16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

POLITIKA: ODS k Bruselu čelem, k voličům zády?

Marasmus v ODS pokračuje. Už i rozumná linie vůči EU se kácí. Do čela Fialovy sestavy pro volby do Evropského parlamentu se dostali prounijní „srdcaři“. Kde se programové vyčpívání zastaví? Zbude z ušlechtilého vína řídký střik?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Lyčka 7.3.2019 21:43

Decroix dostala od Evropy rodinu?

No to musel být grupáč.

K. Janyška 7.3.2019 21:35

INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

PROSTŘEDNICTVÍM EU ?

Název, jak z hororu, co ? A přesto popisující realitu. Co se tedy děje ?

Lidský svět, coby celek, se snaží zorganizovat (já vím, že marně, ono to nejde ze známých důvodů, je navždy lidmi nezorganizovatelným spontánním řádem, který řídí je, ne oni jeho) skupina nejbohatších lidí světa, tedy špičkových socialistů. Ano, bohatí mentálně propadnou dojmu, že když umějí zorganizovat tak obří a výnosné firmy a majetky, že by to mohlo jít i z celým lidským světem. A tak pilně zasedají v různých světových podivných institucích a radí se, jak to udělat.

Špičkou a centrem takového celosvětového radění, tedy socialistického řádění, je Bilderberg. Na něm se tajně, naposledy na konci minulého roku na 3 denním jednání, domlouvají. Kdo to nechce vidět - nevidí, stačí však vyhledat všechno na netu a jen ignorant si myslí, že na tajném jednání si porovnávají, kdo má dražší slipy nebo hodinky. Dohodnou se a konají. A samozřejmě, že v první řadě ovlivňují politické dění všude ve světě tak, aby to jejich záměrům vyhovovalo. A jedním z jejich hlavních zájmů je samozřejmě Evropa.

Mimochodem, Macron pracoval přímo v administrativě Bilderbergu a tak není divu, že náhle z ničeho nic získal takovou podporu Francouzů prakticky neznámý člověk, když mu Bilderberg patřičně pomohl. Totéž platí o předsedovi francouzské vlády, který byl účastníkem Bilderbergu také. Také, o podle všeho vydírané, Merkelové. Každý si pamatuje, když vypukla aféra s tím, že ji sledovala roky tajně polostátní americká agentura, jak rychle změnila názor na jí před tím tolik kritizovaný mulitikulturalismus.

K. Janyška 7.3.2019 21:36

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Německo a Francie se dohodly pod tlakem svých mocenských choutek, tažených inspirací socialismem, který má ve Francii své "vědecké" rodné hnízdo a kterým se Němci velmi rychle nakazili už dávno. Dokonce přes linie první světové války se hádaly, řečeno s mistrem Hayekem z jeho slavné Kontrarevoluce vědy, kdo z nich lépe ovládá umění socialismu, tedy kdo umí lépe zorganizovat lidský svět. No a taková ideologická nálož v obou národech se Bilderbergu velmi hodila a hodí. Tlačí je už roky k založení jednoho evropského velkostátu, který by mohli mocní lépe svými penězi ovládat. EU ničím jiným, než takovým zárodkem, neustále se vyvíjejícím v tomto směru, není.

Ale vraťme se k tzv. integraci Evropy, tedy neustále omílanému termínu, jakoby vůbec nešlo o pohlcení malých velkými a likvidaci národních států a dokonce národů na evropském kontinentu. Ano, tzv. integrace Evropy nic jiného neznamená. Kdo si pod takovým termínem představuje něco jiného, měl by to vyložit. Já, coby znalec kompozitivní teorie, to nedokáži. Kdo potom jiný, mi není jasné.

Momentální model EU podle LS, jak jinak, byla přijata za předsednictví Německa, je skvělým nástrojem pro tak zločinný úkol. Vždyť z ní vycházející euorgány neslouží ničemu jinému, než podřízení všeho v EU Německu, coby nejsilnějšímu jeho členovi. Každý vidí, že za EU v případě skutečně velkých věcí jedná Merkelová, ne ty loutky, které Německu v čele EU slouží. Mimochodem, Německo už těží z EU a eura teď. Má největší přebytek státních financí na světě, přestože růst HDP jen průměrný.

K. Janyška 7.3.2019 21:36

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

A intergrace, tedy podřízení národních států a národů Evropské unii prostřednictvím tzv. implementace tzv. evropského práva, čti evropského, tedy vlastně novoněmeckého, příkaznického práva, postupuje. Někdy tempem až závratným. Najednou se mluví o Evropanech, o Evropě jako státu, o evropanství a populismu těch, kteří se odmítají takovému vývoji podřídit. A Macron do toho přijde na poradě se svojí rupočernou německou soudružkou s návrhem na urychlení integrace a zapojení do této nelidskosti dalších a dalších oblastí tak, aby evropský stát skutečně vznikl, a to co možná nejrychleji.

