19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Rozvod jako nástroj pomsty

Každý rozvod či rozchod se dá realizovat dvojím způsobem. Buď na úrovni, nebo po idiotsku. Platí to pro rozvody manželství, stejně jako pro rozchody pracovní, kolektivní i národní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 31.1.2019 22:28

My svobodomyslni rockeři

to vidíme úplně stejně. Na nás si priblbla europropaganda nepřijde.

M. Krátký 31.1.2019 15:36

Asi před dvěma dny jsem na dané téma

zaslechl v ČT vyjádření mladé Britky, která se vyjádřila stručně asi takto ( ta moje paměť ) : my Britové se s tím vypořádáme jako vždy v naší historii dobře - ať to dopadne jakkoliv. To jenom mluvící socialistické hlavy nás straší "nedozírnými následky" - my to známe z doby před více jak třiceti lety - mladí ale neví o co jde !!!

Š. Hašek 31.1.2019 16:09

Re: Asi před dvěma dny jsem na dané téma

Asi tak.

Mám dojem,

že Telička Brity varoval (Kalousek taky), že Skotům vyschnou blata. Ztratí se mlhy a Temže přestane téci ........

Fakt bych se raději postavil do haptáku před Andělou a Macronem (nejvíc se bojím tý jeho baby). Musíme na to opatrně, jak by státnicky řekl Švejnar. Zvážit situaci.

F. Houžňák 31.1.2019 20:48

Jak hlásí náš zpravodaj České televize z Londýna,

Temže už začíná téct na druhou stranu. Viděl to na vlastní oči.

Š. Hašek 31.1.2019 15:33

A jak pravil pan Svěrák ....

Ten, kdo si přeje rozchod s bruselí (on zajisté, jako skutečný intelektuál, i ZDŠ, tím myslel určitě celou Evropu až po Petrohrad), ........ to je zlý člověk. Zlatá slova!

Jsem zlý člověk. Široko daleko jsem tím znám. I Vy tady si dejte na mě majzla!

J. Richter 31.1.2019 18:03

Re: A jak pravil pan Svěrák ....

Tak jako komunista musíš chtít rozchod se Západem, to je jasné.

J. Kanioková 31.1.2019 18:20

A vy nejste normální..

Už jsem se vás víckrát ptala, co jste proti minulému režimu dělal vy? Když tak klidně urážíte jiné diskutéry ?

V. Čermák 31.1.2019 18:54

Re: A vy nejste normální..

A nastalo velké Ticho...

M. Krátký 31.1.2019 15:26

Je to bomba - a výstižně popsané

jdu si číst komentáře - snad budu pokračovat

P. Moravčík 31.1.2019 15:12

VB nezávidím,

ak to dobre chápem, tak EÚ chce Veľkú Britániu prakticky zbaviť zvrchovanosti nad Severným Írskom. Je to niečo podobné, akoby Žitný ostrov na Slovensku bol síce v hraniciach SR, ale platili by preň zákony a predpisy Maďarska. Prípadne akoby v 1938 prešla oblasť Sudet pod správu Nemeckej ríše, ale ostala formálne v ČSR. Vieme ako to skončilo, nasledovala Mníchovská zmluva. Naozaj neviem ako to chce VB pri súčasnom postoji "elity EÚ" a Írska ustáť.

J. Fridrich 31.1.2019 11:49

Dnes souhlas, tak jen kratce. Ten hajzlik je EU, nyni vedena hajzliky. Juncker rika, ze uz jednat s Britanii neni o cem a rika to jiz dost dlouho... Dnes od nej zaznelo, ze nevi o cem by se melo s Brity jednat. On nevi, jaka tezka a bolestna jednani Terezka vede v jejich Parlamentu ? To je skutecne stale opily ?

M. Šejna 31.1.2019 13:03

Re:

Pokud Terezka vede těžká a bolestná jednání v britském parlamentu a EU už nehodlá o ničem jednat, pak konečně může nastat ten tvrdej brexit, o kterém brexitáři původně tak toužili.

R. Langer 31.1.2019 14:56

Re:

To by bylo samozřejmě nejlepší.

Š. Hašek 31.1.2019 14:57

Re:

Pane Šejno,

možná bychom (nejen my) mohli jednat o konkrétnu s Londýnem. Nejednáme (zatím), jedná sbor pod vedením Berlína (v zájmu Berlína).

Možná se situace velice rychle uklidní, až se jako "koordinátor" odstraní "Jourové". Nastane to, na to vemte jed. Slunce vyjde a polští řidiči busů nebudou házení u Doveru do moře.

Moje subjektivní pocity, obchod přece není podmíněn Teličkou a sborem komisařů. Zjednodušeno.

P. Lenc 31.1.2019 11:21

Jednání EU

má jasný motiv.Podívejte se jak budeme jednat s každým, kdo by měl odvahu chtít naši "krásnou a pokrokovou" EU. Nic jiného v tom není.

Š. Hašek 31.1.2019 13:47

Re: Jednání EU

Samozřejmě.

Jeden ale zírá, kam to Británie dotáhla. Nikoliv Brexitem, ale s tím strachem z Říšského hlavního stanu.

P. Urban 31.1.2019 11:16

Václav Klaus

dával přednost funkční federaci. Když se ale ukázalo, že to nepůjde, měl po ruce plány, jak federaci rozdělit. Detaily se dobrušovaly, ale obecná představa existovala.

Naproti tomu Britové si napřed odhlasovali odchod a teprve potom jejich politici a úředníci začali uvažovat, jak to vlastně provést. S postupem EU můžeme souhlasit nebo nesouhlasit. Ale jestli se tady někdo chová jako idiot, tak to jsou Britové.

