25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

NĚMECKO: Nehoráznost Merkelové

„Národní státy dnes musí - říkám, měly by dnes být ochotny odevzdat suverenitu,“ řekla odcházející předsedkyně CDU ve středu (21.11.2018) při akci v nadaci Konráda Adenauera na téma „Parlamentarismus mezi globalizací a národní suverenitou“ v Berlíně. „Ale to přirozeně řádným postupem,“ připustila Merkelová – napsal mj. německý deník Die Welt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Školník 30.11.2018 22:05

Naprosto s Merklovou souhlasím. Pokud jednou chceme mít jednotnou Evropu tak se musí všechny státy vzdát větší části své suverenity. Jinak nemá EU šanci přežít ani jako společenství na bázi jen společného hospodářského prostoru.

Je zajímavé že takováto prohlášení přišlo od těch od kterých bych to nečekal.

V. Petr 30.11.2018 23:06

My ale nepotřebujeme, aby EU přežila!

Potřebujeme, aby přežili Evropané!

J. Kopis 1.12.2018 0:16

Re:

Ovšem nikoliv za současných eurobolševiky nastavených podmínek!

J. Kanioková 1.12.2018 12:46

NECHCEME mít místo kontinentu jede stát Evropa !!

Zkusme si dát alespoň cvičné referendum !

Jsem přesvědčena, že nikdo v celé Evropě to nechce a že je nás velká většina !!!

K. Machala 30.11.2018 20:00

Českou ústavu v Německu

- tam ji asi "porušovat" může. Navíc jen tím, co říká, navíc na území jiného státu, nemůže vlastně nic porušovat - pokud je svoboda slova, může to říkat (kdyby ji ovšem sama jiným neupírala, což bohužel dělá).

Jenže ona porušila i vlastní ústavu a ne slovy, ale činy (bod 16A německé ústavy o tom, kdo nemá v Německu právo na azyl, jasně porušila, protože ho podle toho paragrafu německé ústavy nemá naprostá většina těch, kdo tam azyl dostávají).

Takže ona může říct i takto nechutná slova (pro nás), a my zase bychom na to měli říct, že je nám to proti srsti a že v takovém spolku nebudeme, protože suverenitu si zachovat chceme.

Celé to není o ničem jiném, než o zoufalé snaze zachovat euro. To v soustátí nepůjde. Buď z toho udělají 1 stát, nebo se ta měna rozpadne. Ani u nás to hodně lidí nevidí a pořád přemýšlí, kdy přijmout euro. Správná odpověď je "jen tehdy, když budeme chtít ztratit suverenitu a stát se regionem společného eurostátu".

J. Urban 30.11.2018 18:36

muti Merkel patří buď za katr nebo do

blázince, tamtéž patřil ostatně i Adolf - jenže... víme jak to dopadlo! A taky díky Francii - mimo jiné! Ovšem hlavní vinu jsme nesli my jako národ. Národ dovolil, aby to za něj rozhodl jistý Beneš, český šovinista, intrikán, zrádce - plán eroplán. A později plán Moskva, SSSR. Nedovolme už nikomu, aby nás přivedl k novému Mnichovu! A k nové Postupimi!

M. Prokop 30.11.2018 21:17

"A taky díky Francii - mimo jiné! "

Česky, když už, tak VINOU Francie. Nebo chcete děkovat?

Beneš nebyl žádný zázrak, ale s druhou světovou nic nadělat nemohl.

Nechcete se o té historii něco nejdřív dozvědět, než ji začnete komentovat?

J. Kanioková 1.12.2018 12:49

Přesně !

F. Martínek 30.11.2018 18:34

Nepoučitelní, opět chtějí zničit Evropu.

Děkuji, konečně se našel někdo z kdo se nebojí napsat pravdu, děkuji za připomenutí naší suverenity, za připomenutí co nám odkázali naši předci, kteří za to bojovali a umírali a nyní se nějaká Německá bába bude opět rozhodovat o nás bez nás, Mnichov jim nestačil a Frantík jako zbabělec jen přičumuje jak typické. Evropa bez Angličanů je jen hnízdo lumpů a zbabělců co jsou ochotni opět Evropu zničit.

V. Školník 30.11.2018 22:11

Je zajímavé že naši předci neuvažovali o zničení Rakouska Uherska. K tomu je jen dovedl čas a doba. Na vašem místě se seznámím s historií a neplacám hlouposti.

Je mě jasné že s Masarykem byste nikdy nesouhlasil a vždy byl jeho oponentem.

S. Netzer 30.11.2018 16:37

Pavlač má jasno.

Stačí ji pár pohozených kostí (Merkel, Německo), aby zareagovala na povel jako Pavlovův pes a dala se do národoveckého běsnění. Že „vlastenectví je láska k vlastnímu národu, nikoli nenávist k jiným“ (TGM), je pro tuto zvláštní subspecii vlastenců, kteří by "dali všechno za Suverenitu své země", velká neznámá.

Její vlastenčení se vyznačuje především vyhroceným antigermanismem (už od dob bitvy u Wogastisburgu odvěký nepřítel), spolu s protifrancouzskou záští (žabožrouti nás prodali v Mnichově), doprovázené vulgarismy (vole, tlamo, potvoro nesnášenlivá, ježibaba, hovado ...). Tuto predispozici využívá velmi úspěšně ruská propaganda.

M. Prokop 30.11.2018 16:45

Re: Pavlač má jasno.

To jste se přímo překonala, 8 řádek, místo obvyklých jednořádkových zoufalství.

Obsahově to ovšem vyjde nastejno, pouhé nálepkování. Dalo by se to nazvat protipavlač.

S. Netzer 30.11.2018 16:48

Re: Pavlač má jasno.

Ad-rem- Prokop tradičně.

