29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Pravda vítězí

Premiér Petr Nečas se ve svém emotivním projevu při projednávání tzv. reformních zákonů odmítnutých senátem zajíkal zlobou a označil opoziční poslance za flákače, kteří celou dobu nic nedělali a teď tady obstruují a kladou odpor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Vondráček 20.11.2011 18:28

pane Bublane

Kde jste nechal své rozhořčení o nejednání s opozicí, když Paroubek společně s KSČ prosazoval jeden nesmysl za druhým , těsně před koncem volebního období :-)

M. Procházka 20.11.2011 10:59

Pravda vítězí

Pane Bublan,zpíváte velice falešně,nemám Nečase v lásce,ale tvrdit o něm ,že se zajikal zlobou,může jenom socan vašeho typu.Vy sám jste obrazem zloby a nikdy nenecháte na nikom ,kdo má jiné názory,nitku suchou a nepřiznáte ,že ta opačná strana může mít a také hovořit pravdu.

M. Prokop 20.11.2011 16:54

Re: Pravda vítězí

Jo, páter Vyklouz ......

Kamoš od Grosse a pokračovatel kurwení policie, započaté Grossem.

S. Maršálek 20.11.2011 17:04

Re: Pravda vítězí

Zato Langer to zachránil. ))))))))))))))))))))))))))

R. Sedláček 21.11.2011 6:20

Re: Pravda vítězí

Nezachránil, ale to neznamená, že by to omlouvalo socany Grosse s tímhle Bublifukem.

F. Vízek 19.11.2011 18:15

Krize ? Ale jděte !

V době nejhlubší krize paní důchodkyně Kocourková posílila svoje konto na účtu o 16 milionů korun.

Prostě jen tak : nespoléhala na důchod a na dávky - a pustila se tvrdě do práce... A výsledek se dostavil. Komu se nelení, tomu se zelení...

Krize? Nedejte se vysmát. Dolarových milionářů máme už kolem dvaceti tisíc a jejich růst v ČR je v posledním roce pětinásobný proti zbytku Evropy.  Takže kdo tvrdě pracuje, ten se má...

Tak jsem to měl pochopit, že?

M. Prokop 20.11.2011 16:53

Re: Krize ? Ale jděte !

Vy a pochopit? Jedině třídně, soudruhu!

J. Charvát 19.11.2011 17:12

Požár, hašení a voda

Nevím, na co je expertem zběhlý farář pan Bublan, ale zdá se, že ekonomika to nebude. Současná snaha vládní koalice o úspory (a kde jinde, než ve sféře vládních výdajů a mandatorních zvláště?) je halt splátkou dluhu, na jehož vytvoření se iniciativně podílela vláda rodné Bublanovy strany, nejme její stejně ekonomicky kvalifikovaný ministr financí, jistý JUDr Sobotka. V době, kdy naše i světová ekonomika dost dobře fungovala a dluhy se mohly snižovat. Připadá mi to, jako by člověk, který zapálil stodolu, ječel na hasiče, že mu při hašení vodou znehodnotí uskladněné seno. Pozdě, monsignore. Řvát jste měl dřív, když jste si se svou partičkou hrál se sirkama, teď je pozdě.

F. Vízek 19.11.2011 17:37

Chybí vysvětlení....

Za vlád ČSSD veřejný dluh zhruba 29% k HDP  a deficit st. rozpočtu už dokonce i pod 2% k HDP. Po  prrravých vládách činá dluh 41% k HDP a deficit st. rozpočtu kolem 4% k HDP.

A fungování ekonomiky?

Inu: Klaus padl (a s ním jeho koalice a jeho vláda v r. 1997) a proto byly i předčasné volby, že ČR byla JEDINOU zemí Evropy, která měla růst HDP se znaménkem mínus.

Přišel Zeman - a s ním prorůstová opatření, správně vykolíkované hřiště pro aktivaci podnikatelské sféry -  a z toho planoucí PROFIT státu i občanů: dokonce se na "sklizni" plodů z dobré práce podíleli i obyčejní občané: růst produktivity, proto nevídaný růst mezd a platů (viz statistiky).

Současná krize kapitalismu =  také zástěrka pro nemožné činy neschopné vlády.  S lepší vládou (než Topolánek + Nečas) by se nastalá krize řešila líp, spravedlivěji, rychleji, vyváženě a rovnoměrně.  Na to "vemte jed".  Věřit ale nestačí a ostatně ani nemusíte... Občané ale svými hlasy dávají a dají znát, koho berou... A proč.

F. Vízek 19.11.2011 16:55

K 9 = politbyro...

Kdopak by se nadál, že 22 let po sametu 1989" se opět vrátíme k praxi, kdy se PŘEDEM rozhodne v "devítce" a pak už se jenom koná  HRA na demokracii ve výborech a v plénu parlamentu?

Kdopak by se nadál, že tuto totalitní zrůdnost, kdy pravdu mají jenom jakési "devítky" a poté nedejbůh i "trojky"  - jak za totáče bylo -,  oživí v  ČR tzv. liberálové a tzv. konzervativci ?

