28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Dočkáme se znárodňování?

David Rath, Česká televize 23.10.2008, 05:30: „ … já vážně uvažuji o tom, že bychom navrhli změnu zákona, aby jak města, kraje, ale možná i ministerstva, nesměla zřizovat obchodní společnosti …“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sylva 27.10.2008 18:23

Nebezpečný člověk

Pan Dr Rath je psychopat a v politice velmi nebezpečný člověk, protože má moc. Proto můžeme poděkovat všem, kdo mu svým hlasem umožnili aby se realizoval. Je mi z toho smutno.;-(;-(;-(

Sylva 27.10.2008 18:18

Nebezpečný člověk

Od začátku, co se začal Dr Rath prezentovat coby politik, jsem věděla, že to je psychicky nemocný člověk a tedy v politice velmi nebezpečný. Je neštěstí, že se v politice udrží a ještě mu stoupají preference. Otázkou je, komu tento ješitný, nabubřelý a po moci toužící psychopat může natolik učarovat, že mu svým hlasem pomůže k postu hejtmana. Vidím to oranžové vítězství docela pro nás tragicky.

Patrik 26.10.2008 21:56

Honzo

Včera jsme tady debatovali a ty jsi na Ráthovi nenechal suchou nit,ale znáš mládí tvého miláčka Bendla?

Honza 26.10.2008 22:09

Re: Honzo

Ne, neměl jsem důvod po tom pátrat a není to ani můj miláček, jsem i z jiného kraje, tudíž jsem ho ani nevolil. Moje komentáře možná tak vyznívaly, to je daň v netových krátkých diskusích, ale já ho ve volbě mezi R a B chápu jen jako menší zlo. Obecným omylem zde je, že člověk, který dnes sympatizuje s ODS je nutně zapřisáhlý pravičák. Osobně si myslím, že socdem lze v této době prospět nejvíce tím, že je prostě nevolit, dokud se ta sebranka v jejich vedení nevyčistí. Možná je to trochu komplikovaný pohled na svět, ale co je dnes jednoduché?

Patrik 26.10.2008 22:13

Re: Honzo

Já chtěl jenom vědět,že dneska Ráth tvrdil,že Bendl byl placený funkcionář SSm a docela bych tomu podle výrazu Bendla věřil.

Honza 26.10.2008 22:29

Re: Honzo

No vidíte, a mě z SSM vyloučili a poltickou kariéru jsem po roce 89 stejně neudělal. Myslíte si, že je tím naše politická scéna o něco ochuzena?

Ale k dotazu: Vůbec bych se tomu nedivil. Ostatně, zkuste si prokádrovat jiné celebrity z naší politické scény, třeba zrovna výroky páně Paroubka coby mladého a nadějného funkcionáře socdem ohledně krizového vývoje po roce 68 jsou velice výživné. Nezadají si s jinými výroky, které padly v emotivním vypětí po volbách 2006 a třeba s těmi, co padly po 1kole voleb ohledně stupidních voličů, kteří by snad nevolili socdem. Je z nich opravdu dobře vidět, co má vlastně pod čepicí. Doporučuji, ale mě netrápí kádrové profily, pan Rath také nebyl zrovna disident. Mě trápí operativní převlékání kabátů, názorové veletoče, populistické nabubřelé projevy a politické podrazy.

Vlad 27.10.2008 0:01

Re: Honzo

Tož tak.

A neměli by pánové Paroubek a Bendl kvůli tomu jít pěstovat maliny a zkrachovat, páč od nich by nikdo nic nekoupil? A co rotný Tupolánek, přísahající na škole věrnost socialismu? Nebo inž. Klaus, toužící po přijetí do matičky Strany? Kouknul se někdo, jaká hlášení po příjezdu z kapitalistické ciziny podával? Třeba o panu Harwitovi, který mu k té stáži pomohl?

Honza 27.10.2008 9:44

Re: Honzo

Měli, máte pravdu. Koneckonců, já ostatně mám za sebou pionýrský slib. Škoda, má politická kariéra je tím pádem také v tahu.

Sheldor Dobyvatel 26.10.2008 20:09

Astone, i vy jste poražen

Takže vyhoďte jelínka a vernera a rozumně uplatňujte demokracii Psa jen pro demokraty. Zní to hloupě, ale jinak to nejde, je to jediná obrana demokracie - bránit ji naprosto nedemokraticky.

občan 26.10.2008 15:53

ZNÁRODŇUJE SE HLAVNĚ V USA

Hugo Chávez už říká McCainovi  soudruhu.

