29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vr 2.12.2007 17:37

prispevek do diskuse

FŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮJ CENZURA NA NEVIDITELNYM PSU

Loki_F 2.12.2007 5:13

Tady jste se pane autore pustil na hodně tenký led...

Příště si nejprve udělejte pořáedně domácí úkoly, než začnete produkovat neověřené domněnky jako zelený lumík - příklad: "With 13 percent of the world's proven reserves, China has enough coal

to sustain its economic growth for a century or more. The good news is

that ­China's leaders saw the coal rush coming in the 1990s and began

exploring a range of advanced technologies. Chief among them is coal gasification. ... Chinese geological workers have found new coal reserves estimated at

1.4 billion tons in Wenshui County in north China's Shanxi Province....North China's Shanxi Province abounds in coal resources and is commonly known as the "sea of coal". A to je jenom jedna provincie!

zdeněk 2.12.2007 22:55

Re: Tady jste se pane autore pustil na hodně tenký led...

Jde o to jestli jde o bilióny nebo miliardy. V americké angličtině a původní angličtině ve VB jsou rozdíly... oficiálně má Čína 62,2 miliard tun uhlí.

zdeněk 2.12.2007 22:57

Re: Tady jste se pane autore pustil na hodně tenký led...

oprava 114,5 miliard tun uhlí.

zdeněk 29.11.2007 22:29

stanislave

právě že Sadám je učebnicvý příklad. Kdyby se Kuvajt všude nechlubil že má dost ropy těžko by jej USA zachránili. :-D Nestál by jim za to.

loiz 29.11.2007 21:17

uranu mame efektivne na furt

je akorat prestet treba mluvit o rozvoji jaderne energetiky, a zacit konecne neco delat.

Ludva 30.11.2007 9:13

Re: uranu mame efektivne na furt

To řekněte Bursíkovi s Kuchtovou.

Ludva 29.11.2007 17:22

Čína to řeší

Jediný stát, který  opravdu řeší problém vyčerpávání zdrojů, je pomlouvaná Čína. Uplatňuje totiž politiku jednoho dítěte. A to je skutečná cesta - snížit počet obyvatel Země. Ovšem pseudohumanisti to tvrdě odsuzují a raději budou čekat na apokalypsu nedostatku a válek o zdroje.

Ivan Nový 29.11.2007 17:24

Ludvo,

a kdo bude živit penzisty?

Ludva 29.11.2007 17:26

Re: Ludvo,

U nás asi přistěhovalci z Rumunska a z Afriky a hlavně naše nejpočetnější menšina.

Šumavák 29.11.2007 17:28

Jaký penzisty když nebudou mít na chleba a ekodaň ?

Skončíš v pracovním procesu a budeš vypojen !

Lidí je moc a poškozují planetu !;-P

Šumavák 29.11.2007 17:15

No, mějte se tu defétističtí pesimisti,

já odházím přihodit něco biomasy do animálních reaktorů, aby byla dostatečná produkce základního materiálu k výrobě bioplynu.

Bioplyn je budoucnost lidstva!

(A nejen proto, že tem metan přispívá ke globálnímu oteplování.....)

pf 29.11.2007 17:02

samozrejme nov fyzika je hned za rohem

pouze pro znalce a fajnsmekry:

http://www.blacklightpower.com/process.shtml

sumavaku, ty si nech vysvetlit od psa

Schumacher 29.11.2007 17:10

Ano. Jen mít ten správný katalyzátor.....

Vlastně dva. Jedním se rozloží voda na kyslík a vodík, druhým atomy vodíku. Elektřiny bude habaděj.  Tak kdyby za mnou někdo přišel abych do tohohle investoval tak ho pošlu rovnou do Bohnic.

pf 29.11.2007 17:25

ma poklona!

vy me jeste presvedcite abych zmenil nazor na pravniky!!!!!

a takovych novych fyziku jeste prijde!

zdeněk 29.11.2007 17:10

Re: samozrejme nov fyzika je hned za rohem

Neumím moc dobře anglicky.  Funguje to? Co je ten katalizátor? Jestli se snaží získat energii z vody tak to snad nemůže být celkově energeticky pozitivní reakce.

zdeněk 29.11.2007 17:20

Re: samozrejme nov fyzika je hned za rohem

Tak jsem se na to podíval a zřejmě to porušuje zákon o zachování energie. Při styku vodíku s kyslíkem vzniká energie a voda. Tedy , aby vznikl z vody vodík a kyslík, je nutné stejnou energii podle mě vložit.