Neznikne však. Vznikne jen strašné napětí, které může skončit obřím krveprolitím při zpětném osvobozování národů a národních států z područí tohoto zločinného molochu. Návrhy na evropskou armádu a společnou policii a zdanění nejsou ničím jiným, než dalšími střípky do mozaiky euvýstavby, tedy v budoucnu podřízení Evropy tomu nejsilnějšímu, tedy v posledku právě Německu. To, že si to Francouzi a další neuvědomují, není vůbec důležité. Prostě jim chybí vzdělání stran spontánního řádu lidského světa.

Nemá cenu nikoho o takovém vývoji přesvědčovat. Pro sečtělého je však až neuvěřitelně a nápadně shodný s vývojem a koncem SSSR a pěstováním tzv. sovětského člověka, mimochodem, u nás Čechoslováka a v EU teď tzv. Evropana, které tak krutě a přirozeně selhalo. Stalo se to proto, že se to stát muselo. Spontánní řád lidského světa nic jiného nedovolí a už vůbec ne lidskou hloupost a nadutost ve věcech, které náleží jen a jen jemu, coby nezničitelné neosobní spontánní řídící struktuře všeho ve vesmíru, tedy i lidského světa. Je jedinou možností existence lidstva... Dzp.

Z. Frys 7.3.2019 20:35

Roubíček se ptá Kohna

Tak koho budou voni volit? No komunisty přece - povídá Kohn. Roubíček na to: No to já vím, ale ze který strany?

No a já to mám tak trochu podobně. Ve volbách (jakýchkoliv) můžu volit buď levičáky, nebo ultralevičáky. Takže se s největší pravděpodobností EU voleb nezúčastním.

S. Sidlichovsky 7.3.2019 19:55

Prosba autorovi

Pane dr. Břicháčku, dnes máte svátek, tak gratuluji.

Nechtěl byste ten prapor pro nás sirotky zvednout? Vždyť to je na výhru.

J. Kanioková 7.3.2019 18:49

Že je ODS v háji, to je jasné..

ale že až tak, to mnou otřáslo.

K. Janyška 7.3.2019 18:47

Kde domov můj ? Evropa. Volební kampaň bruselské ČT.

Tak sprostým názvem hanobícím naši hymnu, tedy jeden z našich státních a národních symbolů, přispívá jejich, tedy bruselská, tedy Česká televize podprahově k tomu, abychom si konečně uvědomili, kdo je našim nynějším nadřízeným místo SSSR. Volby do EP se blíží a ona dostala příkaz od eurudočerných z Bruselu.

Hanba České relevizi, hanba všem, kteří si to svinstvo neumějí uvědomit nebo ho dokonce podporují.

I. Hendrych 7.3.2019 15:45

No comment

Autorovi bych doporučil okamžitý vstup do slovutného Institutu VK....neboť jest papežstějsí, než slovutný papež Klaus.

M. Mikulec 7.3.2019 15:06

Srdcovka Evropská Eva

zřejmě oslovuje i Ukrajince a Rusy. Ti jsou totiž v Evropě. Byrokratická buzeračně-regulační EU je něco jiného.

P. Zinga 7.3.2019 15:07

Re: Srdcovka Evropská Eva

To tele pravděpodobně ani neví, že pouze evropská část Ruska je větší, než celá EU.

M. Prokop 7.3.2019 18:18

Re: Srdcovka Evropská Eva

A ruský trpaslík je ten největší trpaslík! :-P

Z. Pešek 7.3.2019 14:43

Chudák předseda Fiala

těžko bude trávit tak brilantní sestřih ODS..............tak tedy koho VOLIT?

Š. Hašek 7.3.2019 17:21

Re: Chudák předseda Fiala

Souhlas.

Mám dojem, že budu mít koho volit. Potřeboval bych kroužkovat na dvou kandidátkách, což ale nelze.

L. Severa 7.3.2019 14:37

Autor článku i diskutující se zhodují-

nevolte ODS. Doporučuji volit komunisty, ti jsou určitě euroskeptičtí.

L. Severa 7.3.2019 14:40

Re: Autor článku i diskutující se zhodují-

..s..

J. Kanioková 7.3.2019 19:11

Hmmm, to tedy ani náhodou..

M. Mikulec 7.3.2019 13:34

Hlavně to té odeesce

u voleb nehazejte ani z nouze: to by si pak špatně vyložili, ze vlastně všechno dělají dobre a dostávají od lidi podporu. Tak takhle ne, vlezdobruselkove.

R. Meišner 7.3.2019 12:17

naprostá klasika

..chtějí do EU, tak zpívají písničku EU. (o nehorázně přemrštěné finanční prebendy jde zajisté až na posledním místě) . moc a síla peněz je neskutečná..a vše ostatní jsou jen kecy,kecy,kecy--těchto přízemních lidí.