Oli 26.10.2008 15:19

Tlachy

Hrůza!! Bude se znárodňovat. A pitomové tomu snad i věří. Jen by mě zajímalo kdo to bude dělat. Komunistické špičky co po 89 roce jako první privatzovali a nebo ti z KSČM, kteří si žijí tak , jak by se jim před 89 r. ani nezdálo. Nebo snad ČSSD v čele s podnikatelem Rathem. Bendlovi přeji pár dní hospitalizace v jim zprivatizovaných nemocnicích, např. v Brandýse, kde připadá 1 sestra na 30 pacientů. Třeba by se přestal divit proč ODS krajské a senátní volby prohrála

jirka.s. 26.10.2008 16:05

Re: Tlachy

Na 13. zasedání ÚV KSČM konaném v sobotu 24. února 2007 v Praze vystoupil s úvodním vystoupením předseda ÚV KSČM Vojtěch Filip. :"Je KSČM připravena ideově, teoreticky, ale zejména politicky a věcně vyvolat a postavit se do čela eventuálních revolučních procesů? Ano, či ne."

Doporučuji zvláštní pozornosti, že na konci citátu NENÍ otazník! Dovedete si, Oli, Vy sám snad představit, co konkrétního asi soudruh falmer zamýšlel slovem VĚCNĚ ?

Hrad 26.10.2008 18:28

Re: Tlachy

Být levicový, stejně jako pravicový, je jeden z nesčetných způsobů, jež si člověk může vybrat, chce-li se stát imbecilem – oba tyto způsoby jsou ve skutečnosti formami mravního ochrnutí. José Ortegy y Gasset. Yrko, už jsi si vybral!!. To není urážka, ale diagnóza. Slibuje, že vícekrát tu blbost , že na tebe budu reagovat ne jako na stébácký hnojomet ale na člověka, neudělám. 

Honza 26.10.2008 19:25

Re: Tlachy

Nějak se v tom už ztrácím pane Hrade, to je tady vzájemné nostalgické špičkování agentů STB kdo udával víc, nebo jste v těch seznamech všichni neoprávněně jako nejedna naše současná celebrita? Budu Vám vděčen, pokud mi to objasníte.

http://www.cibulka.com/cgi-bin/det_os.exe?id=W105932

Herakleitos 26.10.2008 18:58

Re: Tlachy

Můžeš o tom yrko po nocích dumat, jako tenkrát v 69r., když tě vylili z KSCˇ. Nezahálel jsi a dal ses na cestu spolupraconíka stb viz. Cibulkovy seznamy. Jiří Sál = jirka.s. Tedˇtady vyvádíš jak krysa zahnaná do kouta. Ty bys také potřeboval trošičku sebereflexe  b r nˇáku!!:-(

Patrik 26.10.2008 21:53

Re: Tlachy

a JIří Sál udavač STB zase tady vzpomíná na své působení v KSČ,ale oni ho pak chudáčka vyhodili a on nemohl dělat na kádrovce.Jo soudruhu Sále,to byla od komoušů drzost.

ÁDA 26.10.2008 12:06

Zkuste se ohradit na obci či jen se ptát!Na co se peníze použijí.

Udělat to jinak,Protože si nepřejí aby jim někdo do toho mluvil jak si přitahují sobě a známým.Ale že druhý nemá práci a udělal by ji podstatně lépe a kvalifikovaněji.Ale to je známá toho či onoho ,dcera či kdo toho .(Y).onoho  atd.Jen si hrají mezi sebou.A do jejich hospodaření nepustí -jako Topolánci v ODS.Nikdo do toho nezasáhne hrají si na svém písečku a spřádají ... .Rv

Honza 26.10.2008 13:15

Re: Zkuste se ohradit na obci či jen se ptát!Na co se peníze použijí.

Ano, tak to fungovalo vždycky Ádo, a za všech vlád bez rozdílu. A buď o tom něco víte, bylo to protiprávní a potom jste určitě zasáhl a jako správný občan jste vše oznámil, nebo si jako odmítnutá firma či nějaký jiný subjekt nárokujete patent na rozum. Některé podrobnosti a trestní sazby naleznete zde:

nepřekažení trestného činu dle § 6 odst. 1 zák. č. 218 / 2003 Sb.

řekažení trestného činu dle § 6 odst. 1 zák. č. 218 / 2003 Sb.nebo dokonce:

provinění podílnictví dle § 6 odst. 1 ZSM a § 251 odst. 1 písm. a) tr. zákona

ění podílnictví dle § 6 odst. 1 ZSM a § 251 odst. 1 písm. a) tr. zákona

No ne! 26.10.2008 14:57

Re: Zkuste se ohradit na obci či jen se ptát!Na co se peníze použijí.

