28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Inocent victim 19.2.2008 8:13

Česky buldistán v akci

Zaúkolování pro Langa od jeho rodné partaje ( prostě od Klause) jak píše hradní bulvár Mfd. ( Hrad není konec ) je jasné, lokalizovat následně vyštípat, vytlačit, zničit všechny odpůrce Klause: Už nikdy se nesmí stát, aby jedinému opravdovému klausobáčimu bylo takhle nezodpovědně spíláno a dokonce se veřejně pochybovalo o jeho neposkvrněném promafiánském charakteru. Myslím, že přítomný zástupce Jiříkova lidu si měl při volbě hlavně napsat - za tohle můžeme taky, pomohli jsme vyrůst krakenovi a teď nás to bude stát nemalé úsilí a naše krvavé peníze, ale Noriega východní Evropy se nenechá jen tak jednoduše vykouřit rokovou muzikou, tady budou muset soudruzi z wolstrítu pořádně přitlačit - krom toho Langerovo ministerstvo Klausova absolutismu už s tím počítá a začíná realizovat nevratné kroky - takže sic papírový spojenec nakonec budeme všichni dohromady Al-Klausovi bojovníci - máme se na co těšit. ..

valter 3.1.2008 22:34

Soudruh Miller z Rodého práva

S těmi bolševiky už je třeba zatočit a nebudou se takhle roztahovat. Stejně se navzájem informují a jsou ve spojení i bývalí lampasáci ve vysokých důchodech. Těm by se měly vzít příplatky na všechno možné a  bylo by na zdravotnictví.

nepříjemná, ale pravda 5.1.2008 15:36

Údajně echte liberál Klaus káže: KSČM je oukej, bpj s komunismem je dětinský, nikomu a ničemu nepomáhá

Viz. nejen Klausovy výroky v jeho štědrověčerním (!) vystoupení v Doteku víry (!!) v Radiožurnálu, kde jeho naprosto skandální opěvování údajných kvalit australského plátku Quadrant a "snění" o tom, kdyby se mohlo něco podobného, zřejmě také z fondů a podle instrukcí CIA - vydávat i u nás, byly předmětem komentáře, na který Wagner tak emocionálně reaguje.

Takže, pokud patříte k těm, kteří stále považují Klause za přínos, jeho názory za relevantní a liberální, studujte ho více, pak vás neoriginální, laciné výpady a dávení se antikomunismem snad trošku opustí. Budování hráze proti komunismu, populistický antikomunismus se těď, když Klaus potřebuje být zvolený, nehodí, začněte s tím až pudou včeoběcné volby a sekretariát ODS k tomu dá zase povel, oukej?

lucina (pes) 3.1.2008 11:26

to je zase škopíček špíny!

Tahle diskuse mi připadá jako terapeutická skupina. Přátelé, přátelé! Rozčilování škodí! Šetřte si nervy a žluč, až bude slavnostně VK znovu zvolen, a nechte si předběžně předepsat něco na nervy, ať vás z toho neklepne!

Mistr Jan Hus 3.1.2008 6:44

Wagnere, ta jsi h-up! CIA není zavrženihodná? Vždyť je to zločinecká a teroristická organizace!

Tak ji proboha neobhajuj. V Západní Evropě jsou na mnohá pracovníky CIA vydány zatykače za jejich trestnou činnost. Holt ne každá země je kolonií USA.  Americký kašpárku. ;-D

Jar 3.1.2008 0:11

Poznámka

Děkuji soudruhu Wagnerovi za zajímavé postřehy...

vi 2.1.2008 17:46

Kdo lže ten i krade.

A Klausové kradou opravdu dobře. Jak jinak hodnotit příspěvky od neexistujícíh sponzorů(Bacs a Singh), stamiliony, které Livie Klausová a Klaus-junior pumpují z ČEZu do vlastních kapes, při nehorázném zvyšování cen elektřiny. Stamiliony, nebo snad miliardy, které si Klaus rozdělil při tzv. mimosoudním vyrovnání se zlodějem Železným a za které národ zaplatil dvacet miliard. Pokud ho opravdu miluje 60% národa, pak jsou Češi hlupáci, nebo národ zlodějů, kterým prezident zloděj nevadí.

Arab. 2.1.2008 17:52

Re: Kdo lže ten i krade.

