28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

MÉDIA: Zničí Železný Českou televizi?

Den co den neopomene moderátor hlavní zpravodajské relace Události veřejnoprávní České televize Jakub Železný sdělit divákům, respektive poplatníkům České televize, že „zimní olympijské hry se konají v totalitní komunistické Číně“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Hubáčková 16.2.2022 23:38

R^R^

P. Brecík 16.2.2022 22:20

Slavná - "objektivní" BBC už leze Britům krkem. Už se jedná o tom, že přijde o poplatky. Kde je Milionový chlívek, Chcíplý pes a další "demokraté"? ČT třeba zrušit. Babiš je schopný - ale ne v politice. Když si nechal na prsou hada ČT, tak ať se nediví. Pro Čt bude stále jen terčem. ČT je soukromá - taková Bruselo-koaliční.

J. Vavruška 16.2.2022 22:48

Ne zrušit ČT, ale zrušit Dvořáka, Železného a další militantní fanatiky v ČT. Vyházet a místo nich najmout normální novináře. Zrušením nic nevyřešíte.

M. Rozbořil 16.2.2022 23:47

Kde hodláte hledat "normální novináře"? ČT přežila Bobo, Lipovskou a Ševčíka v radě, přežije i Železného. On má s tou Čínou sice pravdu, ale prezentuje to blbým způsobem. To nemá žádného nadřízeného, který by to vyřešil?

J. Hovorka 16.2.2022 21:57

Letošní zimní OH se konají v komunistické totalitní Číně a nic na tom nezmění zírání zprava, zleva, shora nebo zdola. A to p. Štěpánka moc zlobí! J. Železný to ví a skvěle se baví, toť vše.

J. Vavruška 16.2.2022 22:46

V Číně jsem byl několikrát a není ani komunistická (v komunismu by nemohly existovat kapitalistické výrobní a obchodní vztahy, které panují v Číně) a dokonce není ani totalitní. Po pravdě, je méně totalitní než třeba USA nebo Německo.

V. Povolný 16.2.2022 15:44

Na ČT se v poslední době už nedá dívat. Začali tam zvát zástupce neparlamentních stran. ČSSD přitom voliči ze sněmovny po právu vykopli, o extrémní levici - komunistech - ani nemluvě. Zástupce SPD jsem tam neviděl ani nepamatuji a přitom je to parlamentní strana s 20 poslanci. Jen nehrají s ČT jejich probruselské hry.

Hysterický Železný mě nevzrušuje, ryba smrdí od hlavy. Současný stav má politické krytí v poslanecké sněmovně, tam je ta žába na prameni. Jako právního laika by mě zajímalo, jestli existují nějaké právní nástroje, jak dohnat ČT k odpovědnosti za neustálé porušování zákona. Speciálně pro hnidopichy uvádím, aby si přečetli zákon o ČT, je veřejně dostupný. Nevím o tom, že by někdo v tomto směru podnikal nějaké právní kroky. A bylo by už načase, při sledování ČT se mi dělá fyzicky nevolno. Některé redaktorské týpky už vysloveně nesnáším. Nejlepší pořad je předpověď počasí.

M. Bouček 16.2.2022 16:47

R^ pravda, pravda, pravda

V. Čermák 16.2.2022 17:38

Tak ČT dělá spoustu dobrých pořadů. Ředitel ji bohužel Neřídí, takže pořádek neudělá. Jakuba a Noru nikdo nenapomene, natož neodvolá, takže je budeme muset nechat Vyhnít....Rv

V. Mokrý 16.2.2022 17:40

1*

!

V. Mokrý 16.2.2022 17:42

Jde především o zpravodajství a komentáře !!

Na ostatních programech ČT, se občas objeví něco koukatelného.

J. Bárta 16.2.2022 18:23

Také se nedívám, takže ani nevím, jestli se na Urajině již bojuje. Biden by přece nelhal?

J. Prikner 16.2.2022 15:44

Čtu si v pondělí večer v posteli na tabletu knížku, když vtom mi vyskočí zpráva od Železnýho ČT24, že ve středu ráno začne útok Ruska na Ukrajinu. Všeho moc škodí, propagandy teprve. Uklidněte toho blba!

M. Bouček 16.2.2022 16:48

Už až příliš připomíná vzteklou nesnášenlivou hysterku, která už se rozhádala se všemi.

