28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Co má společného Trump, Putin a třeba Babiš?

Asi se všichni shodneme, že svět se nyní nějak zrychleně mění. Najednou řešení přinášená tradičními stranami v konceptu pravolevého nebo, chcete-li, liberálně-sociálního konceptu nejsou veřejností přijímána a místo nich nastupují noví, jinak definovaní politici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 24.7.2016 22:58

Re: Jak mohou politici

"Tak proto se voliči chytají každé možnosti, jednou volí Věci veřejné, Úsvit, Svobodné a nyní ANO. Vždy s představou, že horší už to být nemůže. A ono to opravdu za současné situace není až tak hrozné. Současná koalice vládne jakž takž dobře a nemalý podíl na tom má právě ANO."

Nemylte se. Zase je to horší než předtím, byť nejen kvůli anonistům. Dosud jsme nedosáhli dna.

J. Jurax 24.7.2016 22:54

Re: Nikoli smrade, oslovení VY bych při komunikaci

Semtam by se s Vámi dalo i souhlasit - zdůrazňuji zdaleka ne vždy. Nicméně vpravdě buranská forma, kterou k prezentaci svých názorů užíváte, spolehlivě i to dobré shazuje. Zkuste nad tím popřemýšlet.

J. Krásenský 24.7.2016 20:15

"Co má společného Trump, Putin a třeba Babiš"

Například "velmi inteligentní" komentátory, kteří o nich píší. Zvlášť poznámka o "ostrém levičákovi" Putinovi mne pobavila. Ještě než šla moje dcerka do školy (základní) napsala povídku o trosečníkovi. Do láhve vložil tento vzkaz: "Ztratil jsem se, vůbec nevím kde jsem, nevím ani kde je levá a pravá strana!". Myslím, že pan Radim Perlím je v téže situaci, jen si to dosud neuvědomuje.

J. Krásenský 24.7.2016 20:09

"Co má společného Trump, Putin a třeba Babiš"

Například blbé komentátory, chcete-li novináře.

M. Prokop 24.7.2016 17:16

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

"Žádná revoluce ještě neponechala u moci ty, kteří ji vyvolali. Najdou-li se dnes ještě revolucionáři, je to svědectví o tom, jak špatně vyučujeme dějepisu". A. Maurois

I. Mertl 24.7.2016 15:01

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Jak je snadné nalítnout populistovi s mantrou "politici jen kradou, já nekradu, protože jsem si už nakradl a budu proto konat lépe!", co, pane Čermáku? Ten systém, co Babiš bourá, se milý pane, nazývá demokracie. Ten systém sice má opravdu spoustu chyb, ale přesto je to nejlepší, co si zatím lidi vymysleli, aby se co nejméně požírali. Opravářů demokracie už bylo dost a výsledky byly bez výjimky tragické. Takže - kdyby si Babiš ke svým miliardám jen chtěl přikrást (což beztak dělá), bylo by relativně dobře. Ale on přitom současně opravdu bourá demokracii, a to se Vám, revolucionářům, vždycky tolik líbílo! Ale pozor - revoluce požírá i revolucionáře a to většinou ve větší míře než souputníky bořeného systému!

M. Prokop 24.7.2016 14:59

Re: Machovo hovádko,

Ano, ztrácíme, ale já se tím bavím.

Debatuji pro potěšení z debaty, ne pro pocit výhry - i kdyby mne něco takového drželo, tak vás mohu ujistit, že z výhry nad vámi nelze cítit potěšení. To je jen samozřejmost.

M. Prokop 24.7.2016 14:56

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Já pouze píšu, co Bureš DĚLÁ a jak se to liší od toho, co o tom KECÁ a čemu vy velice naivně věříte.

O minulém režimu víte prd.

Současný systém mi umožňuje volit i různé strany i různé osoby, s čímž jsem vcelku spokojen, už jen proto, že alternativy, včetně té Burešovy (ale nejenom) jsou horší.

