29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

MIGRACE: Uprchlíci včera a dnes

V souvislosti s přijímáním migrantů a uprchlíků se často připomíná, že lidé z východní Evropy také utíkali na Západ a západní země jim pomohly. Je to argument ve prospěch přijímání uprchlíků z muslimských zemí, který je přijímán nejednoznačně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rychetsky 22.12.2017 23:02

Analogie skripe

O pohledu na komunismus na Zapade pisete: "Nebylo pochyb, kdo je nepřítel."

Tak trochu pochyb bylo, kdyz treba Francie i Italie mely komunisticke strany, i treba s 30% podporou. A navic kdyby o tom nebylo pochyb, tak presne podle soucasne analogie, mohly zapadni staty rict utecencum od bolsevika "jste vsichni komunisti, certvi co mate za lubem, nelezte nam sem, mame dost problemu s nasima komousema, navic, co vam cegunum chybi, mate lekarstvi zdarma, auta mate taky, ciste panelacky, neni problem, a neni duvod vas tu nechavat. Udelejte si radsi poradek doma a prestante na nas mirit raketama."

O. Uživatel 22.12.2017 20:15

Uživatel požádal o vymazání
C. Horák 22.12.2017 21:16

Re: Sláva.

Náhodou je to hezký příběh. Navíc pěkně ilustruje věcný, nezaujatý, objektivní a od emocí oproštěný způsob myšlení levicových soudruhů.

Pepa z příběhu je evidentní xenofob, protože nepochopil, že na mávání mačetou a volání "chcípni, nevěřící pse!" není vůbec nic nepřátelského ani agresivního, naopak jde jen o inspirativní kulturní odlišnost. Kdyby nebyl rasistický hajzl, ubytoval by Yosefa v pokojíčku u své dcery. Yosef je totiž jeden z neslušnějších muslimů, co kdy do Evropy přišli. Už jen proto, že je jedním z těch tří, kteří byli ochotni na cestu za lepším příštím vzít s sebou i manželku a dítě.

L. Bystrý 22.12.2017 17:52

Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Vánoce vánoce přicházejí, naše MILOVANÉ svátky žrádla a chlastu a komedií Zdeňka Trošky. Chtěli bychom si jich užít, snad již posledních Vánoc v dosud okupovaném Česku. Snad již příští rok budeme osvobozeni od okupace EU a NATO, takže nebudeme muset o Vánocích furt přepínat telku, když v ní začne agitovat nějaký drzý křesťan.

Chtěli bychom si užít Vánoc, jenže na naše dveře někdo klepe. Kdo to k čertu může být? Opatrně vyhlédneme z okna - a hle: Venku stojí DĚS! Běženci v jakýchsi hábitech, starý plešatý chlap, nos jako skobu, plnovous, pejzy, vedle něho mladá žena s dítětem v náručí. Prostě muslimský pedofil se svou obětí, to je nám jasné na první pohled. Opatrně otevírám okno, škvírkou volám, ať táhnou odkud přišli.

Plešatec prachmizernou češtinou odpovídá, že nemají kam jít, že v jejich zemi hrozí smrt jim i jejich synovi. Prý klidně přespí i ve chlévě, že jsou zvyklí, že Ješua se tam i narodil. Jen ať je nevyháníme do české zimy. Házím mu z okna hrst drobných: „Táhněte pryč, než na vás zavolám policii! Tady jsme slušný lidi, na vás nejsme zvědaví!“

Naštěstí poslechnou a jdou, vlečou se dál tmou a sněžením. Takže si mohu sednout zpátky do svého oblíbeného křesla před telku, a otevřít si dalšího lahváče. „Střílet by je měli, špinavce, rovnou na hranicích, potápět ty lodě s nimi, nejlíp!“, rozhořčuje se žena. „Dyť sou plný nemocí, eště nás nakazej africkým morem! No nemám pravdu, Pepo?!“ „To víš, že máš, Maruško. Ale už na ně zapomeň, teď se budeme v klidu koukat na telku, když máme ty Vánoce, jo?“

Tichá noc, svatá noc ...

