28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Buvol 31.12.2006 4:51

Ten havel by mel následovat toho Husaina.... zkrátka měla by se ta proněmecká k urva zhopnout...

Mirek od lesa 30.12.2006 19:48

Tatíček president

má ovšem svůj úhel pohledu. Jako člen nomenklatury se za svých 60 roků vyznal ve svém prostředí, o prostředí českého národa se asi nedozvěděl skoro nic. Pronásledován mindráky si objednal 26 doktorátů a srovnatelný počet různých cen a vyznamenání, to nemění ale nic na tom, že je řekněme skorovzdělanec, který imponuje pivařům ve 4. cenové skupině.

Přesto jej preferuji proti Karlovi Gottovi, nemyslím, že bychom měli v současné době mnoho alternativ. Klaus má občas světlé okamžiky, jindy je zase ten zavilý nepřítel jakékoliv změny bez jeho požehnání.

Já osobně Karlovi Schwarzenbergovi důvěřuji, není ani třeba, aby rozvěšoval plakáty, že to myslí upřímně. V každém případě není motivován touhou, někde něco urvat, má svého dost. Proto lze považovat jeho politické motivy za osobně motivované, s Rakouskem má také své zkušenosti, takže ví, kde je třeba vyvíjet tlak. Rakouská ministryně zahraničí je také z jeho kruhů, takže si spíše dokážou něco vyříkat, než třeba nějaký Kato nebo Zielieniec.

Jackie 30.12.2006 13:58

Že zrovna

Klausovi, který nám v zahraničí dělá nejvíc ostudy vadí, jak nás bude ministr zahraničí zastupovat. S tou jeho ješitností jsme si už zažili  dost. Je nejvyšší čas aby se poroučel.

Kion 30.12.2006 6:54

Podle tohodle Klausova

blabolu se Schwarzenberg hodi na ministra zahranici asi jako Klaus na prezidenta

No 29.12.2006 23:35

břevno v oku svém

Čech Schwarzenberg vadí, ale v Moskvě narozený Polák Zieleniec, který žil v Praze s polským občanstvím (po polské agresi proti Československu) až do 90. let nevadil.

sigi 29.12.2006 23:15

Když už Rakušáka,

tak raděj než Schwarzenberka Schwarzeneggera :-):-):-)

Vávra 29.12.2006 23:07

Ano, ...

jsem přesvědčen o tom, že Václav Klaus má pravdu, jeho argumenty mají sílu.

Bohužel slovo diskuze nechápe mnoho účastníků tohoto chatu a místo uvádění protiargumentů reagují nadávkami a urážkami.

Fuj, je to hnus!

SÍLA ODSUDU 30.12.2006 11:06

Re: Ano, ...

 Dej si kafe Vávro....

voice 1.1.2007 14:22

Re: Ano, ...

Musím souhlasit. Z dosud uvedených reakcí vyplývá,že autorům nejde o argumentaci s názorem presidenta, ale jen o útoky na jeho osobu. Je v tom i podprahový záměr, že osobnost, která je zpochybňována má zcela jistě i pochybné názory.

pozorovatel 29.12.2006 21:05

Nevím

Osobu Karla Schwarzenberga neznám natolik, abych mohl v celé šíři posoudit jeho vhodnost na post ministra zahraničních věcí.

Dvě myšlenky: 1/ bude asi na takové úrovni, že může hájit zájmy kteréhokoliv státu 2/ spíše bych viděl naši situaci tak, že potřebujeme někoho inteligentního, kdo nás bude víc než chránit, přátelsky do Evropy integrovat.

Kolemjdoucí 29.12.2006 20:56

Pane Starý,

stačí si v dnešní MfDnes (str.A8) přečíst pár prvních vět z článku Karla Škrabala (vedoucího brněnské redakce MfDnes) „Prezidenta je třeba začít hledat už dnes“ a člověk si uvědomí, že nejde jen o spor ohledně Klausova názoru na k.Schwarzenberga. To je jen záminka k rozpoutání masivní protiklausovské kampaně (viz i články v Lidovkách, v Hosp. novinách) před blížícími se volbami prezidenta.

