19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Takový malý český appeasement

Čirou shodou okolností jsem navštívil webové stránky politické strany Trikolora. Ta jako mnohé další vydala stanoviska k aktuálním událostem na Ukrajině. Zatím dvě - jedno z doby před ruskou agresí, druhé po ní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 4.3.2022 22:25

Hm. To vypada, ze jak SPD, tak trikolora zpivaji podle stejnych kremelskych not. Myslim, ze i KSC hraje na stejnou notu.

V. Němec 4.3.2022 18:00

Pane Stejskale, ještě tam chyběla věta: "Je proti nám, kdo není s námi!"

A. Renjascu 4.3.2022 14:27

Pan Stejskal píše jako vždy velice zjednodušujícím způsobem, když zrovna nepíše o tématech o kterých něco ví. Napsal bych mu asi něco podobného jako pod článek na NP od pana Smutného o hrozícím rozpadu EU, kde zmiňují, že není vše jak se jeví, ale už se mi to sem nechce kopírovat. Evidentně jej "trápí" existence jediné zbývající pravicové konzervativně liberální strany, která na českém politickém trhu ještě zbylaba tak si potřeboval kopnout bez bližší znalosti problematiky. Osobně mu to nevyčítám, protože když čtu některé články v masmédiích, které napsali "profici" či některá vyjádření politiků, tak se nedivím, že v tom plave...

V. Patrik 4.3.2022 15:11

Kopou za Putina, tak jsou to kolaboranti. Tak prosté to je.

Ś. Svobodová 4.3.2022 15:27

Článeček p. Stejskala je určen přesně pro jednoduchy, kterým stačí ukázat prstem a už lynčují.

J. Hovorka 4.3.2022 15:40

Mohu vás poníženě poprosit, madam Š. S., abyste, proboha, tím prstem neukazovala na mne? Ještě bych si chtěl užít trochu důchodu. Byl bych vám velmi zavázán, kdybyste moje přání předala dalším svým prostoduchým soukmenovcům. Tak čauky.

D. Laurencikova 4.3.2022 16:54

Neni to ani tak proste, jako spis ostudne zjednodusene. Vybizet k rozvaze zdaleka neznamena, "kopat za Putina", nebo kolaborovat. Jak panove a damy z Trikolory spolupracuji s Putinem? Vozi mu do Ruska vyzbroj?

J. Hovorka 4.3.2022 15:27

P. Stejskal prý píše zjednodušujícím způsobem, zato p.Renjascu rádoby intelektuálsko - povýšeneckým blábolením chce zamaskovat, že je velkým fandou pohrobka V. K. jun. a ještě větším další trikolóry, a to té ruské!

A. Renjascu 4.3.2022 16:46

Trikolóře fandím a Klausovi jsem fandil také. Psal jsem o tom vícekrát a nepotřeboval jsem to nijak zastírat. Tvrdit, že je trikolora ruská je blábol bez jakéhokoliv podkladu. A o tom, že problém není jednoduchý jsem psal pod článkem, který jsem zmiňoval výše. A copak vy pane Hovorko chodil jste na koncerty, psal rozhořčené komentáře a požadoval sankce kvůli více než půl milionu mrtvých civilistů v Afghánistánuna Iráku a dalších tisíců hromad mrtvých v Lybii, Sýrii, Mali a Srbsku a nebo máte soucit jen s těmi "správnými" oběťmi.

D. Laurencikova 4.3.2022 17:01

Americke valky maji na svedomi ca. milion mrtvych. Nositel Nobelovy ceny miru, Barack Obama, valcil od prvni do posledni minuty sveho uradovani, t. zn. po dobu plnych osmi let! Nezazila jsem pri tom ani jednu moralizujici debatu na toto tema, aniz by se volalo po sankcich proti USA. Kde byl pan Hovorka?

J. Hovorka 4.3.2022 18:07

Já jsem jasně psal o fandění ruské trikolóŕe! Ta je odvozena od ruskē vlajky (bíločervenomodré pruhy, tu rudou se srpem a kladivem už Rusové nemají, ale tipuji, že se k ní vrátí). Navíc jsem použil malé písm. t, aby nebyla zaměněna za ten bizarní spolek pohrobků V.K jun. Ukázalo se, že je to buď mimo vaše rozlišovací schopnosti, nebo se už k podpoře inkrim.ruské trikolóry tak vehementně nehlasíte. Nechápu, proč argumentujete údajnyými hromadami mrtvol v Mali, když tam působí ruská Wagnerova arm. zabijáků hl. z Čečny. O nějakém koncertu pro Afgh. nic nevím a tak jsem tam nemohl být. Ale zkuste ho uspořádat dodatečně a nezapomeňte pozvat ty "správné" účinkující, to je Alexandrovce.