M. Jandáková 22.12.2017 17:59

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Z Vašich krásných slov je krásně patrné, že nevnímáte dialog uchem. ) Vedete monolog o potřebných a jste hluchý k slovům obav před falešně potřebnými agresivními. Ale tak tu prostě jste. )

L. Bystrý 22.12.2017 18:03

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Jandáková?

To je ta ubožačka, jež nedokáže ani pojmenovat své PŘEČASTÉ příserky do diskuze?

No to zas bude sranda k umlácení ...

M. Jandáková 22.12.2017 18:14

Vaše řeči jsou negatiVY dialogu.

Ano. Chováte stejnou míru záštiplné ironie k polemikům i k fanatikům. Dokonce i k ubožačkám. Nerozlišujete nuance. Nepotřebujete dialog.

S. Netzer 22.12.2017 18:15

Re: Odežeňme Yussufa, Miriam a Isu od svých dveří!

P. Rudolf 22.12.2017 18:37

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Hezky napsané. Smutné, ale bohužel vše vystihující. Správný a autentický Čech by jim však ani ty drobné nehodil.

L. Bystrý 22.12.2017 18:57

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Když těm žebrákům nedáte aspoň 10 Kč, tak riskujete, že Vám vymlátí okna, nejmíň.

Samozřejmě: Ideální by bylo mít neustále připravený PĚKNÝ kus vepřové pečeně.

Kdyby ten pejzatý běženec s jarmulkou odmítl naše národní jídlo, tak je to na 100% muslim.

A jako s takovým je s ním nutno naložit, že.

Mupy mup!

P. Rudolf 22.12.2017 19:13

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Je to tak, oni jsou ti žebráci perfektně zorganizovaní (jak mi jednou říkal můj kamarád z Kuweitu, když jsem se ho ptal, proč jim furt na ulici ty mince hází.)

Ale na tu košer stravu bacha, pár mých známých muslimů, když přijedou do Evropy, tak žerou šunku na kila a když se jich zeptáte, tak prý to můžou, neb ta na jjich talíři je telecí. A chlastaj jako duhy (teda jen v soukromí), prý, když se Aláh zrovna nedívá, a není šábes, tak můžou.

A na těch bezpočet panen v nebi se taky umí připravit, neb každý večer maj v tom svém hotelovém pokoji jinou trenérku, to by i naši vrcholoví sportovci čuměli. Akorát mne mate, že skoro vždy křesťanku.

M. Jandáková 22.12.2017 19:23

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Nejedná se o křesťanku. Vy jen hanobíte konkrétní náboženství. Z nesnášenlivosti k němu. Producírujete se s břevnem v oku.

P. Rudolf 22.12.2017 19:31

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

No vidíte, vůbec mne nenapadlo, že by ta Máňa Nováková, či Andělka Zemanová mohla být muslimka. Budou to ale šikovné děvčice, když se tak krásně naučili ten moravský dialekt. A i ty plastiky obličeje je musely něco stát. Co by však člověk pro Boha/Aláha neudělal.

L. Bystrý 22.12.2017 19:54

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Ano, tohle všechno (+ nejnovější ajfouny) si běženci pořizují ze sociálních dávek.

A přitom naši pracující hladoví ... Už aby náš národní Vůdce Miloš vyhlásil ono TOUŽEBNĚ OČEKÁVANÉ referendum o našem odchodu z EU a NATO!

Okamžitě po zlomení těch PROKLETÝCH okovů, poutajících naši drahou západoasijskou vlast k Evropě, započneme s odsunem + humánním znárodňováním.

Také s těmi prostitutkami, neštítícími se prznit naši čistou slovanskou krev, naložíme tradičně česko-rusky humánně, po husitsku, po leninsku.

Prostě: Již duní právo v jícnu temně!

M. Jandáková 22.12.2017 19:02

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Nepřehlédněte jeho pointu. )

.

Je v "pří.erku".

