28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Ministr financí píše historii

Andrej Babiš kráčí do historie jako nejlepší ministr financí. Citovaná věta není dílem oddělení public relations ministerstva financí případně hnutí ANO, to napsal naprosto nezávislý ekonom z poradenské firmy Roklen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Patta 6.9.2016 14:35

Re: Ministr hrdina, nebo řezník národa?

Pane Erate, postaru se žít nedá. Návrat ke starým dobrým časům vypadá dobře jen do chvíle, kdy vypadne elektřina a Vy si nepřečtete na síti nic, o diskusním příspěvku ani nemluvě.

P. Rudolf 5.9.2016 19:29

Re: povedlo se :-D

Váš příspěvek byl jistotou, že se ti nejhloupější okamžtě vůči němu vymezí. Teda ne vůči němu, ale jak je jejich zvykem, neb na víc ani náhodou nemají, vůči vám.

P. Lenc 5.9.2016 17:45

Re: Ministr hrdina, nebo řezník národa?

Tak to jste mne opravdu zahanbil.To víte, jeden si opravdu nevšimne hloubky vašich úvah, pane Patto.

V. Čermák 5.9.2016 16:42

Babiš je nejlepší ministr financí,

snad proto, že financím rozumí. Ale podle nejhoršího ministra financí Kalouska, snad proto, že je chemik a né finančník, měl už dávno rezignovat. Ten Kalousek to s ĆR opravdu, ale opravdu myslí dobře......

M. Šejna 5.9.2016 16:40

a co odpověď na otázku, paní Zajícová?

Odpověď na moji otázku žádná, ale rozbor toho, komu a čemu fandím, ten ovládáte.

Takže znovu se dotazuji. Co konkrétně Vám vytáhl Babiš z kapsy navíc?

M. Šejna 5.9.2016 16:37

povedlo se :-D

sice jsem žádného frustráta nejmenoval, ale oni se pod mým komentářem vyrojili sami.

:-D

K. Vyšata 5.9.2016 16:35

Re: Pane Holube,

No kdyby tomu tak bylo, tak by byl Babiš ještě větší velikán než zač ho já považuju. 42% by bylo fantazie, 10 % je výborný výsledek.

Ať je to tak nebo jinak, je to nejlepší výsledek v popřevratovém hospodaření státu.

M. Prokop 5.9.2016 16:29

Re: Pane Holube,

Jeho vliv je minimální. Ani nevím, zda naštěstí nebo bohužel. Zato vliv na další byrokratizaci (buzeraci) je tedy značný.

M. Prokop 5.9.2016 16:28

Re: Pane Holube,

Dokonce ani češtinec ... :-P

M. Prokop 5.9.2016 16:27

Re: Pane Holube,

Ano, má to štěstí, že co vše zkurwil a zkurwí se projeví až časem.

Konec konců, stejně tak to bylo s Dluhoslavem. Objevil se ve správnou chvíli, místo šetření nasekal dluhy svým následníkům.

M. Prokop 5.9.2016 16:25

Re: když tak čtu tuhle diskuzi ...

Klasika, polemizuje se svými, obvykle mylnými dojmy o tom co si jiní myslí.

E. Erat 5.9.2016 16:15

Re: Ministr hrdina, nebo řezník národa?

Naopak, žádné daňové zvýhodnění nemá existovat. Daně mají být zcela rovné pro všechny. A pro potřebné mají existovat důstojné sociální dávky, jak pro důchodce, tak pro matky samoživitelky atd. Ale, pouze pro potřebné. Není žádný důvod, aby byla nějak podporována bohatá rodina. Naopak při zcela adresné pomoci sociálně slabších rodin by na ně zbylo více peněz. A ty vaše argumenty o nákladech na pleny atd. jsou směšné. Moje maminka používala pro mně látkové pleny, nebyly automatické pračky atd. Dnes se zase světoborně přichází na to, že to bylo pro děti zdravější, a celkově ekologičtější než ten dnešní zapařený hnus v košíkách na odpad. A hrůza hrůz na skládce. A když vidím maminku, která si kupuje v drogériích za 30-40 Kč malou skleničku tzv. ovocného či zeleninového příkrmu, tak bych zvracel. Kdyby nebyla líná a neschopná, tak si daleko zdravější pokrm pro dítě vyrobí z čerstvých surovin do 10,-Kč. bal.

E. Erat 5.9.2016 16:01

Re: Ministr hrdina, nebo řezník národa?

Přesně tak.

A. Zajícová 5.9.2016 15:51

Re: paní Zajícová

proč bych ho nenáviděla?

Mimochodem, váš obrat od extra socialismu ( obhajoval jste Grosse, Paroubka a všechny ostatní, i pro Grebeníčka jste měl pochopení) k ryzímu kapitalistovi je celkem zábavný.

