28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

MÉDIA: Zeman vyhlásil válku novinářským hyenám

Na webových stránkách České televize se nedlouho po inauguraci nového českého prezidenta objevily komentáře, které kritizovaly Zemanův inaugurační projev. Proč? Část médií totiž označil za jeden z "ostrovů negativní deviace".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Linhart 17.3.2013 19:20

Teda.

To se svazákům z Mladé fronty zase podařilo senzační odhalení! Zeman je neokomunista! Bitva zcela zřejmě ještě neskončila, zákopy vykopané zhrzenými havlisty a ve své pýše zhrzenými "umělci" a celebritami nezakopány a bulvární závislí žurnalisti půjdou Zemanovi po krku jako lovečtí chrti, dokud nějakou sebenepatrnou vadu nenajdou, nenafouknou a definitivně jej nezničí... Uvidíme, kdy jim dojde dech a kdo s koho.

J. Barto 17.3.2013 20:17

Re: Teda.

No to bude fušjka !! Najít na Zemanovi "sebenepatrnější" vadu!

To se snad ani nemůže popdaři!

P. Scheck 17.3.2013 22:41

Re: Teda.

Teda pane Linharte vy ale vidíte všude zhrzených! Obávám se, že už tu snad není ani jediný nezhrzený novinář, či umělec. S výjimkou chudáka Martina Dejdara - ovšem.

Konečně teprve nyní se dovídáme tu chásku, co sponzorovala Miloše Zemana při jeho férové cestě na hrad - opravdu "výkvět". Dobře věděl, proč to tají a obchází smysl zákona, což je zajisté to, aby si voliči mohli udělat představu o tom, kdo za ním stojí.

Inu máme dalšího prezidenta, který je všechno možné, jen ne hloupý.

J. Václavíková 17.3.2013 23:03

Re: Teda.

Na Dejdara už nemám žaludek.

P. Scheck 17.3.2013 23:20

Re: Teda.

Když začali vysílat Zdivočelou zemi, trochu jsem nechápal, proč si do hlavní role vybrali právě  Martina Dejdara, kterého jsem do té doby považoval za "cáska" vhodného tak nanejvýš do podřadnějších zábavných pořadů TV NOVA.

Potom jsem si řekl, že jsem ho asi podcenil a že jsem se nejspíš zmýlil. Tu roli hrál pěkně a i jeho komentáře k seriálu zněly přesvědčivě. Kdyby si to aspoň odpustil, parchant.

Bohužel se ukázalo, že je to jen komediant schopný nasadit vždy tu správnou masku. Pan Stránský asi bude navždy litovat svého výběru.

J. Václavíková 17.3.2013 23:25

Re: Teda.

Přepínám okamžitě, jak jej vidím. To farizejství a ochota pomoct s vymácháním pana Stránského v blátě mě dokonale znechutily.

V. Slavík 17.3.2013 18:55

Ano.

Odjakživa jsem měl jistou slabost pro duchovní velikány a pozitivní konečná řešení a dodneška se mám co držet, když někdo přijde s nějakým fakt negativně deviantním názorem. Vymýcení hyen pomocí nákazy vzteklinou je geniální. Predikované vedlejší ztráty na psech, podnikatelských parazitech a lidech s jinými názory pochopitelné. Komentáře jsou evidentně nepoctivou neprací, protože projevy politiků ani nemohou nic zakrývat, neboť jsou záležitostí výsostně estetickou, narušovanou zpoza svrchované scény pouze zavilým a závislým vytím závistivých hyen. A na poučná řešení drobných žertovných skrývaček typu "novináři nevědí nic" => já vím všechno, přijde i Sůl země či jiný prostý venkovský čtenář ze Sudet. Snad jenom občas obecně připomenout krásu, bohatství a dobro myšlenek a bravurnost řešení, která se do projevu nevešla. Vždycky mě dojme, když se k sobě extrémy poctivou prací harmonicky vinou i mimo celý bolestný průřez politického spektra, a když se zákonitý vývoj základny posune zase dál k již téměř jistému vyššímu HDP a ke konečnému řešení alespoň těch deviantních minorit.

