18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

MIGRACE: Jiří Pehe o vzorných Švédech a české hysterii

Jiří Pehe nám v komentáři ke švédským volbám zase jednou pěkně vyčinil. Svůj článek podle toho i pojmenoval: Švédské volby nastavily zrcadlo české společnosti. A není to pěkný pohled. Chci zpochybnit jeho dva hlavní argumenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pleva 20.9.2018 21:42

Je silné podezření,

že socanští aktivisté při volbách podváděli, např. při sčítání hlasů. Náhlá odchylka v neprospěch šikanovaných Švédských demokratů a na druhé straně ve prospěch sociálních demokratů v řádově týdnu před volbami je pozoruhodná. Nedá se vyvětlit jen návratem voličů ke starým partajím.

Že „pod tlakem veřejnosti švédská vláda (...) migraci výrazně omezila“ je propaganda vlády, která důsledně zamlčuje pravdu jak občanům, tak mezinárodně. A jen naivní hlupáčci jí věří!

Pravdu má pan Robejšek:: "Jiří Pehe je švédskou migrační politikou tak unesen, že mu uniká základní fakt: Opravdu rozumná a prozíravá vláda by masovou migraci vůbec nepřipustila." Tak rozumná švédská vláda nikdy nebyla, a v dohledné budoucnosti zřejmě nebude. Muslim zůstává chráněná divoká zvěř, na rozdíl od vlastních občanů, kteří všechnu tu pakáž živí, muslimskou i socialistickou.

J. Kanioková 20.9.2018 17:22

Absolutní souhlas s autorem

Sice to zatím až tak zcela nebude, ale spěje to k tomu - Ve Švédsku tají ledy. Roste ochota politiků jednat se Švédskými demokraty o spolupráci - https://stredoevropan.cz/2018/09/19/ve-svedsku-taji-ledy-roste-ochota-politiku-jednat-se-svedskymi-demokraty-o-spolupraci/

Většina politiků švédské Umírněné strany (AfS.) chce, aby jejich předseda Ulf Kristersson zahájil dialog o vládní koalici se Švédskými demokraty.

J. Kanioková 20.9.2018 17:56

Re: Absolutní souhlas s autorem

Zahraniční Švédi mohou rozhodovat o parlamentních volbách - https://www.svenskamagasinet.nu/shortnews.13670.html

a skvělý komentář Švéda - Důvěřují všem stejně, i když jsme v hluboce v pocitu, že v systému není něco v pořádku, ačkoliv vše s touto politickou parodií vypadá tak skvěle. Stejně jako úžas, že Ulf Krister Petersson říká opět po volbách, jak je stanoveno zcela nedemokraticky, že rozhodně nikdy nekomunikuje na svém pracovišti se svými kolegy SD MPs stranou - velmi podivné ve skutečné demokracii.

Vypadá to, že ostatní strany jakoby se někdo zabýval plánem, nebo jak jinak může myslet, že již 10 let (mnoho z koaličních politiků je změněno na jiné osoby), ale SD je stále považována za něco nehumánního a odporného pro jejich "demokracii", což ve skutečnosti je jen kopií voleb v roce 2014 v této skandální demokracii; Všechno bylo v těchto volbách r 2018 téměř dokonalé. Opoziční strany, dokonce i ty malé, které po volbách nikdy nemají žádný vliv v parlamentu, jsou také divné. Všechno se zdá být tak stagnující, takže je zřejmé, že někde musí být velká systémová chyba a zdá se, že tato metoda demokratů má velké obtíže předstírat, že je demokratická.

Politici a političtí kontroloři, podceňují Švédy natolik, že ani nemuseli najímat nového režiséra. Možná je zde také mnoho občanů, kteří se ve stejném kurzu rádi nemění a cítí se tak bezpečně jako při jakémkoliv druhu televizních seriálů bez změn rok co rok. Ale mnoho z nich se probouzí ze svého spánku a vyžadují změny v systému a zejména mladá generace, která není tak hluboko v tomto konsensuálním spánku s divadelní politikou jako s práškem na spaní.

S. Netzer 20.9.2018 18:20

Re: Absolutní souhlas s autorem

Opravdu "skvělý" komentář a nejskvělejší je věta "mnoho z koaličních politiků je změněno na jiné osoby". :-))))

Kdyby blbost nadnášela, tak se vznášíte jak ta vaše policejní auta.

