28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pierino 24.6.2009 4:13

Jak tak ctu ty prispevky tak vidim ze...

Cesko oplyva samymi experty  v politice, ekonomii, podnikani, sportu, kulture, energetice, badani a vynalezech, ze nebyt ty zavisti a hulvatstvi byl by to zemsky raj to na pohled...jak je to mozne, ze zeme ktera oplyva tolika kvalitnimi obcany je vnimana jako politicka a spolecenska zumpa....?

jos 24.6.2009 1:23

Atomový fyzik zesenilněl!

Plácá nám něco o tom,že svržení Topolánkovy vlády uprostřed předsedání EU sabotáží českých zájmů. Nic ale nemohlo poškodit ČR více než groteskní a zpozdilá agenda této tzv.pravicové vlády. Její neschopnost mít nějaký rozumný postoj k budoucnosti EU, její neuvěřitelně otřesné postoje v zahraniční politice, ale třeba i groteskní postoje k současné ekonomické krizi. Cokoliv, doslova cokoliv, je lepší než pokračování takové otřesně amatérské a škodlivé vlády.

 

Dolly 22.6.2009 23:43

Není mi jasné

proč by nemohla být vyslovena vládě nedůvěra v průběhu jakéhosi předsednictví. To by potom v takové době mohla vláda tropit hlouposti a nebylo by možné jí v tom zabránit? Vláda pana Topolánka prostě vykazovala takové zhoubné vlastnosti, že bylo lepší ji odvolat. Pan Paroubek sice také není anděl se svojí partičkou, ale přece vydá za méně zhovadilostí.

Stoneface 23.6.2009 23:44

Re: Není mi jasné

Svatá prostoto! Samozřejmě že technicky i zákonně JE MOŽNÉ vyslovit jakékoliv vládě nedůvěru v průběhu "jakéhosi" předsednictví. Otázka je, co za hovězí tah mezinárodního dosahu takové sestřelení vlády je :-/. Povšimněte si zejména, že po likvidaci Topolánkovy vlády se Paroubek odmítl na její místo angažovat, protože prostě neměl řešení. Jeho čin byl tudíž ryze destruktivní, bez konstruktivní koncovky. Taková malá česká sprosťárna, která poškodila rebupliku. Proč to nikdo nenazval vlastizradou ?>-

jos 24.6.2009 1:26

Re: Není mi jasné

Škůdce je třeba hubit i v okamžiku, kdy se vyhřívá na slunci. A Topolánkova vláda byla to nejhorší co nás mohlo potkat za mnoho let. Snad jen Klaus v začátku 90. let nadělal více škod.

yorik 22.6.2009 21:41

Jaké bažiny, pane Janouchu

Urban, Říman, Vojíř a spol. to vedou do energetické bažiny? Pane Janouchu, vy nečtete noviny? :-P

Marie 22.6.2009 21:25

Podařené předsednictví EU

Reaguji jen na negativní odpovědi na příspěvek p. RNDr Frantiiška Janoucha. Zřejmě se jedná  o lidi mladého věku, kteří nezažili a jen posuzují někoho, koho neznají a netuší o jeho činnosti před emigrací a během emigrace a jeho zásluhy.  Existuje literatura, kterou bych jim doporučila ke čtení , shodnotili svou aktivitu během totality a pokud nějakou měli, (tedy ne shodnou s totalitní), snad své názory a vyjadřování k činnosti  osob, o kterých pravděpodobně nic neví , změní. Zdá se mi, že si nezasloužíme tu naši "svobodu", ale alespoň  jeden rok života zpět v totalitě, t.j. ve frontách, věznicích , pracovních táborech a pod dohledem  STB.

