16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

POLITIKA: Richard Sulík je borec

Richard Sulík dokázal, že pravicové liberální myšlenky se mohou prosadit i dnes, kdy stát a jeho všeobjímající dirigismus už prostoupil až do morku kosti většiny občanů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Istvanfy 9.3.2016 22:41

Re: To teprve uvidíme zda je Suilík borec nebo není.

Napríklad to, že EU je principiálne nezmysel.

B. Rybák 9.3.2016 20:41

???

Takže pan R. Sulík se z čistě pragmatických důvodů zařadil do unijně konformnější konzervativní frakce Evropského parlamentu, ve které sedí (z vypočítavosti sobě vlastní) i česká ODS, jejíž členové s k němu lísají(???). ODS se prý podobá slovenské KDH(???) ačkoliv vždy byla, je a i po svém zmrtvýchvstání bude stranou (nekřesťansky) občanskou! Objektivní informací pane Polanský Váš článek rozhodně není!

Pan Sulík skvěle využil toho, že na Euro-hujerském Slovensku nebyla masmédia "Bruselem" (Berlínem) ovládnuta tak důkladně jako u nás po porážce naší EU-reformace (to už se nejspíš ani na Slovensku nebude opakovat)!

B. Rybák 9.3.2016 20:06

Re: Richard Sulík podporuje

To, že pana Sulíka zvou do německé TV nenasvědčuje tomu, že by to byl skutečně nebezpečný reformátor vládnoucích EU-elit!

Pro Slovenko je jistě velmi užitečný (fandím mu)!

Š. Hašek 9.3.2016 20:05

Re: Ano.

Také se ptám.

Š. Hašek 9.3.2016 20:03

Re: Sulík je borec?

Já tedy viděl jeho besedu v německé televizi (již to je asi dva roky, ale stále aktuální) a tam rozcupoval nějakého toho komisaře brusele, že peří lítalo! Diváci tleskali, bruseláci byli dílem vyvalení a dílem fakt na-raný, že jim do toho bude nějaký nýmand krafat!! Nekecám.

To mi zatím stačí, abych ho porovnal s naší Sluníčkem Ozubeným. I s jinými, jeden z nich má nemovitosti na Orlíku. Dál se uvidí.

P. Aron 9.3.2016 19:41

Re: Sulík je borec?

Poslouchal jste někdy vystoupení pana Sulíka v rakouské nebo německé televizi ? A všiml jste si potlesku publika k jeho argumentům ?

M. Pechr 9.3.2016 19:22

...

...mně ze srdce...

M. Pechr 9.3.2016 19:20

Re: To teprve uvidíme zda je Suilík borec nebo není.

...například ?

V. Mlich 9.3.2016 16:42

Špatně jste se tehdy koukal

Sulík tehdy odmítl podpořit pumpování peněz slovenských daňových poplatníků do eurovalu. A říkal Radičové, že zájem slovenského voliče je mu přednější než nějaké koryto, kdyby chtěla hlasování o eurovalu spojit s důvěrou vládě. Jenže mozek Radičové nebyl s to pochopit, že by se někdo vzdal trafiky v parlamentu pro takovou blbost jako peníze nějakého daňového polatníka. A zhodila vládu. Slovenský volič to tehdy také nepochopil, ale naštěstí mu došlo.

Ohledně "prudiče" Macha doporučuji shlédnout, jak opruzoval v EP například včera: https://www.youtube.com/watch?v=Kl_hvvHaIas

R. Langer 9.3.2016 15:59

Re: Sulík je borec?

Uvidíme, jestli se ten "prudič" nakonec nestane favoritem...

M. Zdobinský 9.3.2016 15:56

20 min.Radiožurnálu

Slovenskou politickou scénu pravidelně nesleduji,ale slyšel jsme pana Sulíka odpovídat před pár dny v pořadu 20 min.Radiožurnálu.Všem kritikům článku a p.Sulíka doporučuji vyhledat a poslechnout. Nemusím s ním ve všem souhlasit ,ale byla to přehlídka jasných,přímých odpovědí.Bez keců a vytáček. Kéž by alespoň polovina našich ministrů dokázala totéž bez "snad,možná,uvidíme,analyzujeme to,jestli bude politická vůle" atdatdatd.