Víte, máme také zákon o tom, že trestně bude stíhán ten, kdo na druhého podá trestní oznámení a neprokáže trestný čin. Zkušenost má například Kořistka bohatou. Vaše rady jsou rady marťana, který tu nežije anebo vůbec neví jak to funguje na našich radnicích - já tu zkušenost mám a dokonce se tato radnice dopustila mé kriminalizace (pochopitelně se jí to nepodařilo) a různé šikany-má na to lidi, má na to různé možnosti a to vše za mé peníze - v tom je ten paradox. Má-li občan své podnikání, své starosti, pak má velmi málo času na to (a je to i hloupost), aby bojovala proti různým zastupitelům, radním, když oni za mé peníze si vzájemně pomáhají, mají na to čas a konec konců i peníze ode mne. Rozepisovat se podrobněji nemá význam, snad jen poznámka na okraj: Zkuste si přečíst zákon o povinnosti obce podat žadateli informaci -a z toho jak je zákon podán, pak pochopíte, že občan nemá žádnou možnost relevantně postupovat proti komukoliv z placených zástupců obce.Rv 

Honza 26.10.2008 15:11

Re: Zkuste se ohradit na obci či jen se ptát!Na co se peníze použijí.

Jsem rád, že se někdo nechal vyprovokovat. A teď se podívejte do toho zákona, kdo ho předkládal a schvaloval. Je potřeba si uvědomit, že nepřítel nemá barvu modrou, ale ŽÁDNOU barvu. Nepřítelem je bezpáteřní prospěchář, zcela je jedno, v které partaji se vyskytuje. To politické škádlení je zcela podle prastarého schématu "rozděl a panuj".

Honza 26.10.2008 16:03

Re: Zkuste se ohradit na obci či jen se ptát!Na co se peníze použijí.

Nemáme žádný zákon o tom, že kdo podá trestní oznámení a neprokáže trestný čin že bude stíhán, to je omyl. Máme zákon, který řeší pomluvu. Co se týká pana Kořistky, tam je to problém medializace za jasně odhalitelným účelem, nikoliv podstaty věci. Oznámení lze podat i na neznámého pachatele, ať si ho najde policie sama, tím neriskujete vůbec nic, zejména když okolo toho nebudete exhibovat v televizi a novinách.

arnal 26.10.2008 21:53

Re: Zkuste se ohradit na obci či jen se ptát!Na co se peníze použijí.

"Víte, máme také zákon o tom, že trestně bude stíhán ten, kdo na druhého podá trestní oznámení a neprokáže trestný čin."

A to jste četl kde?

Jiřík 26.10.2008 11:46

Tolik...

Tolik Modrých de bilů,jako je na této diskusi,se opravdu,ale opravdu nikde nenajde.Jste křičící,tupá sebranka,která papouškuje pitomoučká"moudra".

Pavell 26.10.2008 12:02

Re: Tolik...

Ubožáku. Přesně takto se projevuje oranžová kočičí sebranka.

Honza 26.10.2008 13:24

Re: Tolik...

Fascinuje mě, jak pokřikující oranžoví kočičo-opičáci neomylně rozeznají modrého debila. Nejspíš je to každý, kdo s nimi ve smečce nevyje na měsíc páně předsedy. To bude tím, to je snadno rozpoznatelný znak, to jejich první signální soustava rozliší.

Ale k problému proč je zde oponentů (vaší titulaturu dodržovat nebudu) vice  bych jedno logické vysvětlení měl. Více nás umí číst, psát, počítat a vlastní hlavou přemýšlet. Tato kombinace se (po těchto volbách již prokazatelně) v oranžovém spektru vyskytuje vzácněji.

Honza II 26.10.2008 13:31

Re: Tolik...

...no vidíte,právě takhle se pozná modrý de.bil.....nepoučitelný,arogantní a móóóc důvěřivý.

Oli 26.10.2008 15:24

Re: Tolik...

svatá pravda. Současná pravice si takové "honzy" zaslouží. Evidentně k ní patří.

Honza 26.10.2008 15:36

Re: Tolik...

Já nevidím nic špatného na tom patřit k pravici, a současně nevidím ani nic špatného na tom, že někdo patří k levici. Co mi vadí jsou bezpáteřní prospěcháři, populisté a křiklouni, jedno z které partaje. Vašimi směšnými příspěvky jen dokazujete, jak se to současným garnturám pěkně daří. "Rozděl a panuj", ve Vašem případě k tomu ještě platí "nikdo vám nemůže dát víc, než já slíbit". 

Jste příliš orientováni na ukázaného "nepřítele", než abyste viděli toho skutečného.

Honza 26.10.2008 15:51

Re: Tolik...

Mimochodem, sám se považuji za typického voliče sociální demokracie. Nevolím je ne z důvodů ideologických, ale čistě pragmatických. Aby bylo možno něco čerpat, nejdříve je třeba něco vytvořit. Od ČSSD jsem viděl jen recepty na rozdávání, či přímo na rozhazování. Současné špičky ČSSD jsou naprosto tristní a bezskrupulní osoby. Dokud nebude v Lidovém domě sedět Foldyna, ČSSD ode mě hlas neuvidí.

Lidí, kteří vidí politiku jak kočároví koně jen oranžovo modře spíše vzbuzují jen můj soucit. Ve své podstatě ti lidé musí být hodně jednoduší.