28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zlo.cz 10.7.2009 18:16

Záznam z ČT1

Na záznam se může podívat každý sám a udělat si obrázek.

http://zlo.cz/shortvideos.html

!!!!!!

<Pokus o manipulaci v přímém přenosu ČT1

jpkr 26.6.2009 14:52

:(

To že nemáme věřit médiím a používat vlastní mozek, je sice banální pravda, ale říká to každej magor, kterej objevil Dutou Zemi, bojuje s Ještírky nebo odhalil spiknutí Sionských Mudrců. Na to nepotřebuju Hájka. V čem mi může být pomník něčího exhibicionismu a amatérství užitečnej?

A přitom, podle reakcí, níkdo vlastně s Hájkem skutečně nesouhlasí. Ani prezident.

Nechápu (no, trochu)  proč se ho snaží hájit i lidi, kteří jeho názory ve skutečnosti neberou vážně. Jako kdyby jim vůbec nešlo o to, jakou hodnotu Hájkovy názory SKUTEČNĚ mají, ale jenom o to, proti komu kope a čím se přitom zaštiťuje.

Dědek 18.6.2009 16:12

Ta beseda nebyla nic moc.

Glanc neměl nikdo ze zůčastněných. To ale nic nemění že pan Hájek je obrazem svého pána a patří rozhodně jinam než na Hrad.

vasekpav 19.6.2009 21:31

Re: Ta beseda nebyla nic moc.

Ach jo ?Budme rádi že na hradě nemáme scientisty , nebo muslimy ...ikdyž ?Když je skupinka lidí delší dobu mimo denodenní boj o skývu může ji zachvátit lehké šílenství ...?!!8-o8-o8-o8-o8-o

vasekpav 19.6.2009 21:51

Re: Ta beseda nebyla nic moc.

Znal jsem zapálenné ochotníky, jeden z nich se zbláznil dlouho tomu nikdo nechtěl uvěřit ,dokud jim nepřišli vstupenky do La Scaly kde měl jejich soubor předvést "Lucernu"!!:-):-(>->->-

ferdaautorovi 17.6.2009 19:30

autorovi

Z pana Hájka vane doba TEMNA

lež a demagogie a moc manipulovat medii a hlavně dát o sobě vědět i třeba tím nejpodlejším způsobem-současné česko

Schumacher 17.6.2009 17:21

Jistěže to víme. Hájek se nevyvinul z opice, zbourání Twins zorganizovala CIA,

přistání na Měsíci bylo natočeno v tajných studiích v Hollywoodu a že Země je placka, je jasné jak facka. Říkal to páter...

Princ Jasoň 17.6.2009 19:56

Re: Jistěže to víme. Hájek se nevyvinul z opice, zbourání Twins zorganizovala CIA,

A o nějakým novým LP pardon CD Elvise pan páter neví?

Ladislav N 17.6.2009 17:14

Je namístě se ptát, proč si Prezident Klaus, lpějící na racionalitě a vědeckém myšlení...

...vybral do svého týmu exota, jako je Hájek. Bez ohledu na nesmysly, které se na nás valí z TV obrazovek. Zmiňovaný pořad jsem neviděl, Hájka jsem četl dříve (viz komentář k jinému článku) a nemám v již úmyslu cokoli od něj dalšího číst či dokonce kupovat jeho knihu. Říká se tomu ztráta důvěry. Trvalá. Je totiž o jeho způsobu myšlení. A ten si reklamu rozhodně nezaslouží.

Mgr. Milda 17.6.2009 15:15

K pochopení pana Hájka by zajisté přispěla četba jeho skripta, které

na VŠE sloužilo jako učebnice Marxismu- Leninismu. Předpokládám, že by si toto dílo nezadalo i s kandidátskou prací našeho presidenta Klause. Rozhodně by obě vynikající díla osvětlila stav duše tamějších profesorů a studentů, pomohla by i porozumět jejich současné politice. Neboť bez VŠE by nebylo téměř žádného prominentního politika v této zemi.

jamo 17.6.2009 17:17

Re: K pochopení pana Hájka by zajisté přispěla četba jeho skripta, které

..a Mgr. obě "vynikající díla", ke kterým se tady s takovou erudicí a závěry vyjadřuje? Soudím, že ne, takže ze závěrů spíše soudím o IQ komentátora :-P

Princ Jasoň 17.6.2009 19:57

Re: K pochopení pana Hájka by zajisté přispěla četba jeho skripta, které

Kandidátská práce se přečíst nedá. Záhadně zmizela......

