29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
StandaU 11.7.2006 2:23

Dobrý večer,

zdravím komouše a práskače Frantu Vízka,  český národ od dobv K.H. Franka má rád gaunery a grázly. Ještě včera jsem se k vám choval slušně, od dnešní noci s vámi budu jednat jako s posledním kriplem a zmetkem.

Vy, kteří jste představitelé českého nacikomo si totiž nic jiného nezasloužíte. Jakékoliv jednání z pozice slušnosti si vykládáte jako slabost nebo to přehlížíte a stále si melete svou. Smrt všem komunistům. Už nejsem demokrat tj. nejsem blb abych si nechal o zlodějů ... na hlavu.

F.Vízek 11.7.2006 8:10

Re: Dobrý večer,

Na příspěvek podepsaný anonymním pisatelem pod značkou StandaU je možná jediná reakce: Lidi jsou různé, některé i hloupé.  Ani zlobit se na ně nelze.

Ladislav N. 11.7.2006 14:04

Re: Re: Dobrý večer,

Vízku, jenom blbec jako vy se může chlubit svými bláboly veřejně, neanonymně a bez uzardění...

Marie Dubanová 11.7.2006 0:18

nabídnuta účast na vládě?

ODS páchá politickou sebevraždu..Topolánek nabídl ČSSD "účast" na vládě?pan Topolánek zřejmě nepochopil,že - lidi šli k volbám - a preferovali ODS,protože chtěli změnu;jen proto"dostala"ODS 35,38 % hlasů,takového volebního úspěchu ODS nikdy nedosáhla( a po spojení se s ČSSD už nikdy nedosáhne);spojit se s ČSSD,která veřejně "koketuje"s komunisty,to je"nestydatost",na to jste,pane Topolánku,neměl mandát;a jestliže to"tak skutečně dopadne",?pak Vám to"lidi"v podzimních volbách "spočítaj" a ODS to může"zabalit";

F.Vízek 10.7.2006 23:39

Různé názory si vyměňujme!

Všichni prrravicoví bolševici by měli povinně jako modlitbu denně opakovat tato osvědčená moudra, aby se jim dostala do krve. Snad by potom pochopili, že diskuse je výměna názorů. Přesněji výměna RŮZNÝCH názorů.  Jaký smysl by měla výměna stejných názorů?

Být člověkem všem lidem, kteří potřebují člověka ..... Z demokracie nezbude nic, odejmeme-li jí toleranci ..... Demokracie není vláda většiny, ale právo menšiny uplatnit se ..... Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale do smrti budu hájit vaše právo říkat to .....  Největší vinu nese ten, kdo nechce slyšet pravdu .....  Přátele mám rád, nepřátel si mohu vážit, bojím se lidí lhostejných ... Bohatnout není hřích, když se tak děje bez něčího ochuzení...

Marie Dubanová 10.7.2006 19:20

demokracie...

Demokracie je systém pro slušné lidi.TGM. - jestli vono to nebude tak trochu nějak souviset?

Vodák 10.7.2006 12:31

soudruzi

Když ne Jičínský, tak zase Vízek. Proč nás pánbůh takle trestá. Tito komunističtí darebáci nikdy nebudou mít v sobě tolik slušnosti aby byli alespoň zticha. Jak jim dát slušně najevo, že na tyto stánky nepatří?

Ladislav N. 10.7.2006 11:38

Vízek - KOMUNISTICKÝ LHÁŘ A GRÁZL

VÍZKU, BĚŽTE S TĚMI VAŠIMI ;-O LŽEMI UŽ KONEČNĚ DO KOMUNISTICKÝCH HALÓ NOVIN!

F.Vízek 10.7.2006 11:04

OPAKUJI

naučte se, milí nepoučitelní zpaměti a denně před spaním místo modlitby opakujte, aby Vám přešlo do krve: Snad si potom oponentů začnete vážit jako těch, kteří Vás zdokonalují, protože nutí přemýšlet. A ani ten Vízek se nevám nebude jevit jako nepřítel. Takže opakuji kréda:

Být člověkem všem lidem, kteří potřebují člověka ..... Z demokracie nezbude nic, odejmeme-li jí toleranci ..... Demokracie není vláda většiny, ale právo menšiny uplatnit se ..... Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale do smrti budu hájit vaše právo říkat to .....  Největší vinu nese ten, kdo nechce slyšet pravdu .....  Přátele mám rád, nepřátel si mohu vážit, bojím se lidí lhostejných ... Bohatnout není hřích, když se tak děje bez něčího ochuzení...

doxa 9.7.2006 23:20

Vstanou noví Vízkové (doslovná citace z webu KSČM)

