29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: S chutí do toho!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hloupý Honza 28.7.2006 16:36

návrh pro budoucí volby

Počítám,že poslanci již dostali výplatu a jsou spokojeni.To jejich tlachání má stejný výsledek jako diskuse v hospodě u pátého piva,ale za slušný peníz.Můj návrh je velmi prostý.Poslanci dostanou první výplatu až po zvolení orgánů sněmovny.Domnívám se,že by to byl  pořádný kvapík.V případě nedohody,žádná oprava ,ale ihned nové volby.Tento návrh klidně postoupím nějakému šibalu z ČSSD.

franta 28.7.2006 17:03

A proč zrovna z ČSSD ?

Podle mě byste to měl prosazovat přes ODS. Obávám se ale, že byste neuspěl ani na jedné straně.

M. 28.7.2006 18:25

Re: A proč zrovna z ČSSD ?

Nove volby budou rozhodne zajimave..;-)

Pistolník 28.7.2006 14:56

Jedno 'rozumné' řešení poměru by tu bylo

Stačilo by postřelit, eventuálně raději odstřelit, jednoho komunistického poslance. Pak než si ho stihnou doplnit náhradníkem, urychleně svolat sněmovnu a zvolit jejího předsedu.

Pišta 28.7.2006 16:13

Re: Jedno 'rozumné' řešení poměru by tu bylo

Vážení - kdo jste z Prahy. Příští týden, den před volbou předsedy Sněmovny, vezměte pár sockomančských poslanců na prohlídku Prahy a ožerte je do bezvědomí... Rád vám na to finančně přispěji a jistě nebudu sám...

Skvělý den.

franta 28.7.2006 16:55

Re: Jedno 'rozumné' řešení poměru by tu bylo

No jo, co ale kdyby náhodou zastřelili poslance ODS ? Taky by Vám to připadalo "rozumné" ?  

baj 28.7.2006 17:27

Re: Re: Jedno 'rozumné' řešení poměru by tu bylo

opravdu demokratické návrhy.

ROMAN 28.7.2006 14:23

Hodnocení práce novináře

Čtu a hodnotím.

Neobjektivní, nejste nezávislý novinář.

Pavel Bárta 28.7.2006 17:10

Re: Hodnocení práce novináře

Odhalil jste mne, nejsem novinář! Nemohu být tedy novinářem ani s jakýmkoli přívlastkem.

Vážený šerloku, mohl byste tedy uvést, v čem semoje vidění věci liší od vašeho? Již před časem jsem tady v diskusi vyzýval všechny, kdo věci vidí jinak, aby na můj text reagovali věcnou připomínkou a argumentační dělostřelbou mne rozcupovali.

Každý komentář, úvaha nebo spekulace jsou ve své podstatě subjektivním viděním věci, objektivní kometář je něco, jako kulatý čtverec, proto slušný pisálek od sebe zpravodajství (sdělení objektivní informace) a komentář (vlastní vysvětlení událostí) odděluje. Věřte-nevěřte, jsou prý ve světě i redakce, ve kterých novinář, který tohle neumí, může zůstat - jako poslíček a svačinář.

Don Pedro 28.7.2006 13:51

PABLBKU, TY ŠIBALE, TÁHNI UŽ DO PRDELE!!!

franta 28.7.2006 16:56

Proč ?

karel 28.7.2006 12:32

pane bárto-divím se,že stále blábolíte co musí nebo nemá dělat čssd- co takhle obyčejný rozum-politici se musí domluvit-to znamená vzájemně ustupovat-jinak to nejde-i když vy modří ptáci myslíte,že čssd musí!!!!-ale ona nemusí-nemusí a nemusí

Džejpí 28.7.2006 12:52

Souhlasím

Karle máte pravdu - ČSSD nemusí mít předsedu sněmovny a Paroubek nemusí a nemusí a nemusí být předsedou vlády!!! Tak jste to myslel?:-D

jirka.s. 28.7.2006 16:30

Re: Souhlasím

A ten kyblíček je můj a můj a můj!!! A neberte mi ho, nebo dostanete lopatičkou!!!! Ééééééééé!

franta 28.7.2006 16:58

Nevím jak to myslel Karel

ale Vy máte pravdu, ČSSD opravdu nemusí mít předsedu sněmovny, ale stejně tak ho nemusí mít ani ODS.

franta 28.7.2006 12:07

Stažení Zaorálka z volby předsedy

mi naopak připadá velmi rozumné. Proč dělat divadlo a neustále kandidovat někoho, o kom bezpečně vím, že zvolen stejně nebude ? Je to naprosto zbytečné a k ničemu.

