28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Sněmovna? Ne. Pastva!

Nejdříve Jan Hamáček (ČSSD) dává rovnítko mezi pomateného důchodce Baldu a SPD, jako kdyby to opravdu byla SPD, kdo ho poslal pokácet stromy na koleje. Podpásovka jak hrom! A propos, pohádkář, fabulátor a demagog Hamáček není nějaký řadový poslanec, nýbrž ministr vnitra!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 5.2.2019 23:05

Železného tajtrlík nepřekvapí.

Ale copak, "tajtrlík" Eš hodlá bodovat u pětiprocentních zfašizovaných Pitomiových deviantů, tedy se snaží? Tak potom hodně zdaru, pane Eš.

V. Vérosta 5.2.2019 22:18

Bohužel je to smutná žatva ODS,

která ve volbách dostala hodně hlasů a přesto nešla do vlády, vykašlala se na své voliče a alibisticky trůní v opozici, čímž přenechala volné hřiště KSČM. Ano pan Fiala je za tento stav osobně zodpovědný.

J. Richter 5.2.2019 19:54

S radostí bych šel ven..

s oběma najednou.

J. Kanioková 5.2.2019 19:30

Stenozáznam říká,

že to poslanec Birke jako první vyzýval Lubomíra Volného ke konfrontaci. - https://www.facebook.com/193203844428379/photos/a.609404359474990/663197944095631/?type=3&theater

Š. Hašek 5.2.2019 20:28

Re: Stenozáznam říká,

Říká to jasně. Určitý obraz o Kinderstube.

Požaduji spíš, aby novináři pravidelně zveřejňovali sečtené hlasování, hezky po jménech u konkrétních nových zákonů. Včetně absence.

Jejich dojmy z počasí, a typu kávy, kterou pil pan Baxa a pan president v Lánech .... to mě nějak nebere.

P. Zinga 5.2.2019 14:07

Byly doby,

kdys se to považovalo za mužné (možné) řešení. Pro dnešní růžová poupátka konec světa, že, pane Doušku?!

F. Doušek 5.2.2019 12:31

Dovolil bych si připomenout, že asi prvním

hulvátem, který od pultíku řval na oponenta a zval ho k výměně názorů (pěstmi?) v předsálí, byl Zaorálek - ČSSD. Dávno tomu, ale sémě zaseto.

V. Pokorný 5.2.2019 11:54

Samosebou,

že ten tzv. Demokratický blok těch partají ODS,TOP 09, STAN, KDU-ČSL, plus se přidali příznivci a podporovatelé v některých zemích zakázané extremistické tlupy ANTIFA Piráti, v čele se svým předsedou Bartošem, a pak taky zadlužení kde se dá socani. s tou svou fistulí. Pevně věřím, že většina této politické chamradi po dalších volbách zmizí z parlamentu.

P. Zinga 5.2.2019 10:44

Já jsem rád, když se poslanci perou.

Dokazuje to, že to myslí vážně i s rizikem přesdržky.

Dolínkovo pokrytecké zhnusení je hnus. A Černochová? Ta si někde na střelnici ustřelila půl mozku-už to samo o sobě je střelecké umění: trefit něco tak miniaturního...

F. Navrátil 5.2.2019 10:11

Už se perou?

Poslanci si nadávají, uráží se navzájem nebo dokonce perou ve všech parlamentech. Spíše bych se obával parlamentu, kde je mrtvolné ticho, poslanci jednotně zvedají ruce na souhlas a vystoupení hlavy státu doprovázejí potleskem ve stoje, který přechází ke skandování.

V. Kain 5.2.2019 10:31

Re: Už se perou?

Až na vyjímky je to multikulturní levicová sebranka.

F. De Winter 5.2.2019 10:44

Re: Už se perou?

Přesně :-)

K. Janyška 5.2.2019 9:08

Co je to kompozitivní teorie ?

Už víš ? Dzp.

Š. Hašek 5.2.2019 8:53

Trefně napsáno. Hezky i o těch bukanýrech.

A PT čtenáře, kteří "jsou úplně vytočeni z jednání v parlamentu", jemně upozorňuji, aby si doplnili vzdělání četbou o špektáklech ve Vídeňském parlamentu za Franze, či parlamentu ČSR za Masaryka. I jinde.

Tam občas museli přijít i truhláři, voni Mladočeši, Staročeši, zástupci Sudet, ......... to brali občas jak v tom jednom Ladově obrázku! Z té hospůdky.