Západní hranice českého státu byla chráněná po celá staletí. Bylo to ve středověku a bylo za kapitalismu a bylo to za socialismu. Rozdílné bylo akorát technické provedení a právní úprava v zákonech, zejména trestní sazby za překročení hranice. Účel byl a v současnosti je taky stejný. Zabránit pašování zboží do vnitrozemí, aby nedošlo k narušení vnitřního trhu. Někdy to byly zlaté nebo solné stezky... Druhým úkolem byla povinnost zabránit odchodu osob, které podléhali branné povinnosti nebo byli nositeli státního, služebního nebo hospodářského tajemství. A v neposlední řadě to byla ochrana proti úniku osob, které zde spáchali trestné činy a odchodem do zahraničí se chtěli vyhnout trestnému stíhání. Hlavně v poválečném období, kdy se zde rabovalo a vraždilo a pak tito osoby chtěli přes kopečky do Německa. Jestli tady tomu někdo říká, boj proti zemím NATO nebo koncentrák, tak je mi takových lidí líto. Každý stát má svou suverenitu a má právo si zabezpečit hranice jak potřebuje. Dnes je hranice EU posunuta až k Ukrajině. Režim je zde stejný, akorát je jiné technické vybavení. V USA je teď taková móda, že když někdo plní úkoly nadřízeného tak i když udělá průser odpovídá "je to moje práce." Kouknete se na některé americké seriály. Chránit hranici je taky práce pohraničníků. Jsou to naši občané, kteří dnes mají své děti a snaží se vychovávat jak nejlépe umí. Nebo si mislíte, že chtějí mít ze svých dětí zločince ? Proč naši občané nejsou schopni si vážit práci jiných. Tady existuje závist, nenávist a k tomu stačí, aby soused vydělával více a koupil si auto. Pamatuji si jak v posádkových městech, kde bydleli rodiny vojáků z povolání, byla nenávist vůči jejich rodinám.

doxa 9.7.2006 23:22

Re: Vstanou noví Vízkové (doslovná citace z webu KSČM) - ještš to neskončilo

Pamatuji si jak v posádkových městech, kde bydleli rodiny vojáků z povolání, byla nenávist vůči jejich rodinám. Odráželo se to na chování dětí ve škole nebo když manželky hledali práci. Lampasácká panička...to byly nejčastější nadávky. Takže ti co zde i teď roznáší nenávist mezi lidi a špiní životy statečných mladých mužů, kteří sloužili na hranicích nebo i u vojenských útvarů, vězte, že jim nesaháte ani po kotníky. To i armádach NATO si vážili naše vojáky.

Marie Dubanová 10.7.2006 0:52

Re: Re: Vstanou noví Vízkové (doslovná citace z webu KSČM) - ještš to neskončilo

"stateční"mladí muži, - jací stateční muži - ti muži,kteří sloužili na hranicích,byli prověření soudruzi,kteří byli na hranice"postaveni - proto,aby vraždili,ty kteří chtěli žít ve svobodě -  a co to tady"vyprávíte"nechápu - proč by si měla armáda NATO vážit"lidí,kteří sloužili v totalitní zemi na hranicích;pouze"prověření soudruzi" směli sloužit na hranicích - protože komunistická moc věděla,že pouze "prověřený soudruh"bude na hranicích vraždit; když něco napíšete,laskavě si to nejprve přečtěte,to co píšete není pravda;

F.Vízek 10.7.2006 11:13

Re: Vstanou noví ..

Soudím, že kdyby se opravdu dostali k moci komunisté,  skončil by v kamenolomu (šibenice se nenosí) zase jedině pan Vízek...

Vy mnozí "Standové, Ladislavové, Zlochové" byste rychle uměli přehodit páku, případě jenom "nahlas" mlčet na to, jak by si vyřizovali účty se svými odpůrci.  Možná byste té exekuci už zase zatleskali, protože "dobře jim tak".  A Váš život by plynul spokojeně dál... 

Kéž mě taková změna už nikdy nepotká.

Ladislav N. :-))) 10.7.2006 11:39

Re: Re: Vstanou noví ..

Vízku, vy už jste zralý tak akorát na blázinec... ;-D

Marie Dubanová 9.7.2006 22:29

úspěšná ekonomika??

Vážený pane,jste zřejmě velice informovaný mohl byste mě prosím, laskavě vysvětlit,něco čemu nerozumím;Dnes v poledne v"otázkách pana Moravce" - hovořil ministr Sobotka a to velice"honosivě"o úspěších kterých dosahuje naše ekonomika, a jak je tedy možné,že přes tyto"závratné"ekonomické úspěchy - se stále zvyšuje státní dluh;v roce 1997 byl státní dluh 155 miliard a v loňském roce dosahoval státní dluh již 691 miliard - a v letošním roce by státní dluh mohl dosáhnout již 800 miliard.korun;jak je to vůbec možné,při "úspěších",kterých ekonomika ČR,dle ministra Sobotky, dosahuje?Proč"děláme"dluhy,když jsme tak úspěšní?