Moc bych p.Sulíkovi přál,aby dostal šanci předvést co umí.Koneckonců totéž bych přál i p.Machovi a Svobodným u nás.

K. Janyška 9.3.2016 15:40

To teprve uvidíme zda je Suilík borec nebo není.

Z jeho vyjadřování cítím minimálně tolik defektů, jako z vašich, autore... Dzp.

S. Netzer 9.3.2016 12:24

Re: Richard Sulík podporuje

:-)))))

M. Šejna 9.3.2016 12:18

Sulík je borec?

R.Sulík je hlavně prudič a jeho programem je bořit a nikoli budovat. Jedinou kladnou věc bych viděl v jeho spoluúčasti na zavedení rovné daně na Slovensku.

Sulík se svou SaS získal 12% hlasů už ve volbách 2010. SaS tehdy byla součástí vládní pravicové koalice. A právě tuto vládní koalici Suíkova SaS zlikvidovala tím, že odmítla podpořit Euroval. To byl první bořitelský zásah Sas. V následujících volbách ho za to voliči potrestali ziskem pouhých 5,9% hlasů. Následovaly eurovolby a zisk jednoho jediného mandátu za 6,6% hlasů pro SaS - mandátu pro Sulíka. Europoslanec Sulík od té doby jen prudí a kritizuje, čímž získává popularitu určité části obyvatelstva, kterému tohle prudění imponuje.

Na české politické scéně bych Sulíka přirovnal k podobnému prudičovi jménem Mach, v současnosti též europoslanec. I v Česku Mach nepředvedl zatím nic, a to ani coby europoslanec. Proslavil se tuším jen tím, že bojuje proti našemu členství v EU a proto se nechal zvolit za europoslance. Tedy asi tak, jako by se bojovník proti komunistům nechal naverbovat do KSČM. Také se proslavil svým oteočením se zády k hymně EU.

V. Kain 9.3.2016 11:55

Re: Richard Sulík podporuje

Podívejte se na jeho diskusní debaty v německé televizi kam je zván.Ti jeho němečtí oponenti nestačí lapat po dechu,jakého jim dává obroku.Žádný z našich politiků by toho nebyl vůbec pro svoji zabedněnost schopen.

P. Götze 9.3.2016 11:02

Re: Richard Sulík podporuje

Vse je o kompromisu. Neexistuje politicka strana, kde se ve vsech bodech protnou s nazory jednotlivce. Tyhle veci nelze vytrhavat z kontexty, tyto veci se musi dat vedle sebe strana vedle strany a porovnat, kde pozitiva nad negativy prevazuji nejvice.

R. Langer 9.3.2016 10:57

Re: Jako příznivec a propagátor Svobodných,

Bohužel...

R. Langer 9.3.2016 10:55

Re: Richard Sulík podporuje

Myslím si, že s jeho "podporou" to nebude tak horké. Spíš bych sázel na toleranci.

Š. Hašek 9.3.2016 10:43

Re: Populismus

"Populismů" bude asi více. Jen pozor na to, aby nás "inkvizitoři populismu" nedovedli ke stavu, kdy volby budou "pro přílišný populismus kandidátů (nebo jen jednoho, dvou) zrušeny.

Co Vy na to?

Podle někoho již populističtí agenti ovládli názory občanstva v Evropě takovou měrou, že jest třeba to nějak umravnit. Viz jasná prohlášení o boji s "ruskými agenty" - Gabal, Langšádlová.

A. Alda 9.3.2016 10:42

Richard Sulík podporuje

homosexuální quasimatrimonia a podobné zhýralosti.

Nevolil bych ho, přestože se mi jeho články kritisující EUpolitiku líbí.

Z. Švrček 9.3.2016 10:34

Jedno vám uniklo, autore.

Na české scéně jsou dnes Svobodní svým reálným vlivem podobni právě slovenské KDH. Píši vlivem, protože v parlamentu nejsou a nelze s nimi tedy jakkoliv účinně opozičně spolupracovat. Na časké scéně je také na pravo od středu vymeteno. TOP 09 s jejím dlouhodobě preferovaným Euroalpinismem se za pravici může těžko považovat, i když je to momentálně jediný možný spojenec ODS. Zbytek pravice je mimo, tedy nerelevantní.