Ten Škrabalův pamflet začíná zvlášť trapně: „Na novoroční projev prezidenta Václava Klause jsem zvědavý asi jako na projev Gustava Husáka. Pár deka státotvorné krasomluvy, nějaký ten zdvižený prstíček, trošku se třeba i zamračit a hodně, ale opravdu hodně pokárat naše politiky. Nejzajímavější z projevu tak bude asi oblek a barevná kombinace kravaty s košilí. (…)“.

Tohle je reakce na Klausovu výzvu k vážné diskusi? Ne, to je výzva jednoho ze zástupců „sedmé velmoci“ s Klausem se už ani do diskusí nepouštět, odepsat ho, už se sním vůbec nebavit a připravovat zavčas půdu novému kandidátu. A to pokud možno přímo šedé eminenci K.Schw-govi.

Většina „diskutérů“ tady na Psu reaguje, zajisté čirou náhodou, ve stejném duchu…

StandaT 29.12.2006 21:14

Re: Pane Starý,

Většina „diskutérů“ tady na Psu reaguje, zajisté čirou náhodou, ve stejném duchu…

To není náhoda, to je vystřízlivění. Klaus jako president nenaplňuje očekávání nelevicové části společnosti (úmysleně nepíši pravicové). 

Zebra 29.12.2006 22:43

Jasně, že ne náhodou,

jsme totiž všichni placeni antiklausovskými centrálkmi a štvavými vysílačkami. Čest.

:-))) 29.12.2006 22:53

Re: Jasně, že ne náhodou,

R^;-D!!

Buvol 30.12.2006 12:43

Re: Jasně, že ne náhodou,

To ne, ale jste všichni blbc i, kteří si nevidí na špičku nosu a žerete to takovým k r eatůrám, jako je ten Havel, indolet blábolící takové nesmysly nesmysly, jako je humanitární bombardování nebo, že když tento pán nebude ministrem, bude to mezinárodní ostuda apod.....

Buvol 30.12.2006 16:40

Re: Re: Jasně, že ne náhodou,

Havel je naprostý i dio t, který svými proněmeckými resp. prosudetskými postoji de facto odstartoval německé emancipační snahy! A ted by jeste lobboval za toho Schwarzenbergra! Nastesti každý, za koho se postavil, šel do kopru... viz ty různé straničky...

hornet 29.12.2006 23:00

Re: Pane Starý,

Naprosto s vámi souhlasím, ten Škrabalův (nomen omen?) mi poněkud vyrazil dech. Ostatně nějak podobně antiklausovsky psal i nedávno politolog Mlejnek.

George II 29.12.2006 20:29

argumenty Klause a jeho bliznich - Klaun je opravdu clovek z lidu

jako jeho predchudci - Gottwald, Zapotocky, a Novotny - vlastenec, xenophob s totalitnim mozkem. A jeho prostredi - zacnem se soudruzkou Klausovou ... jak mu muzeme verit ze nas neprodava Slovensku?

od člověka, který je s naší zemí (byť nedobrovolně) spojen pouze menší částí svého života

To same lidi jako Masaryk - (ty take nema Klaun rad) - a ten si dokonce vzal americanku. Klaus/Klaun je opravdu pateticky - jeho mysleni a vyroky tak na urovni Zapotockeho - ale na tenhle "styl" jsou cesi zvykli - tak je to doma.

:-))) 29.12.2006 23:02

Re: argumenty Klause a jeho bliznich - Klaun je opravdu clovek z lidu

Tonda ÚRO byl zajímavější alespoň v tom, že dovedl zahrát na harmoniku. Jinak to bylo střevo ...

Starý J. 29.12.2006 19:59

Přečetl jsem poslední tři stránky

A je mi z nich opravdu smutno.  S Klausem zde opravdu nesouhlasí jen několik diskutujících, v jejichž čele stojí Andy. Zbytek nejsou NESOUHLASY, ten „nesouhlasný“ zbytek jen využil Klausova článku k nechutným osobním útokům a nadávkám, ubohým výkřikům. Správně to napsal nick No…:“může urazit inteligentního člověka a připadat si přitom méně méněcenný“. Jsem bytostně přesvědčen o tom, že většina těchto „taky diskutéru“, by v případě, že by proti K.S. neprotestoval Klaus, protestovali by hlasitě právě oni (tak, jak znám z diskuse jejich názory na šlechtu a bohatší spoluobčany)!

