25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

RODINA A PŘÁTELÉ: Pokuta za blbost

Hodně se teď mluví o antiradarech. To jsou taková ta šikovná zařízení v autě, která zapípají, když na ně dopadne radarový paprsek z policejního radaru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bara 13.11.2005 5:23

radar

ja ziji v Oregonu,kde radar je povoleny. Koupila jsem ho muzovi, nebot neustale prekracuje rychlost a pokuty jsou drahe. krome toho se take zvysi cena pojistky na 3 roky. Loni jsem se nastvala a koupila mu radar jako darek k vanocum. radr pracuje tak,ze kdyz zaznamena radar policajta, tak mu vyrusi jeho mereni s nemuze Vam dokazat, kolik jste jeli. Firma radaru dava zaruku na 1 rok,ze pokud Vam presto policie da pokutu, tak ji vyrobce zaplati. Nicmene, je to vyborna vec a kdyz radar zjisti policejni vozidlo mnohem drive, nezli je videt, tak i tak manzel preci jenom snizi rychlost.Rdar je v cene 200-300 dolaru, zalezi,v kterem obchode ho koupite. Samozrejme maji i levnejsi typy, ale ty nejsou az tak dobre. Jinak tady Policie stale projizdi po silnicich a kontroluje ridice. tedy pokud neudelate chybu, tak vas nezastavi jen tak pro zabavu, ci kontrolu jako v CR. take tu jsou pro cechy srandovni znaceni jako: dekuji,ze za jizdy nepijete", tad. Jinak tez upozorneni,ze pokud nepouzijete zacharanne pasy, ze to stoji 94 dolaru. kdyz predjizdite zprava a p[rejedete bilou caru,ktera je urcena pro cyklisty, stoji to 380 dolaru,kdyz vas capne policajt. Musim rici,ze zde se jezdi bezpecneji, kdyz jsme byli v CR, tak i muj muz,ktery nedodrzuje rychlost byl vyjeveny par dni z ceskych ridicu, co si dovoluji. trochu vic duslednosti a prisnosti by neskodilo, ale naopak ne jen buzerovani kvuli proslemu obvazu v lekarnicce. :)))
Jamako 9.11.2005 19:32

Re: Re: Je to blbost...

Nesouhlasim. Omlouvam se za vyraz, ale idioty ani VSECHNA omezeni s nejakym smyslem neodradi od prasaren. Tem slusnym by lae omezeni se smyslem hodne pomohla.
jaryn 9.11.2005 18:06

Re: Co takhle dodržovat zákony a maximální povolenou rychlost?

Sluší a patří se dodržovat debi.ní zákony a omezení? Jistě víš co mi můžeš a také kam!
jaryn 9.11.2005 17:31

Re: univerzalni rada

Moc pěkné. Kdyby to tak šlo. Vy asi moc nenajezdíte.
Vláďa 9.11.2005 17:12

Re: dále bych chtěl připomenout,

Na vašem místě bych s těma nulama zacházel opatrněji.....
Jojin 9.11.2005 17:09

Re: Re: univerzalni rada

Tuche pane kolego.Trocha té kázně nezaškodí.
Vláďa 9.11.2005 17:08

Akorát mi jaksi není jisté, k čemu je dobré vědět, že mne právě v daný okamžik...

zaměřil policejní radar. To jako okamžitě zahnu do boční ulice?
Co když jsem na dálnici, to to prostě "vohnu" do protisměru (a skončím jako expert dnes na D5?).
Nejsem elektrotechnik, ale policejní radar okolo sebe šíří záření jako Černobyl? To se mi teda moc nezdá.....
Jojin 9.11.2005 17:05

Re: královský autoklub v Británii

Dovoluji si připomenout že v době kdy"praporkový zákon"byl v platnosti tak si malý Marconi hrál v uhláku na havíře.
----- 9.11.2005 16:10

Co takhle dodržovat zákony a maximální povolenou rychlost?

Co je na tom tak obtížného dělat co se sluší a patří?
Mysch 9.11.2005 14:55

Re: kontrola antiradaru

vidim, ze mate o policii mineni co policajt, to blbec.ze se frekvence radaru a gsm lisi radove nerozeznate zrejme ani vy, a podle vas  ani policajt.
JARR 9.11.2005 14:08

kontrola antiradaru

Mam antiradar a zatim me snim kontrolovalo 5 hlídek PČR a ani jedna si nevsimla ze takove zarizeni je v aute a to se kontroloval i kufr, motor, pneu, lekarnicka, vin kod,....  Kdyz Vas zastavi hlidka a Vy zarizeni vypnete driv nez zastavite  tak pak klidne muzete napr. tvrdit ze zarizeni ktere mate za prednim oknem je specialni antena na GPS a policie Vam na miste nema jak technicky dokazat ze to tak neni.  JARR
Honza 9.11.2005 13:57