F.Vízek 10.7.2006 11:00

Re: úspěšná ekonomika??

ČR je druhou nejméně zadluženou zemí v Evropské unii, což je všeobecně známo. 

S dluhy je to jako u rodiny, která bydlí v provizoriu a rozhodne se stavět dům. Má dvě možnosti: Bydlet už za dva roky ale na 20 až 30 let se zadlužit a splácet hypotéku (jinou půjčku apod.), protože 4 miliony jinak dohromady nedá.  Druhou možností je šetřit a šetřit,  dělat to 30 až 40 let, protože tentýž dům stojí už o polovinu víc (pořád přitom bydlet v provizóriu) a při odchodu do důchodu mít konečně kýžený dům...

Státy veškeré velké investice (silnice, mosty, kosmický výzkum, letadla, lodě) vesměs pořizují "na dluh" ...  Snad proto ty nejvyspělejší země (USA)  jsou nejzadluženější, ale také zároveň paradoxně největšími věřiteli.   Česku by si potřebovalo  půjčovat velkoryseji, ale neprojíst:  čeká letiště, čekají dálnice, možná průplav Labe,Odra,Dunaj a kdovíco ještě.  I kdyby náš současný dluh vzrostl o celou polovinu, pořád máme pod 60% HDP, zatímco mnohé země EU daleko překaračují i 100% (Itálie).

Ladislav N. 10.7.2006 11:36

Re: Re: úspěšná ekonomika??

Vízku, LHÁŘI KOMUNISTICKÝ!!, ukažte mi zemi ve světě, v níž tak prudce narostlo zadlužení vlády, jako v Česku za vlády ČSSD (posledních 8 let nárust O 500 miliard Kč, naprostý rekord v historii českého státu, pokračuje vysoké tempo zadlužování).

KDY VAŠE DLUHY, VÍZKU, HODLÁTE SLÁCET?

Ivan 10.7.2006 18:15

Re: Re: Re: úspěšná ekonomika??

Např. USA. Nárůst státního dluhu za jeho vlády nemá v historii obdobu. Clintonovi se podařilo během vlády demokratů snížit zahraniční zadluženost takřka na nulu. Bush dokázal USA zadlužit naprosto nepředstavitelným způsobem.  Oznámi dokonce, že od podzimu tohoto roku přestane státní banka USA zveřejňovat tzv M3 index. Pro věci znalé to znamená jediné - nekontrolovaný tisk nekrytých dolarů. Kdo má dolarové konto, měl by se co nejrychleji dolarů zbavit. Budou volně padat. Něčím se ten státní dluh musí zaplatit.

V ekonomice emotivní výkřiky o bolševicích a zlodějích atd. jaksi nezabírají. Jen svědčí a malých rozumových schopnostech vykřikujícícho.

Ladislav N. 10.7.2006 21:55

Re: Re: Re: Re: úspěšná ekonomika??

Vaše pindy bez čísel se těm Vízkovým vyrovnají...

Marie Dubanová 10.7.2006 18:51

Re: Re: úspěšná ekonomika??

velice se omlouvám,ale zřejmě jsem se vyjádřila ne dosti srozumitelně,ale položila jsem Vám otázku,proč se ČR zadlužuje v době kdy je tak ekonomicky úspěšná(jak ČSSD neustále zdůrazňuje)a jak bude"zadluženost země vypadat"až budeme méně ekonomicky úspěšní? ale na to jste mě neodpověděl,ale velice Vás obdivuji,neboť Vaše rada,že by si ČR měla půjčovat daleko rychleji - je vskutku neuvěřitelná;

StandaU 9.7.2006 21:28

Dobrý večer,

pro dnešek končím, na tuto stoku nemám sil. Do dnešního dne jsem byl s vámi soudruhu Vízku ochoten polemizovat, ale končím jste prachsprostý .... Myslel jsem si, že to s vámi zkusím,ale nejde to, nemá to cenu.

Chcete snad abych se zde s vámi poměřoval v nepřátelství vůči rudé lůze. Tak přihlouplý rozsudek jako máte vy, já mám také, ale na rozdíl od vás jsem si odseděl 12 měsíců od 16 ledna 1975 do 15 ledna 1976. Taky jsem měl napsáno, v odůvodnění stupidní věc, že mé jednání ohrožuje bezpečnost států socialistické soustavy, samosoudce mě odsoudil na základě zákona o propagaci fašismu, nic jsem nepropagoval, pouze jsem srovnával nacismus a komunismus. Svědčil proti mně syn předsedy partaje z Alšovic, váš kámoš. Nikde se s tím nechlubím, nenapsal bych to, nebýt vašich přiblbých cintů. Je mi z toho nanic, holt komouš zůstane komoušem. Jste zrovna takový ... jako byl R. Slánský.

