28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

MIGRACE: Druhé kolo rozdělování migrantů

V tichosti se opět zvýšil počet lodí neziskových organizací připlouvajících do italských přístavů. Nová ministryně vnitra Itálie anulovala politiku bývalého ministra vnitra Salviniho. Jedná se o novém přerozdělování migrantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 8.10.2019 20:25

Juncker: Přijímání migrantů patří mezi EVROPSKÉ HODNOTY - http://jdem.cz/ffbjx6

V. Kolman 8.10.2019 23:24

Kolikpak připrchlíků má Juncker, Merkelová a další potentáti na SVÉ zahrádce, neřku-li bytečku??? Plní oni sami "EVROPSKÉ HODNOTY?"

J. Jurax 8.10.2019 13:59

No jo, z Kremlu kdysi přicházel mráz, dnes z brusele přichází blbost.

A pravidla EU se dodržují pouze potud, pokud to vyhovuje Německu, případně ještě Francii.

J. Fridrich 8.10.2019 11:13

" Syřana s nožem zastavili před berlínskou synagogou, vzápětí ho propustili." Na tohoto Syřana doplatí v Německu brzy další lidé - a to životem..

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/syrana-s-nozem-zastavili-pred-berlinskou-synagogou-vzapeti-ho-propustili-40299086

T. Hraj 8.10.2019 10:41

A co na to předseda Fiala, pane Bartoni?

B. Hančl 8.10.2019 12:41

Uspí několik hadů.

A. Alda 8.10.2019 10:31

Přímořské státy mají k disposici torpéda, my bychom pak měli obnovit oplocení hranic. A to rychle.

M. Moravcová 8.10.2019 8:33

Připrchlíky nebrat. Kontroly na hranicích by mi nevadily. Kolikrát do roka překračujete hranice po silnici?

P. Lenc 8.10.2019 10:35

Právě mně byl smazán příspěvek pro "nevhodnost".Tedy znovu.Kontroly by mně vůbec nevadily, i když občas jezdím za rodinou do Rakouska.Ale díky příjemců dotací a mnoha politiků je tato možnost nereálná.Nakonec tanečky kolem referend jsou toho důkazem.A mám obavu, že EU povinou nepovinnost přerozdělování migrantů prosadí přes odpor občanů.

M. Ivanovský 8.10.2019 10:51

Já například každý den, pracuji totiž v Německu. I tak by mi kontroly na hranicích nevadily, ony už stejně pomalu jsou, hraniční přechod Svatý kříž u Chebu směr Waldsassen vás zkontrolují nejen na hranici, ale i před vjezdem do města nebo ještě lépe si vás s majáky odstaví u krajnice a pak vám obrátí celé auto naruby. Takže tak.

J. Frček 8.10.2019 22:51

Já jezdím nakupovat přes Boží Dar, a ještě jsem tam policajty nepotkal. Díky bohu...

M. Prokop 8.10.2019 11:56

Já hranice překračuji jen občas, ale zboží stále, to už je způsob nové ekonomiky. Obnovit kontroly lze jen za cenu značných ekonomických následků.

Jiná věc je střežení vnější hranice Schengenu, to by bylo potřeba značně posílit. Hlavně pravomocemi!

M. Moravcová 8.10.2019 13:01

Potřebujeme to zboží? Shoduje se zbytečně nadměrná přeprava zboží a imigrantů s ochranou klimatu?

P. Lenc 8.10.2019 13:31

Trefa paní Moravcová!

J. Jurax 8.10.2019 14:03

Neshoduje.

Jenže tady jde o kšeft a prachy, takže to nevadí. Ani loutkovodiči svaté Gréty si toho nesmí všimnout.

M. Prokop 8.10.2019 15:31

Potřebujeme. To není ono pověstné Havlovo máslo, to jsou spousty různých komponentů do všemožných výrob. A výroby dnes běží na "just in time", nikdo nemá sklad součástek na týdny dopředu. Ono je to efektivnější.

O nadměrné přepravě kecají většinou melouni. Jelikož přeprava stojí peníze, málo co je přepravováno zbytečně. Když nic jiného, zvyšuje to konkurenci, konkurence snižuje ceny.

V. Církva 8.10.2019 20:51

No trochu jste splácal ekonomii a ekologii. Přeprava nedotovaného zboží (takže pro jídlo neplatí) snad nadměrná není, když musí být výhodná akonomicky. Ne však ekologicky. Tam by určitě prospěla menší specializace a tedy méně přesouvání. No a z dlouhodobého ekonomického hlediska - Západu jistě nepomáhá, že se veškerá výroba, pak vývoj, know-how a vše přesouvá do Číny.