O. Zuckerová 16.2.2022 14:57

Názorově jsem, pane autore, s Vámi zajedno. Ale že by se zde lidé dohodli, že se v něčem sjednotí, např. že nebudou financovat jednostranné zaujaté a primitivní zpravodajství - tak o tom silně pochybuji. Tady je letitá tradice dvou diktatur, z nichž jedna skončila pomocí válečného vítězství mocností a druhá se prostě sesula - sice tak, aby to vypadalo, že "lid", ale dnes to vypadá jinak. Kam byste svolával protestující? A jaké? Komu z dnešní generace lež, bezpráví (k němuž náleží i eko-diktatura s nesmyslnými nařízeními nevolené eurovlády) vadí? K nějaké změně je zapotřebí zejména informované a ve věci orientované mládeže, ale podívejte, co se dnes ve školách (ne)učí, jaká hrůzná, pitomá a nesmyslná témata mají dizertačky v našich univerzitách, za které se získávají tituly, potřebné pro "uplatnění" v nějaké neziskovce... - to Vás opustí optimismus .

M. Bouček 16.2.2022 16:50

Ano, máte pravdu, ale snad to nebude tak zlé, nás taky učili ve škole spoustu politických propagandistických pitomostí a nějak jsme se z toho vylízali.

V. Hlad 16.2.2022 14:36

Už teď se těším na komentáře zdejších čínobijců, až začne "svátek fotbalu" v netotalitním Kataru.

Š. Hašek 16.2.2022 15:13

R^

B. Hampl 16.2.2022 14:05

Tak mám pocit, že je v tom cosi osobního..

P. Adámek 16.2.2022 16:08

Štěpánek si na ČT dlouhodobě zasedl a oddělovat u něj zrno od plev bývá někdy problém.

V. Kopta 16.2.2022 13:39

Štěpánek tady loni propagoval prokazatelně lživé konspirace o amerických volbách...jak mu teď soudný člověk může něco věřit...

V. Povolný 16.2.2022 13:49

Soudný člověk nepotřebuje věřit nebo nevěřit Štěpánkovi. Soudný člověk věří svému úsudku. Tedy, pokud je skutečně soudný a má k dispozici všestranné informace, jak se píše v zákoně o ČT.

J. Vavruška 16.2.2022 23:07

Ten, kdo věří, rezignuje na vlastní úsudek a vždycky bude nakonec použit někým, kdo vlastní úsudek má a ví, jak věřícího zmanipulovat.

M. Bouček 16.2.2022 16:51

A vy jste důvěřivý medvídek, olizující mainstream+ČTV+ČRO

M. Sedláček 16.2.2022 13:04

Takže čína není totalitní, pane Štěpánku? ČT je hnůj, ale zrovna tohle je pravda. Jenom by ty přívlastky měli přidělovat vyváženě - např. dementní biden, neomarxistická eu, Trudeau - syn nácka, atd.

R. Brzák 16.2.2022 13:31

ptáte se straw manem - tedy dopouštíte se diskuzního faulu. Autor nezpochybňuje totalitu v Číně - nýbrž její komunismus. A to je v principu správný pohled - byl snad v SSSR komunismus, i když mu vládla KSSR? Sami komanči hovořili o přechodném socialismu (než dosáhnout komunistického ráje).

Mimochodem, totalita je dosažitelná i v demokracii...totalita totiž znamená absolutní moc a angažovanost státu ve všech aspektech života společnosti a jedinců - a k té se dokážeme i demokraticky provolit...máme ostatně nakročeno....

J. Farda 16.2.2022 14:38

A já bloud doteď myslel, že vedoucí a jedinou politickou stranou je tam Komunistická strana Číny - takže ta zkratka je nyčko nejspíš Kapitalistická strana Číny ... :-)

R. Langer 16.2.2022 14:58

Ano, v SSSR BYL komunismus, stejně jako byl u nás a je v Číně a Severní Koreji, když tam vládnou komunisti. Stejně jako byl v nacistickém Německu nacismus, když tam vládli nacisti. Tak snadné to je. :-P

M. Šejna 16.2.2022 17:34

A v Česku byl donedávna anonismus, když tu vládlo ANO.

A dnes tu máme pětikoalismus, když tu vládne 5-koalice

;-D

M. Sedláček 16.2.2022 15:12

Vypadá to, že nechápate, co to strawmen je. Autor nijak slova totalita a komunismus nerozlišuje. Ten dovětek o demokraticky zvolené totalitě je úplně zbytečný.