28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Krysař Mikuláš a politický aktivismus ČT

Krysař je virtuální postava, která dokáže hlasem své píšťaly svést davy ke skoku do propasti za vidinou věčné blaženosti. Mikuláš Minář vede davy k demonstracím za vidinou života v právním státě bez nenáviděného Andreje Babiše a nebezpečné Marie Benešové a za jeho vábením jde stále více lidí zmámených jeho výmluvností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kraus 14.6.2019 23:58

Neschopnost logické úvahy

a co hůř, neschopnost přijmout fakta odporující paradigmatu. Pak je cesta k manipulaci otevřena. Jak řekl před časem sám Jiří Suchý se svým jemným humorem, "my máme pravdu, ale jich je víc". Co se týče vždy podezřelé politiky nebo ekonomiky, tam asi není těžké vyvolat odpor davu, zvlášť když mladí jsou už nejen v první generaci vedeni k "rebelství bez příčiny". Povážlivější je, že ani osoba nikoli hloupá nepřijímá fakta technického rázu. Mluvím teď o knížkách Hans Joachim Zillmera, inženýra statika, který už se na očividné nesmysly v přírodních vědách nedokázal dívat, a jehož knihy se snažím nenápadně propagovat v okruhu mladších příbuzných (Darwinův omyl, Evoluce podvod století, Omyly v dějinách Země, Energetický blud, ...). Kdysi mnou otřáslo Součkovo Tušení stínu a vlastně změnilo život. Zillmer je lepší než všechny sci-fi, protože pravdivý, ale mladý vysokoškolák ho po prolistování (?) znechuceně odkládá. Jsou to pro něj bláboly. Takoví lidé půjdou za píšťalkou až do pekla. Jistě to tak má být.

M. Kolář 14.6.2019 20:27

kde je ta demagogie ?

Škoda, že se autor článku nepokusil uvést, které konkrétní názory a výroky Mikuláše Mináře jsou demagogické. To by mohlo vést k nějaké diskusi a samotný článek by mohl mít i nějakou hodnotu. Takto nemá žádnou. Autor článku je jistě fundovaný v oblasti mnohé justiční problematiky, ovšem o společenských, politických a mocenských pochodech v širším kontextu, vedoucích v dějinách ke útokům na právní demokratický stát asi nic neví. Jinak by nemohl toto napsat.

V. Čermák 14.6.2019 21:45

Re: kde je ta demagogie ?

Škoda, že jste se nepokusil uvést, že Tvrzení, že výroky Mikuláše Mináře nejsou demagogické a že článek nemá žádnou hodnotu, je jen a pouze Vaše tvrzení. A že je mylné je vidět z poměrně značného množství diskutérů pod vámi, kteří jsou většinou jiného názoru než Vy. Toš tak, pane Koláři, který rád mluvíte "za všechny lidi"....

T. Wiszniewski 14.6.2019 17:37

Minář není krysař

ale morový potkan.

D. Mach 14.6.2019 20:58

Re: Minář není krysař

Wiszniewski se přejedl koblížků. Vy zase vypadáte!

J. Ráž 14.6.2019 17:15

Pane Jemelíku, milé překvapení: Za článek 1*

Je málo objektivně napsaných článků věnujících se této poměrně hysterické době, jako je tento. Ukazuje na fakt, že lidé chodí demonstrovat vedeni vidinou sundat s piedestalu Babiše, aniž by ale věděli jaké další kroky, kdyby se jim to povedlo , mají organizátoři a zákulisní manipulátoři, připravené.

Při tom je jasné, že se Sněmovna sama nerozpustí a bez jejího rozpuštění nové volby nebudou a tak i kdyby Babiš nakonec podlehl tlaku a podal demisi, nic se nezmění, neb předseda vlády bude opět někdo z ANO a Babiš to bude řídit zákulisně.

F. Ogáv 17.6.2019 12:01

Re: Pane Jemelíku, milé překvapení: Za článek 1*

...aniž by ale věděli jaké další kroky, kdyby ...

Vypadá to, že pro "většinu" je podvodník,gauner a estébák to nejlepší řešení pro tento národ. Každé jiné, reálně proveditelné řešení je lepší než s gaunerem, podvodníkem a estébákem

K. Horák 14.6.2019 16:53

Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

je to propagandisticka televize vlastněná gangy pseudoumělců, kteří společně se svými známými si rozdělují tučné odměny z povinných koncesionářských poplatků.

Prostě rakovina českého mediálního prostoru a toho nádoru je třeba se zbavit.

