29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Bramboračka

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
František 8.1.2009 18:37

Kalouskův puč nevyjde

Jedno je jisté, že všechny problémy v KDU-ČSL způsobil M. Kalousek. KDU-ČSL se může i položit, ale my si bez Kalouska a takových Severů jsme schopni založit na Moravě skutečnou křesťanskou politickou stranu. Nikdo nám Michalelu Šojdrovou ani Jiřího Čunka již nevyhodí.

watabi 8.1.2009 22:08

Re: Kalouskův puč nevyjde

Jejda, tak si tu stranu založte, Čunka nechte svatořečit a Šojdrovou taky. A pak hajdy k volbám;-D

vlcak 8.1.2009 23:31

Re: Kalouskův puč nevyjde

Běž raději do kostela a modli se aby nezavřeli Čuníka i s Tebou.

Kalina 8.1.2009 14:48

Kalousek je schopný, ale spíše všeho

Kalousek měl se Severou vstoupit do ODS. Jednoznačně kope za ODS a ne za KDU.

watabi 8.1.2009 22:11

Re: Kalousek je schopný, ale spíše všeho

Můžete mi prozradit, co tak vyjímečného Čunek v pozici ministra vykonal? Zatím vůbec nic. Rok se plácal ve svém skandálu, lítal od výslechu k výslechu a na práci jaksi neměl čas. Podle toho to vypadalo. Čunek intelektuálně na funkci ministra zjevně nemá, ale rozhodně si to nepřipustí. Je jen věcí lidovců, že si do svého čela zvolili nevzdělaného exota...........

Exod 8.1.2009 13:57

Deja-vu

Jako bych četl Právo... RUDÉ...;-€

Starý J. 8.1.2009 12:35

Ani se nedivím

obsahu článku, když si uvědomím, že jej píše jeden z hlavních ideologů Práva, jehož jediným přáním je, aby "zmizela" možná poslední demokratická vláda na delší čas z naší scény.

Přesto komentuji:....K vypoklonkování Čunka byl vhodný čas před rokem, každý by to tehdy pochopil......

Ale nebyl, nebyl to vhodný čas. Bylo by to jen vykázání Čunka z funkcí na základě bez důkazů vykonstruované kauzy. Takových kauz bez důkazů již "vyprodukovala" sockomunistická opozice za ty dva roky doslova desítky, stejně tak jako Paroubkovo periodické (Paroubkova menstruace) odvolávání vlády.

Důkazy pro Čunkovo odvolání jsou jasné právě nyní. Potvrzení, že jeho mentální a profesionální schopnosti nestačí na vykonávání funkce ministra, navíc na v současné době dosti důležitém ministerstvu. Před rokem by Topolánek jen plnil přání opozice na základě kauzy, která sloužila jen tomu, že měla ukončit činnost této vlády již před rokem. Dnes má Topolánek důvod a odpovědnost jako předseda vlády, vyměnit ministra, který projevil neschopnost, ať je, nebo není to předseda strany. Je bohužel jen potvrzením Čunkovy neschopnosti, že není schopen sebereflexe sám.

PROKOP BUBEN 8.1.2009 19:57

Re: Ani se nedivím

Starky vy jste ideolog až na půdu.....Pokud by vám bylo dopřáno radit Topolánkovi, určitě by dopadl opět tak, jak dopadá.....Jinak i když není nutno s Právem ve všem souhlasit, mám za to, že mnohé komentáře v něm patří k tomu nejlepšímu co se v běžném denním tisku zjevuje.....Kdo má smysl pro humor, má většinou smysl pro spravedlnost.....

watabi 8.1.2009 22:13

Re: Ani se nedivím

Ale starou belu, Bubne. Pan Starý má naprostou pravdu. ..............Poslední věta vašeho příspěvku je zcela praštěná - i masový vrah nebo diktátor může mít obrovský smysl pro humor;-D

Anonym 8.1.2009 11:19

Příspěvek zejména pro Sama Křepelku, ale nejen pro něj:

Dopoledne jsem napsal, že jsem to pochopil trochu jinak než je uvedeno v článku: Topolánek podržel Čunka div ne až k pádu vlády - no, a nyní mu Čunek, věren lidovecké tradici, oplatil tím, že mu bodl nůž do zad. Je-li totiž pravdou, co zaznělo, že nejdříve přišel Čunek s vyhozením Kalouska a na to teprve reagoval Topolánek návrhem na vyhazov Čunka, budu mít pravdu spíše než autor článku. Ostatně se nepamatuji na premiéra, kterému by lidovci kudlu do zad nebodli. Vzpomínáte? Klaus, Zeman (u Špidly to nestihli), Gross, Paroubek a nyní byl na řadě Topolánek. Zřejmě standardní postup této strany. Skutečně žádnou příležitost nevynechali.