J. Kanioková 20.9.2018 20:37

(c) "Běžte do (_!_), náno." Netzer

J. Mičan 20.9.2018 14:19

Obávám se silně,

že pan Pehehe není a nemůže být skutečný. Někde jsem slyšel, že je gumovej. Veden rukou trollovou napíše nějaký slint, převlékne se do zelena a dělá reklamu na Alza.cz.

I když, co bychom se bez jeho velemoudrých sentencí a suchých brambor počali.

Myslím si, že by byl mnohem užitečnější ve Škodě auto Mladá Boleslav jako figurant na crash-testy.

Jaký to veleduch, qualis artifex!

J. Kanioková 20.9.2018 17:25

Je to pošahanec pravdoláskovní

J. Mičan 20.9.2018 17:32

Re: Je to pošahanec pravdoláskovní

Správně, milá sestro! :o)

J. Kratochvíl 20.9.2018 12:06

Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Pravda je, že tzv. západní země na imigrantech během historie až do současné doby vždycky vydělávali. Jestli i současná imigrační vlna bude mít také úspěch se teprve uvidí.

J. Kratochvíl 20.9.2018 12:12

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Pane Robejšek, neodvážil bych se tvrdit, že Češi jsou prozíravější ve svých rozhodováních než Švédové. Stačí se podívat na životní úroveň, technickou úroveň, infrastrukturu atd. Švedů je stejně tolik co Čechů, ale rozdíly jsou obrovské.

M. Prokop 20.9.2018 12:25

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Co se týče migrantů, tak jo.

Ta životní úroveň, ještě nedávno nebyl rozdíl výrazný. Česko ovšem nemělo to štěstí, těžit ze dvou světových válek a nebýt jimi poškozeno, mimo jiné taky proto, že švédsko/ruskou hranici zná jen notorický lhář Hofman.

J. Kratochvíl 20.9.2018 15:35

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Předně, tak jako Švédsko jsme byli alespoň 2.svět.v. poškozeni dost málo na rozdíl od okolních zemí. Naši určitou zaostalost způsobila hlavně izolovanost v které jsme žili pod vládou Moskvy 40 let.. Nyní když již jsme téměř 30 let ve svobodném světě, tak právě vy jste jeden z těch, kterým to vadí a neustále brojíte proti Bruselu, zase se vám stýská po Moskevské izolaci. A za další již téměř 30 let tady rozhodujeme o sobě, ale k tomu Švédsku a dalším vyspělým zemím jsme se mnoho nepřiblížili, také díky takovým jako jste vy a vám podobným.

M. Mikulec 20.9.2018 15:52

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

A jejej, pán je z daleka. Ještě si nestačil všimnout, že Brusel utahuje šrouby denně v našem dotačně- regulačním království. Běda jak nepřijmeme jejich výmysly. Pište si, že Brusel opravdu nedělá to, co je pro ČR v nejlepším zájmu.

J. Kratochvíl 20.9.2018 16:32

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

No a vy máte nějaké lepší řešení než je zase vlézt do Moskevského chomoutu? Máte nějakou lepší vizi než furt to samé mlejt o regulacích a dotacích?

J. Pospíšil 20.9.2018 16:41

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Jen navyklý chomouťák tvrdí, že lze být jen v tom anebo tom chomoutu.

J. Sedlář 21.9.2018 10:36

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

No tak si to představte, zkusit být bez chomoutu. Jaká hrůza. Nikdo Vám pak nebude "doporučovat" co dělat. A ještě snad ponesete za svá rozhodnutí i nějakou tu odpovědnost. Uff to ne to raději smrádek a teploučko a hlavně nevyčnívat.

J. Kanioková 20.9.2018 17:24

Proboha, jenom buď, anebo ?

To je černobílé vidění.

M. Prokop 20.9.2018 21:14

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

To jste se tedy dobře vybláznil. Co má Brusel společného se svobodným světem? Směrnice a zákazy?

J. Svoboda 20.9.2018 21:42

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Soudruhu, bohužel platí z mého předešlého příspěvku ta třetí možnost. Je to škoda.

J. Svoboda 20.9.2018 21:38

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Pane Kratochvíle, nenuťte mě myslet si, že jste slepej a hluchej. Další možnost by už byla jen blbej.