Nedivme se, že s ohledem na to máme jenom tzv. demokracii... 

Smutné konce nadějné změny k lepšímu...

J. Brunner 20.11.2011 0:49

Re: K 9 = politbyro...

Mluvit v současné době o totalitě může jen idiot.

R. Sedláček 21.11.2011 6:21

Re: K 9 = politbyro...

to on je

J. Slanina 19.11.2011 8:50

Jó, když dva dělají totéž, není to totéž.

http://www.youtube.com/watch?v=20EYPGcMg4s

K. Janyška 19.11.2011 8:50

Ano, Vy levičáci jste nejen flákači, ale také a hlavně političtí zástupci flákačů... Dzp.

J. Vaníček 19.11.2011 23:45

Janyška, neúmorný dříč!

Komu tady nadáváte do flákáčů, Vy jedna cicilzace!? Vždyť Vy sám jste tak líný prevít, že si po sobě ani nepřečtete, co jste právě zplodil!

J. Brunner 20.11.2011 0:45

Re: Janyška, neúmorný dříč!

Co je to cicilzace?

J. Vaníček 20.11.2011 13:00

Re: Janyška, neúmorný dříč!

To já nevím, zeptejte se zakladatele OF Janyšky - to slovo vymyslel on, asi půjde o nějakou zaklínací formuli..

"Žádná integrace není možná ! Byla by proticivilizační a to prostě nedovolí samotná cicilzace... Dzp."

J. Vaníček 19.11.2011 8:24

Diktatura ekonomů

Myslím, že i podle Hannah Arendtové, která rozhodně nebyla žádnou uctívačkou levice, jako spíš kritickou pozorovatelkou stavu demokracie, by bylo dnešní politické zřízení diktaturou - a to z jednoho prostého důvodu: jediným oprávněním, které současná vláda má, je podpora obyvatelstva ve volbách. Od té doby, co vznikla koalice, si její členové myslí, že můžou všechno, že volby byli jakýmsi bianko šekem, do nějž si lze vpisovat, co se komu z K9 zlíbí. To už samozřejmě nemá se zastupitelskou demokracií nic společného, neboť i ta si žádá jistou pružnost ve vztahu zastupitel-volič. To je diktatura ekonomů, kteří zcela ostentativně přehlížejí všechny jiné koncepce, než je ta jejich, a kteří navíc tak brutálním způsobem devalvují pojem demokracie, že se pak není zas až tak čemu divit, když 17. listopadu nastoupí na Václavák jednotka demonstrantů mávající vlajkou Che Guevary.

M. Procházka 20.11.2011 11:02

Re: Diktatura ekonomů

Pane Vaníček,to je ale blekot.

P. Kolář 19.11.2011 7:42

Pane Bublane

pokud si myslíte,že konstruktivním přístupem je arogance pana Rátha a omezenost pana Zaorálka,tak jste vedle.Stylizace pana Sobotky do role jakéhosi samozvaného lidového vůdce odporu je nanejvýš trapná.Všechny vaše sny o sociálním státu vždycky smete realita.Bohužel jste si ještě nestačili všimnout,že se kolem nás všechno hroutí.Vaše argumenty jsou velice blízko komunistickým.Ale ti mají v programu stále rozbití státu.Udělejte alespoň něco abychom byli schopni vás odlišit.

J. Brunner 19.11.2011 2:26

Mnoho zbytečných slov.

Soudím,že až sociální demokracie bude mít pohodlnou většinu,bude se chovat stejně a zatleská si také.

J. Blažek 19.11.2011 7:15

Re: Mnoho zbytečných slov.

Předpokládat můžete cokoliv, jak všakm jistě víte, tak v minulosti to tak nebylo. A proč "zbytečná" slova pana poslance Bublana. Zbytečná být nemohou už z jediného důvodu: že jsou pravdivá. Pokud ne, zkuste dokázat, že je pravda jiná!

P. Lenc 19.11.2011 8:51

Re: Mnoho zbytečných slov.

Soudruhu Blažku,buď máte krátkou paměť,nebo účelově lžete.Vy si nepamatujete jak za vlády socialistů Paroubek z tehdy ještě kamarádem Sobotkou válcoval opozici?Zdroje najdete na netu,ale předpokládám,že to bych při vaší inteligenci asi chtěl moc.

J. Slanina 19.11.2011 12:49

Re: Mnoho zbytečných slov.

Váš předpoklad, pane Lenci, je naprosto spolehlivý.

M. Losa 19.11.2011 16:43

Re: Mnoho zbytečných slov.

Pene Lenc, soudruha Blažka neznám, ale Vaše argumantece a způsob diskuze je na zblití.

J. Brunner 20.11.2011 0:43

Re: Mnoho zbytečných slov.

Dobře si pamatuji jak Paroubek neustále" diplomaticky" jednal s opozicí.