Pišta 28.7.2006 16:15

Re: Stažení Zaorálka z volby předsedy

Jj. Zejména, jestliže bych potom ztratil kontrolu nad tím, jak volí ta moje nespolehlivá parta.

Škoda slov...

Skvělý den přeji.

franta 28.7.2006 16:53

Re: Re: Stažení Zaorálka z volby předsedy

Buďte rád, že ta "vaše parta" je naprosto spolehlivá. A co myslíte, je více demokratická "spolehlivá" parta nebo "nespolehlivá" ? Jen se ptám. I já přeji hezký den.

fafni 28.7.2006 18:00

Re: Re: Re: Stažení Zaorálka z volby předsedy

Parta ktera nesmi tajne volit ,neni ani vic ani mene demokraticka.Je NEDEMOKRATICKA.A ten kdo ostatnim zakazuje volit je DIKTATOR.A vy kdo jej podporujete mate povahu nesvobodnych a nesvepravnych lidi.

franta 28.7.2006 18:28

To chce klid nebo Vás raní mrtvice

a taky více objektivity. Je normální, že se poslanecký klub politické strany domlouvá na společném postupu. ŽÁDNÁ politická strana se tím netají. Dělá to nejen ČSSD, ale i ODS a ostatní strany jakbysmet. Pokud dohodu "nevolit" chápete jako diktát, je to jen Váš problém. Líbí se Vám více metoda kontroly volebních lístků po dvojicích, jak ji prováděla trojkoalice ? Z mého komentáře navíc vůbec neplyne, že bych kohokoliv podporoval. Vydedukoval jste si sám něco, co v mém příspěvku vůbec nebylo. Chce to více se soustředit na psaný text.

Džejpí 28.7.2006 11:26

Tisková konference České strany sociálně demokratické

Kopecký, MfD

Tak já se ještě zeptám, protože koalice řekla že jmenuje pana Kasala, jestli se tedy v pátek můžeme dočkat takové neuvěřitelné věci, že by proti sobě stáli dva kandidáti, že by v případě nominace pana Kasala nominaci pana Zaorálka nestáhnete a že vaši poslanci budou moci jít volit. Děkuji.

 

Jiří Paroubek

Tak naši poslanci půjdou určitě volit jako vždycky šli volit jako vždycky půjdou v budoucnosti tak uvidíme. Já bych chtěl říci že to je vždycky ta taková to představa pana předsedy Kalouska o té volbě na férovku. Já nejsem tak úplně přesvědčen, že ty volby na férovku jsou úplně to nejlepší, že by tady měla rozhodovat zrovna náhoda. Myslím si že jak se kdo třeba vyspí nebo jak vyplní hlasovací lístek v tom stavu 100 na 100 je třeba ty věci dohodnout...

Vladimír 28.7.2006 10:33

pryč se 100 : 100

http://www.petice.eu

Mard 28.7.2006 10:21

Podiv

Po přečtení diskuze mám dojem že spousta lidí se skutečně domnívá že nyní je na pořadu jakési schvalování vlády a ne volba orgánů sněmovny. Minule koalice v čele s ČSSD neposkytla opozici křeslo šéfa sněmovny a nyní si ČSSD na něj činí nárok. Tak ať potom nechá hlasovat o Zaorálkovi. To je přece jednoduché. Pokud Zaorálek neprojde, tak bude muset ČSSD za jeho zvolení nečím trojkoalici zaplatit. A do toho se panu Paroubkovi viditelně nechce, neb se drží svého křesla premiéra jako klíště. Vše ostatní je jen kalení vody a zástupné problémy. Nějaké kecy o tezích budoucí vlády jsou blbostí na zmatení jednodušších jedinců.