Zapomeňte na to, že je Bureš, i kdokoliv jemu podobný, proti systému. Pouze kecáním láká hlupáky, ochotné tomu uvěřit.

K. Pavlik 24.7.2016 14:43

Re: Nechapu clanek

Asi nema jeho inteligenci.

P. Mach 24.7.2016 12:55

Ty seš dobrej magor čermáku.

Můžeme pokládat za štěstí, že redakční SYSTÉM :-), neumožňuje vkládat barevné a vytučněné komentáře, jinak by některým čtenářům při pohledu na ty tvoje bláboly hrozil epileptický záchvat. Každopádně ti nedochází, že agent bureš je součástí toho systému už od 90. let (nemluvě o tom, že byl i součástí toho systému minulého). Rozkrádal státní majetek s dovolením a za dozoru vládnoucích kruhů, přičemž část lupu končila ve stranických pokladnách. Teď v tom pokračuje, a to zcela otevřeně. Mimo snahy si co nejvíc nahrabat má agent bureš jediný cíl, a to udržet vládnoucí koalici složenou ze socanských diletantů a zlodějů a z členů té komedie jménem ANO (rozuměj jemu poslušných poskoků) co nejdéle u koryta.

P. Mach 24.7.2016 12:38

Nikoli smrade, oslovení VY bych při komunikaci

s hovady tvého ražení použil pouze pokud vás bude ve stáji víc. Mimochodem k tématu Unipetrolu, OKD, MUS, IPB, česká konsolidační agentura (tedy komplet české bankovnictí), což jsou kauzy, které agentovi burešovi a ovarovi nikdo neodpáře, ses neobtěžoval ani zabučet. Čím to, že by nedostatkem argumetů, nebo tím, že zrovna přežvykuješ?

Š. Hašek 24.7.2016 11:07

Re: Zničit Islámský stát?

Souhlas, ale ve spojitosti se současným programem ODS ............. ani nebudu komentovat!

Dále viz moje dnešní poznámka, neboť "mě to filosofování ODS, když mají levici na lopatkách, docela nervuje". Oni budou řešit Erdogana/Putina! Mohou "řešit" Babiše!! Inu přes kabelky k miliardám za řepku. Jo, levici mají na lopatkách, ale i levicový voliči si Andreje nenechají vzít!

Jdu si dát stopečku ruské vodky, ať se Kalousek s Langšádlovou třeba zblázní z mého rusofilství! Mimo thema.

Š. Hašek 24.7.2016 10:58

Hodně málo.

Připadá mi to jak disertační práce na thema: Co má společného Aljaška/Donald, Pohoří Čerského/Voloďa a Sněžka/Andrej.

No nic, nemám co na práci v nedělním dopoledni. Ale zábava tady je, to nemůžu říct.

J. Chaloupka 24.7.2016 7:55

To by se ovšem Svobodní nemohli spojit s Valentou,

který si koupil stranu Soukromníků od p. Dandy. Takže v dalších volbách máme šanci jen podpořit Babiše, aby nebyl nucen socialisty rozfrcat vše, co je ve státní kase. On to s tou firmou myslel jinak, než to nyní říkají jeho kritikové. Prostě chtěl trochu víc efektivity ve státní správě, když už tady platí daně. A má pravdu v tom, že je výsledkem vlády Kalouska a ODS. Ovšem se soc-dem se mu to nepodaří, a Kalousek a Fiala se s ním nespojí. Na to mu dali moc kopanců. Takže Sobotka bude rád, když v příští vládě vystřídá třeba toho Dienstbiera. Nebo chce po vzoru Špidly do evropského komisariátu?

V. Čermák 24.7.2016 0:01

Re: Machovo hovádko,

Vy, co máte klapky nejen na očích, ale i na uších a snad i na nose chcete druhým vykládat něco o naivismu? Navíc jste těžce handikepovaný svými nenávistmi k tomu, či onomu. Vy se svým nadhledem batolete nemůžete vyhrát žádnou férovou debatu. Myslím, že my dva spolu ztrácíme čas.