automaticke radary u dalnic a silnic 1.tridy

O prazdninach jsem byl v Norsku a tam je u dalnic zajimava vec: stabilni automaticke radary ve vzdalenosti cca 3-5 km od sebe (neprehanim, opravdu VELMI blizko od sebe). Na kazdy vas cca 200 m pred merenim upozornuje cedule.
Z nejakych duvodu byla na techto dalnicich casto regulovana rychlost na 70-90 km (jednou dlouhodobe stavebni prace, jindy proste nebezpecny usek). NIKDO, opakuji NIKDO se NEODVAZIL PREKROCIT RYCHLOST. Bylo to o nervy, protoze jsme jeli pomerne pomalu, ale fungovalo to. Kazdy vedel, ze pokuta neni MOZNOST ale JISTOTA.
Tak mi reknete proc tohle neni mozne i na nebezpecnych dalnicich v CZ.
tris 9.11.2005 13:51

Re: antiradar a rozhlasova hlaseni o "mikrovlnkach"

Jak mařím úřední výkon "měření řidičů" tím, že řidičům ohlásím, že je tam radar?
Mysch 9.11.2005 13:41

Re: Re: Nejsem elektronik

o ten modul charlie nejde, ale o antenu.
ta je dost typicka.
Charlie 9.11.2005 13:08

Re: Je to blbost...

Souhlas, až budou mít VŠECHNA omezení rychlosti smysl, a ne jen některá, pak začnou řidiči opět dodržovat rychlost. Zatím se jedná většinou o buzeraci, pitomost úředníků, neschopnost, příležitost k vybíraní pokut atd..
Charlie 9.11.2005 13:04

Re: Nejsem elektronik

Sorry, od té doby co píši na notebooku, je to jeden překlep za druhým.
Charlie 9.11.2005 13:02

Nejsem elektronik

ale byl by to takový poroblém, udělat modul k autoradiu, který by při příjmu určité frekvence (radarové) hlasitě varoval ? To by poldové nemohli objevit. To by ani ti kanadští fašisti  neměli šanci. (omezovái sobody je fašismus)
Ferda Flaška 9.11.2005 12:53

Re: antiradar a rozhlasova hlaseni o "mikrovlnkach"

To je o tom, v jaké situaci se již někdo začne bát postihu. To by nakonec mařením výkonu mohla být i zmínka o existenci policie.
dan 9.11.2005 12:46

Re: Re: Re: antiradar?

at zije svoboda, detektor radaru neni nic jineho nez prijmac radiovych vln. Zakazovat takovato zarizeni je buzerace systemu.
Drobek 9.11.2005 12:42

Je to blbost...

Účel světí prostředky. Je jedno, zdali řidič zpomalí na daném úseku kvůli značce nebo varování v rádiu či CB kanálu 10. Mám zaručenu svobodu projevu, tedy pokud někde stojí policejní vůz "s bradavicí" a já ho vidím, protože se nijak neskrývá, mám právo to říci a zdali k tomu použiji rádio, vysílačku, mobil nebo cokoliv je jen moje věc. Tohle už opravdu zavání komunismem. Za chvíli by mě někdo mohl zakázat bavit se s manželkou třeba o tom, kde jsem všude potkal policajty po cestě Praha - Tábor. Jakmile zmizí omezení rychlosti z míst kde se jedná jen a pouze o šikanu - pražské okruhy jsou na mnoha místech příkladem - budou lidé omezení více respektovat. Začne totiž platit přirozený algoritmus VIDÍM OMEZENÍ, URČITĚ JE TU Z VÁŽNÉHO DŮVODU A BUDU JE TEDY RESPEKTOVAT. To dnes zhusta neplatí a po šikanách národa typu REGISTRAČNÍ ZNÁMKY NA AUTA, kdy se většina národa zvedla, vzala si dovolenou, udělala prohlídku vozu a zaplatila nemalý obnos nakonec nějaký pablb z vlády v klídku řekl, "byl to omyl, bylo to zbytečné" je jasné, že policie rozhodně nebude autoritou. Tato vláda učí národ, že cokoliv nařídí je zbytečné a později se od toho upustí. Jakmile se budou omezení vyskytovat pouze tam kde je to nutné a lidé to uvidí, sami je začnou respektovat. Každý řidič ví, že někde dojde k omezení třeba prací na silnici. Práce je dávno dokončena, ale nějaký trouba tam zapoměl značky ještě pár dní, kdy k tomu již neexistuje důvod.
mirek 9.11.2005 12:29

antiradar a rozhlasova hlaseni o "mikrovlnkach"