franta 28.7.2006 12:19

Taky podiv, Marde

Je skutečně s podivem jak zastánci volného trhu bez přívlastků, kde je cena stanovena nabídkou a poptávkou, nejsou schopni základní zákony tohoto trhu pochopit. Proč jste tak skálopevně přesvědčen, že "Pokud Zaorálek neprojde, tak bude muset ČSSD za jeho zvolení nečím trojkoalici zaplatit" ? Proč si myslíte, že "bude muset" ? Třeba ta cena, kterou by museli zaplatit je pro ČSSD příliš velká a rozhodnou se nekoupit. A na to mají plné právo. Stejné právo má i pan Topolánek. Bude-li se mu zdát cena za toleranci vlády příliš velká, má právo "nekoupit" a sestavování vlády vzdát nebo se obrátit na jiného "prodejce", např. KSČM.  Toť vše. Nechápu, co je na tom nejasného. Chováte se jako komunisti, kteří cenu prodávajícímu stanovili direktivně a šmytec.

Aleš 28.7.2006 14:27

Re: Taky podiv, Marde

to sedí.

jirka.s. 28.7.2006 10:05

Emigrace?

Asi jsem mimo mísu, ale do 5. června jsem se domníval, že povolební postup je asi následující. Po volbách se sejde sněmovna a zvolí si předsedu. Následně předseda vítězné strany (ale nemusí to být nutně on) sestaví vládu, předstoupí s ní před sněmovnu a požádá o vyslovení důvěry. Sci-fi? V socansko-bradavičnatém provedení samozřejmě ano. Nechápu, proč se ještě před prvním výše uvedeným bodem musí případná vláda někomu zpovídat jaký má program. A už vůbec netuším co to je za volbu (obecně), když se případní kandidáti na předsedu sněmovny nominují, pak následně zase stahují a pak opět nominují, pokud..... (doplň si libovolné). No a už vůbec nechápu, proč se onen akt vůbec ještě nazývá "volba", když "povolaný vyšší mocí" sebere svým fámulusům volební lístky. Poraďte mi, mám už vážně uvažovat o emigraci?

Vlali 28.7.2006 10:11

určitě

Doporučuji do Běloruska. Tam vše funguje jak je napsáno. O ničem se nediskutuje a je vše dáno. To doma, kde je demokracie (chudá a ubohá ale je) se musí dohodnout na tom, kdo bude vládnout. Vládnou ti co mají většinu a respektují menšinu. Není-li většina zřejmá je nutné se dohodnout. K dohodě nepatří urážky a silácká gesta. Dohoda je kompromis (což je ošklivé slovo) a ten bolí. Chcete-li jasná rychlá řešení hurá za Lukašenkem.

jirka.s. 28.7.2006 10:21

Re: určitě

No, tam by to asi bylo celkem zbytečné. On nám benito za chvíli nějakou tu Smlouvu o přátelství a vzájemné pomoci s Běloruskem zajistí.

pepa 28.7.2006 10:44

Re: určitě

No k Bělorusku se pomalu suneme pod vedením Paroubka. Jeho ( ta unás doma nyní) demokracie je že vládnou ti co mají menšinu ( nevyhrál volby že ) a nerespektují nikoho ani svobodnou vůli svých poslanců.

franta 28.7.2006 12:26

Re: Emigrace?

Asi jste opravdu mimo mísu. Vždyť přesně to se děje. Sešla se sněmovna a snaží se zvolit předsedu. To že se zatím nedohodli, je jiná věc. Nebo byste chtěl uzákonit, že se musí dohodnout ? To už by v tom zákoně taky mohlo být JAK se musí dohodnout, že ? Třeba tak "aby to bylo v zájmu pracujícího lidu". To už tady bohužel jednou bylo. Takže nechápu proč se vlastně rozčilujete, když se vlastně jede podle Vašich představ, i když velmi pomalu.