Tak proč lžeš ty?

pohled zvenci 2.1.2008 18:08

Něco faktů k dalšímu studiu, serióznímu zamyšlení se: Melouchaření V. a L. Klausových - v křiklavém střetu zájmů

Klaus ročně stačí až 22 melouchů v zahraničí. V civilizovaném světě nemyslitelné, u nás ale lidmi jako Klaus po sametu prosazené zákony umožňují voleným zástupcům a ústavním činitelům melouchařit si, ikdyž je to v normální zemi ve střetu zájmů s úřadem, který zastávají, tedy obecně nepřípustné.

A tak kupř. Václav Klaus je tak "vytížen" prací pro nás, jeho pány, placen - jako ostatně celý život, ne jím "liberálně" opěvovanou neviditelnou rukou trhu, ale vždy, od roku 1963, kdy jako 22-letý nastoupil u Šika na EÚ ČSAV, z peněz nebohých daňových opolatníků - si po léta k tomu navíc "přilepšuje" uvedenými melouchy, kdy za úplatu vystupuje až 22-krát ročně v zahraničí.

Jak sám před léty přiznal, domů, Lívii, za to přináší průměrně 1.500.000 Kč ročně, tedy dvojnásobí svůj příjem za "nezištnou službu národu" (protože on i toto dělá nezištně, ikdyž všem ostatním podsouvá, že vše dělají kvůli svým osobním, "parciálním" zájmům).

To, že jeho formální choť Lívie (se kterou, ikdyž je navíc "konzervativec" prý chránící tradiční hodnoty, loži nesdílí a je naopak nejen BLESKově nejznámějším cizoložníkem v zemi) si v křiklavém střetu zájmu také domu po 15 let nosila své milióny vysedáváním nebo propůjčováním svého jména statutárním orgánům polostátních molochů, je obecně známé a diskutované. Včetně toho, že třeba jako předsedkyně dozorčí komise (tedy stejná funkce jakou má Švejnar v ČSOB) nespojenecky tlačila na to, aby ZVVZ Milevsko přes ruské přátele dodaly iránskému jadernému projektu vzduchotechniku za 1 mld Kč.

Ale o tom, jak si samotný Klaus, v ještě vetším střetu zájmů pilně plní kapsy těmito - většinou zcela "nesprestižními" vystoupeními za úplatu, kde propachtuje vážnost svého úřadu, který v dané době zastává, za tučný, soukromý honorář veřejnost neví.

Starý J. 2.1.2008 18:34

Re: Něco faktů k dalšímu studiu, serióznímu zamyšlení se: Melouchaření V. a L. Klausových - v křiklavém střetu zájmů

No tak větší kravinu těžko pohledat:

....Ale o tom, jak si samotný Klaus, v ještě vetším střetu zájmů pilně plní kapsy těmito - většinou zcela "nesprestižními" vystoupeními za úplatu, .....

Svět se zcela zbláznil, zve si Klause, je schopen mu ročně přinést do rozpočtu jeden a půl milionu, za "neprestižní vystoupení"! Copak asi dostává takový "pohled zvenčí" za svá zcela prestižní vystoupení všude, třeba jen zde na Psu? Nedokáži si vůbec představit, že by podobná vystoupení "pohledu zvenčí" mohl někdo nazvat jinak, než prestižní! To se musí miliony jen sypat za vystoupení "pohledu zvenčí" všude ve světě, kam je jistě zván! Navíc když má tak perfektní informace z Klasovy ložnice o tom, kdo s kým nesdílí lože. To musí vědecké konference ve světě padat na zadek při takových přednáškách. Nebozí daňoví poplatníci platí jen Klause, oni neplatí celý život monstrózní stranické bolševické věrchušky, neplatily celých 8 let a neplatí dál zcela zbytečné věrchušky sockomunistů v našem parlamentě, kteří tam znají místo práce jediné slovo "NE"! Kolikpak od nich dostal "pohled zvenčí" za tuto přednášku na PSU?

pohled zvenci 2.1.2008 18:46

podívejte se na místa, kde většinou za úplatu vystupuje

třeba americké "colleges" druhé třídy, kde si nejsou jisti zda je to Jugoslavie nebo Czechoslovakia, kdy si myslí, že Klaus je thatcherita, ne komunisty coby nejlepší volený prezident atd. atd. Klausovo řemeslnné, pro domácí spotřebu živení své image světem uznávaného odborníka a politika, zneužívání výrazu jako "prestižní", je skutečně konzistentní, ale účelové, zavídějící, všestranně škodlivé.