Ludva 29.11.2007 17:28

Re: Re: samozrejme nov fyzika je hned za rohem

Nejen stejnou, ale větší kvůli ztrátám. Perpeetum mobile prostě nefunguje.

zdeněk 29.11.2007 17:31

Re: Re: Re: samozrejme nov fyzika je hned za rohem

no prostě pokud by někdo chtěl takto získávat vodík a pak ho spalovat (čímž by opět vznikala voda ;-D) nebylo by to energeticky pozitivní řešení. Bylo by to perpeetum mobile. Máte pravdu R^

baltahsar 29.11.2007 22:50

Re: Re: samozrejme nov fyzika je hned za rohem

Jo, tak nějak to při styku obvykle funguje ;-)

Schumacher 29.11.2007 16:58

Problém je v tom, že každá další náhrada něčeho je technologicky složitější.

Svíčka, petrolejka, plynová lampa, žárové světlo, obloükovka, žárovka, zářivka, polovodičový zdroj. Parní stroj, spalovací motor, jaderný reaktor, fůzní reaktor.  Doby samotářských vynálezců géniů aq konstruktérů jsou minulostí. Technologie dneška a pro zítřek jsou mimo dosah jednotlivce. Stačilo pár desítek let a na co vám tehdy stačila dílna, dnes musíte mít ohromné a nákladné technologické zázemí.

Šumavák 29.11.2007 17:04

beze sporu.

ale napřed to potřebuje mít tu ideu kterou v tom technologickém zázemí ověříte.

Ale tvrdit: ropa dojde, jsme jako lidstvo v haj.zlu, žádný jiný zdroj energie už lidstvo mít nebude je čirý defétismus.

balthasar 29.11.2007 18:49

Re: beze sporu.

Můžete třeba zatim celej život ověřovat, jestli se udržíte ve vzduchu vlastní silou déle než několik sekund -- to je problém o několik řádů jednodušší.

Šumavák 29.11.2007 19:58

No to už je snad někdy od 4. stol n.l. vyřešeno a

da vinci to podrobně rozkreslil, ne?

Jen to nadnárodní výrobci letadel, aby neztratili kšeft, drží v šuplíku nejméně do té doby, než dojde ta ropa.....

Jinak pokud jde o vlastní sílu, tak při letech na lyžích, vystoupáte-li pěšky na skokanskou věž......

A na cestování stačí jen dostatečně hustá síť decentralizovaných skokanských můstků.

Stejně jako na zásobování elektrikou dostatečně hustá síŤ větrníků.....

Stanislav 29.11.2007 22:15

Re: No to už je snad někdy od 4. stol n.l. vyřešeno a

;-) ... a co Jan Tleskač?

Ivan Nový 29.11.2007 16:40

Podívejme se na to ještě z jiné strany,

dříve se uvažovalo, že organismus je stroj na přežívání kódu, co je obsahem toho kódu? Vynalezení parního stroje a jeho evoluce, na spalovací motor, jaderný reaktor, ...... ?????:-)

I-Worm 29.11.2007 15:30

Problém s ropou se vyřeší automaticky sám

až bude tolik automobilů, že nebude kudy jezdit.

www racek 29.11.2007 15:44

Re: Problém s ropou se vyřeší automaticky sám

jo, to jo. zrovna včera ráno se mi zdál ten problém vyřešen :-/

www racek 29.11.2007 14:27

ostatně, myslím si že je to dobrý článek

mě už ty úvahy, jak se ropa tvoří hrou tržních sil zdají poněkud ... ehmmm

Ivan Nový 29.11.2007 15:16

racku,

ropy si nikdo nevšiml tisíce let, teprve až nebylo dřeva, tak byl vynalezen spalovací motor, který nahradil ten parní. Co by bylo, kdyby nebyl vynalezen spalovací motor? Dřevní zlom?