16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
rastl 18.10.2006 23:38

Paroubkova neslušná Pusa

Nechci polemizovat  o slušnosti či neslušnosti voličů CSSD,ale je nad slunce jasné že až Paroubek naprosto otevřeně spolupracuje a kolaboruje s KSČ to je hodně silný kafe. ČSSD se tím zcela pochopitelně stala stranou ultra levicovou. A normální lidi vědí jakých hrůz se komunisti neštítí dopustit, to už minulost jasně prokázala. A nynější stav v ČSSd je takoví,že co UV CSSD řekne je neodiskutovatelné. Tento politický marazm v CSSD zapříčinil že žádná demokratická strana nemůže s ČSSD již ani diskutovat.  . Paroubkovo neomalené a sprosté jednání se hodí do restaurací a jídelen RAJ 4 cen.skupina ale ne do parlamentu. Jen se divím že to jeho spolu straníci stále trpí . Nebo leda že jsou stejní jako on. 

Seneca 18.10.2006 12:53

Paroubkova silná ruka

A kdo je mozkem ODS. Tam není vidět žádný. ;-O

Sugar99 18.10.2006 14:05

Re: Paroubkova silná ruka

Má - li Paroubek v čele ČSSD zásluhu na 32% hlasů při volbách / a to je jediný objektivní ukazatel-je totiž dokazatelný / je to zásluha sociálního programu této strany. To je pro část národa rozhodující. Slibovat holuby na střeše - to je taky možný přístup k politice, ale jen někdo z vyvolených dostane do ruky / obrazně -flintu/ za účelem naplnění hesla ...že nažratý, hladovému nevěří. I když v součastnosti tento extrém není tak " okatý ", ale kdo nastartoval ekonomický růst? Určitě ne vláda p.Klause s jeho úspornými balíčky, utahovaním opasků a pod. Chytrost a dovednost národa se odráží v úrovni ekonomiky. Zadluženost je jev doprovodný, ale odstranitelný. Jak je možné, že i teď se v rozpočtu nachází finanční krytí na sociální aspekt? Dělám ve zdravotnictví a vím, co je to sebepoškozování. Ale takových ťulpasů je mezi námi ještě hodně, kterým to nedochází - podívejte se večer na Václavák !!!

Marťa 18.10.2006 14:24

Re: Re: Paroubkova silná ruka

Já bych neřekla, že je to zásluha programu - ten existoval i před Paroubkem - ale přiznejme si - určité skupině lidí prostě vyhovuje osoba Paroubka s jeho arogancí, chorobným sebevědomím, hulvátstvím a demagogií. A mimochodem, kdopak podle vás nastartovat ekonomický růst? Chytrý a dovedný národ? A kde teda byl za komoušů? Nejdřív se musí uvolnit lidem ruce, pak až se může jejich dovednost projevit - a to teda fakt udělal Klaus a kol., s tím nic nenaděláte. Ne všechno se povedlo, ale základy byly dány. Holt ten lidskej element, ten je u nás trochu horší než jinde - zparchantělej od komoušů. S takovým materiálem bohužel moc nenaděláte, musíme si počkat na generace s čistým štítem a nezatíženým myšlením, snad přijde. ;-P

jerry 18.10.2006 16:21

Re: Re: Re: Paroubkova silná ruka

Jestli Paroublbova povaha lidem vyhovuje,tak je to smutné.Osobně si myslím, že Špidla a Gross dostali socdemáky do tak hluboké krize,že i takový arogantní křupan, jako Paroublb stranu lehce ovládl. Vychází z levicových myšlenek podle mě jen proto, že si zrovna vybral ČSSD. Když jej srovnáte třeba s krajně pravicovým Sládkem, najdete řadu podobností. V současné ČSSD snad žádné myšlenky nejsou, otázkou je, kdo tady bude nekomunistické levicové voliče zastupovat v budoucnu.

hipí 18.10.2006 21:25

Re: Paroubkova silná ruka

No tedy Seneco, tomu říkám reakce! Nastáááááár!