V. Čermák 23.7.2016 23:48

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Vy se pořád točíte na tom, jestli je Babiš dobrý nebo špatný, já ho považuji za správného člověka ve správný čas na správném místě, který dělá správnou věc, tedy bourá zatím nedotknutelný dědičný SYSTÉM vládnoucí moci koalic s opozicemi, které si rozdělily moc. A není to jen u nás, ale v celé EU i USA. Naivka jste vy, když ten SYSTÉM nevidíte, ale spíše nechcete vidět. Za minulého režimu jste mohl volit komouše, ale i lidovce, či socialisty, ale pořád jste volil zlý nedotknutelný SYSTÉM. Ten padl je nyní nahrazen opět SYSTÉMEM, který je taktéž potřeba rozbít. Vy tento opět zlý SYSTÉM bráníte tím, že odkláníte k jednotlivým osobám. Pochopte, že ty osoby nemohou být dobré, protože proti zlu by neměly šanci. Dobrý pacifista nemůže být velitelem vojska.

Z. Čábelka 23.7.2016 23:34

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Bude mít vždy málo, poctivec.

M. Prokop 23.7.2016 23:15

Re: Machovo hovádko,

Tak pravda, nerozebral vám to do detailu, ale ono to s takovým naivismem, který předvádíte, ani nejde.

M. Prokop 23.7.2016 23:14

Re: Autor nepojmenoval skutečné problémy

Ale kdepak, prostě jste nepochopil, základy politického myšlení.

M. Prokop 23.7.2016 23:13

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Pán bude trochu naivní. Mne jen překvapuje, že je těch naivních tolik. S VV už došlo k prozření, u ANOnistů to bude asi trvat trochu déle.

M. Prokop 23.7.2016 23:11

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Ale prdlajz. Přes všechny kecy naskočil ke vládě, koaliční vládě, ve svůj prospěch a ku škodě všech pošetilců, domnívajících se, že něco rozbíjí.

Baví mne, že jsou naivkové, kteří mu na to skočí.

V. Čermák 23.7.2016 22:36

Re: Autor nepojmenoval skutečné problémy

No vy jste se špatně vymáčkl a já jsem se tomu pousmál.

V. Čermák 23.7.2016 22:32

Machovo hovádko,

na pastvisku je tma a hospodář nikde, aby vás odvedl do útulné stáje. Inu bučte, stejně nic jiného neumíte.

V. Čermák 23.7.2016 22:29

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Rozbíjí SYSTÉM vlády koalice-opozice. A to, že ho nemáte rád, na tom nic nemění.

V. Čermák 23.7.2016 22:26

Machovo hovádko zase tyká.

Zase vás hospodář zapomněl na pastvisku?

P. Selinger 23.7.2016 22:00

Re: Tak tomuhle článku opravdu nerozumím,

Já zase nechci žít v ČSAR ( Česká socialistická agrofertní republika ) řízené jako firma s generálním tajemníkem ( och pardon, překlep ) generálním ředitelem .

P. Mach 23.7.2016 21:41

Re: Autor patří k těm SYSTÉMOVÝM pollitikům,

Agent bureš nepřítel vládní moci? A dokonce i ovar, který za doby svého premiérování vytuneloval OKD, MUS, Unipetrol (právě do burešových rukou), komplet české bankovnictví. To si snad děláš srandu?

P. Mach 23.7.2016 21:35

Tvůj problém je osobní hygiena.

Možná, že když se budeš chvilku soustředit zjistíš, že to co smrdí jsi ty. O vyprazdňování platí to samé, soudě dle toho, co jsi zde doposud předvedl.

P. Mach 23.7.2016 21:31

Re: Nechapu clanek

Obávám se, že i kdyby se Klaus snažil sebevíc tak toho nemohl nikdy nakrást tolik co putin.

M. Prokop 23.7.2016 20:56

Re: Jak mohou politici

Ano, státy a nadstáty mohou v nejlepším případě nepřekážet a zbytek ponechat iniciativě lidí. To ale bohužel není případ Evropy ani EU.