M. Prokop 8.10.2019 21:47

Co je ekonomické, je obvykle i ekologické (ledaže by to byla melounská ekologie, kde je nejvíce preferováno to nejméně ekologické). Pokud se výroba přesouvá do Číny, není to dnes už z důvodu mzdových nákladů, ale hlavně nemožnost vyhovět ekologickým fantasmagoriím.

J. Schwarz 8.10.2019 13:03

Jenže posílení ochrany vnější schengenské hranice je díky aktivitám vládnoucích dobrotrusů nereálné, takže nezbývá než se se "značnými ekonomickými následky" smířit. Konečně, ono by to nemělo ty "značné následky" jen pro nás. A v neposlední řadě pokud bychom vypadli z "energetických burz" kdy náš proud vykoupí bohatší němci a nám tím zvednou ceny by nám zase pomohlo. Je otázkou, koho by omezení transportu víc postihlo. Jestli dodavatele levných komponent nebo "finalizátory" co shrábnou většinu zisku...

M. Prokop 8.10.2019 15:35

Když dodavatel komponent nedodává, neprodává, nedostane ani menšinu zisku. A i kdybychom finalizovali zde, zase bude třeba to někam odvézt a prodat.

Na energetické burzy hranice neplatí. A domníváte-li se, že bez energetických burz by naši dodavatelé a výrobci energií prodávali produkty za hubičky, tak já tak optimistický nejsem.

D. Polanský 8.10.2019 8:27

Ovšem ten způsob jste nekonkretizoval. Když chcete něco zcela vyloučit, musíte být nemilosrdně tvrdý. Máte osobně na to?

J. Schwarz 8.10.2019 10:05

Proč bych měl mít? Na to si snad platím skvěle honorované profesionály!

A. Alda 8.10.2019 10:33

Já na to mám. Jsem ochoten osobně stát na hranicích a kropit hraniční čáru střelami.

T. Hraj 8.10.2019 10:40

K vyloučení zcela je třeba nemilosrdná tvrdost. Ke snížení o 99% stačí plot.

J. Kulheim 8.10.2019 8:03

Říkají, že by řízené obsazení Evropy mělo být na základě "dobrovolné solidarity". Bylo by to něco takového jako dobrovolné vstupování do JZD v padesátých letech.

J. Vrzal 8.10.2019 9:29

Nebo dobrovolne pracovni nedele. Parta nadsencu sla do prace a kdo nesel dobrovolne s nimi, byl proti nim.

J. Lukavsky 8.10.2019 7:36

"Německá politika je zásadním podporovatelem migrace" No pořád nechápu proč si tedy Německo už dávno nezřídilo letecký most Afrika - Berlin kdy 3x denně poletí Airbus zdarma a nabere kohokoli kdo se dostaví. Vždyť Německo na ty makáče čeká jako na smilování aby pomohli rozhýbat průmysl, zemědělství.... Proč pořád nechávají ty mládence topit v moři, držet v táborech v Itálii atd. Proč si je nevozí rovnou? J.L. end

A. Alda 8.10.2019 10:40

Německé lodi s německou posádkou vozí z pobřežních vod Libye muslimy do Itálie a na Maltu. Proč je nevozí do Hamburgu?

J. Ticháček 8.10.2019 13:54

Protože v Hamburku By narazili na německé úředníky. Ono je podstatně snazší vyvíjet prostřednictvím médií tlak na někoho jiného, a k tomu s ochranou vlastní silné diplomacie, která se snaží zajistit kdekoliv po světě ochranu svých občanů, nežli jednat s německými, velmi komisními policisty a úředníky, kteří v první řadě pojedou podle litery zákona.

A navíc jde o peníze a pohodlí. Je levnější a příjemnější s tou lodí kotvit v teple středomoří třeba tři neděle, nežli se týden trmácet kolem Evropy, pak bůhvíjak dlouho jednat s úřady v Hamburku a německou vládou, a pak zase zpátky.

J. Jurax 8.10.2019 14:11

Ale houby. Německý úředník že by si troufl klást byrokratické překážky ubohým ilegálním migrantům, co chtějí žít na úkor německých daňových poplatníků?

Německý lid i vláda jsou přece k ilegální migraci vstřícní. Leda tak němečtí lidé nejsou, ale drží hubu.