J. Václavíková 17.3.2013 19:00

Re: Ano.

Excelentní sonda. :-))))

V. Slavík 17.3.2013 20:40

Re: Ano.

TNX, ale pouze skromná inspirace Velikým Většinovým Zvolencem.

;-)

J. Václavíková 17.3.2013 23:04

Re: Ano.

Dejte sem tam pokračování, člověk už by se tu ani nezasmál :-)

J. Tic 17.3.2013 14:27

zrcadlo

Novináři nastavují Zemanovi a spol. zrcadlo. Někdy čisté, někdy pokřivené, ale tolik potřebné . 

Bylo by pro něj fajn, kdyby ho nikdy nikdo nepřistihl při lži, nepřipomněl mu co říkal před a co říká po, nikdo ho nenatočil s tekoucí slinou  z úst, s cukajícím okem, či mu předhazoval  jaké prostředky použil(i) při prezidentské kampani atd.

Proto je tento člověk nenávidí úplně všechny.

J. Sládeček 17.3.2013 11:54

Zeman řekl pouze pravdu, spousta novinářů je jen

póvl a hnůj a nic jiného.

J. Václavíková 17.3.2013 11:58

Re: Zeman řekl pouze pravdu, spousta novinářů je jen

A Vy ráčíte být představitelem jakého povolání?

Š. Šafránek 17.3.2013 13:14

Re: Zeman řekl pouze pravdu, spousta novinářů je jen

Ono vůbec spousta lidí je póvl a hnůj, zvláště pro toho, komu nedají pokoj: pro někoho jsou to exekutoři, pro jiného policajti, dalšímu vadí přebujelé úřednictvo, no a občana Zemana nejvíce trápí neonacisté a novináři. Zvláště frenetický potlesk výkvětu politiků po jeho prohlášení mi potvrdil, na čí straně budou mé sympatie. Popravdě na oné straně jsou již od doby, kdy si Zemanův kámoš Srba objednal nájemného vraha na novinářku Slonkovou. (Na druhou stranu si uvědomuji amatérismus novinářů, pokud píší o věcech z mého oboru, ale psát o zdravotnictví požaduje jistou erudici, kdežto psát o politice není žádný kumšt vzhledem k tomu, kdo a jak politiku provozuje).

J. Václavíková 17.3.2013 10:51

Ostatně jak chtěl zatočit s nepohodlnou novinářkou Slonkovou, to také víme.

A někteří méně chápaví tomu pořád tleskají!

J. Václavíková 17.3.2013 10:48

Je pikantní, když soudem uznaný lhář Zeman pranýřuje lži :-))

J. Randa 17.3.2013 9:22

Jako pamětník

 si vzpomínám, že, že v roce 1988 vyšel v Technickém magazínu onen věhlasný Zemanův článek ( s kterým se pan prezident dodnes chlubí) jen díky odvaze dnes zatracovaných novinářů !!. Pro zajímavost - šéfredaktorem TM  byl tehdy Vladímír Železný, otec Jakuba Železného ( ale  také  pozdější šéf polobulvární TV Nova).        

P. Scheck 17.3.2013 3:16

Zdánlivě "mimo sútaž"

Víte, jaké bylo jedno z nejčastějších slov Adolfa Hitlera, když potřeboval získat moc, přesvědčit masy a získat voliče?

No hádejte - bylo to slovo MÍR!

J. Ryba 17.3.2013 1:49

což takto v souladu se zemanovskou logikou prohlásit za "ostrov negativní deviace" šibalské SPOZ, ČSSD, ODS, nebo prostě politiky obecně?

J. Kanioková 16.3.2013 19:19

Souhlasím s autorem,

na zdejší "mediokracii" platí ono staré - potrefená husa zakejhala..

