28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zvědavec 24.8.2006 23:49

Vzpomínám na

Barboru Tachecí v její hvězdné slávě. Nenechala nikoho pomalu dokončit větu - a nic. Asi se změnila doba, bohužel. 

pep 24.8.2006 20:54

Jo,jo, Zeměpán si prostě nedá do své politické práce kecat ,

a kdo se troufne, dostane přes držku. Dřív na takové frajery muselo zasedat celé oddělení ÚVKSČ pro kulturu, dneska na to stačí Zeměpán sám.

penzista 24.8.2006 20:34

Autore

ona je ČT veřejnoprávním mediem?:-(

franta 24.8.2006 19:09

NO to se musi rici ze Borek ma chucpu,

Pro ty kdo nevi co je to, chucpa nebo Chutzpah je davka drzosti kterou se vyznacuji nasi spolubratri, po cesku drzost na n-tou. Ovsem je to dane puvodem, tak ze se nemuzeme divit, ze vycurany mladicek se predvadi pred kamerou jak cvicena opice. Tim se nechci zastavat Paroubka, nebo Grosse, ktery byl parchant na urovni Borka. A pokud ma Paroubek prsty v pomalem "zavadeni" Grosse zpet do partaje, tak je vul, a nic dobreho mu spojeni s tim krivackem neprinese

JK 24.8.2006 18:18

Správný konec neschopného redaktora

Borek  se projevil jako neschopný hňup. Reportáž jsem viděl a byla otřesná. Hošík si ukousl větší krajíc než snesl a zakuckal se. Chtěl se uvést jako frajer, který vymetl s Paroubkem, ale uvedl se jako pako, které je sprosté a nezvládá ani tak stupidní věc, jako se zeptat na pár věcí.

Pete Brich 24.8.2006 18:38

V Bohnicích jste měli veřejnou předváděčku?

A co pan primář? Přidá skotské střiky?(Y)

PB

Taraszátaras 24.8.2006 20:00

Re: V Bohnicích jste měli veřejnou předváděčku?

A co nějaký argument? Když napíšu, že jste zralý na lobotomii, jak mi na to argumentovaně odpovíte?

josef 24.8.2006 22:03

Re: Správný konec neschopného redaktora

Zrejme jste jednoduzsiho mysleni. Ze ano?

mariik 25.8.2006 12:59

Re: Re: Správný konec neschopného redaktora

Proč, JK má pravdu.

Pete Brich 24.8.2006 18:07

Roko si popletl popletl pořad o několik hodin

a Borek ty jeho pohádky neposlouchal. Tak to schytal.

PB

Alois 24.8.2006 17:24

Nejhodnotnější pořady na ČT2 teď jdou pozdě v noci,

PROTOŽE TO JE MůŽE SLEDOVAT KAŽDÝ. Protože  v normálním čase se na ČT2 provozuje sportovní kanál, aby fanoušci nepřišli o reklamy, možná by bylo řešením,kdyby  od 23 do rána dali p. Paroubkovi celý kanál na všech 7 dní, aby se tam vypovídal. Hlavně, aby mu nikdo nedával žádné otázky, to diváky znepokojuje a má to vliv na zaměstnanost. Nebo by mohli panu bývalému dát k dispozici celé CT24, to funguje výborně, na to jsou v CTpyšní, a bylo by to pro něho důstojné, stejně jako exkluzivní čas pořadů pro náročné diváky..

petr sleder 24.8.2006 16:05

Je to smutné.

Když se konečně najde moderátor, který neleze politikům do zadku jako většina ostatních, je odvolán. Jó když někdo není dostatečně politicky korektní, tak má smůlu. :-/

J.G. Pašek 24.8.2006 15:24

Mě zase zajímá, jak takový usmrkaný, domýšlivý, drzý, blbeček amatér jako Borek se dostal na pozici "TV moderotora" . . .

Huba mu jela jako šlejfíř 200 km/hod a mozek jel za ním na kole 20 km/hod  . . . až se chudinka zajíkal.

Viděl jsem ten komentář na intrenetu . . . . . 

cc 24.8.2006 14:29

Odvolat potřebuje ředitel.

howgh

karel 24.8.2006 13:49

pane klíči-to jsou věci-slabý redaktor odvolán-je to možné-vždyt to paroubkovi tak natřel-viz přízpěvky na nev.psu-jak si to mohli v televizi dovolit?????to je skandál-vaše argumenty jsou snůška demagogie-měl by jste se stydět-demokate

JAB 24.8.2006 13:21

Snad ještě není nejhůř ?

Taky jeden žurnalista, seděl právě v díře, protože se rouhal Bohu a psal proti víře .. K.H. borovský, Křest Sv. vladimíra

Psí vrah Čumil 24.8.2006 13:12

Ano, pan Borek byl mimořádně špatným moderátorem a vyhodit ho měli už dávno.

franco.udine 24.8.2006 13:16

Re: Ano, pan Borek byl mimořádně špatným moderátorem a vyhodit ho měli už dávno.

Však skutečnost, že se tak stalo po rozhovoru s Paroubkem, kde mu kladl velmi nepříjemné otázky jenom dokazuje fakt, že Šámal jednal pod politickým  tlakem. Jindy mu výkony Borka nevadily?

franco.udine 24.8.2006 13:11

tragédie dnešní doby

Pokud odhlédneme od technické stránky věci - tedy od způsobu vedení rozhovoru, skákání do řeči atd., tak jediný David Borek se dokázal ptát arogantního Paroubka na věci, na které se ho neptá nikdo, ani všemi vychvalovaný slabý Václav Moravec. Ostatně Paroubek už při odchodu ze studia měl ve tváři napsáno, že Borek si už neškrtne. A Šámal? Ten by mohl střídat Tvrdíka při držení deštníku a tašek pro Paroubka.

