28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLEMIKA: Je opravdu ideologická válka cestou k prosperitě?

Rád píši o zajímavostech a problematice související s přírodními vědami a technologiemi v oblastech, kterým rozumím a mohu k nim něco fundovaně a zajímavě říci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Toulec 15.4.2021 3:50

Skvělý politický paskvil. Úplně slyším Zemana. Ale co by člověk čekal od článku, který od začátku hlásí, že je apolitický...

L. Novák 15.4.2021 15:22

Jak vidno u "T. Toulec", zelená EU idiocie má mnoho různých podob... Rv

P. Labaj 14.4.2021 23:07

R^ Díky za tento článek. R^

V. Navrátil 14.4.2021 21:24

Přesvědčivě napsáno včetně poznámky na adresu O. Neffa.

L. Písařík 15.4.2021 13:14

Přicmrndovač;-D

J. Jurax 14.4.2021 18:50

Ano.

Obecně vzato mají-li politikové rozhodovat cokoliv složitějšího než je koupě trakaře, tak do toho vnesou politický boj, neboť furt je před volbami, a ideologická kritéria, jimiž budou mlátit své politické protivníky. A ve skrytu taky budou zvažovat, co jim osobně i jejich rodným stranám to přinese, protože u velkého kšeftu se točí taky velké prachy, jejichž část lze přesměrovat správným směrem.

No a z toho všeho plyne, že rozhodnou co možno nejblběji a pokud to půjde, tak ještě hůř, a pokurwí vše na co prackami od politiky špinavými sáhnou.

P. Rada 14.4.2021 20:31

Obecněji vzato, soukromé subjekty dávají pro nerentabilitu od štěpných jaderných zdrojů všeobecně ruce pryč. To už si soukromníci spíše troufají začít cestovat na jiné planety...

Za této situace se do hry s nejistým kapitálovým výsledkem ale s jistými vazbami na státní rozpočty až závislosti, vkrádá či je mocensky tlačena politika. Pravidelně přitom hnaná až patologickými zájmy mocensky posedlých.

To žel také umožnuje situace nepřímé demokracie, oligokracie až autokrativkých režimů které si zákonodárnost ohýbají....

Prostý občan zvláště v česku si oproti kolébkám demokracií odvykl nést sám za sebe odpovědnost a vyžadovat odpovědi od těch které volí.

Ta špína o které píšete závěrem tedy sice nejvíce smrdí od hlavy ale těmto hlavám zvrácené společenské klima šmelinou za "chléb a hry" pokřiveně toleruje existenci.

P. Milan 14.4.2021 20:49

Soukromé subjekty dávají ruce pryč pro nrentabilitu způsobenou svinskými dotacemi "zeleniny". Bez tohohle podfucku je jaderná energie velmi rentabilní a byla by ještě více, pokud by součástí TRŽNÍ ceny byla i spolehlivost dodávek.

Stát pod nátlakem nadstátu sice musí zajišťovat ty nespolehlivé zdroje, ovšem na druhou stranu ví, že nutně musí mít i ty spolehlivé, jinak riskovat vzbouření kvůli blackoutům. Takže vinou EU musí dotovat "zeleninu", v obavách z občanů jaderky. Schizofrenie ...

L. Novák 15.4.2021 15:24

Že vám ty donekonečna vylepované lži darebáka "Rada" ještě stojí za dlouhý komentář... Samozřejmě máte pravdu.

D. Polanský 14.4.2021 16:44

Bohužel problém je hlubší. Západ existenčně potřebuje širé ruské pláně kvůli surovinám. Nenávist je pak nezbytným nástrojem. Západ dělá částečně podobnou chybu jako Hitler, no a to je voda na mlýn ruským generálům. Ale s tím my nic nenaděláme.

D. Černá 14.4.2021 16:50

Západ existenčně potřebuje širé ruské pláně kvůli surovinám. ;-D;-D;-D

Tak jo, to je opravdu brilantní úvaha.

Západ existenčně potřebuje širé ruské pláně kvůli surovinám.;-D;-D;-D

kristepane, do čeho jsi to duši dal;-(

P. Brich 14.4.2021 17:28

Asi zamířil na Černou.:-P

J. Jurax 14.4.2021 19:09

Napovím Vám - třeba plyn. Nordstream.

P. Milan 14.4.2021 20:52

A už kvůli tomu vypukla válka, nebo si Němci rádi koupí a Rusáci rádi prodají?

P. Brich 15.4.2021 14:17

Ano, už se tam válčilo. Němci tomu říkali Lebensraum.

P. Milan 14.4.2021 20:51

Nenaděláme.

Západ si od Rusáků suroviny kupuje a oni je rádi prodávají.

Nenávistí hrozí ruští politici a generálové, v obavách z vlastního obyvatelstva (zdráhám se napsat občanstva).

V. Čermák 14.4.2021 23:14

Jednoduchý ideolog jakmile slyší Rusko, má jasno a ventiluje. Mimochodem článek je o ideologickém kádrování dodavatelů na Dostavbu JE Dukovany...;-D

D. Novák 14.4.2021 22:18

R^Přesně tak. Suroviny, to je oč tu běželo, běží a poběží.

Němec Uljanov přicestoval do Ruska jen a jedině kvůli surovinám. I. i II. světová taktéž. Vždy stále se opakující "Drang nach Osten" -> právě na ony širé ruské pláně.

Skutečnost, že se tomu místní popletení diskutéři smějí není podstatné. Omluvou je jim jejich nadměrné sledování naší veřejnoprávní(;-D)Čt.

T. Toulec 15.4.2021 3:53

藍藍藍

L. Novák 14.4.2021 14:11

;-O Opozice brzdí schválení zákona lex Dukovany bez zákazu pro Rusko. ČSSD je zdrženlivá

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kritici-opet-brzdi-schvaleni-zakona-lex-dukovany-bez-zakazu/r~8a52f0a09c5311ebb0fa0cc47ab5f122/

Tak takhle jsme dopadli s naší slavnou opozicí... ;-( [>-]

P. Rada 14.4.2021 14:51

Jak slavného uskupení jste mluvčí, když píšete ..."jsme dopadli".. ?

L. Novák 14.4.2021 15:25

Bezmozci jako ty ;-O k nám samozřejmě nepatří ani náhodou. :-P

P. Rada 14.4.2021 15:49

Tak znovu - ko je to "nám"? ... Mozgov mnogo?

V. Šedivý 14.4.2021 16:14

Takhle jsme dopadli my všichni občané.

A. Renjascu 14.4.2021 12:57

Smutné, ale žel pravdivé čtení.

M. Valenta 14.4.2021 11:18

Strategická zařízení, jako jsou jaderné bloky, se od států typu Ruska, zásadně nekupují.

L. Novák 14.4.2021 11:27

Tuhle blbost vymyslel kdo? 8-o

J. Pankovic 14.4.2021 12:32

Nejspiś Valenta ;-)

M. Valenta 14.4.2021 13:19

Rád prozradím. Historická zkušenost.

J. Vlček 14.4.2021 13:36

Prozraďte ještě, v čem vás ta historická zkušenost poučila, pane Valento. To bude zajímavější. ;-)