Ostatně i jeho štědrovečerní vynášení marginálního plátku jako Quadrant, jeho snění o tom, aby se vydával u nás, jsou vědomě zavádějícím, neobjektivním obrazem skutečnosti.

Hlavní ale je, čemuž se - nevím proč - vyhýbáte že a jak Klaus (a jeho choť) ve střetu zájmu melouchaří.  

Starý J. 2.1.2008 18:50

Re: podívejte se na místa, kde většinou za úplatu vystupuje

No ale vždyť se říká, že díky Havlovi nás zná celý svět. A najednou si nás pletou s Jugoslávií? někdo tady kecá. Buď Vy, nebo ti, co adorují Havla!

Už abyste kandidoval Vy! Za Vás si nás rozhodně plést nebudou!

pohled zvenci 2.1.2008 19:09

Jak (s klidnou myslí) shledáte, někdy nemusí jít o protiklad

Ano, objektivně platí to, že díky (několikanásobně více) Havlovi (Klausovi) lidé třeba v USA si nepletou Ceskoslovensko s Jugoslávií.

Přitom - nejen také díky tomu, že Klaus, ikdyž je pokud se týká publicity skutečně pilný a navíc o 5 let déle a stále zastává špičkový úřad v zemi, kdy google kupodivu stale generuje vice hitů pro "vaclav havel" než "vaclav klaus") si třeba v nějaké zapadlé college v Kalifornii neví, jakou politiku doma Klaus skutečně dělal a dělá, že ho komunisté nejenže nekritizují, ale i volí, že bok po boku usilují o mnohé společné cíle (odpotr proti restitucím, česká cesta privatizace, ospor proti zavádení evropského oprávního prostředí u nás, atd.)

Na neefektivitu pravdoláskového moralizování mám také svůj názor, ale to neznamená, že třeba ke Klausovu melouchaření si, habituální manipulaci s tím, jak je prý ve světě uznáván, atd. pokud možno věcně a slušně nevyjádřím. Už jen proto, že si myslím, že to škodí i skutečné pravostředné politice.

H.K. 2.1.2008 20:38

Re: podívejte se na místa, kde většinou za úplatu vystupuje

Autor: V Klaus 1.prezKSCM, lžiliberal IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:23 Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Zuzka Rujbrová IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:59 Muž několika rváří. Pravděpodobně podvodník a darebák neštítí se ničeho. Lhář a ubožák

pohled zvenci 2.1.2008 22:47

jen ne k věci, že:)

Žeby některá fakta, zejména pokud se zdají nepadnout do demokratrické image "liberála", kterého KSČM nejenže nikdy nekritizuje, zastává se ho a dokonce ho - ano, jak i Zuzka Rujbrová národu teď již hrdě sdělila - volí na Hrad, tolik moc vadily?

Jsme opravdu, ale opravdu třeba "ruským specifikám demokracie", kde občané "přirozeně" evidentně mají potřebu bátušky Putina, při respektování ne nám cizí, západní, ale naší vlastní "české specifiky demorkacie" tak vzdáleni, když tolik spoluobčanů stále zdá se podléhá dojmu, že Klaus je vždy nejlepší a vlastně pořád nenahraditelný?

Přitom třeba v případě samotné ODS, kde "neviděl za sebe náhradu", jeho nástupce, zjevně ne tak neschopný, možná také nei "falešný a prázdný", dokázal stranu dovést k většímu počtu volebních vítězství, s vyššími procenty hlasů než údajně nenahraditelný a to v době, kdy ekonomika, koruna atd. za konkurenční partaje dělaly rekordy.

Nevinda 2.1.2008 21:02

Re: Re: Něco faktů k dalšímu studiu, serióznímu zamyšlení se: Melouchaření V. a L. Klausových - v křiklavém střetu zájmů

Oni si ho tam zvou aby si vzali ponaučeni jak neprivatizovat hospodářství Klausovou cestou. Za to mu i rádi zaplatí, aby neuvedli ekonomiku úsporných balíčku a ochránili si taky své bankovnictví před krachem.

BuBu 2.1.2008 18:40

Re: Odkdy mohou chovanci Bohnického ústavu . . .

