29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
marťan 30.1.2006 22:48

dobré počtení

hodně zajímavé čtení... je vidět, jak tu média jsou manipulována a zveřejňují jen takovou tu "snadno pochopitelnou a úderně znějící 'pravu'" ve smyslu "ti superbohatí manageri podepsali před deseti lety smlouvy, kvůli kterým teď babičky do Dolní lomné nedojedou rychlovlakem, bijte je..." A přitom je to vlastně úplný nesmysl. Jenže tohle přesně naše média chtějí a divě papouškují. Těm závistivcům, kterým je divné, že ředitel nastoupí do firmy, která se zabývá podobnou problematikou vzkazuji, že s tímto přízemním přístupem stejně dokážou akotát tak h...
chetgar 30.1.2006 17:18

co to je?

bývalý ředitel ČD a ani netuší, co je to audit. se nedivím, že jsou dráhy pořád ve ztrátě.
marťan 30.1.2006 22:49

Re: co to je?

hlavně, že ty to víš, co, vzdělanče. Každej, kdo si k nějaký funkkci a odpovědnosti ani nečuchne je největší mudrc to mám nejradši
jezevec 30.1.2006 14:48

nechápu proč jsou všichni na CSSD tak vošklivý

jednou kato-kavan, pak ministra financí svobodu do basy, pak zas ghanko, nějakej grossuv byt, pár miliard úplatků za telecom a unipetrol, v neděli dementní sobotka neschopný odpovědět jedinou otázku, teď zas prndolíno, . . . . . všichni jsou na ubohé čestné pracovité a kompetentní socánky vošklivý. a ještě audit, jak na nějaký zloděje, no fuj.
Kikina 30.1.2006 16:40

Re: Jo, abych nezapoměla:

Už jste slyšeli, že prý budou dělat  z ajzpoňáku režné nitě ?   Prý se nikdy nepřetrhnou !!!
(Certifikát jakosti vydá  "táta Dušek"   )
Modrý 30.1.2006 12:34

Poruchovost nikdo nevěděl?

Vlaky byly poruchové již od počátku? Co jednotka 003, že najezdila 50 000 km s cestujícími do Děčína prakticky bez poruchy? a článek - pěkná pohádka od ředitele, který zcela náhodou pak začal pracovat v ČKD, od roku 98.  Ale co mi strokrát více podezřelejší, je smlouva o náhradních dílech, kterou podepsal pan Zelený. Tak až někdy pojedete kolem České Třebové, nezapomeňte se mrknout na ten jeho desetilimilinovej baráček, možná jste mu na něj taky přispěli. A co se týče nového vedení - konečně první vedení, které vůbec něco začlo šetřit.
JJ 30.1.2006 11:47

Rozhodnuti bylo jasne - na zmenu smlouvy nebylo treba vyberove rizeni

A tak treba jenom snizeni poctu souprav byl miliardovy darek konsorciu.
marťan 30.1.2006 22:50

Re: Rozhodnuti bylo jasne - na zmenu smlouvy nebylo treba vyberove rizeni

a na to jsi přišel jak? Vždyť se ty soupravy snižovaly Alstomu, ne konsorciu!!! Další "odborník"
cassul 30.1.2006 9:27

Situace je neudržitelná

je zjevné, že tenhle malér se už neututlá, budou padat hlavy a hledat se viníci. Papaláši, kterým hrozí, že to odnesou, začínají v sebeobraně kopat kolem sebe.
Mládek 30.1.2006 11:32

Re: Situace je neudržitelná

Výborný postřeh. Odpvědnost za převzetí nefunkčních vlaků určitě někdo má. To, že se závady neodstranily v garančních lhůtách je trestuhodné. Žádná smlouva ani její dodatky takovou situaci nezavinily ani nemohly. Je správné se ptát, co ŠIMONOVSKÝ OD ROKU 2002 VLASTNĚ ŘEŠIL? Proč představenstvo Českých drah evidentně poruchové vlaky již v roce 2003 převzalo?
Tomas 30.1.2006 13:29