I. Schlägel 5.9.2016 15:50

Re: Pane Holube,

Já si počkám na letošní deficit a schopnost Babiše odrážet "oprávněné" požadavky ministrů na "nutné výdaje". Jinak letošní příznivý ekonomický výsledek jde z cca 58 - 90-ti % na vrub jiným faktorům, než je schopnost Babiše řídit stát jako firmu.

A. Zajícová 5.9.2016 15:49

Re: když tak čtu tuhle diskuzi ...

co to blábolíte? Banik Banik?

K. Vyšata 5.9.2016 15:35

Re: Pane Holube,

Jo, to je odsouzení na celý život, ekonomická disciplina je umění možného, někdy zvítězí křišťálová koule, ale většinou predikce budoucnosti jsou vedeny spíš přáním než fundovaností ekonomů. Takže, abychom radši zůstali u Babiše a jeho vlivu na fantastické výsledky posledních měsíců, souhlasíte?

I. Schlägel 5.9.2016 15:33

Re: ano, český frustrát

Díky za radu, pane Šejno. Beton je OK. Jde spíše o to, kolik a v jakém množství se ho zpracuje a kolik se ho následně Ťokovi vyfakturuje včetně všech "víceprací". Myslel jsem, že je to z mé poznámky zřejmé. Musím se polepšit.

M. Šejna 5.9.2016 15:21

když tak čtu tuhle diskuzi ...

... tak je opravdu zábavné číst, jak velkou snahu mají někteří frustráti zpochybnit ten 80-ti miliardový přebytek rozpočtu. Místo, aby se radovali, jsou naštvaní, že se ten přebytek letos zatím daří udržet.

Takže temhle frustrátům bych poradil toto: tvrďte všude, že přebytek je dílem bývalého ministra Kalouska, skvělé bývalé vlády madam Nagyové a jejího tajemníka Nečase. A budete hned vidět tu bilanci letošního rozpočtu pozitivně.

:-D

M. Šejna 5.9.2016 15:15

ano, český frustrát

stačí, když český frustrát vymyslí nějaký jiný materiál, ze kterého by se daly stavět mosty, přehrady, dálnice nebo domy.

Tak se pane Schlagele snažte, abyste s tím novým revolučním stavebním materiálem vyfouknul betonářům jejich kšeft.

M. Šejna 5.9.2016 15:10

paní Zajícová

Co Vám konkrétně vytáhl Babiš z kapsy navíc, že ho tak nenávidíte?

I. Schlägel 5.9.2016 15:02

Re: Pane Holube,

Pátrat asi není potřeba. Pokud jste ekonom, máte rezervy ;-)

I. Patta 5.9.2016 14:54

Re: Ministr hrdina, nebo řezník národa?

Cituji: "šermování výdaji je pouze berlička", ...jste napsal v přímé souvislosti s náklady na výchovu dětí v rodině. Já Vás ale chápu, v souvislosti s Vašimi dalšími hlubokými myšlenkami, že jste si toho nevšiml.

K. Vyšata 5.9.2016 14:46

Re: Pane Holube,

Zapátrejte, ať můžete spát. Jako návod si přečtěte odezvy na moje příspěvky, tam jsem denodenně odhalován.

I. Patta 5.9.2016 14:42

Re: Ministr hrdina, nebo řezník národa?

OK

A. Zajícová 5.9.2016 14:31

Re: Pane Holube,

Jistě, pro mne další miliardička vytažená z kapes daňových poplatníků skutečně není nic úžasného.

Kdo o ně přichází? Ti, kteří dostávají dotace, předražené státní zakázky, pracovní místa genderových poradkyň sekretářky ministra vnitra, sociální dávky, aby nemuseli makat a podobně. To je tedy lituji.

I. Schlägel 5.9.2016 14:27

Re: Ministr hrdina, nebo řezník národa?

Na průměrnou mzdu statisticky nedosáhna max. 65 % zaměstnanců.

I. Schlägel 5.9.2016 14:25

Re: pan Holub zapomněl ...

Až bude zase stavebnictví trhat rekordy, betonová lobby si jisto jistě bude mastit kapsy, jak je v kotlince za přispění zadavatelů "transparentních" státních zakázek dobrým zvykem. Nakonec si přijdou na své i ti zadavatelé. Což se zajisté kritizovat nesmí, pokud se člověk nechce stát držitelem ocenění "český frustrát".

I. Schlägel 5.9.2016 14:19

Re: Pane Holube,

Pane Vyšato, vy asi nebudete ekonom?

K. Vyšata 5.9.2016 14:17

Re: Pane Holube,

Pan Holub už toho napsal.... tedy co mu zaplatili,že? Že se sečetly kladné události je nepopiratelné, ale kdyby šlo jen o část z těch 80 miliard o kterou se zasloužil svojí činností pan Babiš, je borec. U vás asi miliardička nic moc, ale u těch co o ně přicházejí vzbuzuje hrůzu a vztek. Tak si platí různé Holuby (Echa) a další plačky.