J. Vlček 7.3.2019 12:35

Re: naprostá klasika

Přesně. Podle zpěvu poznáte je.

J. Vlček 7.3.2019 12:11

Neslaná, nemastná ODS,...

...pod vedením akademicky užvaněného profesora Fialy, nemá šanci vybřednout ze svého propadu popularity u voličů a bude tak i nadále přešlapovat na místě, za samochvalného potlesku z vlastních řad, že oni jsou ta pravá správná volba a vedoucí síla ve státě.

Jo, soudruzi odéesáci, bejvávalo. To jste se tenkrát nezahazovali s kdejakými trpasličími stranami a byli jste sebevědomým tahounem české politiky. Dnes to vypadá, že zakrníte na svoji bezbarevnost a bezbřehou užvaněnost svého předsedy, uspávače Fialy, a spadnete na úroveň svých trpasličích partnerů.

M. Kosejk 7.3.2019 10:49

-------

A všimněte si, že ODS zásadně nekritizuje progresivistické vládní nápady - a kritizuje jen osobu Babiše.

Istanbulská úmluva, migrační pakt, uprchlický pakt, přijímaní "sirotků" či porocenzurní výroky naší eurokomisařky - to jsou všechno příklady témat, kde oficiální stanovisko ODS chybí (či se kolem toho trapně burslí). A víte, proč já si myslím, že se ODS k těmhle věcem nevyjadřuje? Protože s nimi nemá problém!

Či bych mohl pohovořit o tom, jak ODS tvrdí, že EU potřebuje reformu, ale že EU stejně nemá alternativu - a proto se EU vždy podřídí, i když žádná reforma nikdy nenastane.A koneckonců - právě od ODS často zaznívá, že buď EU, nebo Rusko - a když si ODS položí takovéto falešné dilema, tak to vždy dopadne tak, že ODS EU se ve všem podřídí.

ODS totiž úplně rezignovala na snahu získat nějaké voliče zpět od ANO či Okamury a oslovit i část dnešních nevoličů. A proto se ODS snaží navýšit své preference tím, že přetáhne voliče od TOP09, STAN či Pirátů - a těmhle voličům právě přizpůsobuje svou politiku. A proto nevidím moc šanci, že bych tuhle stranu mohl někdy volit.

A za sebe musít říct, že mě vyloženě chytá děs z představy, jak ODS peče progresivistickou koalici s TOP09, STAN či Piráty. A Babiš taky není alternativa. Ale u Babiše totiž alspoň můžu věřit, že v případě širokého odporu občanů některé nejhorší progresivistické nápady raději nepřijme.

S. Sidlichovsky 7.3.2019 11:40

Re: -------

100 % souhlas, bude to úplně poprvé, kdy to ODS ode mne nedostane (už posledně to bylo s takovým skřípěním zubů, že to v Truhlářské muselo být slyšet). Proboha, ale koho?

S. Sidlichovsky 7.3.2019 12:43

Re: -------

Robejšek? co říkáte, já tu českou politickou scénu zas tak moc nesleduji

Z. Lapil 7.3.2019 12:49

Re: -------

Spíš ne. Jednak parlamentní volby škaredě prohrál, ale hlavně - jako analytik psal velmi smysluplně, ale jeho politické články, to je bída s nouzí.

M. Kosejk 7.3.2019 13:10

Re: -------

V minulých parlamentních volbách jsem ho zvažoval. Jenže pak mi začali připadat skoro jako ODS. A ani ten sponzoring od Penty se mi moc nelíbil. Nevím, neporadím. Sám mám problém s výběrem.

Ale teď před volbami do europarlamentu mám takovou kacířskou myšlenku: Že tam do EP prostě pošlu SPD. Pokud chci volit proti euro-establishmentu, tak jinou reálnou možnost nevidím (jiné alternativy nemají šanci uspět). Ale berte to jen jako mou snahu jim v EU do toho ze zoufalosti "hodit granát" - a pozitivní program za tím nehledejte. :)

S. Sidlichovsky 7.3.2019 13:17

Re: -------

Co hrozí? Je nás tu hodně, co si o tom bruselském spolku myslíme to samé. Pokud to začneme házet těm všelijakým ministranám, každý jiné, pak jsme prohráli.

M. Kosejk 7.3.2019 14:19

Re: -------

No... a právě proto píšu o tom, že jediná SPD má šanci uspět. Rozumím tomu, proč se mnohým SPD nelíbí. Ale volit "Robejšky", "Matějky" a podobná marginální pidiuskupení = vyhotit hlas ve prospěch progresivistického euro-mainstreamu.

S. Sidlichovsky 7.3.2019 14:25

Re: -------

Díky

M. Sedláček 7.3.2019 14:57

Re: -------

Já Vám nevím. Okamura na mě působí jako podvodník. Těžko věřit bývalému ambasadorovi pro multikulturní dialog EU.....