29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Pět důvodů, proč volit Miloše Zemana

Když jsem viděl výsledky prvního kola prezidentských voleb, mojí první reakcí bylo, že stejně jako v prezidentských volbách předchozích nepůjdu k druhému kolu vůbec. Nechtělo se mi vybírat si mezi dvěma zly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Morava 19.1.2018 22:02

Nezeman to zní jako Antikrist

Něce na té negativitě je. Budu pozitivně volit Zemana.

J. Zaorálek 19.1.2018 14:20

Tak měl bych tu jeden důvod, proc volit Jiřího Drahoše. NELŽE!

Tedy, zatím ho nikdo veřejně ze lži neusvědčil. Vzhledem k jeho profesi je take možno usuzovat, že své názory je zvyklý budovat na pevných základech. Je tu někdo, kdo si myslí, že vubec nevadí a je zcela v pořádku, že prezident republiky je několikanásobně usvědčený lhář, který se za své lži nikdy neomluvil a lže radostně dál?

V. Kain 19.1.2018 17:59

Re:

Zaorálek jak můžete tvrdit že nelže?Mimo vědecké obce o něm nikdo neslyšel. Jak je to dlouho co na povrch vyplavala tato marketingová bublina?A nejednou jedině Drahoš.Mám strach otevřít konzervu aby na mě nevyskočil Drahoš.Kolik roků známe Zemana?

M. Prokop 19.1.2018 21:14

Re:

Tak kdyby lhal, tak už to Zeman nebo mluvčáček objevili někde vlevo dole.

Zemana znám dost dlouho, nějakých 30 let, tak vím, že lže zcela systematicky.

R. Morava 19.1.2018 22:05

Re:

Berta, Berta, Berta, Radka, Radka. Všechny tyhle holky znám. A byl panic, že?

V. Heidlerová 20.1.2018 8:21

Re: Připojuju se

k Vašemu názoru. Zeman nedrží slovo a obklopuje se samými stejnými kreaturami, jak on sám. Lže a lže a jeho sbor a pidistrana s ním. Dobře. že mu sundali tu presidentskou vlajku s nápisem "pravda vítězí". Až tomu tak jednou zase bude, to se dozvíme věcí!

R. Morava 19.1.2018 22:03

Re:

Tak ona i ta výzva vědců trochu lže že?

F. Houžňák 19.1.2018 18:27

Vědci jsou v průměru stejně závistiví, prolhaní,

pokrytečtí a podrazáčtí jako nevědci. Kam na to chodíte, že Drahoš nelže "vzhledem ke své profesi"?

M. Prokop 19.1.2018 21:15

Re: Vědci jsou v průměru stejně závistiví, prolhaní,

Pan Zaoralek napsal něco jiného, polemizujete sám se sebou.

F. Houžňák 19.1.2018 21:34

Podívejte se, nejdřív si to přečtěte, pak se

zamyslete, pak si to znovu přečtěte, pak se znovu zamyslete, a až přijdete na to, že píšete blbosti, tak běžte spát. Jinými slovy, před psaním zapojit mozek. Jak říkával můj kamarád Kofroň, u některých lidí je velký mozek malý a malý mozek žádný. U vás to snad tak není, ale bacha na to. Co dělají matrace?

O. Zuckerová 19.1.2018 14:19

Viz

://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Drahos-podporuje-prijimani-imigrantu-propaguje-islam-a-spolupracuje-s-islamisty-To-co-sam-nedavno-rekl-ukazuje-jeho-skutecnou-tvar-Je-to-lhar-Znalec-islamu-hovori-520570

D. Stirský 19.1.2018 13:47

Autorovi bych připomenul,

že Zeman podle mého soudu žádné názory nemá. Je pragmatikem non plus ultra a chce býti zvolen. Nevěřím, žer mu jde o Česko, jede mu pouze o jeho ego. O moc. Jinak by ve svém věku a se svým zdravotním stavem po druhé nekandidoval, ale doporučil by volit třeba, co já vím, Topolánka. Zeman je politicky nekorektní - já bych řekl vulgární - proto, že ví, že se to bude značné části elektorátu líbit. Nic víc, nic míň.

B. Rameš 19.1.2018 11:56

Je-li pro autora Zeman

prozápadní a konzervativní (netuším, co je to vlastně to "proevropský", každý si to vykládá jinak), pak evidentně žijeme v myšlenkově disjunktních světech a nějaká diskuze nemá mnoho smyslu. Jak jsem řekl, neskáču z Drahoše radostí, ale reprezentace momentálně pobývající na Hradě je ostudná a opravdu mě to dost sráží v mém pocitu národní hrdosti, když jsme u těch konzervativních idejí.