F.Vízek 10.7.2006 11:18

Re: Dobrý večer,

Pokud mluvíte, anonyme, pravdu, potom posté nabízím osobní setkání a vzájemné porovnání našich případných protitotalitních aktivit a následků, které pro nás a pro rodiny měly. Posté nabízím svoje 606 646 329 k přímému kontaktu.

Jako anonym můžete tvrdit cokoli. Já píšu pod plným jménem, čili jsem pod plnou kontrolou veřejnosti, která mě zná. Proto se osmělte, zavolejte, přijedu, pohovoříme, probereme to, přesvědčíme se... Těším se, Stando U.

StandaT 9.7.2006 21:20

to Vízek

Pane Vízku,

z první ruky musíte vědět, že spolupráce na vládní úrovni je sekundární a nevýznamná, pokud funguje spolupráce v parlamentu - viz Rathovské "zákony". Navíc nástupem Paroubka je celý Bohumín jen kusem papíru - protože KOMUNISTÉ ve vládě již jsou - Paroubek a Rath.

Jak povolební projev, tak současná patová situace jen ukazují co se stane, když se takovíto "demokraté" dostanou k moci.

Sorry, ale Jakeš ve své jednoduchosti byl v podstatě přijatelnější politik než to, co SocDem dnes nabízí.

Ladislav N. :-))) 9.7.2006 20:50

Vízku, vaše rozsudky si můžete dnes strčit....

...no, třeba do Síně rudých tradic ve skanzenu komunismu. ;-P

F.Vízek 9.7.2006 20:15

KOROUVIČKA podle StandyU:

Soudní rozsudky z roku 1974:  F. Vízek napadal vedoucí úlohu KSČ, vstup vojsk na různých aktivech a shromážděních označoval  jako nezákonný čin a okupaci, scházel se s delegáty tzv. Vysočanského sjezdu a pana XY napadl proto, že chtěl v roce 1968 organizovat oslavu Velké říjnové revoluce. Byl jedním z představitelů tzv. pravice v okrese a městě Jablonci n.Nisou a jako takový na různých shromážděních a to značně širokých vystupoval a to velmi aktivně proti vedoucí úloze KSČ, ačkoliv vedoucí úloha KSČ je jedním ze základních politických principů našeho státu (čl.4 Ústavy). Velmi ostře až hrubě vystupoval i proti spojenectví s SSSR, ačkoliv i toto patří k základním principům našeho státu (čl.14 Ústavy)¨. Vystupoval dokonce i na obranu tzv. dopisu 2000 slov, který byl zaměřen přímo k rozbití socialistického státního zřízení za použití násilí.

Nesplňuje předpoklady pro výkon práce učitele, protože svou činností narušil socialistický a společenský řád a nemá proto důvěru potřebnou k zastávání dosavadní funkce. Nemůže být na učitelském místě a nemůže být zaměstnán ani na jiných pracech ve školství, např. jako školník, nebo topič, neboť jak známo i ti přicházejí do styku se školáky a možnost negativního působení na školní mládež by zde měl též.

melein 9.7.2006 20:36

Re: KOROUVIČKA podle StandyU:

Ty pomatenče, už se sakra probuď a jdi dělat něco pořádného. Třeba se potom přestaneš litovat.

Ladislav N. :-))) 9.7.2006 20:46

Re: BLudný Balvan Vízek...

 ;-DR^ .... !!

StandaU 9.7.2006 19:55

Re:Prozradím nezištně svoje životní kréda:

soudruhu Vízku, že se snížíte k těmto lžím, proč si vy komunista berete do  úst Voltaira, zrovna vy a vaše partaj jste nedovolili jej tisknout celého. Proč to děláte? Ctím nepřítele, ale pohrdám někým kdo se točí jako korouhvička.

F.Vízek 9.7.2006 19:43

Prozradím nezištně svoje životní kréda:

Být člověkem všem lidem, kteří potřebují člověka ..... Z demokracie nezbude nic, odejmeme-li jí toleranci ..... Demokracie není vláda většiny, ale právo menšiny uplatnit se ..... Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale do smrti budu hájit vaše právo říkat to .....  Největší vinu nese ten, kdo nechce slyšet pravdu .....  Přátele mám rád, nepřátel si mohu vážit, bojím se lidí lhostejných.

Od svých 18 let jsem se tím řídil (to je bezmála půl století) a nevím, čím to: pokaždé jsem byl "exot", někdy šikanován, někdy bit, ale hlavně stále terčem nevybíravých útoků.   Divný svět nebo Vízek?

Ladislav N. :-))) 9.7.2006 19:21

Vízku, vy jste za vola, protože jste komunistou DNES!

A co jste dělal zamlada, je dnes už spíš anamnéza, než argument... ;-P