42

Re: Nejezdi jako čuně

Tak až jednou budete hledat hodinu místo na zaparkování, nakonec se někam vmáčknete, o dvacet cenťáků zasáhnete do přenosného zákazu stání a přijde vám pokuta na pět litrů, tak si to s tím čuňetem možná rozmyslíte :-)

I když možná neřídíte, tak vám to může být samozřejmě jedno.

J. Anděl 18.9.2015 12:44

Re: Nejezdi jako čuně

I když v tomhle případě vám asi nepřijde pokuta, ale prostě vám indiáni odtáhnou auto.

P. Švejnoch 18.9.2015 13:15

Re: Nejezdi jako čuně

Věta "Nejezdi jako čuně" ovšem v žádném případě není obsahově totožná s větou "Jezdi podle předpisů".

Ergo: Mohu jezdit naprosto slušně a bezpečně - a přesto se musím bát perzekuce.

Váš příspěk tedy není pravdivý.

S. Donát 18.9.2015 14:42

Re: Nejezdi jako čuně

Ano, souhlas. Děsím se lidí, kteří jezdí jen podle předpisů, ale mozek nezapojí.

J. Schwarz 18.9.2015 21:00

Re: Nejezdi jako čuně

Navíc naše předpisy jsou mnohdy idiotské a lidé, kteří osazují dopravní značení by měli skončit v kriminále, neboť jsou příčinou toho že dopravní značení v Česku ztratilo autoritu, všude je přeznačkováno, kolikrát není omezení rychlosti v důsledku prací ukončeno atp...

J. Farda 18.9.2015 12:13

Milý autore,

nejspíš jste se poněkud zmýlil. Pan Ťok nepřišel do vlády z vůle lidu jako zvolený poslanec, ale pokud se nemýlím, z vůle pana Babiše ze židle šéfa privátní nadnárodní firmy. Čili otázka, komu je odpovědný ministr Ťok dovedená reálně ad absurdum odpovídá, že především panu Babišovi, a až pak panu Sobotkovi.

J. Růžička 18.9.2015 11:20

Mám přesně ty samé výhrady jako autor článku

Bezdůvodná šikana a buzerace řidičů, neustálé šmírování, utahování šroubů. V tak hustém provozu je samozřejmé, že dochází k haváriím, úrazům i smrtelným. Zcela odstranit je jistě nelze. Ale proč z řidičů nevytloukat stovky miliónů na pokutách, když drží huby a nechají si všechno líbit, že? Stav silniční sítě mizerný až žalostný, neschopnost ministrů dopravy maskovaná restrikcemi a zvyšováním pokut. Toho Ťoka bych vykopnul okamžitě, včera bylo pozdě.

J. Plzák 18.9.2015 10:35

Většina diskutérů zde má jeden cíl.

Dokázat autorovi, že je debil. Lhostejno, zda autor píše ve prospěch řidičů, nebo proti nim. Blb je vždycky.

A média se připojují: naše dálnice jsou hrozné.

Jsou naprosto srovnatelné se těmi západoevropskými.

K. Janyška 18.9.2015 9:43

Působení ANO ve vládě začíná nabývat rozměrů

celonárodní katastrofy. Tolik nenažraných politických amatérů pohromadě jsem neviděl a  to jsem byl v politice skoro 20 let. Takže zkušenosti mám na rozdávání... Dzp.

J. Urban 18.9.2015 15:02

Re: Působení ANO ve vládě začíná nabývat rozměrů

No právě. A elend, kterej jste tady vy zavedli, přivedl do vlády to estébácké ho-wado a jeho spolek, včetně Ťoka. Kde by byl dnes Babiš, kdyby nemusel přijít na to, že se mu vyplatí neuplácet chamraď politickou (do níž se jak vidno počítáte), ale koupit si koblihami chamraď občanskou.

P. Čulík 18.9.2015 8:28

Policie v jiných zemích kontroluje rychlost také,

opravdu nevidím problém v úsekovém měření rychlosti na dálnicích. Hodně lidí jezdí u nás agresivně a otravují život normálním řidičům, takže se tu ozývají potrefené husy. Zrovna jsem se vrátil z další cesty po Francii a tam se opravdu rychlost dodržuje a jezdí neagresivně. A pro mudrce, co tvrdí, jak je 160 km rychlost bezpečná, jsem se přesvědčil na německé perfektní 3 pruhové dálnici, kdy v pravém pruhu jely kamiony 90, já v prostředním 120-130, v levém 150-160 a najednou mi tam zprava vyjel kamion! A to nebyl žádný hustý provoz a přesto jsem byl rád, že jsem z toho vyvázl o fous se zdravou kůží. Být to u nás, tak mám věčně přilepeného nějakého debila metr za kufrem a teď bychom byli všichni mrtví.