Vodička-sapér 22.6.2009 21:59

Re: Podařené předsednictví EU

Vážená paní Marie, máte pravdu, ale ty nesouhlasné disk. přísp.reagují na jeho dnešní pol. názory, ty jsou hodně s demokracií na štíru. Když  píše o úspěších české vlády při předs. EU, a jejím pádu, tak objektivností zrovna nezáří a vůbec to nemění to, čím před lety byl,či nebyl. Velmi zajímavé pro Vás, by mohly být přísp. jeho oponentů , odborníků, které se týkají jeho profese jaderného vědce.a jeho nynějšího politického postoje. Moc chvály tady na něj , i od jeho kolegy, lituji, nezaznělo. 

milan007 22.6.2009 22:16

Re: Podařené předsednictví EU

Hlupáky moudří lidé vždy dráždí :-D

Václav. 22.6.2009 20:57

Dodatek,

Nejlépe jsem se pobavil při čtení příspěvku,  ve kterém bylo řečeno, že za našeho předsednictví byl Topolánek kormidelníkem vší Evropy, zdaleka nejlépe vystiženo. Pokud někdo panu Paroubkovi podsouvá, že svrhnul vládu, pak prostě bezostyšně lže. Vládu svrhnul jednoznačně Topolánek s Bursíkem, o tom není pochyb. Svádět tuto událost na Paroubka je pouze snaha vyvinit se z vlastní hlouposti. Opozice má právo a povinnost vyjádřit vládě nedůvěru kdykoliv to uzná za vhodné bez ohledu na oklonosti, o tom je demokracie. Nejsem fanda ČSSD a nikdy jsem ani nebyl, ale po tom co tady tato vláda předváděla říkám, že byla svržena hodinu po dvanácté. Klaus to řekl jasně, ODS není občanská strana nýbrž podnikatelská a to je na vážné zamyšlení.

Solfatary 22.6.2009 21:56

Re: Dodatek,

Je jedno, kdo tu vládu svrhnul. Ta už měla být svržena dávno předtím.

Stoneface 23.6.2009 23:51

Re: Dodatek,

Všichni jste se tu asi zbláznili. Demokracie není o tom, že opozice má ´právo a bezmála povinnost svrhnout vládu, kdykoliv uzná za vhodné - to si pletete s třídním bojem, soudruhu. Demokracie spočívá v KONSTRUKTIVNÍ opozici, tj. takové, která koriguje vládní kroky, oponuje, ovšem v zásadních věcech hledá dohodu, aby stát mohl slušně fungovat (zejména je-li rozložení sil vláda/opozice zhruba 1:1, tedy když obě strany reprezentují zhruba půlku státu). A o moc se dere v zákonem stanoveném volebním období :-/

(Slovo "podnikatelský" používáte jako nadávku. Proč?)

Vodička-sapér 22.6.2009 20:57

Rada, ideální humanitární povolební řešení- zemětřesení.

Pan prof.Janouch, na stará emigrantská kolena, nám poradí stejně laskavě jako nedávno český kardinál, kdyby se ovšem stalo, že by české, podzimní demokratické   volby nepřinesly nápravu, ať je vyhrají tí nebo oni, domnívá se , že by bylo nejlepší,  snad je i ochoten,  ze zahraničí, asi nějakým jeho písemným jaderným demokratickým pšoukem, vyvolat u nás  potřebné politické  zemětřesení, jako expert tipuje nejméně 8 stupňů na Richterově škále. Prostě , důvěrně řečeno,udělá vše proto , aby se neslavil letošní  Silvestr v EU v energetické bažině, obětavý to krajan, jakých vskutku poskrovnu.

Mirek 22.6.2009 20:28

Chválime se sami.

O tom jak úspěšně  předsedáme EU, jsem četl pouze v našich médiích. V zahraničních naši vládu nijak neopěvovali. Tak nevím kdo to komu osladil.

 Svrhnout ji asi nebylo ideální, ale dost si pomohli sami.

Schumacher 22.6.2009 19:55

Úspěšné předsednictví ? Debakl !

Vláda s ODS v čele za spolupráci lidovců se potopila sama.