V. Kotas 19.1.2018 12:08

Re: Je-li pro autora Zeman

No dobře, no, je to váš názor, jiní mají zcela opačný.

S. Landa 19.1.2018 12:22

Re: Je-li pro autora Zeman

Někteří určitě. Ale já s ním naprosto souhlasím.

R. Morava 19.1.2018 22:20

Re: Je-li pro autora Zeman

Zeman není prozápadní pokud si pod pojmem Západ představujete socialismus, marxismus a zednáře. TO vše totiž vzniklo na Západě a už se to zase vrací.

K. Potoček 19.1.2018 11:26

Ptáte se, proč volit Drahoše?

Tak jo, někde jsem se dočetl, že Zemana volí starší lidé, méně inteligentní a z venkova.

Mě už bylo 50, mám akorát maturitu a jsem lesní dělník a ty stromy kácím v sudetech, takže jasný případ, nad kterým každý pražský intelektuál ohrne nos.

Tak bych mohl volit Drahoše a pak se cítit tak nějak mladší a vzdělanější a ne z prdele světa.

Ale víte co? Můj hlas, v té jedné obálce má stejnou cenu, jako hlas toho , který si támhle někde v té matičce stověžaté přečetl fůru filosofických knih a myslí si, že má patent na rozum. Já mám rozum taky, takový ten selský, tak ať mi vleze na hrb. A pak mnou může ze svých výšin klíďo opovrhovat, mě je to u nás v lese celkem šumák. Nazdar.

P. Smatlak 19.1.2018 12:33

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

NENECH SE OBLBOVAT TO JSOU JEN POPULISTICKÉ KECY ZEMANA A JEHO POOHROBKŮA VLEZPRD-LKŮ .A tobě nevadí co za s prominitím zmetky s ním sedí na hradě:Ovčáček to je magor.Mlynář podvodník a ještě je v rozporu s ůstavou,protože nemá prověrku a ten třetí To je další hráč do mariáše se Zemanem. A kamarád postkomouše ZEMANA komunista jako poleno Šlouf to ti také nevadí,,A OPOSMLOUVA S ods nebo prodej Chemopetrolu Babišovi za hubičku,kde v tom jede také Zeman to ti také nevadí.Takže pokud ne tak jsi buď slepý a hluchý a nebo hloupý jako ti co na ty populistické žvásty naletěli.a TY JSI NĚKDY DO ROKU 1989 SLYŠEL JMÉNO ZEMAN?jÁ JEN,ŽE BYL ZAMĚSTNÁN V BOLŠEB ́VICKÉM PROGNOSŤÁKU A PŘITOM,ŽVANÍ, A LŽE,ŽE HO KOMUNISTI NECHTĚLI.a V 68 BYL KDE,ŽE SI DOVOLIL NADÁVAT A HANĚT I DUBČEKA.ZEMAN JE MOŽNÁ CHYTRÝ ALE NE MOUDRÝ A JE JAN VYČŮRANÝ TAK JAKO BYL VŽDY ALE HLAVNĚ JE AROGANTNÍ A SPROSTÝ a i tací jako ty ,kdybys ho nevolil a nebo s ním nesouhlasil tak by tě v tom případě považoval za povl.Takže si vyber rozum nebo hloupost a věř mi,že to není, pokud začneš skutečně myslet a nebo přemýšlet a stebou i ostatní tak složité.

K. Potoček 19.1.2018 13:03

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

Takže za prvé, neznáme se, tak mi prosím netykejte.

Za druhé, Zemana nemám rád, ale budu ho volit.

Měli jsme kdysi ve třídě kluka, který byl velice chytrý, byl slušný, ale nikdo ho nebral vážně, protože prostě neměl "tah na branku". A to je v politice důležité.

Jo a pohlídejte si ten Caps Lock, dost vám to tam ujíždí. Hezký den.

A jestli si myslíte, že jsem hloupý, to je vaše věc, ne moje.

O. Zuckerová 19.1.2018 13:48

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

Omluvte pana smatlaka, on píše z ůstavu!!

K. Potoček 19.1.2018 13:53

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

Aha! Ústav pro výzkum to asi nebude, že?

V. Kain 19.1.2018 18:05

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

Jen se z toho Smatlak neopupínkuj a vypni si Caps-Lock magore.

V. Kříž 19.1.2018 18:13

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

teď nemluvím o vás, protože vás neznám, ale někdy si fakt myslím, jestli je to spravedlivé, aby hlas všech měl stejnou váhu...

K. Potoček 19.1.2018 18:29

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

Ale co s tím?