Čest výjimkám, kterým děkuji, že ještě aspoň někdo tady ctí objektivitu a férovost. Není jich moc, o to víc jim držím palce..

Zajímalo by mně, kdo do těch špatných roubuje tu zběsilost. Zrovna včera jsem zahlédla jakýsi hodně starý dokument, kde moderoval Jakub Železný. Velmi objektivně, férově, nezaujatě, chvílemi až sympaticky. V současnosti vystupuje někdy až zavile, jízlivě. Někdo ho k tomu "vychoval"... kdo, proč?

J. Barto 16.3.2013 20:31

Re: Souhlasím s autorem,

Ano, naše stará a blbá "potrefená husa"!!

To máte tak chudý slovník?!

P. Janáček 16.3.2013 20:38

Re: Souhlasím s autorem,

v čem je používání českého rčení známkou chudého slovníku?

neměl jste věcný argument, tak jste napsal tuto hloupost?

J. Ryba 17.3.2013 1:53

Re: Souhlasím s autorem,

což takto shrnout všechny reakce pí Kaniokové pod rčení "potrefená husa" kdykoliv reaguje, jak reaguje....bude to bohatý slovník? Neozvala se nakonec při inauguračním projevu "potrefená husa"? Já si třeba myslím, že ano...

P. Sulc 17.3.2013 1:07

Re: Souhlasím s autorem,

Ulevil jste si, hlupaku??

V. Kusý 16.3.2013 21:50

Re: Souhlasím s autorem,

To je opravdu takový problém, zvláště pro Vás, vybrat si to správné? Vždyť ze všech Vašich příspěvků je patrné, že máte ve věci zcela jasno.Nebo že by zase ta pravdoláska?

T. Marek 16.3.2013 23:07

Re: Souhlasím s autorem,

Jsem rád, že tento vývoj, kterému neodborně říkám "bulvarizace" též sledujete. Obávám se, že pozadí není ani tak politické jako existenční - je to boj o sledovanost u TV a prodeje výtisků u novin a časopisů. Podrobné rozpatlávání toho jaké prádlo má  jakási známá osoba či detailní fotografie kousku kalhotek známé ženy při vystupování z auta, to je to, co se nosí. Zprávy z terénu se musí říkat rozčileným hlasem, aby i prkotiny zněly napínavě. Informace se staly zbožím a prodávají se podle pravidel marketingu. Jenže zde je omyl, cenná pro klienta je zejména ta informace, která mu umožňuje si vytvořit vlastní názor, výrazové triky a mimoverbální vnucování dramatických závěrů je jen sprostá manipulace. Neztotožňuji se příliš s názory pana prezidenta, ale v demokracii má každý právo na názor - tedy nejen média, ale i on nebo třeba i já. Manipulace jsem zažíval 40 let. Myslím, že mi to už stačilo, a na druhé straně si o to víc vážím komentátorů, kteří nepodlehli a jsou kvalitní a inspirativní.

P. Sulc 17.3.2013 1:05

Re: Souhlasím s autorem,

Rekl bych, ze jste to vysvetlil naprosto dokonale. V podstate se da pridat jen to, ze slusnoust upada, je to videt u tech bajecnych deticek, a z lidi se stava povl ktery vyzaduje bulvarni media.

J. Ryba 17.3.2013 1:55

takovou konsistentnost pohledat.... :-))))

Autor: P. Sulc Datum: 17.03.2013 01:07 Ulevil jste si, hlupaku??

P. Sulc 17.3.2013 3:27

Re: takovou konsistentnost pohledat.... :-))))

A co argument, ten by nebyl ,troubo ?

Š. Šafránek 16.3.2013 17:41

Ale jděte,

tu přeci už vyhlásil dávno, a někteří jeho lidé to dokonce vzali doslova - slyšel jste někdy o frajeru Srbovi? Ten se s ostrovem negativní deviace nepáral...