29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
shark 15.7.2006 20:09

nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Gratuluji soudruzi, proces bolševizace opět po 50 letech začal. Skončí také sloučením obou stran? Tentokrát dobrovolným.

neu.p 15.7.2006 20:20

Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Řekl bych, že jediné, čeho jsme očitými svědky, je bizarní uskupení zelených (v principu a bez Bursíka inklinujících k levici) KDU ( v principu pokryteckých tmářů, kteří inklinují preliminárně k nejsilnější, event. nejperspektivnější straně) a ODS ( ktrerá svůj program nechala klesnout na dno Mariánského příkopu a prezentuje maximálně levicové veletoče). Pak tu jsou oslíci vašeho typu, kteří toto pochopitelně vnímají a dělaji ze sebe prvotřídní blbce.

shark 15.7.2006 20:56

Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

prvotřídní blbec jste Vy, protože bagatelizujete historické spojení ohlášené větou velkého "Vudce " Paroubka "Máme sto" s odkazem na strukturu jiných ,na rozdíl od komunistů demokratických stran. Mě je opravdu jedno, kam inklinuje KDU, ale není mi jedno a je třeba to nahlas opakovat, že Paroubek legitimizuje elektorát komunistů na roveň demokratických stran a to v situaci, kdy jeho současní jediní spojenci KOMUNISTÉ, jsou právě ti, kteří jako jediní kritizují polistopadový vývoj a tím zároveň serou i do hnízda Paroubkouva díla. Inu smrad nemusí vadit, jen když se stojí u koryta.

neu.p 15.7.2006 21:13

Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Komunisty pozval na hrad i jeho páv, ergo čestný předseda ODS. Perhaps vyjádření díku za podporu kdysi nedávno. Mimochodem Paroubek vyjádřil výsledek levice, tedy oněch 100 mandátů. To je docela fér vyjádření reality, naopak iracionální je existence trojkoalice, která se bohužel definovat nedá.

shark 15.7.2006 21:45

Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Když sežerete dva chlebíčky na hradě, nedává Vám to jistotu politické moci. Zato přímá podpora vlády, jak jinak než menšinové ČSSD dá komunistům jiné možnosti. Již se předvedli v overtuře. Moučková v Radě, další bolševici do Konsolidační agentury a světlá společná budoucnost je nasnadě.

Jsem opravdu naděšen, že spojení ČSSD+KSČM je spojení racionální. Ale jen pro bolševika.

Takže spojení KSČM jste již správně otaxoval za ferový vyjádření reality? Ano , spojení KSČM+ČSSD je realita. Ferový bylo taky vyhlášení Norimberských zákonů.

neu.p 15.7.2006 22:11

Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Poprvé jste hlupák a toto označení si zasloužíte především podsouváním nevyřčeného.Já nikde netvrdil nic o prvoplánovém spojení KSČM a ČSSD, které i opakujete. Já toliko vyjádřil výsledek voleb v kontextu levice. Myslím že skutečnost, že voliči KSČM a ČSSd jsou levicově-orientovaní  je doufejme zřejmá. To, co již tak transparentní není, je poloha, kde je politická aretace spektra již zmíněného sdružení " chceme vládnout " ....  pokrytecké a trapné je svalování viny na Paroubka, který dělá pouze to, co mu umožňije ústava ČR, resp. výsledek voleb. Nikdo přece nemůže za to, že jste poskládali stovku s odřenýma ušima,  potopili svůj program, utvořili nejzábavnější trokoalici ever. Nyní, když i to nestačí, začal vyjednávat váš čestný předseda s komunisty. Inu, má s tím své zkušenosti. Další vaše reakce je mimochodem zbytečná. Nemáte na to.

shark 15.7.2006 22:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Ad 1. nechápu, proč mě oslovujete jako Vy , váš čestný předseda. Paroubka jsem Vám  taky nestěhoval do obýváku a to očekávám, že byste ho vítal.

Ad2 ČSSD neposládala stovku s odřenýma ušima. Řekl bych že s odřenou prdelí, zatemněným mozkem a špatným svědomím. Protože poskládat tzv. levici, kde část portfolia politické síly, jak označujete sám, nalevo od aretace, je  zločinecké organizace v čele s certifikovaným donašečem podepisujícím stvrzenky za udavání a hlásící se i nadále ke své zločinecké historii, a to jen kvůli svým OSOBNÍM mocenským ambicím jednoho nomeklaturního papaláše z restauračního provozu, který reloudoval ve své politické současnosti svůj mládežnický projev adorující likvidací buržoasních živlů může vyvolat jen vomitus.

Pokud máte na mysli, že prezident jedná s komunisty, pak ano. Paroubek s mini jedná denně .To ovšem zapálenému soudružstvu nevadí.Prezident ale  nerozdává komunistické trafiky, ani mu to jeho kompetence neumožňují.

Moje reakce přesvědčuje, že na to mám.

 

neu.p 15.7.2006 23:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Ad1 Spletl jste se...