Já žiji v lokalitě, kam se nám postupně nastěhovala dost objemná cikánská komunita. Většina z nich nedělá a mají také ten jeden hlas. Komu ho dají? No tomu, kdo jim populisticky nabídne víc (všiml jste si, že slovo populismus je poslední dobou podsouváno pravici?)

A celkem vám rozumím. Mám kamaráda, který vlastní 3 menší firmy a prakticky se nezastaví a znám ze svého okolí lidi, kteří nikdy nic nedělali a ani se na to nechystají. Proč taky? Každý měsíc si skočí z poukázkou na poštu a sem tam nějaká čórka na přilepšenou a ono se dá vyžít. A ten můj kamarád i každý z těchto nezaměstnaných, mají stejný hlas.

Já Vám rozumím, ale řešení nevidím.

V. Čermák 21.1.2018 22:07

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

Tak zrovna tohle by se řešit dalo. Kdo od státu bere peníze, tak prostě volit nebude. Ať už je to úředník, placený se státního rozpočtu, nebo osoba na dávkách. Stejně jsou ty volby dost o tom, kolik stát ukradne peněz produktivním, tak ať o tom aspoň rozhodují jenom oni a ne ti, co z jejich peněz žijí.

M. Prokop 19.1.2018 21:19

Re: Ptáte se, proč volit Drahoše?

To, které skupiny koho volí, je prostá statistika. Jiná věc je její využití k podpoře nebo očernění některého kandidáta nebo jeho voličů.

Paradox je, že jste ji vlastně potvrdil.

J. Lepka 19.1.2018 10:41

sakra,

už aby bylo to II.kolo za námi, snad pak tyhle bláboly vymizí.

Z. Lapil 19.1.2018 10:35

Snad první článek

který fandí Zemanovi. Ostatní se spíš navážejí do Drahoše. Srandovní je, že s vaším bodem 5 (rebelie) beze zbytku souhlasím, ovšem mým výsledkem je Drahoš. S (ne)vyvážeností médií to tedy nebude tak zlé, jak nám někdy připadá.

Zkusím tedy odpovědět, nikoliv v pořadí důležitosti: 1/ Zkušený šéf velké organizace s mezinárodními styky, vysloveně reprezentativní

2/ Nemluví v heslech, názory má poctivě zdůvodněné a to zdůvodnění dokáže zprostředkovat každému, kdo je schopen/ochoten poslouchat několik vět v kuse a nevytrhávat z kontextu. Souhlas s ním není povinnost.

3/ Sdílím jeho názory na imigraci (řešit mimo území EU), na referendum obecně a zejména na referendum o vystoupení z EU (zjednodušeně: referendum o EU nechci, ale bude-li uzákoněno parlamentem, nemám do toho co mluvit ani jako prezident). Ohledně czexitu jsem tu před pár dny vyslovil metaforu o tom, že hoří-li celý dům, je jaksi bezpředmětné chtít vystoupit ze společenství vlastníků, protože ten byt z baráku prostě neodstěhuju. VELMI souhlasím s jeho podporou - asi opět zjednoduším - české armády v rámci NATO. Protože potenciální bojiště je prostě větší, než Česká republika.

4/ Pana Drahoše shodou okolností osobně znám a jsem si jist, že řeči o sjednocování nejsou kecy. Je to člověk, kterého lidi poslouchají (= vnímají) a který je schopen i rozhořčené soupeře posadit k jednomu stolu a přinejmenším si vyjasnit stanoviska. Vyčítá se mu politická nezkušenost, ale podle mě je jeho předsedování v ČSAV přesně tím, co pro funkci potřebuje: ovládá technologii role prvního mezi sobě rovnými a zároveň "nechodil s Dalíkem na pivo".

F. Houžňák 19.1.2018 20:11

A co si jako osobní známý Drahoše myslíte o tom,

jak se v diskusi osmi navezl do Poláků, zcela mimo logiku a směr a účel diskuse? Proč to, podle vás dělal, a jaký to mělo smysl - tedy kromě toho, že se veřejně představil jako poslušný a dychtivý vasal bruselské věrchušky? A co si myslíte o tom, že si už jako presidentský kandidát sestavuje a zveřejňuje seznamy nepohodlných "štvavých imperialistických vysílaček", kterým se my primitivní, Putina zbožňující xenofobové máme vyhýbat, aby nás nepomýlily? Domníváte se, že se po zvolení presidentem jako "chlap, co nekecá" bude zasazovat o zavření těchto serverů, potažmo jejich provozovatelů? Určitě by váš názor na tyhle věci zajímal nejenom mě.

J. Lepka 19.1.2018 10:31

Přečetl jsem sice jen těch 5 nadpisů,

ale zase se s chutí zasmál, že toto dokáže někdo prezentovat a, možná, ještě myslet vážně.