Petr B. 22.6.2009 19:32

Vážený "atomový fyziku"

zajímalo by mne, jak vy si představujete demokracii. Asi to musí být pro vás španělská vesnice a divím se, že jste se za ta léta pobytu ve Švédsku trochu nepoučil. Měli jsme tady vládu ODS bez jakékoliv demokratické legitimity, která nevzešla z výsledku voleb, ale vznikla jen díky korupci.Vláda ODS porušovala ústavu, vysmívala se občanům, vysmívala se dokonce vlastnímu programu a prosťáčkům, kteří v něj uvěřili, natolik se cítíli pevní v kramflecích. Zneužívali trvale justici k vlastnímu prospěchu. ODS odmítla i pro mne naprosto nepochopitelnou dobrou vůli Paroubka tolerovat vládu během předsednictví za cenu mírných ústupků. Proti této vládě ODS bez mandátu občané neuspořádali žádnou generální stávku, nebyly žádné nepokoje...ke kterým by došlo za těchto okolností v jakékoliv jiné demokratické zemi. Vláda byla svržena v parlamentu tzn. nejčistším demokratickým způsobem. Jak si to představujete pane Janouchu, podle vás už ani parlament neznamená demokracii? Co vy jste to byl za bojovníka proti totalitě, když teď bojujete za totalitu a proti občanům???? 

Enigma 22.6.2009 20:01

Re: Vážený "atomový fyziku"

nenamáhejte se se slušností a napište klidně ty zasraný inteligente. Na to jsme byli zvyklí. Jistě, každá opozice má ZE ZÁKONA právo svrhnout vládu každý týden. Stačí sehnat dost podpisů. Ve straně jednotného názoru a myšlení to není problém. EU to naše pojetí demokracie ocenila. Ve volbách v r. 2006 bylo 100 mandátů KOALIČNÍCH proti 73 mandátů ČSSD. KSČM je pro vládu nezpůsobilá, jak víme z bohumínského sjezdu samých socialistů. Paroubek vykřikoval, že má 101 mandátů. Odkud? Ano, česká polovičatost a smysl pro bordel nám dovoluje do zblbnutí opakovat nesmysl 100:100. Melčák byl jeden z mála poslanců, který na plénu ČSSD vyřkl názor, že po 8-mi měsíčních tahanicích a bezvládí, by se mohla ČSSD smířit s volební porážkou a přejít do opozice. To mocichtivý paroubek neunesl a vyhlásil Melčákovi mafiánskou klatbu. (budeme sledovat i Melčákovy vnuky). Dosud se žádná korupce neprokázala, ani Melčákovi, ani Zubovové, Tlustému a ostatním. Paroubek si nikdy nepřizná, že svým buransky naivním a sprostým jednáním s předsedy ostatních stran si sám uzavřel cestu ke koalici.

Václav. 22.6.2009 21:41

Re: Vážený "atomový fyziku"

Nebohý tvore nevím jsi li sameček či samička, podle názvu zřejmě spíše nějaký mechanitmus, potom je případnější pojmenování hmoto. Po průšvihu jaký měl Topolánek, Langer, Dalík a spol.,  s Kořistkou, který nakonec soudní spor vyhrál, v žádné jiné demokratické společnosti, by tito exponenti v politice nefigurovali, prostě by je to smetlo, no ale žijeme v rozpadlém socializmu tudíž to jde.

rozbroj 22.6.2009 23:20

Re: Vážený "atomový fyziku"

Co kdyby na opačnou stranu přešel třeba Langr,to by bylo řevu! Voliči si budou dobře pamatovat když lidovec nechtěl hlasovat s koalicí jak mu nutili aby se vzdal mandátu!!!!!!!! To bylo fér, když to chtěli socani po dvou osficených,tak jste se málem p.....i!!!!!!!TO JE TA VASE DEMOKRACIE;-€

pepa 22.6.2009 20:43

Re: Vážený "atomový fyziku"

jestli si myslíte, že způsob jednání poslanců typu Tlustého a jemu podobných je nejčistčí způsob demokracie, tak potěšť pán Bůh. Dobrá vůle pana Paroubka se projevila právě v položení vlády. I ten nepočítal s chováním uražených poslanců Tlustého, Schwipela, A to nemluvím o poslankyních strany zelených.

jeff 22.6.2009 22:23

Re: Vážený "atomový fyziku"

Měli jsme tady vládu ODS bez jakékoliv demokratické legitimity, která nevzešla z výsledku voleb, ale vznikla jen díky korupci

Petře, než budete příště psát, zopakujte si počty do 200. V opačném případě znovu napíšete hovadiny.