Ad2 Co poskládala levice je zajisté důležité, ale snažil bych se zůstat u toho, co poskládala ODS, coby vítězná strana, která v tété fázi má daný úkol a plní ho natolik skvěle, že se Fanouš Kocourek se zapomněl s tlačením mraků.

K tomu vašemu poslednímu blábolu. Omlouváte, vymlouváte, posunujte, přeskupuje, podlézáte, pochlebujete. Jste trapní a co je nežalostnější, ještě vytrvalí.

Vaše reakce nasvědčuje pouze to, že tomu věříte..

shark 16.7.2006 1:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Ad1 tak v tom laskavě už dál nepokračujte.

Ad2 Co poskládala levice ja zajisté nejdůležitější, protože predikujete trojkoalici neúspěch a tomu svému "levicovému" uskupení právo sestavit vládu. Vládu sestavenou na bázi politických sil podporujících a spolupracujících se zločineckou organizací.Omluva, že Paroubek nemá jinou možnost se nepřijímá, Adenauer taky nereanimoval NSDAP.

Máte pravdu, věřím tomu, že jediná možná budoucnost je vláda nelevicových stran, které se vyhne možnosti umožnit komunistům získat podíl na vládě.

Vy , advokát ČSSD, jste spolupachatel a co je nejžalostnější, vůbec si to neuvědomujete.

neu.p 16.7.2006 9:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Plácáte nesmysly, dokonce ani ta vaše vize vládnutí nelevicových stran nemá naději. Zelení jsou v principu levicoví, KdU nijací a ODS je veskrtze levicová rovněž.

shark 16.7.2006 12:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Všichni jsou levicoví, jen vy jste si z nějakého nebeského důvodu vybral k obhajobě  právě  s bolševiky  kolaborující zkorumpovanou ČSSD.

TO je ale Pech!

neu.p 16.7.2006 16:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Z prozaického, nikoliv z nebeského.

shark 16.7.2006 0:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

Ad 1. nechápu, proč mě oslovujete jako Vy , váš čestný předseda. Paroubka jsem Vám  taky nestěhoval do obýváku a to očekávám, že byste ho vítal.

Ad2 ČSSD neposládala stovku s odřenýma ušima. Řekl bych že s odřenou prdelí, zatemněným mozkem a špatným svědomím. Protože poskládat tzv. levici, kde část portfolia politické síly, jak označujete sám, nalevo od aretace, je  zločinecké organizace v čele s certifikovaným donašečem podepisujícím stvrzenky za udavání a hlásící se i nadále ke své zločinecké historii, a to jen kvůli svým OSOBNÍM mocenským ambicím jednoho nomeklaturního papaláše z restauračního provozu, který reloudoval ve své politické současnosti svůj mládežnický projev adorující likvidací buržoasních živlů může vyvolat jen vomitus.

Pokud máte na mysli, že prezident jedná s komunisty, pak ano. Paroubek s mini jedná denně .To ovšem zapálenému soudružstvu nevadí.Prezident ale  nerozdává komunistické trafiky, ani mu to jeho kompetence neumožňují.

Moje reakce přesvědčuje, že na to mám.

 

mmmkkk 15.7.2006 20:55

Tady se někdo probudil

8-oa začíná řádit nebo co to!!

Soudruzi, nezapomínejte na to, že není nad spojení s Filipem.

mmmkkk 15.7.2006 20:57

Re: nerozborné přátelství KSČM + ČSSD je realita

!!!!!!URČITĚ   ŠPATNÝ  NADPIS!!!!!! Copak copak to vidím - Tlustý si to žene za Filipem8-o8-o8-o

vanilka 14.7.2006 17:49

Protože je benito & spol. straší modrou šancí mínus.

to jistě, strach funguje nejlépe, lidé jsou zvyklí na něj reagovat totalitní pokorou a ohýbat hřbety :-/..vždy mě napadne, jak se vlastně takový člověk subjektivně cítí a existuje na to docela jednoduchá zkouška či šifra, člověk , není-li laděn směrem ke štěstí, takový se bude vždycky bát, je zlostný a silně nespokojený v každém systému, jde životem převážně chybným, potřebuje obligátní berličky (odcenění od ostatních,  závislosti, útěky od rerality) patří mezi škůdce....jste-li k němu laděn, jdete správným směrem a nemusíte nikdy za žádných režimů měnit směr ani  žádné podstatné okolnosti, takoví patří mezi tvůrce

Rudolf 14.7.2006 14:45

Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

Kdyby byli radikální, volili by přímo Grbebeníčka, nic jim nebrání. Potíž bude v tom, a i média na tom mají zásluhu, že teprve teď mnohým lidem dochází, co vůbec udělali. Jenže chtějte po někom aby přiznal, že je vůl a naletěl. Po 1948 to trvalo 20 let, doufejme, že dnes mají lidé rychlejší vedení.

Ale volič socialistů to má vůbec těžké: Topolánka a Klause se bojí (chudý člověk oprávněně) a fronty na banány a víza do Jugoslávie taky nechce. Co s tím pane Bárto, jak z toho ven?