Jan Daniel 18.10.2006 11:40

Paroubkovi není co závidět

Neotřesitelná vnitrostranická pozice Paroubka je jen zdánlivá. Úspěšnost politického vůdce se neměří podle toho o kolik zvýší preference za rok. Z preferencí se člověk nenají, samotné preference nelze jak říkají ekonomové "dolarizovat" - nic se z nich nedá nic defraudovat, nikdo vám za ně nenabídne úplatek. Rozhodující je teprve schopnost proměnit preference na konkrétní mocenské pozice a "jobs for boys". To je to, co straníci teprve ocení. Paroubek má zatím v tomhle nulové výsledky. Získal sice 32% ale co s nimi, když vynuloval koaliční potenciál ČSSD. Zastřelil velkou koalici s ODS, která mohla soudruhům ze strany přinést koryta. A žádné změny v rozložení sil nejsou na obzoru: plán na podplacení 101.poslance zablokoval Klaus, vítězství v předčasných volbách nehrozí a zelení s lidovcema sveřepě odmítají ušpinit se s komoušema (bodejť, když toto objetí by pro ně bylo smrtelné). Topolánek navíc Paroubka vmanévroval do pozice toho, který prohrál volby ale chce mermomocí vládnout a vše blokuje. Na to konto klesají i ony preference. Paroubek bude muset straníkům ukázat výsledky (show me the money!) a pokud to nedokáže tak adieu. Zdá se, že moc prostoru nemá, zbývá mu jedinná možnost - velká koalice, kterou dnes chce pouze ČSSD.

kamil 18.10.2006 11:39

paní jaklová-je až s podivem,že všichni,kteří nejsou stoupenci čssd-mají takové starosti o její osud-jste velmi průhlední-zajímejte se o vaše modré ptáky a čssd necte na pokoji

wang 18.10.2006 12:19

Re: paní jaklová-je až s podivem,že všichni,kteří nejsou stoupenci čssd-mají takové starosti o její osud-jste velmi průhlední-zajímejte se o vaše modré ptáky a čssd necte na pokoji

vaše reakce potvrzuje že její článek byl velmi trefný R^

dire 18.10.2006 16:34

Re: paní jaklová-je až s podivem,že všichni,kteří nejsou stoupenci čssd-mají takové starosti o její osud-jste velmi průhlední-zajímejte se o vaše modré ptáky a čssd necte na pokoji

je az s podivem jak nekteri volici cssd popiraji fakta padnymi argumenty - nechte cssd a kocku napokoji a zajimejte se o ods kdyz je volite ;)

briskni intelekt pane

Pavel 18.10.2006 10:52

Podle pravidel

Politik je připraven hrát co nejlépe demokratickou hru. Pokud jsou její pravidla za pochodu zpochybněna, může se zdát, že chvilku tápe. Jedná se potom o úplně jinou hru.

Jejda 18.10.2006 10:45

Silná ruka a slovní onanie Parouba...

A důsledky jsou strašlivé......;-P;-):-P;-D

demokrat 18.10.2006 10:40

Další trapná antiparoubkovská agitka.

Zase další kopnutí do Paroubka  mediální kampani. Je to už poněkud trapné, že, milá dámo. Naopak Paroubek působí energicky, co ž je v současném všeobecném bordelu jediný možný přístup. Na pražské radnici dokázal, že je schopný a ochotný se dohodnout  a to i s ODS = s těmi pražskými patrně určitě, na rozdíl od těch moravských chacharů, kteří, bohužel, ODS zatím ovládají. A podle lidí z jeho okolí z Radnice, dodržoval prý slovo, na rozdíl od těch, kteř tam vládnou dnes. Oproti Topolánkovi se jeví schopnější, nepodvádí svoji manželku, jako manažer nasekal dluhy jako Topolánek, neprosazuje US raketovou základnu na našem území, se skandály, které se provalily v jeho okolí, se vypořádával relativně energicky. Asi bych se jeho vlády obával méně než rovných sociálních dávek Topolánkovců, placení u lékaře, na důchody do soukromých fondů, placení školného, raketové základny.....A zlodějů je v ODS také nepočítaně jako v ČSSD. Tak vo co go ?

Malý Aston 18.10.2006 11:26

Re: Další trapná antiparoubkovská agitka.

Pan Paroubek Váš vůdce se opírá jen o KSČM.Žádná jiná politická strana nemá zájem.To je ten problém.Můžete chválit,můžete cokoliv ale občané jsou jiného názoru.Pokud by jste měl pravdu Vy,mohla ČSSD dosadit na Hrad pana Zemana,nechtěla a to na rozkaz pana Grosse.Mohli jste vyhrát volby do Evropského parlamentu s tím koktou Roučkem,nevyhráli.Mohli jste mít 100% senátorů.nemáte,mohli jste vyhrát Krajské volby,prohráli jste,prohajete i volby komunální a skončíte.  Tak se chvalte jak jste pěkně vládli.Jste jen pro srandu a já Vás ujišťuji,čím více řvete,tím méně občanů Vás bude volit.Nemusíte se mnou souhlasit,počkejme na volby.