Kazan 22.6.2009 22:38

Re: Vážený "atomový fyziku"

Vážený  "neatomový žvanile".  To co tu přednášíte jsou jen řečičky a řečičky, řečičky.  V životě národů se hodnotí jen výsledky a výsledky, výsledky.  Výsledkem Paroubkovi politiky byl pád vlády a tím národní ostuda a basta fidli. Použil šaška Tlustého a ty politicky nezralé zelené babky a to mnoho voličům otevře oči. Podraznictví se i v Česku začíná netolerovat.

Ivan 22.6.2009 19:01

Nějak ta paměť Janouchovi selhává.

To Švédsko, které emigrantovi Janouchovi poskyto asyl, mělo socialistickou vládu. Zatím co v ČSSR nebyl ani socialismus, ani komunismus. (Doufám, že bývalý fyzik Janouch si ještě pamatuje na to, co je to definice a že komunismus má ve své definici demokratickou formu vlády, takže jakýkoliv nedemokratický režim není ani komunistický.)

Opozice svrhla vládu proto, protože se nehodlala nechat vydírat ODS, která se zaštiťovala předsednictvím EU.  Pomohly k tomu hlasy poslanců ODS a poslankyně vyloučené z Bursíkova spolku zelených.

Janouchovi je snad také jasné, že ČSSD vždy prosazovala (a stále prosazuje) jadernou energetiku a že ministři za ČSSD v době, kdy byla ODS v opozici museli neustále odrážet útoky poslanců ODS útočících právě na podporování jaderné energetiky.   Grégr o tom ví svoje. ODS taky byla ochotna přistoupit v energetické politice na vyděračské požadavky "protiatomového" Bursíka, jen aby se dostala k moci. Takovou podlost by ČSSD nikdy neudělala.

Emigrace byla v drtivé většině případů zbabělým řešením. Bylo mnoho lidí, kteří byli za své politické postoje za Husákova režimu vyhozeni z práce a neemigrovali. Těch si skutečně vážím.  A byli mezi nimi i takoví, kteří svou prací přispěli fyzice mnohem výrazněji, než pan Janouch, který byl i mezi fyziky znám mnohem více kvůli svým politickým postojům, než kvůli svému přínosu fyzice jako vědě. (Soudě např. podle reakce vědců na celostátní konferenci čs. fyziků v Bratislavě, kde jsem Janoucha naposledy viděl. Protože jsem pracoval v jiném oboru než pan Janouch, netroufám si přínos pana Janoucha k fyzice hodnotit sám a jsem odkázán na názory jiných.) Pan Janouch možná taky zapomněl na to, že mu členové fyzikální obce pomáhali např. tím,že umožnili publikování populárních článků v Čs časopisu pro fyziku pod cizím jménem a přihrávali mu práce ve smlouvě. Mnozí z těchto pomáhajících přítom dokonce byli v KSČ.

Václav. 22.6.2009 19:31

Re: Nějak ta paměť Janouchovi selhává.

Souhlasím s Vámi. Ještě bych dodal co tady někdo pronesl, nežijeme v demokratické společnosti, nýbrž ve společnosti zhrouceného socializmu, tak je to, kde vládnou komunističtí kapitalisté prostřednictvím ODS.

jirka.s. 22.6.2009 22:26

Re: Nějak ta paměť Janouchovi selhává.

Tož hádej, soudruhu, kdo ona zlatá slova o zhrouceném sociálismu tady někdo pronesl??? ;-D ;-D ;-D

"MUDr. PhDr. Payne, Ph.D. citoval bratry Mašíny, že před dvaceti lety se v České republice zhroutil socialismus a od té doby je v ní zhroucený socialismus."

http://www.praha2.cz/default.aspx?l=1&usnId=11356&ver=1&path=usn

Václav. 22.6.2009 22:57

Re: Nějak ta paměť Janouchovi selhává.

Člověče nazvat soudruhem někoho koho neznáte, může jen bývalý soudruh komunista. Tímto oslovením jsem si hubu neumazal. Poznáte vůbec rozdíl mezi slovy pij a pyj, jedno s těchto oslovení se na Vás šikuje. Jste mentální modrý bolševik.