Richarda Sulík sice svým neočekávaným úspěchem rozradostnil i moji mysl, ale pokud se nepodaří Ficovi sestavit vládu, je potom šance SaS podobně ošemetná a vše může skončit předčasnými volbami. Poté, zejména pokud SaS nebude svým voličům moci předvést ani dobrou opozici proti Ficově vládě, ani svoji vlastní dobrou vládu v případě Ficova selhání, se jejich úspěch už nemusí opakovat (ač jim i pak budu fandit). A to nemluvím o stavu prodlev a čekání, které v dnešní době mohou Slovensko vyřadit, či alespoň oslabit při působení v EU a zejména ve Visegradské 4, která zatím jako jedna z mála v EU předvádí rozumnou politiku a snaží se o normální, lidem i zdravému rozumu blízké postoje.

S. Netzer 9.3.2016 10:12

Populismus

jsou "pravicové liberální myšlenky"?

M. Polláková 9.3.2016 9:58

Re: Jako příznivec a propagátor Svobodných,

ano, souhlasím, že Svobodní bohužel zůstávají na pozici filozofických politiků.

K. Frauknecht 9.3.2016 9:45

Ano.

A Svobodní, jak to bude s vámi?

J. Fridrich 9.3.2016 8:36

Je borec, připojuji se.... Pan Sulík skvěle

Je borec, připojuji se.... Pan Sulík skvěle, skvěle - a neměl to lehké proti těm 6 " vítačům ".......

https://www.facebook.com/RichardSulik/videos/967940806618981/?hc_location=ufi

R. Tichý 9.3.2016 8:28

Nase "pravicove" strany vzdy zklamaly v okamziku, kdy pricichnuly ke statnimu korytku. Odhodily zajmy svych volicu a soustredily se pouze na sve financni zisky.

Jediny duvod, proc v zumpe uz nejsou i socani je nizsi iq a minimalni rozhled jejich volicu.

B. Martinák 9.3.2016 8:25

konečně

objektivní komentář a ne pištění pseudopolitologů a jiných sluníčkářů. Tadu a Slovensku mám podporu dost lidí, protože nemění názory a jeho slova se plní. Euroval, migrace, Řecko.. dohledejte si v gůglovi, nebudu se namáhat to tu vypisovat. I já ho volill a kopa živnostníků co tu u nás poznám . A učitelů a jiných.

B. Martinák 9.3.2016 8:22

Re: Sulík je také odpadlík od KDH

A to Jste kde zebral takovou kravinu.. Richard nastoupil do SVK politiky z podnikatelskehosektoru a s KDH má asi tolik společného jako Vy s pamětí.

A. Reček 9.3.2016 7:35

Sulík je také odpadlík od KDH

Podobnými byli Dzurinda, Lipšic či Procházka. Vedení KDH po volbách r.2012 zůstalo zkostnatěle stejné a v řadě věcí koketovalo pak s Ficem v parlamentu. Nebylo skutečným oponentem Smeru, proto voliči volili teď jinak a KDH musí projít procedurou jako zdejší lidovci po jejich neúspěšných volbách r.2010. Příště se určitě opět objeví v parlamentu. Mají totiž potřebnou členskou základnu v celém Slovensku, kterou odpadlý Dzurinda se svou SDKÚ-DS neměl. A zatím takový Sulík se svou SaS, Lipšic s OĹaNO nebo Procházka se Sieť jsou zatím bez členské základny. U nás je totéž se Svobodnými. Bez potřebné členské základny jsou strany či hnutí nezakořeněné a dlouho nevydrží.

J. Hlubek 9.3.2016 5:33

Jako příznivec a propagátor Svobodných,

musím konstatovat, že vedení Svobodných nedělá pro dobrý volební výsledek nic. Pár takových pisálků, jako jsem já, to nezachrání. Postrádám jednoznačná vyjádření vedení k zásadním otázkám dneška, a že jich je, ale taky se otevřeně a nebojácně přihlásit k této pravicové straně.