Marťa 18.10.2006 14:13

Re: Další trapná antiparoubkovská agitka.

Nevím proč máte takový nick, když: "bych se jeho vlády obával méně než rovných sociálních dávek Topolánkovců, placení u lékaře, na důchody do soukromých fondů, placení školného, raketové základny....."

Vy máte pane socialistické myšlení, ne demokratické. A to vaše nefér kopnutí si do Topolánka (podvádí svojí manželku) - to je v pořádku? To není trapné? No třeba si pana Paroubka užijete dosyta - když zblbne definitivně i zbytek národa tak jako vy - ale já v tom případě mizím;-D

demokrat 18.10.2006 16:23

Re: Re: Další trapná antiparoubkovská agitka.

Člověk, který podvádí svého nejbližšího, je pro mě nedůvěryhodný a jiného podvede tím spíše. Politik by měl být příkladem i v osobním životě. A u Topolánka nemusíme chodit daleko. Jeho dluhy, které nasekal, jsme nakonec částečně museli splatit všichni

pavel 99 18.10.2006 16:40

Re: Re: Re: Další trapná antiparoubkovská agitka.

a paroubkův "kůň" Rath?

wool 18.10.2006 20:42

Re: Re: Re: Další trapná antiparoubkovská agitka.

Pane jaké dluhy které jste musel za Topolánka platit jste platil?Máte představu o čem hovoříte nebo jenom ventilujete to co jste někde slyšel.Předpokládám že vaše informace pocházejí pouze a jenom z tisku a jiných medií.Je tu otázka z jakých.

babča 18.10.2006 22:06

Re: Další trapná antiparoubkovská agitka.

Na pražské radnici dokázal, jak je všehoschopný - kdepak jsou penízky z První městské banky? Ale radši se bojte rovné daně, placení u lékaře atd. - starý komouš zvyklý na ochranou náruč státu se nezmění. .. ;-( Ale co budete dělat, až to socani peníze rozfofrují na to, aby si koupili nemakačenka a na tu ochranou náruč nebude?

Libor 18.10.2006 10:22

Aréna klaunů

Největší Paroubkova vina spočívá v tom,že svoji stranu,která se pohybovala po různých mediálních aférách na hranici 10 % v preferencích vytáhl před volbami opět na 32 %.To mu modré straky nikdy neodpustí,protože čekali pohodlné volební vítězství,zejména po zradě KDU ČSL na minulé koaliční vládě.Kalouskovy politické veletoče způsobily na české politické scéně zmatek a paniku,které budou mít dlouhotrvající následky a nejspíš vymažou KDU ČSL ze scény.Naše politika je aréna klaunů,ve které není nouze o zábavu.Dnes mě velmi pobavilo,jak ministr Tlustý "našel" před volbami 15 miliard pro důchodce,aby dostali v prosinci důchody.Nedávno ještě s. Tlustý tvrdil,že v prosinci vinou ČSSD na důchody nebude.

tom 18.10.2006 10:33

Re: Aréna klaunů

nikdy Vás nenapadlo,že za spoustu věcí si může soc.dem sama?

Opravdu si myslíte,že za vše mohou jiní?

Dnes je více než zřetelné,že tak jak kradli politici soc.demokracie nemělo v této zemi obdoby.

Pro osobní prospěch v řádu milionů jsou schopni způsoby stamilionové škody.

Nejvyšší čas ,aby si dali pauzu což jistě rádi udělají pokud se jich nikdo nebude ptát jak k penězům přišli.

Malý Aston 18.10.2006 11:35

Re: Re: Aréna klaunů

Souhlasím s Vámi.Na náš názor nikdo v podstatě není zvědavý.Rozhodující jsou vždy volby.Když tak pěkně socáci vládli,pročpak nevyhráli?Pročpak nemají většinu v senátu,v Krajích a zejména v poslanecké sněmovně? Snad se nám občané pomátli,ty kteří nekradou,kudy chodí tam přemýší jak nám občanům přinést blahobyt,jsou čestní,krásní a všechny volby prohrají,za to mohou občané,je potřeba vyměnit občany,Paroubek je tu na věčné časy i s Grebeníčkem,Filipem a Jakešem.Ne vůle občanů ale vůle ÚV ČSSD+ ÚV KSČM,to je záruka blahobytu.Bez vedoucí úlohy KSČM je volovina budovat kapitalismus.