J. Kanioková 1.12.2018 12:53

A sekta Netzer ne ???

J. Pospíšil 30.11.2018 18:00

Re: Pavlač má jasno.

A přitom už je dávno zahráno.

Hlasovali pro členství, nevadila jim změna ústavy, čl. 10a, nevadila jim evropská ústava a po jejím nepřijetí pak Lisabonská smlouva, nepodpořili ty, kteří hlasovali proti, nepodpořili ty, kteří žalovali u Ústavního soudu, přikyvovali na tzv jádro ústavy, kterým se tehdy vysvětlilo, že text ústavy neříkal to, co říkal.

Ale buďme vděčni, že se odpor probouzí aspoň teď, s křížkem po funusu. Nakonec není na světě smlouva, ani říše, co by byly nafurt.

Z. Čábelka 30.11.2018 18:31

Re: Pavlač má jasno.

Heil Netzer! Heil Ihre genossen Marx und Adolf!:o)))) Heil neuen Deutschen ubermenschen!!!!! :o)

B. Hančl 30.11.2018 20:20

Re: Pavlač má jasno.

Heil Merkeljungend, heil Nesser a neser.

K. Machala 30.11.2018 20:15

Re: Pavlač má jasno.

Antigermanismus - ten je spíš zdánlivě paradoxně v Německu. Snaha zadupat to tradiční německé a naředit to, protože ze svého pohledu cítí, že to má skvrny a ty skvrny vidí ve spojení "německý národ", připisují to těm vnějším jevům, kultuře, jazyku apod. A tak ho prostě vymažou, arabizují, islamizují, spojí s tím francouzským, stanou se opět jadernou velmocí (FR jí je a společná Almáníja-Faransíja jí bude taky). Nebude už "historicky zatížené" společenství německé, bude to něco jiného, a bude se to znovu chovat agresivně, protože to nebude už cítit stud za minulost. Kéž bych se mýlil, ale tendence jsou jasné, zase ovládat Evropu, a nám může být úplně jedno, jestli to bude s německým jazykem nebo jiným, podstata je stejná a možná že za tím stojí i stejně myslící kruhy, jen s jinými slogany a ideologiemi, které ovšem neladí se slovem "svoboda", jako s nimi neladil žádný předchozí pokus. Skutečná multikultura je to, že máme pestrou Evropu, ne to, že všechno promícháme a vytvoříme velkoříši. S multikulti na rtech budují nový monokulturní nacionalismus toho, co z toho promíchání vznikne. A nevypadá to moc dobře ani chutně.

V. Petr 30.11.2018 20:47

Žabožrouti nás NEJEN prodali v Mnichově, kdy, popravdě

řečeno, podlehli nátlaku toho "píp" Chamberlaina, ale celá jejich politika během let 1940-1942, kdy byla situace protihitlerovské koalice nejsvízelnější, byla na hraně přímého SPOJENECTVÍ s Hitlerem. Ostatně, generál Dajan přišel o oko právě v boji proti vichistům!

Bylo tady více vojenských střetů mezi Brity a vichisty. Většina Francouzů přitom podporovala Petaina, nikoliv De Gaulla!

J. Zima 1.12.2018 0:21

Re: Žabožrouti nás NEJEN prodali v Mnichově, kdy, popravdě

Postoj Francouzů k Hitlerovi je taky dobře vidět z počtu pilotů bitvě o Británii. Bylo jich pouhých 14 oproti 88 Čechoslovákům a 141 Polákům.

L. Kubeš 30.11.2018 16:31

Díky za článek !

Merkelová se chce zapsat do dějin Německa zase pořádně velkým průšvihem, podobně jako řada jejích debilních předchůdců. Ta debilita je zřejmě jakási národní zátěž.

M. Zima 30.11.2018 16:40

Na debilitu budete machr,

ale jinak Vám to nějak nepálí.

P. Papež 30.11.2018 20:44

Taky nevypadáte, že by vám debilita byla cizí.

J. Růžička 30.11.2018 16:24

Lepí jim to oběma náramně

Seehofer prohlásil, že muslimové patří k Německu (neřekl ovšem proč by měli) a Merklice zase, že evropské státy se mají vzdát své suverenity. Hitler se v hrobě blahem tetelí.

S. Netzer 30.11.2018 16:31

Re: Lepí jim to oběma náramně

To určitě.

Z multikulturního Německa má určitě posmrtně velkou radost.

Z. Čábelka 30.11.2018 18:41

Re: Lepí jim to oběma náramně

Ta dnešní německá multikulturní fraška s tou nacistickou o árijských nadlidech si co do trapnosti a nadutosti nezadá!

J. Kopis 1.12.2018 0:22

Re: Lepí jim to oběma náramně

Áda neměl s multikulturalismem žádný problém, viz spojenectví s Velkým Muftím!

M. Zima 30.11.2018 16:43

Mýlíte se, řekl proč,

s tou suverenitou jste to, jako skoro všichni Češi nepochopil. Merklové šlo i o suverenitu Německa.

P. Papež 30.11.2018 20:45

Hlavne , ze to chapete vy. A ten Macron se uz stal Němcem? Podle vás asi ano.

P. Zinga 30.11.2018 15:18

Pocvičte se v angličtině.

The tensions within the US establishment are spreading to Europe. On both sides of the Atlantic, there is huge discontent between the native peoples and immigrants, so ethnic clashes are more and more likely. Trust in national governments is eroding and the Western societies will slowly fall apart. While the US remains the world’s sole superpower, it has nonetheless lost the war against the Taliban in Afghanistan. Still, the Washington cabal is clinging to power by imposing more and more sanctions on companies and countries. The Western world and its financial system are breaking down and for that reason gold will again be a safe haven for investors.