. . . odkdy mohou klovat do klávesnice !

Každý, kdo si tuto  "ÓDU úchyláka" přečte - musí nutně dojít k závěru : To vyzvracel pravý a nefalšovaný král Kreténů, proti kterému je Pepek Vyskoč  - CSc.

pohled zvenci 2.1.2008 18:51

ajaj: Zase jeden: Když nejsou věcné argumenty, jako za Brežněva nálepka duševně nemocného vypadá jako neodolatelný "argument"

To se navíc "posychruje" výrazy o tělesných výměšcích a hurá: alespoň autor je spokojen, jak věcně debatuje, jak posílil svoji stranu politického spektra.

Nu, když ani velekněz Klaus pokud se skutečného debatního umění národu dorbým příkladem není, nelze ani od BuBu tolik moc očekávat.

BuBu 2.1.2008 18:57

Re: Jestli ten Tvůj . . .

. . . "nekontrolovaný výron řitního otvoru" . . . chceš nazývat AGUMENTY - pak na svých slovech o Tvém vrozeném kreténismu - trvám !  ;-D

pohled zvenci 2.1.2008 19:13

Vidím, že nejen Klaus, ODS, NP ale i vlast má v tobě skutečnou oporu .

Nechtěj po mě ale říct, že jsi mě svými "argumenty" přesvědčil. Tedy kromě toho, že jsi zde světu, permanentně, potvrdil svoji úrověň, možná i to, jaké dobré geny a výchovu ti tví rodiče do života dali.

BuBu 2.1.2008 19:26

Re: Tak nevím - mám-li plakat . . .

. . . nebo se smát ! Nejhůře se vždy vyvracejí do nebe volající krávoviny ! Takže nevím, komu dali rodiče do vínku více - či méně slušnosti, ale kdybych já napsal takový slovní průjem jako Vy : (Klaus ročně stačí až 22 melouchů . . .  sametu prosazené zákony umožňují voleným zástupcům a ústavním činitelům melouchařit si . . .  A tak kupř. Václav Klaus je tak "vytížen" prací pro nás, jeho pány, placen - jako ostatně celý život. . .  z peněz nebohých daňových opolatníků - si po léta k tomu navíc "přilepšuje" uvedenými melouchy, kdy za úplatu vystupuje až 22-krát ročně v zahraničí. . . . . To, že jeho formální choť Lívie (se kterou, ikdyž je navíc "konzervativec" prý chránící tradiční hodnoty, loži nesdílí a je naopak nejen BLESKově nejznámějším cizoložníkem v zemi. . .  si v křiklavém střetu zájmu také domu po 15 let nosila své milióny vysedáváním nebo propůjčováním svého jména statutárním orgánům polostátních molochů, je obecně známé a diskutované. . . . .tlačila na to, aby ZVVZ Milevsko přes ruské přátele dodaly iránskému jadernému projektu vzduchotechniku za 1 mld Kč. Ale o tom, jak si samotný Klaus, v ještě vetším střetu zájmů pilně plní kapsy těmito - většinou zcela "nesprestižními" vystoupeními za úplatu, kde propachtuje vážnost svého úřadu, který v dané době zastává, za tučný, soukromý honorář veřejnost neví. . . . . . . . . .). . . . atd . . . atd . . .

- tak by mi táta zcela určitě rozbil držku !

Četl jste vůbec po sobě tu sr*čku ???(Y)

pohled zvenci 2.1.2008 20:16

Symboly lidkého pozadí, vulgarity a hrozby fyzickým násilím v debatě nepomohou: Tedy k věci!

1) Jak víte, nejen v mediální komunikaci, ale i v debatě je třeba jisté zkratky, vhodné nadsázky: Konkurence, všemocná neviditelná ruka trhu dělá zázraky, kdy se nejen ČT musí přizpůsobovat TV NOVA. Tedy, jak říká světem opravdu, ale opravdu stále nedocěněný Klaus: být konzistentní neznamená nebýt pragmatický, nerespektovat reality na trhu. Zboží i názorů. To budiž řečeno,  shledávajíc, že jste mnohé věci v mm příspěvku zdůraznil, ... s čím máte problém? Nebo hlavně problém?