Maxi30 24.8.2006 22:07

Re: tragédie dnešní doby

100% podepisuji, velmi trefné!

křovas 24.8.2006 13:02

Přece se už ničemu nedivíme.

Asi před týdnem zde(na NP) na toto téma byla diskuse a jedním z častých názorů bylo, že moderátor domoderoval. A co se stalo?  A ta směšná vysvětlení ať si strčí do (Y)

jirka.s. 24.8.2006 14:48

Re: Přece se už ničemu nedivíme.

A myslíte si, že v RaJi by si nějaký "odpovědný vedoucí" škrtnul, kdyby si na benita otvíral hubu?

Kvůli nějakému cucákovi si přece Luparoubenko nebude měnit image.

Taraszátaras 24.8.2006 15:34

Re: Re: Přece se už ničemu nedivíme.

Nemám ve zvyku se věšet na cizí příspěvky a nadávat, ale ty jsi tak primitivní šmejd a hajzl, že dělám výjimku.

jirka.s 24.8.2006 16:40

Re: Re: Re: Přece se už ničemu nedivíme.

 Vskutku moc hezké, přímo roztomilé,  úderné, tebe hodné. Nic jiného bych od tebe ani nečekal.

Pokud se mne však mocímermo chceš nějak zbavit, budeš muset  napsat alespoň jeden příspěvek, ve kterém by se to nehemžilo debily, pitomci, šmejdy, kretény, hajzly (na více už si nevzpomenu, nemohu se samozřejmě srovnávat s tvou  frekvecí sprostých slov). Každý se holt realizuje nějak jinak. Někdo ironií, někdo tupou sprostotou, každý na co mu IQ stačí. Odpovědi na téma IQ si raději odpusť, již jsi se v tomto "oboru" na Psu jednou předvedl, nemělo to chybu, musel bych si zase zašprajcovat židli, abych smíchy neujel.

P.S. Pokud si toto přečteš, zkus si změřit tlak a párkrát se zhluboka nadechnout.  Prý to pomáhá při nebezpečí infaktu. To bychom zde mnozí nepřežili, kdybychom měli přijít o takový zdroj zábavy, jako jsou ty tvé sprosté a žlučovité výlevy.

Pete Brich 24.8.2006 18:30

Re: Re: Re: Přece se už ničemu nedivíme.

A co takhle ho argumentačně rozčtrvrtit, Taraszátarasi?;-O

PB

Taraszátaras 24.8.2006 19:58

Re: Re: Re: Re: Přece se už ničemu nedivíme.

A s čím mám polemizovat? S nesmysly o RaJi, černoušcích, s funkcionářským nehumorem, který patrně zdědil po tátovi, okresním tajemníkovi? Tihle lidé vypouštějí jenom zamřelé slogany, nadávky, insuinace, nesmysly. Jak mám diskutovat s intelektuální huspeninou?

jirka.s. 24.8.2006 21:45

Re: Re: Re: Re: Re: Přece se už ničemu nedivíme.

No konečně! ANI JEDNO SPROSTÉ SLOVO! Dokonce i slangové slovo sulc nahradil huspeninou. Ty nám rosteš, tatare. Jenom se, prosím tě, nepouštěj do genealogie mého rodu, připravil bych ti spoustu překvapení a navíc o tom nejspíše víš kulové. Za to o působení našeho trojjediného v RaJi je myslím sdostatek písemných důkazů, odkazů i pamětníků,  kterých se vždycky tak dožaduješ.  Není mým problémem, že se ti zdá moje ironie zamřelá nebo plná nesmyslů. To je zase problém jenom tvého níže již zmiňovaného IQ. Ty prostě jak nemůžeš použít nějakého toho debila, kreténa a idiota, tak nejsi ve své kůži. Tak jen pokračuj zdárně ve své samopřevýchově, když ti to nepůjde od ruky, pomodli se k tvému nejvyššímu, on ti dá shůry jistě nějaké znamení.

jurist 24.8.2006 12:38

jestli se nemýlím,

tak jak současný generální ředitel ČT Janeček, tak snad i pan Šámal se účastnili na konci roku 2000 protestní stávky v České televizi, a - pokud se znovu nemýlím - tak jedním z důvodů stávky byl nesouhlas právě s takovýmto počínáním vedoucích pracovníků televize - tedy ustoupení mocenským nátlakem ze strany politiků na redaktory ČT a v podstatě tancovat tak, jak strana a vláda zrovna píská. Vida, vida, jaké morální veletoče život přináší...(Y)

Pete Brich 24.8.2006 18:28

Re: jestli se nemýlím,

Ale ty platy, ty platy .... Pro ně se vyplatí i rozkročmo padnout na koně našíř.VV

PB

mariik 24.8.2006 12:35

Borek byl špatný moderátor

Borek byl špatný moderátor a minulý týden Šámalovi došla trpělivost tak, že ho vyrazil. A je jedno, jestli tam byl Paroubek nebo Topolánek, pane redaktore. Nehledejte žádná spiknutí v režii ČSSD, prostě ho vyhodil za trapně amatérský výstup, kterým jen vygradoval své chabé moderování.

Jen tak mimochodem, pokud se, pane redaktore, pustíte do takhle bezhlavé kritiky, vězte, že nezaměstnanost není vyšší o procento, ale o procentní bod...

A ČSSD jsem nevolil, Paroubek se mi hnusí. To jen tak na okraj, pokud bych se měl ocitnout v palbě rádoby pravičáků.