Re: Situace je neudržitelná

Kdyz kope pan Bazala, jde o vysetrovani, kdyz kopou ostatni, jde o kopani? Zajimave...
Andy 30.1.2006 7:23

no, když ten článek napíše bývalý ředitel ČD

a zaplete do toho řízenou kampań proti ČSSD, tak vzhledem k tomu, že ty pitomí Pendolína fakt nejezdí, se dá článku věřit asi stejně jako pohádce o Červené Karkulce. Jistě, v lese žije vlk a samozřejmě , že je možné, že někde chodí holčička s červenou čepičkou. Ale že by debatovala s vlkem v posteli, tomu snad nemůže věřit ani posunovač.
Mládek 30.1.2006 7:34

Re: no, když ten článek napíše bývalý ředitel ČD

Vidím, že ignorujete fakta v článku. To znamená, že jste z tiskového odboru Českých drah?
Jara London 30.1.2006 9:11

Re: Re: no, když ten článek napíše bývalý ředitel ČD

Peclive jsem si jeste jednou procetl clanek. Bohuzel, nenasel jsem tam nic faktickeho, krome jmena auditni spolecnosti uzce spriznene s CSSD. Mohl byste prosim na nektera Vami vzpominana fakta upozornit? V opacnem pripade soudim, ze se vyrazne rozchazim s Vasim nazorem na to, co znamena pojem "faktum".
Mládek 30.1.2006 11:28

Re: Re: Re: no, když ten článek napíše bývalý ředitel ČD

Smlouvu, resp. dodatky podle které se vlaky skutečně dodávají schválili ministři ČSSD a vláda ČSSD. Také na  jejího ředitele Zeleného je již podáno trestní oznámení. Podstatou věci je však zakrývání skutečnosti, že ty vlaky přebírá Kousal a Bazala a jeho představenstvo od roku 2003 a jsou a byly poruchové od prvopočátku. I má smlouva i Zeleného dodatky však umožňovaly situaci řešit včas. Jiným slovy: KDOa proč převzal vlaky, které nefungují? Jejich nefunkčnost nemohla zavinit 11 let stará smlouva ani dodatky dnes trestně obžalovaného Zeleného a jeho vlády ČSSD. Ostatně , co tam vlastně pan Šimonovský od roku 2002 celou dobu dělal a řešil? 
OOO 31.1.2006 23:09

Re: Re: Re: Re: no, když ten článek napíše bývalý ředitel ČD

Personální obměnu ministerstva - to dá dost a dost přemýšlení
marťan 30.1.2006 22:51

Re: Re: Re: no, když ten článek napíše bývalý ředitel ČD

ty budeš asi hodně blbej levičák, co
marťan 30.1.2006 22:54

Re: Re: Re: Re: no, když ten článek napíše bývalý ředitel ČD

adresovano samozřejmě Jarovi
marťan 30.1.2006 22:52

Andy

už ti maminka říkala, že jsi ignorant? zeptej se jí!
Novák Jiří 30.1.2006 3:01

A abych nezapomněl

Usnesení vlády č. 656 ze dne 26.6.2000 jednoznačně ukládá, že bude dodržen podíl českých firem na dodávce souprav 40% tj. zhruba 1,75 mld. Kč. Rád bych věděl jaké dodávky to byly.
jonáš 30.1.2006 11:36

Re: A abych nezapomněl

Například prej ty dveře, co se neotvíraj a zamrzaj -- prodávám jak jsem slyšel ;-)
Modrý 30.1.2006 12:37

Re: Re: A abych nezapomněl

To bude určitě italským soft vérem:)
Novák Jiří 30.1.2006 12:54

Re: Re: A abych nezapomněl

Dveře se neotvírají na záchodě, pokud smradové čidlo správně vyhodnotí, že by to mohlo zasmradit celou soupravu a pobytové čidlo nesprávně vyhodnotí, že záchod je volný i když je ve skutečnosti obsazen.
Novák Jiří 30.1.2006 2:21

Kontrola zápisů

Dovoluji si navrhnout, aby byla provedšena kontrola všech zápisů správní rady Českých drah. Jako člen této správní rady jsem na rizika upozorňoval a obdobné upozornění obsahoval i materiál ministra Císaře k uvedenému jednání vlády