Z. Lapil 31.1.2019 12:38

Re: Václav Klaus

Já si pamatuju, pravda - trochu nejistě, že se Britové pokoušel brexit s EU předjednat, aby se lépe vidělo, o čem se v případném referendu hlasuje. EU to zamítla, že dokud nebude požádáno o odchod, o ničem se jednat nebude.

A před pár dny jsem v rádiu zaslechl kus rozhovoru s jakýmsi náměstkem zahraničí. Povídal, že "jsme" s Velkou Británií dohodnuti jednak o zachování stávajícího stavu jejich občanů zde a našich tam, a jednak o všelikých technikáliích, konkrétně zmiňoval zachování platnosti povolení na léky.

Odhaduju, že je to onen "plán B", zatím na úřednické úrovni a i po případném tvrdém brexitu se spoustou poznámek typu "dokud nebude domluveno jinak", ale osobně nevěřím, že by o půlnoci na 30. března nebo kdy "přestaly jezdit vlaky". Něco jako když V. Klaus těsně po rozdělení republiky nebo tak někdy pravil, že Česká republika je v případě nedohody se Slovenskou republikou schopna a ochotna převzít veškeré závazky ČSFR.

M. Šejna 31.1.2019 13:08

pane Lapile

to si pamatujete opravdu hóóódně nejistě.

Britští politikové s výjimkou Farage vůbec nepočítali s tím, že by Britové řekli Brexitu ANO. Proto ani nic předem nepředjednávali. Naopak strašili Skoty rok před referendem o Brexitu, že by samostatné Skotsko muselo žádat o vstup do EU pokud by se oddělilo od Británie. Proto Skotové v Británii zůstali a Angličané se jim pak "odvděčili" odchodem z EU.

Nic neměli Britové připraveno a ani s Brexitem nepočítali. Brexit byl jen Cameronův pokus vypořádat se s opozicí uvnitř jeho strany.

B. Hančl 31.1.2019 13:56

Re: pane Lapile

Generále, radši fakt to jetelové semínko.

M. Šejna 31.1.2019 15:45

Hančle

běž onanovat někam jinam, úchyle.

J. Kanioková 31.1.2019 18:26

Ano, je to tak..

F. Houžňák 31.1.2019 20:52

Už zase, Šejno, žvaníte, Britové předjednávat chtěli,

ale EU prohlásila, v žádném případě. Vy si myslíte, že všichni kromě vás jsou blbci, co si nic nepamatují a nepoznají, že lžete.

F. Svoboda 31.1.2019 10:40

Velkorysost.

To, že jsou bruselští neosocialisté darebáci bez špetky velkorysosti si snad všimnul každý normálně uvažující člověk. Ptám se však, kdy začnou být velkorysí někteří členové. Kdy budou velkorysí alespoň zástupci České republiky ? To snad všem veliké prebendy zastínily mozek i poslední kousek mravnosti ???

M. Šejna 31.1.2019 10:43

stačilo by, kdyby ...

stačilo by, kdyby byli velkorysí i Britové. Po těch se to ale nepožaduje. Po těch chtějí místní eurofobové, aby byli co nejvíc nekompromisní.

M. Šejna 31.1.2019 10:47

a ještě dotaz, pane Svobodo

proč tedy Britové nehodlají odejít ke konci března bez jakékoli dohody? Místo toho si odhlasovali, že odchod musí být pouze s dohodou.

I tady je vidět ta britská "velkorysost a hrdost". Hrdost by se projevila v tom, že by řekli "fajn, nechcete se s námi dohodonout, tak nebude dohoda žádná". Velkorysost by se projevila v tom, že by i Britové v něčem ustoupili. Místo toho nehodlají ustoupit v ničem a navíc požadují dohodu.

J. Kavalír 31.1.2019 11:27

Re: a ještě dotaz, pane Svobodo

Zatím to vypadá, že největší problém je Severní Irsko a průchodnost hranic. Je to dost velké riziko, že v případě jejich "normálního" provozu to budou místní považovat za porušení dohod a začnou nám předvádět, že i mezi křesťany se i dnes najdou fanatici schopní terorismu. Ostatně jedna exploze (zřejmě jako varování) už byla.

Problém je, co s tím.

P. Urban 31.1.2019 11:18

Jakou velkorysost máte na mysli?

S občany Británie bude po nějakou dobu zacházeno v České republice jako s občany EU i po Brexitu.

Pokud to nestačí, co konkrétně bychom měli udělat?

M. Šejna 31.1.2019 10:29

zkreslené dojmy pana Štěpánka

Theresa May vyjednala rozovodou dohodu s EU. Neměla vůbec pocit, že ta dohoda je trestem. Obě strany myslely na ty dětí, jak to obrazně popsal pan Štěpánek. T.May ale narazila v brutském parlamentu, protože "britské děti" (tj. britský parlament), se nejsou schopné dohodnout, co vlasně chtějí. Jedni chtějí zůstat v EU, druzí odejít bez dohody, další odejít s dohodou, ale jinou dohodou, další chtějí irskou pojistku bez pojistky, další volný obchod s EU, ale jen jedním směrem atd...

To se pak těžko dohaduje dohoda, když sami Britové nevědí, za jakých podmínek chtějí rozvod. Nechtějí ani celní unii, ani bezvízový styk, ani volný tok kapitálu. Tak ať odejdou bez dohody, ale hlavně ať odejdou co nejdřív bez odsouvání termínu. EU se z toho nepodělá a Britové se taky nepodělají. Aspoň si nebudeme navzájem vyčítat, že dohoda byla nevýhodná pro jednu nebo druhou stranu.

J. Václavíková 31.1.2019 11:41

Re: zkreslené dojmy pana Štěpánka

Ano, přesný popis.