D. Mach 14.6.2019 17:17

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

Opisoval jste u Goebbelse nebo u Stalina? Česká televize veřejnoprávní je, a lepší by ještě bylo, aby do dozorčí rady strany jako ÁNO a SPD delegovaly slušné lidi a ne obskurní amatéry.

V. Kotas 14.6.2019 17:41

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

ČT je veřejnoprávní jenom v zadání, ne v realitě.

F. Navrátil 14.6.2019 20:29

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

Naprosto s vámi souhlasím a mediální rady také považuji za bandu obskurních vyžírků, kteří pro občany nehnou ani prstem. Proto navrhuji jejich zrušení a současně zrušení povinného placení koncesionářských poplatků. Pokud je Česká televize opravdu tak kvalitní a nepostradatelná, pak se najdou jistě milióny koncesionářů, kteří si ji předplatí jako placený kanál.

K. Salajka 15.6.2019 11:00

Re: Česká televize nikdy nebyla veřejnoprávní

Já bych šel jinou cestou - zajímal by mně komentář rady a jejich členů k nedělním chvilkám poezie Václava Moravce (není on nakonec z rodu Emanuela?). Celkově by mně zajímal postoj rady ke zpravodajství. Název Události skutečně vystihuje v čem je problém. Pravidelně to vypadá, že za českými humny se nic neděje a když, tak nás zajímá jen, kdo to odsuzuje. Je to horší než byly zprávy za socialismu, kde jsem alespoň chápal pátrání po zlořádech kapitalismu. Hloupí nevzdělaní reportéři vítají kroupy stejně jako vedro či spadlý autobus - to jsou zprávy, kterým budou lidé rozumět ! Vyváženost mi vychází 2:1 Mikuláš Minář : premiér obě ale negativní pro jednoho z nich.

Havlíčku, Havle !!! Takhle sis statečnost nepředstavoval !

J. Dobrý 14.6.2019 15:17

Nerozumim tomu.

Neni me jasne, jak si "milionari" predstavuji co se stane v pripade, ze se jim podari prosadit co chteji a Babis odstoupi.

Prakticky nevyhnutelne to povede na predcasne volby, ktere vyhraje ... Babis.

Protestovat za svuj nazor je v poradku, ale bez nejakeho cile, ktery neco zmeni je to divny protest.

J. Malá 14.6.2019 14:47

...

Řekla bych, že velké částí křiklounů vůbec nejde o politiku, nebo o ní nic nevědí. Potřebují vůdce a potřebují uvolnit napětí, vyřvat se ze svého nepovedeného života, mít pocit, že něco znamenají. Tak je nechme řvát. Ono to skončí stejně po Česku: sežerou se navzájem.

V. Heidlerová 14.6.2019 15:10

Re: ...

Utěšujete sama sebe zesměšněním a zlehčením postojů demonstrantů, kterým není jen kolem 20, jsou tam lidé různých věkových skupin. Co vy víte o jejich životě, zda je povedený nebo ne? Spíš to vychází na Vás a vaši hořkost. Inu, někdo je i duchem a myslí malý(á).

J. Vlček 14.6.2019 15:24

Re: ...

Což je nejspíš váš případ, paní Heidlerová. Nikdo totiž netvrdí, že chytlaví jsou jen mladí lidé. Oblbovat se nechají i staří, kteří by vzhlem ke svému stáří měli mít už dost zkušeností, aby neskončili na každý špek.

Paní Malá má narozdíl od vás velkou pravdu, a můžete dupat berlemi jak chcete.

E. Derat 14.6.2019 16:00

Re: ...

Tak tzv. šmejdi mají největší úspěch a klientelu u starých seniórů nad 75-80 let. Řada z nich ochotně skočí na špek, i několikrát za sebou. Takže je logické, že skáčou na špek i těmto novodobým věrozvěstům.

K. Horák 14.6.2019 17:00

Re: ...

Když poslouchám vylevy Vladimira Polívky, Jiřího Mádla,Marthy Issové, tak to jen sprostoty a urážky nejen politiků, ale hlavně jejich voličů. Je směšné, že zrovna oni označují ty voliče za nevzdělané, když naši komedianti jsou primo symbolem vzdělanosti. Papouškování naučeného textu není vzdělání.

F. Navrátil 14.6.2019 20:33

Re: ...

Ještě větším paradoxem je, že proti dotacím pro Agrofert na tribunách brojí dotační stachanovec Mádl, který dostává mnohamilionové dotace na své filmové slátaniny.