Ladislav N. 14.7.2006 14:53

Re: Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

Proč by se chudí lidé měli bát Klause s Topolánkem? ;-D 8-o Ti jim přece - na rozdíl od Paroubka a spol. - nebrání, aby se přičinili a zbohatli?

Rudolf 14.7.2006 15:12

Re: Re: Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

Ale prosím Vás, Ladislave, já už jsem postřehl, že dneska už nejsou drábi a chudinu nikdo nebičuje. Jmenovaní pánové taky nikomu nebrání stám se Billem Gatesem. Je jim to jedno. Může být. Jediná jejich starost je, aby se neprovalily kolosální průsery, jejichž špička ledovce se hřeje na Seychelách (to je příklad, neberte mě za slovo).

Ti správní kamarádi se potom postarají, aby šanci dostali ti správní. Zkoušel jste se někdy dostat na zajímavý flek, dostat zajímavou zakázku, přijít k "výhodné koupi"? Nemáte šanci. Je rozdáno dopředu.

Tož tak: i jako volič pravice se domnívám, že je třeba rovnováhy. Tedy schopné opozice. Jinak dopadneme jako v Mexiku.

zrusksc 14.7.2006 16:27

Re: Re: Re: Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

Pan neuspěšný a věčně remcající jak ti "oni" nakradli a on nic;-D;-D

vanilka 14.7.2006 16:52

Re: Re: Re: Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

pane Rudolfe řekněte mi upřímně, už jste někdy zažil na vlastní kůži fungující demokracii, nebo za hotovou považujete už tu nynější ?..předpokládám že prozatím jste ještě šancí moc neměl, nebo je to jinak ?

H.K. 14.7.2006 17:16

Re: Re: Re: Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

Pane Rudolfe nevím proč by se měl chudobný volič bát volit V.K. nebo Topolánka. Dnes má každá strana, mimo stran extremistických, sociální program. Ale jedná se o výpomoc těm skutečně potřebným. Naopak dnešní ČSSD naopak chudobným bere a bohatým dává. Od všech lidí vybírá daně a tyto jsou přerozdělovány ve formě různých, nejraději přídělových dotacích,  různým kamarádíčkům státních úředníků. Na ně taky něco zbyde. ono z cizího krev neteče. Lobistické skupiny si prosazují svoje zájmy. Dávají se pobídky na př. zaměstnanosti, pro zahraniční firmy a náš podnikatel si o tom může nechat po večerech zdát. Kde mohl vzít pan na Sejšelách tolik peněz? Buď ze státní kasy nebo ze zločinu.

   Nemá cenu rozebírat všechny ty  "šibaly" a nomenklaturní kádry minulého režimu, kteří využili známostí ke svým "aktivitám". Chudobní by se měli bát Paroubka ne Topolánka.

jirka.s. 14.7.2006 17:01

Re: Re: Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

Protože je benito & spol. straší modrou šancí mínus.

Rudolf 14.7.2006 19:31

Re: Víte, pane Bárto, ono je to tak: oni většinou komunisty vilit nechtěli...

No, děkuji za podnětné příspěvky a že žádné nebyly vyloženě sprosté :-) Dalo by se říct, že s každým z Vás určitým způsobem souhlasím.

Škoda jen, že p. Bárta už odjel na weekend :-/

Mějte se!!

franta 14.7.2006 13:27

ODS je přece tak hodná a tak to dobře myslí,

stejně jako kdysi komunisté. A stejně jako komunisty ji ti hloupí voliči nechápou (aspoň ne všichni). ODS přece není proti EU, ale chtěla by ji jen jinou podle svých představ. ODS přece není proti ČSSD, ba právě naopak, ale chtěla by ji také jinou podle svých představ. Takovou tak řekněme s deseti procenty.   

milan007 14.7.2006 15:43

Re: ODS je přece tak hodná a tak to dobře myslí,

S 3% by byla CSSD ideální

Péťa 14.7.2006 18:26

Re: ODS je přece tak hodná a tak to dobře myslí,

Vždyť už jsme tu jednou měli,když Klaus podle svých představ zavedl PRIVATIZACI a TUNELOVÁNÍ>-

KR53 14.7.2006 21:10

Re: Re: ODS je přece tak hodná a tak to dobře myslí,

No právě... s těmi 10% coby horní hranicí (lépe s těmi třemi), by to ještě šlo. Jenže s dnešními 32% toho KSČSSD vytuneluje a ukradne hrozně moc 8-o.

franta 14.7.2006 13:21

Volební dvojblok KSČM-ČSSD

byl před volbami a i po volbách zůstává realitou české politiky. Četl jsem někde, že jednání pana prezidenta Klause se soudruhem Filipem je důkazem toho, že náš pan prezident je realistický politik. Souhlas. Kdy už budou realističtí i páni Bártové ? 

Pavel Bárta 14.7.2006 13:35

Re: Volební dvojblok KSČM-ČSSD

V čem nejsem realistický?