29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Nemusí pršet. Stačí, když kápnou miliardy

Koaliční politici vymýšlejí způsoby, jak vám vytáhnout peníze z účtů, abyste se mohli mít líp. Tady jsou ty nejnovější. Nepřehlédli jste je?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 26.6.2019 12:01

Zdroje jsou. V peněženkách občanů. Jen je odtud šikovně vytáhnout a přerozdělit.

V. Čermák 26.6.2019 13:53

Re:

A co je na tom špatného. Dělá to tak každý. Vždycky jde o správnou míru, ale co je to srávná míra, že?

J. Jurax 26.6.2019 14:07

No, špatně to je a ano, dělá to každý.

A hledání správné míry desátku, jenž má plebs platit všelikým vrchnostem, se vine dějinami snad od starého Říma. Ku všeobecné spokojenosti se to dosud nepovedlo a nejspíš nikdy nepovede.

V. Čermák 26.6.2019 16:43

Re:

No především, stát není vrchnost. Zabezpečuje logistiku nejen lidem, ale i firmám na jeho území podnikajícím. Za to a Na to si od nich bere daně. Dobrovolně by nikdo nedal nic. Všeobecná spokojenost neexistuje, Zaměsnanci chtějí dělat mimimum za max plat a zaměstnavatel po nich chce maximun za min plat. Zdá se vám, že Čs sektorové daně jsou nějak nadměrně vysoké ve srovnání s okolím?

J. Jurax 26.6.2019 17:08

Neposoudím, sektorovým daním nerozumím.

No, a stát zabezpečuje logistiku nejen lidem, ale i firmám na jeho území podnikajícím. Za to a na to si od nich bere daně neboli berně, od bráti více či méně násilím. Což ovšem přiměřeně době tu dobře, tu hůř činila ve vlastním zájmu každá vrchnost na území, jež ovládala, snad už od starého Říma.

Zde je nevýznamné, od čeho ta vrchnost odvozuje svou legitimitu.

V. Petr 26.6.2019 21:46

Jde o to, že v tom Římě to vedlo k odcizení poddaných

od státu. Dle historiků si mnozí mysleli, že "bez říše bude líp."

V. Petr 26.6.2019 21:49

Stát především živí parazitický ksidl, včetně části

podnikatelů, přísátých na veřejné rozpočty.

Pro normální firmy dělá how** no!

M. Prokop 26.6.2019 11:03

Normální průběh.

Na rozhazovačné nápady je v našich kapsách vždy dost peněz, i v době růstu.

V. Čermák 26.6.2019 16:44

Re: Normální průběh.

Říká čistý Příjemce koblih a socanských vymožeností....

J. Jurax 26.6.2019 17:10

Přijímáte koblihy nebo to děláte gratis, či nedejž bohové z přesvědčení?

V. Čermák 26.6.2019 10:33

Babiš Maká, Jégl Tlachá.

Tak Babiš prý zvyšuje daně a vytahuje peníze lidem z účtů. Jedná se o tabák a tvrdý alkohol, výhry v loteriích, pojišťovny a internetové giganty ( ty to tedy teprve čeká). Lekl jsem se, jak se můj účet otřese, ale: nekouřím, v životě jsem nic nevyhrál, pojišťovny a giganti jdou mimo mě, takže mě tvrdě zasáhne ten tvrdej chlast. Jednou z 14 dnů si koupím něco tvrdého, ale myslím, že mě těch 30 korun navíc asi nezruinuje, pokud si koupím něco cizáckého, tak tam žádná daň nevzroste. No to jsem si teda oddechl, ale podnětný elaborát na téma antiBabiš je na světě a čile povykuje...

P. Lenc 26.6.2019 10:49

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

To že jste málem svatý není na závadu.Ale že se zvýší pašování cigaret a bude se načerno pálit, že stát díky tomu přijde o víc peněz než které vynese zdražení, tak to svatým a socanům samozřejmně nedochází.Prostě občánku zatřes se, zdůvodnění se přece vždy najde.A že ufňukaný Andrejko zase jako vždy v zájmu udržení koalice a své pozice bude socanům ustupovat je snad jasné i svatému.