K. Horák 14.6.2019 16:54

Re: ...

Máte pravdu.

D. Mach 14.6.2019 17:23

Re: ...

Nevím paní Malá, kde berete tu drzost nadávat do křiklounů lidem, které neznáte, tedy například mně. Mně jde o politiku, a přestože by v čele vlády po odejití Babiše zůstalo ÁNO, tak mi jde hlavně o to, aby ve vládě nebyl trestě stíhaný člověk, bývalý komunista, spolupracovník StB a člověk, který se napakoval na divoké privatizaci devadesátých let.

Jinak svůj život považuji za povedený třeba i díky tomu, že se podařilo svrhnout vládu jedné strany a vyhostit okupační vojska, a chtěl bych ho ve stejné kvalitě zachovat i pro další generace. Takže si dejte koblížek a zabývejte se něčím, co vás baví. Tím, jak v sobě hromadíte zlobu, škodíte především sama sobě.

J. Vlček 14.6.2019 17:45

Re: ...

Pane Machu, ne paní Malá, ale vy patříte k těm, co v sobě pěstují zlobu, a chodí ji vyřvávat na náměstí. Nebo si myslite, že zlobu v sobě tají ti, kteří tam nechodí a svoji vůli vyjadřují ve volbách? Jste k smíchu.

D. Mach 14.6.2019 21:01

Re: ...

Pane Vlčku, když někomu říkáte, že je k smíchu, a díváte se přitom dozrcadla, tak ho neoslovujet "pane Machu". A kde jste mě viděl vyřvávat? To jste opsal tentokrát u ovčáčků?

F. Ogáv 17.6.2019 12:13

Re: ...D.Mach

Ono to vypadá, že soudruh Vlček má také záznam. A oni soudruzi "tak nějak" spolupracují.Škoda, že jsme si na podzim 89 nevzali příklad z Maďarů na podzim 56. Byl by klid na práci ( to je jejich mantra, není-li pravda)

V. Patkoš 14.6.2019 22:23

Re: ...

Vy jste k pláči. Jestli máte pocit, že pokud jde někdo na demonstraci tak demonstrujete nějakou zlobu, pak jste asi dneska byl moc dlouho na sluníčku.

J. Chaloupka 14.6.2019 14:15

Jak se tak dívám na ty "demonstranty", tak vidím tváře,

které ten minulý režim nezažili. Takže mají dost roupy.

J. Vlček 14.6.2019 13:50

Pane Jemelíku, diky...

...za váš hlas rozumu, a za kritický pohled na mladé oblbovače, kterými se nechají chytlaví lidé vyprovokovat k neuváženým protestům na náměstích, aniž by měli v hlavě srovnáno, proti čemu vlastně protestují, a co jim vadí.

Nebyl snad Babiš zvolen v důsledku nespokojenosti lidí s chováním předchozích vlád? Nevědělo se, že je milionářem, na to se přišlo až teď? Dělá Babiš pro Česko a pro lidi méně, než dělali předsedové vlád předchozích? To všechno jsou zbytečné otázky pro lidi, které pálí dobré bydlo.

F. Dido 14.6.2019 14:24

Přitom by těm "starým" politikům měl líbat ruce,neboť bez nich by nikdy žádný Agrofert nevybudoval. Čehož si jeho voliči zdá se nevšimli.

J. Vlček 14.6.2019 14:56

Re:

Pane s podivným jménem Dido, a to, že vybudoval Agrofert je dobře, nebo špatně? Při tom budování dělal něco protizákonného, nebo v souladu se zákony předchozích vlád? Bylo něco utajovaného v jeho podnikání, o čem voliči nevěděli? Za co by těm předchozím politikům měl tedy líbat ruce? Vy to jistě víte, mne by to zajímalo.

E. Pawlica 14.6.2019 16:49

Re:

Jistě - sám to na adresu předchozím politickým garniturám řekl, pane Vlčku: "Vy stě mě stvořili. Nebyť vašich zlodějín, nejdu do politiky." A jestli dělal něco nezákonného - asi neznáte podnikatelský příběh zemědělce pana Rady.

Jj, být v politice se českým šíbrům vyplatilo. Jen Babiš si utrhl - zdá se - příliš velký kus, který mu může ucpat jeho chřtán. Pokud se tak stane, můžete zamáčknou slzu v oku, já plakat nebudu. Ani kdyby opět přísahal na zdraví svých duševně nemocných dětí.