28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jelínková 19.12.2009 20:17

...na hlavu

Napsat mohu,že s tím plně souhlasím,prodala jsem auto a tak mi zbude někdy i na taxíka.Už tedy vím,proč mi bylo divné,že chtějí všechny kontrolovat,tak to je tedy zase k vůli kšeftu za alkoholometry!!!!!!

jezevec 19.12.2009 0:54

pan vlk dojezdil

zkuste si po tomhle co jste napsal, ještě někdy sednout za volant.

asi vám nedošlo, že máte pravdu . . . .

. 17.12.2009 22:58

Bravo.

Bravo, pane Vlku. Vy to dokážete vždycky tak pěkně s vtipem rozmáznout. Kdyby to nebylo  tak tragické, tak si smíchy poprskám klávesnici.R^R^R^

takyimunolog 17.12.2009 20:44

Pane Vlku st.

jako obvykle snůška plků.

BuBu 17.12.2009 20:59

Re: Máte pravdu !!!

Stejně tak, jako rozený "plkař" - zůstane vždy jen "plkařem" . . . . . . tak zrovna tak rozený bolševik - zůstane navždy rozeným bolševikem !!! ;-)

Slopák 17.12.2009 18:21

Jezdím opilý každý druhý den

a nemám problém. Všichni slušní řidiči mně uhnou, případně vytáhnou z příkopy. S chlastem se dělají zbytečné problémy a šikanují poctiví opilí, nikomu neškodící řidiči.

68 17.12.2009 22:53

Re: Jezdím opilý každý druhý den

Jsem na tom hůř. Já jsem vlastně ještě nikdy neřídil střízlivý. A řídím něco denně. Jako střízlivý, tedy neožralý, mám totiž opravdu strach vyjet kamkoliv, a to už asi nepřekonám. Přitom jezdím velice rád.

Venca 17.12.2009 18:19

Medialni masaz souhlas

Souhlasim s autorem. Take jsem zaregistroval hromadnou medialni masaz, kolik lidi podnapili usmrtili. Celkovy pocet nehod bohuzel nasi medialni masirovaci pomlceli. Ono je to trosku i tak, ze kdyz si date 1 pivo a skoci vam nejaky trouba na prechodu pod kola jste automaticky vinik. Nikde v Evrope nemaji problemy a 0.5 promile. Kdyz ma nekdo vic at mu klidne na fleku seberou papiry, ale vytvaren dalsi moznost buzerace se hodi akorat na tuhle bananovou republiku.

P 17.12.2009 18:09

Nezbývá mi

než se přidat. Nejnebezpečnější blbec, který dostane nějakou funkci. Nejrozumnější řešení je - vyhodit ho. Obecně takový postup se dá hodnotit jako zneužití moci, což je v rozporu s ústavou.

BuBu 17.12.2009 17:10

Pravdu díte . . . starý Vlku !!!

Jezdím po¨silnicích 42 let ! Posledních cca 20 let jezdím prakticky denně - a minimálně 50 km. !!!  Za těchto 42 let jsem byl 4x (slovy čtyřikrát) . . . kontrolován !!! A velmi silně pochybuji . . . že se tato situace po novém roce změní - spíše naopak !!!

A nyní si nějaký Debil vymyslel, že od nového roku nebude řízení bez ŘP trestným činem - ale pouze přestupkem !!! Nevidím jediný rozumný důvod , proč by si občané-blbci- měli dělat za 10 litrů řidičské průkazy 8-o. . . . když jim prakticky nic nehrozí ????

A chlastání ? ?? - to není o počtu dechových kontrol . . . . ale o výši trestu !!! Pakliže se bude chlastání za volantem vyplácet - tak budou všechny kontroly  stejně k ničemu !!!:-/

Niky 17.12.2009 18:07

Re: Pravdu díte . . . starý Vlku !!!

R^R^R^

ali 17.12.2009 21:48

Re: Pravdu díte . . . starý Vlku !!!

Nevím, jakou máte představu o sankcích za přestupky tohoto typu, ale je to 25 - 50 tisíc Kč+1 000,- náklady řízení a zákaz řízení 12 až 24 měsíců, při čemž ty spodní hranice jsou povinné. Z praxe vím, že to je obvykle VÍC než za totéž dávaly soudy. a chlastání za volantem se optavdu nevyplácí, ony ty pokuty jsou obdobné - viz výše:-)

Pavel 18.12.2009 16:16

Pravdu díte . . . ali

Vytesat do kamene a ten pak otloukat o hlavy těch, kdo si myslí, že pouze za trestný čin je tady možné "vyhrát" nějaký ten postih. Ony soudy obvykle vynášely směšné rozsudky oproti postihům za přestupky, kde je navíc, jak jste správně zmínil, taxativně stanovená dolní hranice, pod kterou se prostě jít nedá. Navíc při opakování už stejně půjde o TČ maření výkonu úředního rozhodnutí. Ale jak praví klasik - "bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku"...

Emanuel 17.12.2009 17:06

DUI

Stavět někoho, kdo průkazně nedělá dopravní prohřešek (rychlá jízda, nerespektování značek, agresivní jízda atd) je jasně proti základním lidským právům. Kontrola na alkohol je přípustná pouze jako duální akce. Např jede-li někdo eraticky, zastaví se kvůli tomu a při té příležitost se také zjistí, není-li DUI. Jede-li řidič dle předpisů, nemá nikdo právo ho zastavovat.

lukavak 17.12.2009 18:26

Re: DUI

Skvěle  a stručně řečeno! Není co dodat.