A. Renjascu 4.3.2022 18:34

To, že jste to psal s malým písmenem na věci nic nemění. Zmiňoval jste Klause vedle trikolóry a to je argumentační faul. V Mali působili hlavně Francouzi, ale i Kanaďané či Češi a o Wagnerovcich tam nic není. A koncert jsem zmiňoval právě proto, že jej nikdo nepořádal, protože koho by zajímal nějaký mrtvý Iráčan, Lybiec či Syřan. To všechno vy však dobře víte, ale máte potřebu si hrát se slovíčky, abyste se vykroutil ze svého dvojího metrů a zastydleho fanouškovství jen k těm správným. A o tom, že reagujete na komentáře selektivně ani nemluvě. Já jsem se k Rusku vyjadřoval za poslední rok opakovaně a moje vyjádření si můžete najít. To, že netleskám současné, ale i nedávné reakci západu a že připomínám jeho výrazný podíl neznamená, že musím obdivovat Rusko. Rusko jsem opakovaně nazval agresorem, ale je li Rusko agresorem, tak je dobré připomenout, že západ sám má hroudu másla na hlavě a že je v současné krizi tím blbcem.

D. Laurencikova 4.3.2022 16:49

R^R^R^

F. Zrcek 4.3.2022 13:48

Tak ona už se rádoby seriózní trikolóra taky odepsala. I když děda klausů i s dědou miloušem se už pokáli za svoji zhůvěřilost. (Milouš tedy hlasitěji.)

Čím to, že tzv. pravicová a rádoby konzervativní uskupení a politici včetně Trumpa vypadají před putinem jako žáby před užovkou? A notují si tam s bolševiky všelikého ražení?

Některé ženy jsou k vlastní škodě fascinovány nenasytnými samci a pokládají si za čest jim podlehnout. I když vědí, že po aktu budou nejvýš jen zářezem. A berou vážně sliby dávané samcem před a během ukájení, nebo ty sliby ex post aspoň předstírají. Vede to k zamyšlení - jakého skutečného pohlaví jsou politici, věřící putinovi? Neměli bychom rozšířit tabulku genderů?

D. Laurencikova 4.3.2022 20:07

Nemate ani poneti. Jacipak to "bolsevici vselikeho razeni"? Opak je pravdou! Putin a Rusko byli prece nadeji pro evropskou pravici, tedy pro konzervativce, a sice jako protipol k evropske vladnouci levici, ktera Evropu prave demontuje na zaklade udajne "historicke viny", "systematickeho rasismu", "muszke toxicity", viny belochu za to, ze jsou bili.... a vsech tech dalsich nesmyslu, co dnes maji zelenou.

Co Vami zminenych "samcu" se tyka, tak to nejsou Rusove. Samci prichazeji houfne odjinud - z Afriky a z islamskych zemi. Na te fascinaci neco bude. Pote, co evropske feministky muzum zcela odtrenovaly jejich muznost, asi skutecne touzi po chlapech, jak vypovidaji jejich volebni preference. Zeny nevoli konzervativne, ale hlavne doleva. Takze "uprchlici" budou! Tak se stane, ze je jednou ti novi samci zase postavi k plotne a zbavi jejich prebujelych feministickych vyhod, cimz se problem feminismu vyresi prirozenou cestou ;-)

P. Molík 4.3.2022 12:56

Trikolóra má relativně dobrý a možná i dobře vyvážený program, ale ústy svých představitelů se znemožnila tím, že v případě možného koaličního vládního angažmá je jí nejbližší ODS, což znamenalo volit Trikolóru je jako volit céčko ódeesáků, kteří již předtím měli vybudovány různé béčkové či céčkové politické týmy, které pak po volbách hned šly do koalice s ODS. Výsledek byl vždy takový, že vláda ODS & comp. nikdy nedovládla do konce svého mandátu (Klausova, Topolánkova a Nečasova vláda). A přesto anebo právě proto dál mnoho voličů na základě jakýchsi autodestruktivních myšlenek si přeje vládu ODS. Míra iracionality v českém voličstvu je mimořádně vysoká.

D. Bowman 4.3.2022 13:45

Nějaká osvícená a nebojácná a zodpovědná vláda nás jen tak nepotká. Nakonec máme všeobecné volební právo. Ti samí lidé, kterým ani ODS nedůvěřuje ohledně vyhodnocování informací, jí ale pak ve volbách poskytují legitimitu resp. celému systému, svou účastí.

Takže v té bídě, to nejlepší co nás může potkat je nestabilní vláda. Jakmile se hoši dohodnou a začnou se plácat po zádech jako za oposmlouvy, to teprv uzříme divy.

Ale tak k té vládě jedné strany to směřuje všude i v tom USA. pseudoIntelektuální mediální, akademické, byrokratické i korporátní špičky si to jasně přejí. Většina sponzoruje Demokraty a z Republikánů jen tzv. Rinos (Republikány jen ve jméně).

Tady taky neneajdete rozdíl mezi ANO, 5koalicí a ČSSD. Teda kromě ksichtů a veřejných proklamací. Liší se jen v rétorických detailech.