Andy s Klausem zásadně nesouhlasí, přesto ona a několik dalších skutečně diskutují a s Klausem se přou, tedy dělají to, k čemu on vyzval. Neupírají mu právo na jeho názor. Co se však dá říci o příspěvku nicku patejl z 13:27, nebo sclerotic z 17:41 a další ani nebudu jmenovat?

fafnir 29.12.2006 18:36

pan president

je pro mě od dob mobilisace a oposmlouvy důvěryhodný asi jako

Halo noviny.A kníže Schwarzenberg ,si na rozdíl od pana Klause

nemusí zvyšovat sebevědomí čestnými doktoráty,má jich dost pravých,má dost majetku,a nemusí si u nás na Praze 6 shánět přednostně regulovaný byt,jako pan Klaus,prostě nemusí dokazovat kým je

CaveRnDish 29.12.2006 18:45

Re: pan president

Pan Schwarzenberg studoval dvě školy, ani jednu nedokončil. Čímž ovšem nechci tvrdit že žádný doktorát nemá, jenom aby nebyla mýlka. :-)

I.L. 29.12.2006 19:48

Re: Re: pan president

Blizky znamy na jedne recepci v jedne zname ceske sklarne (byla tam pritomna i hrabenka von Harrach) oslovil zde pritomneho K.Sch. slovy "pane doktore" odpovedi mu bylo vlidne upozorneni, ze neni, bohuzel, zadnym doktorem :-)

ti rolak 29.12.2006 18:00

Vážná diskuze ?

Je to tu velmi smutné počtení. Ale nechť - ať se za nás pan K.S. pere před světem coby šéf diplomacie. Je dávno známou skutečností, že každý národ má takovou reprezentaci - jakou si zaslouží.

Pospíšil 29.12.2006 17:57

nemáte pravdu

Bohužel postoj pana profesora vykazuje jeho jednostranný pohled, pohled jen z jednoho úhlu.

Je z toho ze všeho cítit nacionalismus/ mimo jiné Rakousko má větší mezinárodní důvěru než Česko, nebylo pošpiněno totalitním režimem, a našemu národu nesmírně pomohlo a pomáhá. /Jsem jim za  to vděčný.. Lesník Schwarzenberg, je osobnost výrazná a uznávaná   mezinárodně a svou roli ve prospěch tohoto národa prokázal mockrát.

Nemají ho rádi populisté, komunisté a nacionalisté.Mrzí mne , že i pan prof. Klaus se přidal na jejich stranu.

V mém okolí , v mém prostředí, i v zahraničí se většina podivovala  a kroutila hlavou nad vystupováním pana profesora a hodnotila to jako nedůstojné panovníka.Je to obrovská škoda  pro tuto zemi. Není to postup hodný úrovně  Hradu, který by měl udržovat noblesnost  a být si vědom toho,že nejvíce prospěšné pro tuto -dosti upadající zemi- by bylo nezapomínat  na tradici. Koruna česká byla kdysi centrem kultury a vzdělanosti a dnes ??

H.K. 29.12.2006 18:19

Re: nemáte pravdu

Pane Pospíšile napasal jste příspěvek obsahující mnoho slov. Nevím jak jste přišel na to, že se V.K. přidal na stanu populistů, komunistů a nacionalistů? Co má společného obrana národních zájmů a nacionalismus? "Koruna česká byla kdysi centrem kultury a vzdělanosti a dnes?? Co s tím má společné Václav Klaus?

Ladislav N. 29.12.2006 18:47

Re: Re: nemáte pravdu

Můžete popsat, co si představujete pod pojmem "obrana národních zájmů (českých)"? ;-)

H.K. 29.12.2006 19:53

Re: Re: Re: nemáte pravdu

Každý má svoje zájmy, osoba, rodina, národ, stát, a má právo, někdy i povinnost, je bránit. Můžete mi sdělit, který stát EU nebrání svoje zájmy? Hájí snad MZ Polska nebo Francie zájmy ČR.

   

Ladislav N. :-))) 29.12.2006 20:28

Re: "Národní zájmy"

Tak ty české vyjmenujte. Konkrétně!! ;-)

George II 29.12.2006 20:38

obsahující mnoho slov a nic konkretniho

z odstavce vyplyva ze narodni zajmy a nacionalizmus se v hlave mnohych moc nelisi - i.e. demagogie pro davy.