Trent 18.10.2006 11:49

Re: Re: Re: Aréna klaunů

Oni ani ODS-áci nebudou vládnout svatě. Přijdou krachy, průsery, korupce a třeba zase předčasně padnou, jak se už stalo. To chce klid. Chtělo by to ale dodržovat trochu kulturní formu a  ne způsob: máš jiný názor, tak seš nepřítel, nutno zničit všemy způsoby, vylít špínu nejhoršího kalibru, pořádat akce na václavským václaváku, jako ten jistý magor, kterého správně vyvedli policajti, když se neuměl ovládnout. Ať volby ukážou. Budeme mít zase to co si zasloužíme.

Quin 18.10.2006 9:19

Nezapomeňte,

že v posledních letech soc. dem. těžce prohrávala všechny volby kromě parlamentních. To se pak těžko hledají osobnosti, které by stávající garnituru porazily. Jediná možnost tedy je tichý puč v době, kdy Paroubek již bude naprosto neúnosný a preference na dně. Nebo po jasné porážce v předčasných parlamentních volbách. Dřív změnu nečekejte. Zatím tvrdá ruka lidem vyhovuje.

pet 18.10.2006 8:46

Paroubek je nebezpečí demokracie,

ne samotná ČSSD! Opozice je vždy potřebná. I když Paroubek je výsledek špatného vývoje své strany, členská základna by se měla postavit proti diktátu, ale to pochopí teprve až odmítne z principu "vůdcovství" jednoho člověka a tím každý vezme na sebe osobní odpovědnost. Nevím ale, jestli by se z nich proto nestali pravicově uvažující lidé.

rom 18.10.2006 11:51

Re: Paroubek je nebezpečí demokracie,

Vývoj preferencí by mohl členům SD napovědět, že mají v čele své strany obdobu Dr. Sládka.

Hodně hulvátství, velkých slov a pak přes nějakou radnici do zapomění.

Jh 18.10.2006 15:17

Re: Re: Paroubek je nebezpečí demokracie,

No sprostota a arogance Tupolánka a jeho sqvadry není o nic lepší- a dlouhé nože nosí stále s sebou! Podstatně horší je chování jednokulčáka jako člověka- chachar z p.....e!!

WWW 18.10.2006 5:24

BABOVICKY

Vono prosim pani Jaklova je na tom politickem piskovisti vopravdu velkej bor/del. Ja si pamatuji na povolebni televizni debatu. Zni vyplyvalo, ze lopaticky ma ODS, ale kyblicky drzi pevne CSSD ! Kalousek tam pekne povidal, ze voni jsou ta klidna sila, ktera je pripravena udelat vsechno pro to, aby se ty babovicky povedly.

Jak uplynul nejaky ten mesic od voleb, tak se situace "zasadne"  zmenila. ODS ma ted ty kyblicky, co predtim mela CSSD ale uz nema lopaticky, protoze ty jim vyfouknul Paroubek. Ale co je nejhorsi mila pani Jaklova ?! 

Ta klidna sila uz nemuze delat babovicky, protoze pri poslednim projevu Kalouska ve snemovne se mu viditelne trasly ruce.

Jak z toho ven? Ja to vim - ja to nevim !!

Vanek 18.10.2006 2:34

Středa 18. října 2006 v 17:00 hodin – Václavské náměstí u pomníku Jana Palacha

Podpořme pravicovou vládu a strany a ukažme, že KSČSSD v čele s Jiřím Paroubkem nemá v naší zemi místo. Zveme i ty, co již zapomněli na bájný projev Jiřího Paroubka a tisíce lidí co dali najevo svůj nesouhlas při červnových demonstracích za jeho odstoupení a podepsali petici http://www.dostparoubka.cz (85.692 podpisů ke dnešnímu dni!). Jiří Paroubek ukázal svou nestydatost, neodešel z vrcholné politiky, neomluvitelný projev odbyl slovní hříčkou a znovu usiluje o premiérské křeslo. Věříme, že společně podpoříme odchod Paroubka do důchodu a smeteme pozůstatky komunismu v České republice.

Na podporu zašlete SMS, nebo e-mail všem co znáte: Středa 18. října, 17.00 hodin, Praha, Václavák,  demonstrace za svržení Paroubka z politiky

saša 18.10.2006 3:18

Re: Středa 18. října 2006 v 17:00 hodin – Václavské náměstí u pomníku Jana Palacha

No jo, ale když bez těch komunistů, které požádal o podporu, bychom neměli na Hradě Klause!