Bodejť by ne, sponzoruje je jedna a ta samá elita společnosti, které oni zase zaručují klidné elitování.....daňovej poplatník ať se třeba zvencne.

Z. Pícha 4.3.2022 12:40

Takto podobně se chovají i Komančové ústy s. KonečnéRv

R. Langer 4.3.2022 12:45

Komančové ovšem vždycky a všude LŽOU, takže všechno, co tvrdí, myslí opačně. ;-)

M. Valenta 4.3.2022 11:18

Žádné překvapení. Trikolora je plná kolaborantských pohrobků po VK.

D. Bowman 4.3.2022 11:40

Já si dokonce myslím, že VK je agent KGB. Vážně. Koecher, cesty na západ a jeho spekulovaná sexuální aberace....

Na druhou stranu, jeho politické návrhy nás nevydali Rusku napospas. To zelené šílení, kterému VK brání, nás učinilo závislými na ruském plynu (ještě před lety byla Eropa exportér plynu a byla by jěště víc díky frakování).

To samé v otázce EU. On byl vždy skeptický. A byli to Němci, Francouzi a Italové, tahouni EU, kteří měli vždy pro Rusko spoustu pochopení a omluv (kšeftů).

A upřímně to tam EU na UA dost dobabrala. A nadále babrá - už přestali šikanovat Poláky? Jedinou vážnou anti-ruskou zemi?

M. Valenta 4.3.2022 11:52

I po orbánovkém Maďarsku se požaduje dodržování demokratických pravidel. A green deal a Klaus? Ať už si o green dealu myslíme cokoli, Klaus vždy na životní prostředí kašlal, jde mu jen a jen o závislost EU na ruském plynu a ropě (vzpomínáte na jeho odpor vůči Inglolstadtu?), takže plný souhlas. Je to ruský agent a EU a Německo zvlášť to energeticky pořádně zbabraly.

R. Langer 4.3.2022 12:46

Jo, a může za to Klaus. Kam na to vy kluci Zelení bolševičtí chodíte? ;-D

D. Bowman 4.3.2022 13:33

To je ten problém a dilema EU. Korupce a chaosu (který tam vytvářeli především rusové) se nezbavíte demokratickejma metodama (ale zároveň nechcete dát sbohem ruso-filním regionům, což by demokracie diktovala).

Dodržování demokratických pravidel je dost často eufemismus pro dodržování politického kurzu tj. pride parades, potraty a přijímání neEvropských uprchlíků tj. likvidace národních států.

Odmyslíme to pokrytectví, že o žádnou demokracii nejde, ale důležité je, že je to naprosto sebevražedná utopická politika, která nás Putinovi apod. odevzdává na zlatém podnose.

D. Laurencikova 4.3.2022 20:15

Orban dodrzuje demokraticke pravidla bez problemu. Problem EU s Orbanem je ve skutecnosti v tom, ze Orban neprijima na uzemi Madarska muslimske "uprchliky", nedovoli, aby se deti ve skole animovaly ke zmene pohlavi, nestavi homosexualitu nad heterosexualitu a misto toho podporuje MADARSKE rodiny, ktere sestavaji z otce, matky a deti. Jednoduse receno, Orban haji normalitu! To je pro dnesni EU neprijatelne! Poslouchejte Orbana a ne to, co o nem rika EU.

J. Fráňa 4.3.2022 10:14

Ukrajina bojuje i za nás. A my bojujeme s ní, namalujeme si vlaječku na tvář, zajdeme na Kluse a zahýkáme Ukrajinoooo, pošleme nějaké drobné a hlavně, morálně Ukrajinu podpoříme z obyváku. A takhle budeme bojovat, dokud nepadne poslední Ukrajinec. Opravdu to tak má být? Nebude nám z toho jednou na zvracení? Řešení nevidím, je mi Ukrajiny líto a na zvracení je mi již teď.

V. Církva 4.3.2022 10:30

Co jiného chcete dělat. Sankce jsou výrazné, zbraně se Ukrajině posílají. Kdyby neměli Rusáci jaderné zbraně možná, že by do toho NATO i šlo.

Důležité je teď vymyslet to tak aby to Rusák nezmáčknul. A k tomu modlitba a duchovní podpora snad i pomáhá.

Ale jestli máte jiný nápad co dělat? Zablokování vzdušného prostoru Ukrajiny je spíš cesta k tomu tlačítku. Na druhé straně východní spojence z NATO už bychom museli bránit!

R. Langer 4.3.2022 12:47

Ano, na Srbsko šlo NATO zvostra, jako Kosa Nostra. Tam jaderné zbraně neměli. :-P

V. Církva 4.3.2022 15:51

Vlastně ano. Ale to to už je dávno.

V. Němec 4.3.2022 18:03

A bezdůvodně (tedy s falešnými záminkami) totálně zdecimovaný Irák byl ještě dávněji. Ale rozbila ho ta správná země.