Pokud jde u bodový systém, od jeho zavedení se opravdu zlepšila situace na silnicích i když k normálu to má ještě daleko.

Jestli mi něco chybí, tak cílená a promyšlená výchova řidičů ve sdělovacích prostředcích a bilboardech podél silnic, jako v těch zemích na západ od Aše. Protože po několika létech od zavedení "zipu" mnoho řidičů netuší, že vůbec existuje a používat to neumí.

P. Čulík 18.9.2015 8:33

A navíc se pan Polanecký vlamuje do otevřených dveří:-)

Mýtné brány měřit rychlost nebudou. V omezených úsecích pomohou mobilní radary

Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/mytne-brany-merit-rychlost-nebudou-v-omezenych-usecich-pomohou-mobilni-radary-gcf-/doprava.aspx?c=A150917_192344_ln-doprava_ELE

P. Švejnoch 18.9.2015 9:26

Re: Policie v jiných zemích kontroluje rychlost také,

Zejména Váš první odstavec je velmi popisný, ale z Vámi popisované situace opravdu, ale opravdu nijak nevyplývá, v čem je ta vyšší rychlost na německých dálnicích nebezpečná. Jak souvisí Vámi popisovaná situace v pravém a středním pruhu s rychlostí automobilů v pruhu levém?

ad druhý odstavec: To je moc hezké tvrzení - jistě je budete schopný doložit nějakými relevantními statistikami, že?

ad třetí odstavec: Jsem naopak přesvědčen, že masírováni myšlenkou, že automobil je extrémně nebezpečný a v podstatě nepřítel No.1 celé populace, jsme masírováni až běda.

ad Vaše douška v dalším příspěvku - nevěřím, že by někdo mohl být skutečně tak naivní, a věřit tomu, že pokud na mýtných branách bude zařízení schopné takto buzerovat, že nakonec pro ten účel nebude využito - obzvlášť poté, co to sám soudruh Ťok takto původně anoncoval. Vy jste zaměstnanec Besipu, či snad přímo MD?

J. Plzák 18.9.2015 10:38

Re: Policie v jiných zemích kontroluje rychlost také,

Pane Čulíku! Ten který přijíždí zezadu, je v případě nehody vždycky vinen.

To se halt musí čumět a předvídat a kdo to neumí, nemá na silnice lézt.

Z. Lapil 18.9.2015 12:27

Re: Policie v jiných zemích kontroluje rychlost také,

"Český" problém se zipem je podle mě v tom, že se v levém (obvykle) pruhu nedodržuje povolená rychlost. Srovnají-li se oba pruhy na (obvykle) osmdesátku, zip funguje. Jede-li jeden z pruhů výrazně rychleji, vzniká v místě uzavírky přebytek aut a je nutno dále brzdit, v hustém provozu až k nule.

Z. Švrček 18.9.2015 8:19

Na svozy pilicie pak napsat

"buzerovat a nechat je platit"

J. Plzák 18.9.2015 10:47

Re: Na vozy policie pak napsat

buzerovat a nechat platit. To je to jediné, co policie spolehlivě umí.

Pokud to tady někdo napíše je hňup. Proč asi.

V Německu je povoleno 0,5 promile alkoholu v krvi. Jezdí po Německu hordy zpitých automobilistů? Nejezdí!

Kde je důvod, opakuji důvod, myslet si, že by to bylo u nás jiné?

Zde panuje masochismus: jsme nejhorší, stále ožralí a o ježdění nemáme ani ponětí. Pokud vy, prosím. Já ne!

V. Kusý 18.9.2015 18:49

Re: Na vozy policie pak napsat

Jednoduchá odpověď na otázku, proč nejezdí po Německu hordy zpitých řidičů je, prostě jsou to Němci a ne Češi.Pracoval jsem jako řidič kamionu u německé firmy a v Německu jsem žil, proto vím, co říkám.Ono je to u nás v JEDINÉ věci, totiž v ABSOLUTNÍM NEDOSTATKU RESPEKTU K OSTATNÍM !A jestli to považujete za masochismus tak Vás mohu jen politovat.Nejste schopen sebereflexe, což je česká národní choroba.

V. Kříž 18.9.2015 7:56

před nějakými 40 lety...