S.P.Q.B 17.12.2009 21:09

Re: DUI

popravdě řečeno ,bezdůvodně by vám policajt neměl ani kontrolovat občanku.Důvody ke kontrole totožnosti jsou přesně vyjmenovány v zákoně o policii.

ironik 17.12.2009 16:47

Na blbost není léku!

 A mirá zhovadilosti zákonodárců dosahuje  stratosféry,vidím to na malý dvorek a velký bič.Rv.

Schumacher 17.12.2009 17:03

Malý dvorek a velký bič.

Znáte lepší metodu jak zdejší obyvatelstvo přivést k pořádku ?

aleš 17.12.2009 16:37

jo

jo vždyt už to tady je jak za normalizace.Člověk je v krimnále SKORO kvůli jednomu pivu a kdejakej vopruz ho bude kontrolovat kdy se mu zachce -a tady všichni pláčou nad žárovkou -mistrný kousek neobolševiků

josef krouman 17.12.2009 16:29

jo, ti ukáznění rakušáci

doma, to ano, ale tady jezdí jak hovada.

Jak tady kdosi správně poznamenal - ty kalibrace to bude kšeft, stabilní a spolehlivý. Stejně jako když se rozdají indikátory cukru v moči zdarma a ten správný business se pak dělá na spotřebním materiálu.

cipísek 17.12.2009 17:52

Re: jo, ti ukáznění rakušáci

Jestli to nebude někdy tím,že mají doma trochu odlišné předpisy (na příklad omezení rychlosti na železničních přejezdech).Já je tedy nijak nehájím,ale ne všichni to asi dělají schválně.

Dědek 17.12.2009 18:27

Re: jo, ti ukáznění rakušáci

Jozefe, koukám že moc dobře víš "vo co gou".

Minutus 17.12.2009 16:18

nemuselo by se nám to líbit

V Holandsku se jezdí v obcích 30 km/hod, na okreskách max 80 km/hod a na dálnicících 110 km/hod. Určitě chceme jít tímto směrem?

Schumacher 17.12.2009 16:45

Re: nemuselo by se nám to líbit

Jaké rozumné rychlostní limity si představujete ? Problém je v tom, že ačkoli vlastnosti automobilů jsou zlepšovány,  lidské schopnosti zůstávají stejné. Rychlosti rostou, ale rychlost rešakční doby zůstává stejná. S tím se nedá nic dělat. Člověk je konstruován pro rychlost  kolem dvaceti km. Ale pozor, vlastnosti automobilů jsou zlepšovány v rámci fyzikálních limitů. Například typických pro brzdné zpomalení. Tvrdí-li vám někdo, že jeho fáro vybavené tím či oním zastaví na fleku, je nebezpečný magor. Brzdné zpomalení je dáno součinitelem tření, nejvyššího brzdného účinku se dosahuje na hranici odvalování. Pod určitou hranici to nejde. Málo kdo si uvědomí, že jede-li v noci například devadesát na potkávačky po jinak neosvětlené vozovce, jede částečně naslepo, protože hranice dosvitu je blíže než je dráha nutná k zastavení před překážkou. Ta se skládá z dráhy ujeté v průběhu reakce řidiče a dráhy v průběhu brzdného účinku. Za ztížených světelných podmínek, například v noci, ale zvláště nebezpečný je přechod dne a noci, se reakční doba řidiče prodlužuje o delší dobu zpracování a vyhodnocení optického vjemu. A to až na dvě a půl vteřiny. A teprve poté vozidlo začíná brzdit. Do toho nepočítám takové lahůdky jako obecně prodlouženou reakční dobu například vlivem toxoplasmosy, parazita, kterým je populace částečně promořená. Málo kdo to ví, ale tenhle parazit kromě toho u mužské části poulace zvyšuje sklon k riskování. Kombinace obého je nebezpečná. Testování se běžně neprovádí, tak nikdo neví jak na tom je.

Minutus 17.12.2009 19:51

Re: nemuselo by se nám to líbit

50/90/  160 v levém a 130 v pravém pruhu. Na toxo by asi vyšetření být mělo.

rv 17.12.2009 22:28

Re: nemuselo by se nám to líbit

No vidíte, že stanovení rychlostních limitů je v podstatě nesmysl, který slouží hlavně k buzeraci řidičů, kteří nikoho nepřejeli a do ničeho nenarazili. Jejich přestupek je přestupkem ne proto, že by někomu způsobili újmu, ale protože někdo napsal do zákona/vyhlášky že se to nesmí.

Dronte Mauricijský 18.12.2009 2:09

Re: nemuselo by se nám to líbit

Buďte ubezpečen, že prvok toxoplasmozy zpomaluje reakce a zvyšuje sklon k riskování i u žen, takže se toto týká i JICH, řada z nich také jezdí velmi agresivně. Týká se to zejména mladých ambiciózních manažerek s řidičskou praxí blížící se limitně nule, které poprvé či podruhé sedly do trochu lepšího automobilu. D.M.

Venca 17.12.2009 18:15

Re: nemuselo by se nám to líbit

Na dalnici maji 120. v obci vetsinou 50 mimo obytne zony. okresky nevim. Neplacejte prosim nepravdy.

Minutus 17.12.2009 20:03

Re: nemuselo by se nám to líbit

Mám s tím osobní zkušenost z Enschede. Pokud tam někde bylo povoleno více tak zvláštní značkou. Je to asi 4 roky. Na dálnici jsem nejel, ale říkali mi to.

Minutus 17.12.2009 20:05

něco je k tomu zde

http://mesta.orbion.cz/amsterdam/doprava-do/autem/