2) Klaus skutečně v průměru až 22-krát za rok vyjíždí na neoficiální, tedy soukromá vystoupení v cizině, za které je - ve střetu zájmu, což, bohužel nejen vám především na této debatě uniká - pobírá honoráře. To v civilizovaném světě, kam se vydáváme nebo kam se vracíme, prostě nejde. Jako občan i vlastenec bych rád věřil tomu, že třeba oproti "ruským (Putinovým?) specifikám demokracie" naše, české (Klausovy?) specifiky demokracie nejsou ani v tomto ohledu, tedy aby ústavní činitelé byli placeni (a ponechávali si pro osobní potřebu) honoráže za vystoupení, která v době vykonávání daného úřadu kdekoliv učiní.

3) To, že celý svůj dospělý život Klaus, echte liberál, nikdy nepracoval v soukromém sektoru, naopak stále jako "byrokratický parazit" nebo "politická pijavice", skoro i "socka" (abych užival slovníku exchte pravice) "ssál z kapes nebohých daňových poplatníků" je z hlediska jeho způsobů obstarávání si obživy, tedy melouchy a zákonným zaměstnáním, relevantní.

 4) O střetech zájmů pokud se týká činnosti a příjmů Klausovy zákonné manželky Lívie ze statutárních orgánů polostátních firem-gigantů, to si snad rozumíme, nebo ne? Zase, místo vulgarit věcný argument by věci prospěl.

5) Stran doloženého i Klausem (min. v případě Klárky Lohniské)  přiznaného cizoložství echte liberála, co lidovcům vemlouvá, že si "přece rozumějí", když "tradiční rodinu a manželství" chránil vetováním RP? Nesouhlas?

BuBu 2.1.2008 20:37

Re: No to tedy čumím . . .

. . . tak Vy dokonce těm svým žvástům i věříte !?!?!?! 8-o8-o8-o

Ale parádní je to . . . . . "v průměru až 22-krát za rok "  . . . . to musí "pochopit" i opravdový Magor !8-o8-o8-o !!!

Díky za vysvětlení . . . já už myslel . . . že i mě "straší na věži" - ale vidím, že vše, co jsem o Vás napsal pod "prvním dojmem" - že to vše sedí, jak říkává bodrý dlaždič Jandák . . . jako pr*el na hrnec !  

pohled zvenci 2.1.2008 23:03

Zdá se, že přes berličky infantiní sprostoty nikdy nedostanete k věcnější debatě

Ano, Klausova kancelář (konkrétně Strakovka) udávala počet soukromých vystoupení v zahraničí na 22 až 24. Možná se vám to zdá být hodně, nemožné "vtěsnat" do programu předsedy vlády nebo jiných funkcí Klaus zastával a zastává. Ale s tím nic nenadělám. Mohli bychom se obrátit na KPR a na něj samotného, aby nám, třeba odhadem, neb víme, že bude odborně dostatečně přesný, tedy aby nemusel nechat tajemníka prohlížet své diáře, kolikrát, nebo v průměru kolik dní v roce, kolik cest do zahraničí na soukromé, tedy ne oficiální vystoupení za úplatu ´vycestuje. Stačilo by vám to?

Cítím s vámi, také mě to, napoprvé, trošku dost překvapilo. Snad vám následující citace Klausovy odpobědi z chatu na www.reflex.cz, 21.2.2003 "Franěk XXX Máte představu, co budete dělat v případě nezvolení prezidentem ČR?

VK: Neusínám a neprobouzím se s prezidentskou myšlenkou. V polovině března mám jet na krásné sympózium do sicilského Palerma (a po večerech si s chutí opakuji italštinu), koncem března mám přednášku na jedné pařížské univerzitě v rámci konference o Evropě. Na obě akce se velmi těším, byl-li bych prezidentem, obě by určitě padly. Neboli, mám celou řadu projektů i slíbených akcí, mohl bych je vyjmenovávat.

V květnu Mnichov a Chicago, v červnu Petrohrad a další Německo. V červenci Atény a Litva. Atd."

 

H.K. 2.1.2008 20:39

Re: Symboly lidkého pozadí, vulgarity a hrozby fyzickým násilím v debatě nepomohou: Tedy k věci!