...jsem odebíral Svět motorů. pamauji se, že v tehdy Československu se počet mrtvých na silnicích pohyboval mezi 1500 a 1700 lidí. dneska je to třetina a to je provoz o 400% větší. je to prostě tak, že určitý počet smrtelných nehod je nevyhnutelný a nic na tom nezmění ani zbytečný BESIP, ani dopravně bezpečnostní akce, ani bodový systém, ani policajti, kteří vás pokutují za šedesát na spojce Hostivař-Košík, ani drastické zvýšení pokut. člověk prostě musí počítat s tím, že kolem něj na silnicích se pohybují samí potenciální vrazi, kteří ho chtějí zabít a podle toho korigovat svoji jízdu.

a pokud se Áček týká, jezdím jako Pepík s touto značkou po Praze každý den a za padesát let ježdění jsem měl dvě drobné nehody. a bezkonkurenčně největší oraženci jsou auta se značkou "B"

Z. Švrček 18.9.2015 8:21

Re: před nějakými 40 lety...

Ale prosím vás, provoz neprovoz, vždyť to jsou tak krásné zakázky a nejen Ťok se vyzná...

B. Hamáček 18.9.2015 8:46

Re: před nějakými 40 lety...

Má bohaté zkušenosti ze Skanska ( blbě se to skloňuje).

E. Erat 18.9.2015 8:51

Re: před nějakými 40 lety...

Příliš náročné : ze Skansky

B. Hamáček 18.9.2015 11:49

Re: před nějakými 40 lety...

Jen je otázka, jestli je to správně.

B. Hamáček 18.9.2015 7:46

Pro dnešek

Pro dnešek bych vynechal rozpravu o kvalitě řidičů, o té článek není. Takže jindy. Nebo taky odvádíte pozornost od tématu.

Ministr Ťok na začátku svého funkčního období byl v podezření o krytí korupce v bývalém zaměstnání ( u firmy Skanska, kde dělal generálního ředitele). A vyšumělo to velmi rychle do ztracena. Nedělám si iluze o této firmě , a ty ostatní na tom nebudou o moc lépe . Nikdo se ani nepokoušel to nějak moc vyšetřovat , i když podezření bylo velmi vážné . Jako nejvyšší musel něco vědět o korupci v řádech desetimilionů , možná i stamilionů. Kdyby byl z ODS nebo TOP 09 ( tím nehodnotím kvalitu politických stran , je to pouze technická záležitost , jsou v opozici), tak ANOFert a socani se uřvou o korupci Dále jeho sliby jak se urychlí oprava D1.... , škoda mluvit. AUTO*MAT je sdružení anarchistů, dalo by se říct téměř teroristů , ale hlavně levicových hajz..ů, kteří se rozhodli ve jménu veřejného blaha znepříjemňovat všem ostatním život. To samozřejmě platí i pro ostatní ekoteroristické organizace. Šikana automobilistů je podstatně levnější a jednodušší , než výstavba pořádných a promyšleně vedených komunikací. Jistě auta nelze pouštět všude , ale ne šikanovat. Typická ukázka působení ekoteroristů byl tunel Mrázovka v Praze ( neplést s Blankou ), tato bezvadná spojka v návaznosti na strahovský tunel zkrátila cestu ze Smíchova do Břevnova minimálně asi o 15 minut, nehledě ke snížení spotřeby a exhalací a zvýšení bezpečnosti. Ekoteroristé tuto stavbu zdrželi asi o 4 roky, rovněž obchvat Plzně na D5 byl výrazně zdržen ekoteroristy, bez ohledu na životní prostředí a ostatní škody v tomto krajském městě. Je příznačné , že ekoteroristé jsou naprosto jednoznačně levičáci , prosazující své úchylné představy o světě, nejenom u nás , ale ve světě s katastrofálními následky.

B. Hamáček 18.9.2015 7:46

Re: Pro dnešek

Všimněte si , že neřeší skutečné problémy ( výstavba různých průmyslových hal na orné půdě , a podobně), to jim vůbec nevadí , ale hledají cesty jak většinové společnosti řádně znepříjemnit život. Já rozhodně nejsem proti ochraně přírody a životního prostředí , ba naopak.

B. Hamáček 18.9.2015 7:51

Re: Pro dnešek

Bolševické představy o fungování světa skončily desetimiliony, ale bohužel spíše stamiliony mrtvých v Rusku a v celém světě.

B. Hamáček 18.9.2015 8:03

Re: Pro dnešek

Ještě dovětek, v jednom letošním čísle Světa motorů byla docela dobře popsána činnost teroristů ze sdružení Auto*mat a jak se tomu dá částečně bránit. bylo to cca před 3 měsíci.

P. Švejnoch 18.9.2015 9:32

Re: Pro dnešek

Kupodivu dnes souhlasím s celým Vaším "soupříspěvčím". Škoda jen, že jste si ani v tématu tak odtažitém nedokázal odpustit zmínku o Rusku (byť věcně máte i v ní pravdu). ;-)