Je ve "srandě k umlácení":

ve slově " ubožačka" ('ubožák", "ubožátko"), pojmutém autorem k hanobení.

C. Horák 22.12.2017 20:54

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

A chudák Yosef se teď bude dál plahočit zimou a tmou, než najde nějakého jiného blbce, u kterého by konečně mohl složit z unavených beder ten z.urveně těžký pás plný výbušnin...

S. Netzer 22.12.2017 21:10

Yosef ne.

To by se musel jmenovat Yussuf a jeho syn Isa, dobrý muži.

Ale ti Yussufové, kteří se svou rodinou "plahočí zimou a tmou", hledají bezpečí pro svou rodinu a sebe, a nemají "ten z.urveně těžký pás plný výbušnin".

Ale ten, kdo jako vy nebo Lukešová tak nehorázně paušalizují, takové "jemné" odstíny nemohou pochopit.

J. Václavíková 23.12.2017 2:52

Re: Odežeňme Yosefa, Miriam a Ješuu od svých dveří!

Díky, není co dodat.

M. Jandáková 22.12.2017 17:17

.

Když je nějaký emigrant z muslimské země příliš kritický vůči islámu, tak ho nádavkem napomínáme: Pšt, tady máme náboženskou toleranci, tady nemůžete urážet islám!

*

Bohužel je patrná snaha upřednostnit konkrétní před dialogem o konkrétním. Nevypovídá to ani tak o konkrétním, jako o (ne)potřebnosti demokratického dialogu, ze strany tzv. "obhájců tolerance". Těch takzvaných, údajných, kteří ji postupně u(ž)dusí. Zčásti záměrem, zčásti v roli užitečných... trollů.

H. Lukešová 22.12.2017 17:21

Re: .

Proč vlastně potíráme nacismus? Vždyť islám pro svět stejné poselství jako nacismus. Nenávist a nadřazenost muslimů nad muslimy. V muslimských zemích se běžně dá koupit Hitlerův Mein Kampf... Můžu o tom podat autentické svědectví. Zhnusilo mě to.

Pokud nepotíráme islám, neměli bychom potírat ani propagaci nacismu.

J. Jurax 22.12.2017 21:46

Re: .

No, Mein Kampf si můžete koupit i tady. Ale komentovaný, abychom netápali ...

I korán si můžete koupit. Ale nekomentovaný, to by nebylo politicky korektní. A taky autor případného komentáře by musel mít ochranku a nakladatelství by vyhořelo. A po vzoru velkého bratra - myslím Německo - by soudce usoudil, že vypálení nakladatelství je legitimní vyjádření politického názoru - když v Německu takhle dopadlo vypálení synagoggy mírumilovnými muslimy ...

S. Netzer 22.12.2017 17:24

Re: .

Tady máme nejen svobodu vyznání, ale i svobodu projevu, takže nikoho nemusíme "napomínat", v případě že se jedná o skutečnou kritiku.

J. Anděl 22.12.2017 17:28

Re: .

Svobodu projevu tu máme, ač trochu omezenou, v některých případech docela legračně (myslím tím ten zákon o zákazu propagace komunismu, nebo jak se to jmenuje).

Jeden muslim, dokonce hrdý a věřící muslim, který u nás žije a kritizuje na svém blogu některé chování svých bratrů muslimů, se ocitl na seznamu xenofobů hnutí Hatefree. Ale tak pravda je, že to nenapomínáme "my", to napomíná hejtfrí.

S. Netzer 22.12.2017 17:32

Re: .

Že nějaké hnutí dá někoho na nějaký seznam má asi stejnou relevanci, jako když A B Bartoš dá něčí jméno na seznam pravdoláskařů.

J. Anděl 22.12.2017 18:50

Re: .

Souhlasím. Vždycky mi vadilo, jak to někdo furt vyčítá Čechům :-)

C. Horák 23.12.2017 1:49

Re: .

Což je ovšem naprostá kravina, že. Seznamy státem (tedy daňovými poplatníky) financované politické a nátlakové organisace, která má mj. status poradce nadnárodních institucí, mají skutečně kapánek jinou relevanci, než seznamy jakéhosi aktivisty.