Autor: V Klaus 1.prezKSCM, lžiliberal IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:23 Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Zuzka Rujbrová IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:59 Muž několika rváří. Pravděpodobně podvodník a darebák neštítí se ničeho. Lhář a ubožák

H.K. 2.1.2008 20:33

Re: Něco faktů k dalšímu studiu, serióznímu zamyšlení se: Melouchaření V. a L. Klausových - v křiklavém střetu zájmů

Autor: V Klaus 1.prezKSCM, lžiliberal IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:23 Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Zuzka Rujbrová IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:59 Muž několika rváří. Pravděpodobně podvodník a darebák neštítí se ničeho. Lhář a ubožák.

H.K. 2.1.2008 20:35

Re: Něco faktů k dalšímu studiu, serióznímu zamyšlení se: Melouchaření V. a L. Klausových - v křiklavém střetu zájmů

Autor: V Klaus 1.prezKSCM, lžiliberal IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:23 Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Jan z Londýna IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:55

Autor: Zuzka Rujbrová IP: 68.191.41.xxx Datum: 21.12.2007 17:59 Muž několika rváří. Pravděpodobně podvodník a darebák neštítí se ničeho. Lhář a ubožák.

Fafa 2.1.2008 21:38

Pohlede,

a Vy vite o nekom z doby sociku, kdo nebyl placen ze statnich penez? Tusim na to byl paragraf za prizivnictvi. Nebo podle Vas mel Vaclav Klaus nekdy v roce 1973 odejit ze statni banky a zalozit nekde na Narodni tride soukromou banku podle nejlepsich svycarskych tradic? ;-P   

Jo, musite v te propagande byt vic konzistentni. Co se Vam vlastne nelibi? To, ze premier, predseda parlamentu nebo prezident jsou placeni z penez danovych poplatniku? Nebo to, ze si Vaclav Klaus na volnem trhu za svoje prednasky vydelava miliony? Mimochodem, ten 1.5 milion Kc se mi nezda. Pokud mel opravdu 22 prednasek rocne, tak bych to odhadnul tak na 250,000 - 500,000 euro rocne.   

pohled zvenci 2.1.2008 22:32

1,5 mil korun za rok byl Klausem uváděný průměr jeho melouchů v 90. letech

Znovu: Zvláště u člověka, který "nemilosrdně liberálně" (ikdyž zase hlavně rétorikou, ne už nezbytně činy) redukuje státní byrokracii, vychovává generaci echte "pravičáků", kteří se vášnivou rétorikou boje proti "byrokratickým parazitům", u nás nebo v Bruselu pilně ohánějí, stojí za povšimnutí, že on sám celý svůj dospělý život žil jen a jenom z peněz daňových poplatník.

Jistě se shodneme na tom, poté, když mu (v roce 1970 ne 1973?) strana a vláda, hlavně díky tomu, že jeho mladší sestra "Ála", Alena, "spáchala trestný čin opuštění republiky" a se svým choťem, stomatologém v 68. utekla do Švýcarska, ne tedy za nějaké bužoásní nebo pravicové názory, cestou normalizační prověrkové komise na deftské věštírně ÚV KSČ, EU ČSAV, sdělila, že i přes svoji snahu, spolehlivost, ujišťování, že se se sestrou "názorově rozešel" nemohla nadále "svěřovat citlivou agendu" studia nepřítele, konkrétně západních ekonomik, tak nejen nemohl, jak správně píšete "na Narodni tride soukromou banku podle nejlepsich svycarskych tradic". Nevím, proč si myslítě, že by Klaus měl nějaké zvlášní vlohy právě k bankovnictví, nebo že by mu byly jiné obory zakázané nebo pro něj méně atraktivní, ale jako pžíklad to beru. Nemohl ani pracovat pro žádnou soukromou firmu, neb tehdy žádné, jak také víme, nebyly a ani Štroglalem sponzorovaném (a lidmi jako Klaus na PÚ ČSAV, třeba na konferenci ekonomů na Princetonské univerzitě v roce 1987 chváleném)  "experimentu hmotné zainteresovanosti", který nám dal podivnou, ale pro některé, hlavně jako JZD Slušovice a inž. Čubovi, Klausově intenetové fanynce, Ing. Varadínkové, atd. velice lukrativní příležitosti.

Klaus tedy nepracoval ani v žádném n.p., kde se "dělalo, že se dělá", což on odborně pokládá za důvod proč padla berlínská zeď a komunismus, ne tedy disidenti a hlavně Reaganovy Hvětdné války, vysilování tábora míru zbrojními závody. Vždy jen byrokrat, politik.Je to tak?