Emi-grant 22.6.2009 20:05

Re: Nějak ta paměť Janouchovi selhává.

pro lidi typu gulášek se šesti je to jasné. Oni jsou ti vlastenci. Země, která terorizuje a omezuje svoje občany v základních potřebách, kde je zavedena vláda jedné strany a její represivní složky je zločinecká. Její občané, keří toto pasivně podporují jsou kolaboranty a spoluviníky. To je bohužel to nejsilnější téma našich blízkých dějin. Emigrace, ať nucená, nebo na vlastní pěst není zločinem, jak to komunisté ocenili trestem 12 měsíců, ale je to projevem odporu k tomuto režimu. Emigrantovi není co závidět. Závistivci jednak mají trauma z vlastní neschopnosti a z toho, že se emigrant uplatnil.  

Vladimir 22.6.2009 18:48

Měli to dolhat ?

Je etickou otázkou, jestli to prolhaná a korupční vláda měla dolhat a dokopčnit až do 30.6.

Je pravda, že v zahraničí asi moc neznají manýry Topola, Langra, ... Neznají kousky Dalíka, Moravy, Kučery (místopředseda nejv. soudu), Vesecké ...  (jistě v režii Topola, jak jinak). Ovšem trpět aroganci, zprostotu a asociálnost toho spolku další měsíce, by znamenalo (z taktického hlediska) možná strpět je až konce volebního období. Je nutné připomenout, že právě v březnu vyšlo najevo, jak se Topol snažil ovlivňovat televizi pro své účely. To byly opravdu Klémovské manýry. Je pravděpodobné, že by tyto kousky dokázali oni herci později "překrýt" jinými aférami , takže by nedošlo k potrestání. Čili - je nutno konstatovat, že z etického hediska byl pád vlády v nejzazší možný okamžik, měl přijít ještě dříve, ale dříve nebyli někteří poslanci (zelené, Tlustí) odhodlání k tomuto řezu.  

Enigma 22.6.2009 19:40

Re: Měli to dolhat ?

Vladimíre tak dobře. Kolik a komu dal Dalík úplatků. Koho opravdu Morava vydíral? Ne koho mohl! Dalík řekl Bártkovi, že když tu reportáž odvysílá, padne vláda. Doslova řekl. Nechcete se na to vykašlat? Sám Bártek potvrdil, že ho Dalík nevydíral, nekorumpoval, nic z toho. Vláda k vaší radosti padla. Vám nikdy nedošlo, že Wolfova aféra byla ve skutečnosti bordel s fiktivními projekty za vlády ČSSD. Šlo o peníze z EU. S tím neměla ODS nic společného!  Případ Wolf se rozjel okamžitě po té, co se vysmekl paroubkovi. Jistě vám neuniklo jak hbitě, přesně a fundovaně paroubek "informoval veřejnost do posledních detailů"  Dříve než policie zahájila šetření. Komu dnes vadí Wolf? Komu Vesecká? Ano případ Čunek byl v režii justiční mafie. JUDr Novák, Vyvadil, Stbáci z přerova. Vše postaveno na základě" hlavní svědkyně Marcelky Urbanové". JUstiční mafie je také pět na stole v českých, kauza biolíh s Vybíralem, který po benzinkách konspiruje, na účet své dcery dostane 15 mil. něco vyplatí státním úředníkům , něco si nechá. Paní prokurátorka to zhodnotí jako půjčku. A to nemluvím o prokazatelném propojení pupeční šňůrou paroubka na veksláky, STbáky a mafii vůbec . Vy máte jistě svůj fakáč a nahého Topolánka, zachyceného šmírákem.

Honza 22.6.2009 22:10

Re: Měli to dolhat ?

Vladimíre, vy nepotřebujete mnoho. Stačí, aby Vám Roco se Zaorálkem a mládežníkem Sobotkou řekli co si máte myslet, no a pro Vás je v tu chvíli nejjednodušší si to prostě myslet. Tak si to užijte vy duševní obře. Ale neplácejte tady o etice, a už vůbec ne v souvislosti s tímhle prolhaným oranžovým cirkusem:

http://www.ruskekolo.cz/