Pozoruji, že dneska se televize furt diví ...... jednou mrazu v lednu (republiku SEVŘEL MRÁZ) a potom tomu, že parlament má určité odlišnosti od tanečních a dámské volenky. Kdo by to řekl?

Zkráceno.

M. Malovec 5.2.2019 8:52

Od počátku kauzy Balda

nám veřejnoprávní prostředky, zejména kouzelná NORA oznamovala, že: "zločinec Balda, příznivec SPD..." Tak vypadá manipulace občany.

Š. Hašek 5.2.2019 9:13

Re: Od počátku kauzy Balda

Přesné!

NORA168 je zářný příklad toho, kterak to dopadne, pokud se stárnoucí manekýna dá na zpravodajství.

Bylo by mi to úplně jedno. Egál, pokud bych ji neplatil já. A to i v době, kdy sleduji na jiném kanále hezčí manekýnky. Zprávy, rozhovory. A ten kanál je placen z reklamy.

M. Klas 5.2.2019 9:39

Re: Od počátku kauzy Balda

Nejvíce mě mrzí, že na ten Váš kanál musím přispívat i já, protože i když na něj nekoukám, produkty z reklamy si pravděpodobně také kupuji.

O. Uživatel 5.2.2019 10:49

Uživatel požádal o vymazání
Š. Hašek 5.2.2019 21:49

Re: Od počátku kauzy Balda

Jste ůl, nemohu si pomoci.

J. Červená 5.2.2019 9:18

Re: Od počátku kauzy Balda

A kupodivu,Balda je zločinec a aktivní člen SPD. Co tedy Nora řekla špatně?

R. Langer 5.2.2019 11:02

Re: Od počátku kauzy Balda

Ne, Balda není a nikdy nebyl člen SPD, ale krásně je vidět, jak to Nora asi řekla, když jste to pochopil tak blbě, že tady díky tomu vlastně lžete a ještě si myslíte, jak jste spravedlivý a nestranný. Ano, přesně o vás je ten článek. :-D

J. Červená 5.2.2019 11:19

Re: Od počátku kauzy Balda

Podle svědků-manželka,sousedé,přátelé pana Baldy-byl tento český terorista naprosto fascinován stranou SPD,aktivně s ní komunikoval,podporoval jí,jezdil autem oblepeným tváří šikmookého,roznášel letáky a všude trousil moudra hnědých soukmenovců.Aktivně komunikoval s koordinátorkou strany SPD,kde se jí svěřoval,jak by nejraději podpálil zahalené ženy.Na to ani nemusím mít Noru Fridrichovou,abych věděla,kdo byl tento pamatený pán.A tak můžete stokrát překrucovat pravdu,kdo je kdo,stejně nezměníte.

R. Langer 5.2.2019 12:01

Re: Od počátku kauzy Balda

Ano, nicméně pořád to nemění nic na tom, že jejím členem není a nikdy nebyl. Co na tom nechápete, a proč tvrdíte opak? Vždyť je to v podstatě normální blázen, stejný jako blázniví fanoušci filmových či hudebních hvězd. Když někdo jejich jménem potom něco udělá, aby je "zviditelnil", tak jsou za to jako podle vás zodpovědní?

Takže pravdu tady překrucujete jedině vy, svým lživým tvrzením.

P. Zinga 5.2.2019 14:09

Re: Od počátku kauzy Balda

Langere, chtít na ženské logiku...

J. Sedlář 5.2.2019 12:21

Re: Od počátku kauzy Balda

Tak jest, byl stranou fascinován a jeho vztahy SPD byly součástí rozborky událostí komentářů. Je zajímavé, že u všech ostatních teroristů nikdo nezkoumá jejich vztah a fascinaci jednou ideologií.

R. Langer 5.2.2019 14:16

Re: Od počátku kauzy Balda

Tam se totiž o žádnou ideologii nejedná, jedná se pouze o pomýleného a zmateného jedince, který z nevysvětlitelných a zcela nepochopitelných důvodů křičí "Alláh Akbar!" a při tom kolem sebe vraždí lidi. ;-)

J. Jurax 5.2.2019 17:28

Třeba u Antify ...

V. Školník 5.2.2019 14:30

Jaká manipulace, pan Balda se sám k tomu u soudu přiznal. To by manipulujeme.

J. Jelínek 5.2.2019 8:00

To je hovno!

Jó, když Kléma líčil v parlamentu, jak jezdí do Moskvy na školení v kroucení krků, to byla jiiná šťáva. Dokud si nebudou dávat ve sněmovně po tlamě, tak je to ještě dobrý.

O. Uživatel 5.2.2019 8:21

Uživatel požádal o vymazání