Na to mi Sam Křepelka odpověděl, že opak je pravdou. Tupolánek nejdříve navrhl odvolání Čuňka, který se po této informace rozhodl jako předseda koaliční strany rozhodl navrhnou odvolání Kalouska. Asi zcela správně vytušil, že Tupolánek jeho odvolání nejdříve probral právě s Kalousem.

V článku v LN s názvem Premiér otevřeně ovlivňuje naši stranu je odkaz na článek Kalouskův odchod jsem avizoval už loni, kde sám Čunek údajně říká: „Podle některých tvrzení jsem měl poprvé zmínit návrh na odvolání ministra financí až v obraně na návrh svého vlastního odvolání. To se nezakládá na pravdě."

Čert se v tom vyznej, ale trochu mě děsí, že tihle pánové, kteří se perou o hračky na písku, rozhodují o naší budoucnosti. Nevím, jestli by to nechtělo nějakou noc dlouhých nožů, co říkáte?

gerontusinza 8.1.2009 12:33

Jo ale nesměl by tu noc dělat Topolánek......Re: Příspěvek zejména pro Sama Křepelku, ale nejen pro něj:

tato vláda-nevládaje něco co normální a nezlodějský občan nepochopí..... ani žvanění o reformách-nereformách ji nezachrání.... ale sakra dlouho to už trvá.....:-/

Starý J. 8.1.2009 12:42

Re: Příspěvek zejména pro Sama Křepelku, ale nejen pro něj:

Anonyme, připomeňte mne, jaké potíže dělali lidovci Paroubkově vládě? Mám dojem, že to byla jediná vláda, které potíže nedělali. V klidu si hnili v koalici a koukali, co spadne hodujícím se stolu a zcela bez problémů a protestů přenechali vládnutí Paroubkovi s komunisty. A Kalousek to vždy jen komentoval, že pokud by z koalice odešli, bylo by ještě hůř. Jen nevím, proč by bylo hůř. Žádný vliv - ani dobrý, ani špatný, na Paroubkovu vládu neměli. 

Starý J. 8.1.2009 12:44

Re: Příspěvek zejména pro Sama Křepelku, ale nejen pro něj:

oprava překlep - ....připomeňte mně.....

Dušan Streit 8.1.2009 10:03

Fraška

Nestává se to často, protože se to ještě nestalo, ale tentokrát s Ververem skoro souhlasím. Topolánkovi byl dobrý ten každý, kdo mu pomohl vydržet do europředsednictní. Teď se cítí silný a začíná si hrát na spravedlivého:

http://streit.blog.idnes.cz/c/64596/Balada-o-Topolankovi-na-vysnenem-osobnim-Everestu.html

watabi 8.1.2009 22:14

Re: Fraška

Váš blog má malou návštěvnost? ...........že to sem pořád pastujete kolem dokola.......;-)

tich@dohoda 8.1.2009 9:52

Tak nesliň kraviny, bolševiku. Ono je dost toho, že bolševik Janeček ti dává prostoru v televizi až až

viz titulek modreho bolsevika soudruha Neknuby :-) /. Predpokladam, souduhu Neknubo, ze "optimalni" by bylo, kdyby reditele CT jmenovalo a odvolavalo politbyro ODS/modrych bolsanu/, taky vsechen tisk, radia, internet, by spadal pod nejakou "schvalovaci komisi" modrych komunistu. Uplne "nejlepsi" by bylo, pokud byste takove "komisi" sefoval vy soudruhu Neknubo, vas je "zaruka" , ze rozeznate "bolsevika" i pres zed. Cest soudruhu politruku pozdravte u vas v "modrem koutku". Cest :-)

Marat 8.1.2009 13:15

Re: Tak nesliň kraviny, bolševiku. Ono je dost toho, že bolševik Janeček ti dává prostoru v televizi až až

tichá@dohodo,byl by ste už tak laskav a prozradil mě,co ti odesáxci v čele s Topolánkem chtějí spáchat bolševického? Jestli nevídíte kdo je v ČR bolševik a která je to strana,tak jste tedy zaslepený idiot. Hodně toho bolševického chtějí spáchat vaší miláčci z ČSSDKSČM.Jenže ti podle vás zaslepenče zřejmě nejsou bolšeiky.