nejsou nic jineho nez mareni uredniho vykonu. Ale od dob MMF elementarni nepochopeni toho co je zakon ze strany pana Neffa uz asi malokoho prekvapi.
Mysch 9.11.2005 11:52

královský autoklub v Británii

vysilal na vlnach bbc hlaseni, kde polisi ty praporky kontrolujou.
zakaz detektoru radaru ja to nazivate, bude asi celoevropskou zalezitosti. kratkodobe byl v nekterych zemich postaven mimo platnost, ale dneska uz se polisi a zakonodarci sjednotili.
jeho vlastnictvi je trestne.
JH 9.11.2005 11:47

radia

Nepopírám, že oznámení o tom, že tam a tam stojí radar může i pomoct. Ale trochu mi to příjde, jako byste varovali zloděje, že dneska o něm ví a že ho asi chytnou. Mají ho chytnout, protože příště budete okradení vy, příště to bude vaše dítě které přejedou. Předpisy se mají dodržovat ale ten kdo u nás jezdí podle předpisů je bohužel považován za brzdu provozu.
Jiří 9.11.2005 11:37

Jak k tomu přistupují jinde - Kanada II

Níže byla zmíněna Kanada - takže i v Ontáriu je zakázáno pouhé převážení (!) detektorů radarů. http://www3.sympatico.ca/elhum/luck.htm It is illegal to carry a radar detector in a vehicle in Ontario. If found, it will be confiscated and you may be fined. A few police cruisers have equipment that can remotely detect emissions from leaky radar detectors. ... Ontario no longer uses photo radar.
Michal 9.11.2005 11:20

Cile policejnich kontrol

Pokud by policii opravdu slo o to aby ridici v danem useku dodrzovali predepsanou rychlost tak daji jasne najevo, ze se tam rychlost meri. Tak jako v Kanade, USA nebo tady v Britanii.
V Britanii se prevazne pouzivaji stabilni kamery "GATSO". Legalne se prodavaji automapy, ktere zobrazuji, kde tyto kamery jsou. Pokud mate GPS navigaci, tak si muzete stahnout databazi "GATSO" a GPS vas upozorni ze za 30 sekund je kamera a ze jedete moc rychle. Kdo nechce investovat nejakych £300 za GPS tak si muze u Robert Dyas (takove mistni domaci potreby) koupit krabicku za cca £70 do ktere se nahraje podobna databaze a misto displeje ma tri ledky. Pokud se blizite ke kamere tak vas to upozorni taky.
A nikdo nevykrikuje ze je to nelegalni, protoze tady jde predevsim o to, aby v tom useku jel ridic predepsanou rychlosti a nejde o to nekoho nachytat a naparit mu pokutu a dat mu body na licenci.
Mobilni merici zarizeni jsem tady taky videl - ale vetsina z oblibenych mist je v databazi take.
 
Takze pokud by policajtum opravdu slo o dodrzovani rychlosti tak nainstaluji GATSO, namaluji cary na silnici (kdyby nahodou nekdo prehledl zlutou krabici) a pro sichr 500 m pred kameru daji znacku ze je tam kamera. Z valstni zkusenosti muzu rict ze v takovem miste pokud je rychlost 50 mil tak tam KAZDY jede 48... (A to v te kamere ani nemusi byt film.)
karel 9.11.2005 11:19

Zákazy,cenzury........

Zřejmě jste všichni přehlídli to, co je v článku nejdůležitější: Jakákoliv cenzura a zákazy jsou ve svobodném
světě nemyslitelné........
Rejpaly upozorňuji,že nemám na mysli zákony - ale ty zas by měly být rozumné!!!!
 
Eva 9.11.2005 10:59

Hlášení v rádiu

Někde jsem slyšela, že upozornění na dopravní kontroly do rozhlasu občas posílají sami policisté. Na daném úseku už pak nemusí tvrdnout, protože řidiči se umravní.
josef 9.11.2005 10:20

dále bych chtěl připomenout,

že podle zprávy policie jezdí v ČR nejméně 500tis. automobilů bez povinného ručení, a jak je vidět, nikoho to moc nevzrušuje. A to nikdo nespočítal barevné spoluobčany, kteří jezdí bez řidičského oprávnění. Hlavně, že za bordel na silnicích mohou řidiči s drahými a rychlými auty.
josef 9.11.2005 10:15

jako obvykle

z lajdáctví a neznalosti věci nerozlišuje autor dvě různá technická zařízení. Pod pojmem "antiradar" se rozumí zařízení, které aktivně ruší radary. To zařízení, které "pípá", není aktivní a nebude tedy zakázáno.
Medvídek 9.11.2005 10:11

Re: univerzalni rada

Tak to je tady dneska asi nejrozumnější komentář.