M. Prokop 26.6.2019 11:04

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

Svědek Fňukačův nepochopí.

V. Čermák 26.6.2019 13:53

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

K věci Nic, v šišce Hic......

M. Prokop 26.6.2019 15:51

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

Prostě plivoun 376.

V. Čermák 26.6.2019 16:53

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

No tak jste si zaržál, Koníku, ještě si lokněte dešťovky......

I. Širůček 26.6.2019 11:34

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

A kterápak že to byla strana u vesla, když propukla metanolová aféra?

V. Čermák 26.6.2019 13:51

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

Ale no tak, spotřební daně zvyšuje kdekdo. Dělali to i komouši, naposledy zvýšil daně na pohonné hmoty nejlepší ministr financí všech dob-Kalousek, čímž způsobil, že kamioňáci tankovali mimo ČR. Takže Občánku otřes se? Fakt jo? No, já se tedy třást nebudu. Mimochodem, jestli tady někdo fňuká, tak je to duo Jégl-Lenc.....

J. Schwarz 26.6.2019 21:59

Re: Babiš Maká, Jégl Tlachá.

Zase jeden z dobráků co si myslí "mne se to netýká, ale ostatní ať cálují". Škoda, že někdo neprosadí speciální daň ve výši 90% kterou by platil každý s nickem V.Čermák 376...

R. Dubravský 26.6.2019 8:35

Osobní vozy, které si pořídí podnikatelé...

...může Hamáček omezovat jak chce, neboť podnikatelé si vozy nepořizují, anóbrž pronajímají na operativní leasing.

K. Janyška 26.6.2019 8:32

Ano, to je docela dobré shrnutí.

Dále není třeba ani komentovat... Dzp.

J. Strakoš 26.6.2019 5:44

Zdražení známek - důsledky

Politici vůbec neuvažují o důsledcích - pokud se zdraží mýtné nebo známky, dříve nebo později se to nejen projeví v cenách služeb, ale také se znatelně zvýší provoz na paralelních komunikacích, kde se neplatí, což bohužel znám z vlastní zkušenosti.

Ono to připomíná Kocourkov - nejdříve se vybududovala dálnice (silnice pro motorová vozidla) mezi dvěma městy (FM a Ostrava) a provoz se na něj přesměroval. Pak přišel stát a zavedl mýtné a dálniční známky a lidé začali jezdit zase tam, kde předtím. Teď se buduje větší obchvat FM a uvažuje o zdražení poplatků - takže je docela možné, že provoz přes samotné město zůstane podobný.

J. Pokoutný 26.6.2019 8:35

Re: Zdražení známek - důsledky

Nebo waleský politik navrhl, že by se, vzhledem k počtu útoků noži ve Velké Británii, měly všechny nože vybavovat GPS čipem. Skoro ho trumfnul jiný génius z téže země, který doporučil, aby se nože prodávaly tupé. Takže stačí si počkat...

V. Braun 26.6.2019 8:41

Re: Zdražení známek - důsledky

Tupé nože jako opatření proti násilí v domácnosti v Británii myslím navrhla přímo policie

https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/jun/16/blunt-knives-to-stop-domestic-violence-what-next-stab-vests-in-kitchens

R. Tesařík 26.6.2019 8:51

Re: Zdražení známek - důsledky

No, tak kolik je vtipů o policajtech, to na tu policii sedí.

R. Langer 26.6.2019 11:11

Re: Zdražení známek - důsledky

Jo.

J. Jurax 26.6.2019 12:06

Uvažte, že politikům nejde o důsledky, jenž na ně ostatně dopadnou minimálně až vůbec, nýbrž o prachy, aby je mohli přerozdělit s ohledem na kupování voličských hlasů. Protože o voličské hlasy jde!

J. Vintr 26.6.2019 1:40

Doufám, že v té politické části plánu bude podmínka

že se ti Palestinci vzdají všech protiizraelských aktivit a rétoriky. Že jinak nedostanou ani to, co dostávají teď a že si Amerika pohlídá, aby tyto sankce nikdo další, třeba EU, nesabotoval. Pak by měl ten mírový plán šanci na úspěch