berg 8.1.2009 17:13

Re: Tak nesliň kraviny, bolševiku. Ono je dost toho, že bolševik Janeček ti dává prostoru v televizi až až

na tom je legrační, že výrazy jako bolševik, komunista a podobně považuje za urážlivé, asi cítí nějaké výčitky ve svém přesvědčení, a to je dobře

watabi 8.1.2009 22:16

Re: Tak nesliň kraviny, bolševiku. Ono je dost toho, že bolševik Janeček ti dává prostoru v televizi až až

To je fakt ...........pomatená tichá dohoda nadává do bolševiků kdekomu. Je zajímavé, že příznivci komančů a socanů používají výrazy bolševik a komunista jako nadávky;-D Že by nějaká počínající schýza?

Nekňuba 8.1.2009 8:48

Ty rudé melivo!

Bramboračku zatáhl do politiky sockomunista Paroubek a někteří jeho poskoci! S těmi šmejdy, stejně jako s fláterníky, není možné na rovinu jednat. Je to banda podrazáků! Obojí, rudoči i fláterníci tady řádili čtyřicet let ve shodě, a výsledků jejich křiváckého vlivu se nezbavíme ani za sto let! Tak nesliň kraviny, bolševiku. Ono je dost toho, že bolševik Janeček ti dává prostoru v televizi až až!! 

Ludva 8.1.2009 9:13

Re: Ty rudé melivo!

Hlavně, že za vlády ČSSD jsme jako stát dobře prosperovali a vždy  když vládne ODS, tak to jde od deseti k pěti. Zase bude Paroubek muset přebírat po Topolánkovi spálenou zemi, jako Zeman po Klausovi. Nebojte se, Nekňubo, lidi mají oči a uši a rozum.

pozorovatel123 8.1.2009 9:27

Re: Ty rudé melivo!

Ano třeba státní dluh a jeho nárůst v letech vlády ČSSD. Kdyby nebylo bankovní služby cca 50 mld Kč tak jsme letos v čiském zisku 25-30 mld Kč. Ale jinak naprosto spálená země.

milan007 8.1.2009 11:08

Re: Ty rudé melivo!

Co tady plácáte o spálené zemi. Zaregistroval jste vůbec loňský schodek státního rozpočtu ??

Frank 8.1.2009 12:21

Re: Ty rudé melivo!

Ten schodek, který nám předkládá vláda? Tak proč použili jinou metodiku výpočtu?  Dobrý fór. Jen tak mimochodem, sanaci bankovního sektoru dělal Zeman po spanilé vládě ODS.

hulwat 8.1.2009 13:42

Re: Ty rudé melivo!

Máš selektivní paměť a nebo jsi sockomoušský idiot?

berg 8.1.2009 17:17

Re: Ty rudé melivo!

oči a uši souhlasím, ale to mezi nima, no jestli to dosahuje vašich "kvalit" ludvo, nečekají nás veselé časy

xy 8.1.2009 9:23

Re: Ty rudé melivo!

Nekňubo, ty jsi magor. Tato vláda je zcela jedinečná svou idiocií, likvidací všeho co fungovalo, ostudou, kterou dělá po celém světě a arogancí, s jíž přistupuje k občanům, které podvodem zastupuje.

watabi 8.1.2009 22:22

Re: Ty rudé melivo!

xy...už abyste to vzal do ruky vy a vám podobní. To pak bude ráj na zemi...........ach, jo. Blahoslavení chudí....;-D

Tatar 8.1.2009 8:39

Jako vždy...

Pan Verner nám tady krásně motá dohromady koaliční smlouvu a ústavu. Jestliže není možná dohoda v rámci koalice a koaliční smlouvy, pak nastupuje ústavní právo premiéra a o to měli starost tvůrci ústavy. A pokud konání předsedy vlády v souladu s ústavou povede k rozbití koalice, pak to asi v současné době bude jedině dobře a předčasné volby snad definitivně rozetnou otázku, co s takovou stranou jako je KDU-ČSL na naší politické scéně bude dál

Sheldor Dobyvatel 8.1.2009 8:30

Lži a přání otcem myšlenky

Ten verner žije ve smutném světě svůj smutný život plný nenávisti. Nezávidím mu.