16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

RODINA A PŘÁTELÉ: Lidi se rvali o zlevněné zboží

Tak tady čtu, že se v nově otevřeném hypermarketu Tesco v Praze-Skalce lidé poprali o zlevněné Kodaky! My, co máme rádi fotografii a fotografování, bychom měli včerejší den zapsat do análů, protože něco takového se asi ještě nikdy nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Josef Mach 3.11.2005 9:29

Re: samozrejme astone

no, ono to není jenom "veska" kultura prodeje, v D. to o moc lepší není a víte, že Tesco není česká společnost? Ale článek byl trochu o něčem jiném, což vám asi uniklo.
divitel 3.11.2005 9:16

Re: Když je reklama na zlevněné zboží

Ne. Zbylé zboží by měl odkoupit stát.
briza 3.11.2005 9:10

Vice Ceskych snu

Znovu jsem si vzpomnel na Cesky sen. Chtelo by to druhy dil.
I-Worm 3.11.2005 8:58

Asi tak před měsícem se prý porvali

lidé v USA, myslím, že šlo o Richmond, při výprodeji notebooků. Takže asi nic neobvyklého ve světě.
ptakopysk 3.11.2005 8:24

Re: samozrejme astone

Myscháku, podle vaší teorie tady http://svedsko.skandinavie.cz/clanek.html?id=1304 museli být samí češi????
Pavel F. 3.11.2005 8:16

Re: Re: (mol) Přirozené lidské reakce - cíl obchodníků všeho druhu i jejich reklamy

Co jsem se dočetl i někde jinde, tak i Tesco bralo na pořadník a hned jak doplní zásoby, tak se na lidi dostane.
Mysch 3.11.2005 7:44

samozrejme astone

cesky zakaznik v ceskem krame s tim pocitat musi. je to holt veska kultura prodeje.
Alfons 3.11.2005 7:33

Tady je to samý spotřebitel-amatér.

Když je nahlášená akce, zavolám do krámu, zboží si tam objednám a v klidu si ho tam vyzvednu. Nevím proč bych si tam trhal knoflíky. Funguje.
Netřeba 3.11.2005 7:09

Když je reklama na zlevněné zboží

a ono už druhý den v obchodě není, stát chce dát přes prsty obchodníkům.
Copak asi učiní stát, když zákazníci na reklamu nezaberou a zlevněné zboží se nevyprodá? Podle mého by měla  být vůči zákazníkům použita přísná sankce.
Kolda 3.11.2005 6:56

Re: Re: (mol) Přirozené lidské reakce - cíl obchodníků všeho druhu i jejich reklamy

Pane, blázna ze sebe jenom děláte nebo jím opravdu jste?
dvd 3.11.2005 6:27

Problém

je v tom. že dramaticky zlevněné zboží vždycky jednou dojde. Asi by měl vyjít ten foťák na každého, kdo jej chce - tedy i na Ladislava N.
Ladislav N. 3.11.2005 3:29

Re: (mol) Přirozené lidské reakce - cíl obchodníků všeho druhu i jejich reklamy

Na základě reklamní kampaně. Předpokládám, že pokud má firma na skladě pár kousků a má v úmyslu je prodat za výhodnou zlomkovou cenu, nepotřebuje na to reklamní kampaň. Pokud reklamní kampaň spustí, pak se mohu oprávněně domnívat, že není padlá na hlavu, aby si dělala ostudu tím, že zboží nemá na skladě a že ho naopak bude mít dostatek (alespoň v prvních dnech, pokud bude zájem enormní). ............ Pokud mě a ostatní ale chcete donutit dívat se na každého obchodníka jako na podvodníka, pak buďte tvrdý a prosazujte, aby se mohlo beztrestně lhát a krást a že to nakonec "vyřeší trh" (ano, vyřeší... :). A pak se divte, že si lidé říkají o všech, co "rychle" zbohatli, že si "nakradli" - a tolerují či schvalují progresivní zdanění jako spravedlivé... ;-)
mol 3.11.2005 2:22

Re: Re: (mol) Přirozené lidské reakce - cíl obchodníků všeho druhu i jejich reklamy

oni ty foťáky snad neměli vůbec? na základě čeho předpokládáte, že inzerovaná věc bude v nabídce ještě půl hodiny po otevření?
Ladislav N. 3.11.2005 1:59

Re: (mol) Přirozené lidské reakce - cíl obchodníků všeho druhu i jejich reklamy

U každé špatnosti se posuzuje, zda šlo o náhodnou shodu okolností nebo o záměr. V tomto případě (po podobných zkušenostech z minulosti) ŠLO O JASNÝ ZÁMĚR S CÍLEM OKLAMAT SPOTŘEBITELE. Např. Globus vám při nedostatku "akčního" zboží vezme objednávku a zboží dodatečně zajistí za inzerovanou cenu. V takovém případě lze firmu ze záměrného klamání obvinit jen stěží. Až tenhle "jemný rozdíl" pochopíte, možná budete civilizaci o něco blíž.
mol 3.11.2005 1:29

Re: Přirozené lidské reakce - cíl obchodníků všeho druhu i jejich reklamy

ani ja nemam potrebu se rvat o zlevnene zbozi. to je vec kazdeho osobnich preferenci, bud mu to za to stoji a pak pocita s tim, ze tam bude dav a nejspis na neho nezbyde, a nebo mu to za to nestoji. ale ja nejsem Ladislav N., ze
Ladislav N. 3.11.2005 1:12

Přirozené lidské reakce - cíl obchodníků všeho druhu i jejich reklamy

Ondřej Neff nemá zapotřebí se "servat" o levný foťák, neb firmy mu podstrkují foťáky samy a zdarma, aby nám, hloupým spotřebitelům o nich něco napsal třeba z Kanárských ostrovů, kam si firma novináře pozve na vlastní útratu. No a oni pak píší a píší... a dělají zboží reklamu "zadarmo".
Na druhé straně jsou tací, kteří si na extra levný foťák k počítači rádi vystojí frontu. Potíž je v tom, že neseriózní firmy vytvoří bombastickou reklamu a pak zboží nemají. Pár desítek kusů? Na ty přece při výhodné ceně nikdo nemusí dělat extra "akci" - a prodá je i  tak. Když tady stát tiše souhlasil s krajně nefér klamavými reklamami Českého Telecomu a jeho monopolními praktikami, pan Neff zorganizoval či při organizaci vydatně pomáhal (v roce 1988) velkou akci odporu. A pak už dál nic....  
Lidé se v Tesku bili o levné fotoaparáty - je to jejich přirozená reakce. Obchodníci to vědí - a proto to také dělají. Podobná kauza se na Psu "řešila" před pár měsíci - s Carrefourem. Tesco kupuje obchody Carrefour v ČR i s jeho pochybnými metodami.