C. Horák 23.12.2017 1:58

Re: .

Na ja, soudružko, svobodu projevu tu sice máme, jen se ji lidi tak trochu bojí využít, protože by rádi svobodu i po projevu.

Jasně, že nemusíme nikoho napomínat ani zavírat, pokud se dopouští skutečné, konstruktivní, oprávněné a objektivní kritiky, přičemž co je skutečná, konstruktivní, oprávněná a objektivní kritika, rozhodne politbyro. To už tu ale taky bylo, Frau Netzer, a moc se to neosvědčilo. Mmch - projevy, se kterými souhlasili, povolovali i Stalin či Goebbels, není-liž pravda? Ale dobře - aspoň víme, kde se inspirujete.

P. Rychetsky 22.12.2017 17:04

A co USA?

Hezky argumentovany clanek, dekuji, ikdyz na krestanskou dimenzi soucitu a pomoci zapomina. Co ocenuji je, ze autor podobne syrove rozebral kdysi ruskou komunitu v Cesku. Tim se velice lisi od robejsku, jaklu a jinych klausistickych EU-kritiku, kteri vidi vse spatne na Zapade a EU, ale to Rusko je magicky pritahuje, a dokonce v nem vidi vzor, jelikoz gbacka ateisticka krysa Putin se zrovna tvari, ze pomoci pobocky KGB, tedy ortodoxni cirkve, drzi krestanstvi a Zapad nad vodou. Za to vam, autore, budiz dik.

Blbustka, nazvoslovi. Samozrejme, ze po utoku Alkajdy Bush vyhlasil valku teroristum. Jinak by musel vyhlasit valku Afghanistanu, nebo radikalnimu islamu, ale ten radikalizuje ale ne vzdy utoci, ci islamskemu terorismu a to je pak terorismus prast jak uhod. Tak nevim, proc je to problem.

Podstatna vec - situace imigrantu v USA, i v Nemecku. USA problem s muslimy nema, jelikoz tady nikoho nepali, ze nekdo na cosi veri. V ateistictejsi Evrope je tomu jinak. Za druhe, muslimove tu vetsinou praci maji, narozdil od Parize, a chodi do prace misto radikalizace, a neshlukujou se tolik v ghettech (Somalci v Minnesote, ci muslimove v Detroitu jsou vyjimka), a kdyz ano, tak ne vic nez jine mafie, jako Ceska v Texasu ci Chicagu. A Nemci driv s Turky, ikdyz tehdy sekularnejsimi, taky moc problemu nemeli. Tim chci rict, ze by se nemelo poukazovat jen na negativni trendy bez odkazu na neskodnou minulost. A byl bych rad, kdyby EU opravdu s nelegalnimi uprchliky neco udelala, jinak hrozi ani tak kolaps jako vetsi nebezpeci v podobe robejsku a okamuru. Imigrace ma vic zalezet na rozhodnuti EU nez odhodlanosti Africanu. A muzou se opravdu vymyslet nova pravidla, jako Syranum pomoct docasne a pak zpet. Coz spis ale znamena, ze pitomy Evropani meli pomoct USA resit krize kdyz byly a usporadat svet poradnejc. Od rusu nic kladneho cekat nemuzem, plno zopdpovednosti za bordel pada na jejich hlavu.

Vidim obecne jako velkou chybu, ze o problemech treba Svedska se nemluvi otevrenejc.

M. Jandáková 22.12.2017 17:52

Re: A co vod boku

Svoboda (kohokoli) existuje jen tam, kde je respektována. Např. homosexuál se může cítit svobodně jen tam, kde je respektován. Podobně i dialogu existuje svobodně jen v prostředí, které dialog respektuje, namísto, aby jej o(d)střeloval. Bystrý to snadno chápe.

M. Jandáková 22.12.2017 17:53

Re: A co vod boku

Ops! Vám jsem to neadresovala, chtěla jsem to poslat jako nezávislou vsuvku!-)