M. Prokop 20.9.2018 12:23

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Dokud imigranti museli pracovat a sociálna bylo pomálu. Což už dnes není.

V. Kain 20.9.2018 13:34

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Kratochvíle nekecej blbosti.Migranti kteří se díky zbabělým,líným a pokryteckým politikům dostávají do Evropy jsou hrobaři Evropy jako takové.Dneska ten pokrok který přinesli je už v mnoha západních městech vidět.Právě takovým jako jsi ty, bych přál život s nimi a vedle nich bez možnosti utéci.Ony by tě kydy velmi rychle přešly.

J. Kratochvíl 20.9.2018 15:27

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Kaine, napsal jsem, abychom výsledek dnešní imigrační vlny posoudili v budoucnosti a ne nyní. nyní se musíme starat abychom imigraci zvládli a případně ji omezili. To je vše. Pochybuji, že ty v blízkosti nějakých migrantů žiješ.

J. Kanioková 20.9.2018 17:57

Blbost

J. Pleva 20.9.2018 21:57

Re: Kdo má pravdu v imigraci, se se ukáže za mnoho let..

Milý pane, budoucnost už je tady, každopádně ve Švédsku, nevím na co máme ještě čekat pro posouzení katastrofy zvané migrace. Denní střelba na ulicích, znásilňování atd spolu s ochranou muslimské chráněné divoké zvěře a propadem právního státu nestačí? Potom jste ve stejném stadiu jako švédští voliči, jichž 80% stále ještě věří státní propagandě, že je vše jak má být a při další vraždě migrantem jen otráveně zívne. Proto volby dopadly jak dopadly, SD pouhých 18%. Každého musí zřejmě skutečnost postihnout pádně a osobně, než se probudí.

J. Jurax 20.9.2018 12:01

Souhlas.

V. Církva 20.9.2018 11:45

Pehe Bilderberg

Komentáře Pehe jsou jedny z nejhloupějších a nejpokrytečtějšich co jsem kdy četl,. Jsou naprosto mimo realitu. Divil jsem se proč je třeba na novinky.cz prezentují. Považoval jsem Peha za zneuznaného neškodného troubu který pokrytecky (i když snad v něčím zájmu) píše věci kterým sám nemůže věřit. Proč se jím Robejšek vůbec zabývá?

Tak jsem si dnes na wikipedii našel Bilderberg a Pehe.

Pehe je jedním z 5 Čechů co byli v Bilderbergu, je ředitelem New York Univerzity v Praze. a byl členem správní rady Open Society Fund (že by ten Soroš?). Tak alespoň víme odkud vítr vane a kde se občas berou tak zcestné názory mladých polologů a politiků..

Podobnost těchto lidí s komunistickými funkcionáři je až mrazící Ti hloupější tomu co říkají snad i věří. Ti další mají pocit že to mají říkat pro dobro společnosti i když mají vnitřní pochyby. Ti chytřejší lžou záměrně a pro peníze anebo se snaží s vlky výti a někteří zůstávají ze setrvačnosti a drží raděj pusu a krok, protože mají nějakou funkci a jiného nic neumí. V každém případě ty mafie hodně smrdí a vysvětlují proč je dnešní světová politika tak odražená od potřeb lidí Evropy i USA.

S. Netzer 20.9.2018 12:00

Re: Pehe Bilderberg

Od autora výroku "MI 5 a CIA jsou pobočky mezinárodního neomarxistického hnutí", kritika politologa Pehe sedí.

J. Pospíšil 20.9.2018 16:37

Re: Pehe Bilderberg

Soroš ne, jen jeho prachy a zájmy jsou za tím Open Society Fund.

S. Netzer 20.9.2018 11:18

Článek pana Pehe

je střízlivé hodnocení výsledku švédských voleb, na rozdíl od Robejškovy polemiky, který se zřejmě vyšvihl do role mluvčího "moudré masy":

"My jsme nemuseli napřed zažít znásilňování, řádění band na periferiích měst a terorismus, abychom pochopili, že je to vše úzce spjaté s přistěhovalectvím z muslimských společností a že nic takového nechceme."

Takovými zjednodušenými výroky a apelováním na jejich uměle vybičovaný strach, osloví Robejšek spíš ty méně moudřejší členy masy.