Jan Daniel 17.6.2009 15:15

média

Pane Petříku, jak můžete od televizní blbky chtít, aby pochopila složitější text než novinový článek? Takovou naivitu bych od vás nečekal.

Ti dva koumáci chtěli Hájka znemožnit a přitom potvrdili jeho hlavní závěry o manipulativních médiích.

Pepek 17.6.2009 23:07

Re: média

R^R^R^

Dodo 17.6.2009 13:12

Knihu jsem nečetla,

zato rozhovor s panem Hájkem ano.Hájek sám narážel na své úvahy o 11. září, aby vzbudil zvědavost. Bylo to v podstatě o tom, že si máme knihu koupit.Jak klausovsky pragmatické!

Lerak 17.6.2009 12:50

Viděl jsem uvedený pořad

a přesně jak bylo napsáno - vůbec nechápu "odvahu" pana Fischera i moderující reportérky tak až stupidně vést onu diskusi. Nehledě k tomu, že za takové pořady povinně platímě poplatek ČT. V té souvislosti - ať se zavede kódovaný kanál ČT, a kdo bude chtít, ať si ho zaplatí. Já mám pořadů ČT plné zuby.

IH 17.6.2009 14:00

Leraku, nejste náhodou zakuklený pan Hájek

JaS 17.6.2009 14:04

Re: Viděl jsem uvedený pořad

Aby se v tom prase vyznalo: blbý pořad v televizi o knize, o níž není možno říci, jestli je dobrá nebo blbá, dokud si ji nepřečtu (nebo aspoň nezačnu číst), od autora, který nepochází z opice, protože ho stvořil Stvořitel...;-P Pokud se autor bouřil proti tomu, že s ním diskutují o knize, kterou nečetli, tak měl pravdu bez ohledu na to, jaká ta kniha opravdu je.

K. 17.6.2009 12:39

N.Chomsky o médiích

Ráno tady někdo trvdil (SŠ v 8:34), že tady na Psu vyšel článek N.Chomského kontrola médií - velkolepý úspěch propagandy.

Docela rád bych si ho přečetl, ale v archivu jsem ho nenašel. Byl by někdo ochoten ten článek najít a dát sem odkaz?

17.6.2009 15:33

Bylo to před spoluprací NP s Lidovkami.

Tehdy to bylo v sekci "věda" a to dne 8. 7. 2004.

Vyžádejte si to od redakce, protože v archivu se to najít nedá.

17.6.2009 15:36

Drobná ukázka z díla

Přinucovací morální princip je ten, že masa veřejnosti je příliš tupá, aby byla schopna chápat věci. Jestliže se pokoušejí účastnit se řízení svých vlastních záležitostí, způsobují pouze nesnáze. Proto by bylo nemorální a nevhodné dovolit jim to dělat. Musíme zkrotit splašené stádo a nedovolit splašenému stádu vztekat se a pošlapávat a ničit věci. Je to do jisté míry taková logika, která říká, že by bylo nevhodné nechat tříleté dítě běhat po ulici. Nedáváte tříletému dítěti takový druh svobody, protože tříleté dítě neví, jak zacházet s takovou svobodou. Analogicky nedovolujete splašenému stádu stát se účastníky akce. Způsobovali by jenom potíže. Tak potřebujeme něco, abychom zkrotili splašené stádo, a toto něco je nová revoluce v umění demokracie: vytváření konsensu.

Mistr Jan Hus 17.6.2009 12:17

Máš naprostou pravdu !!!

R^R^R^R^R^

Beldor 17.6.2009 11:37

hm...

S vetsinou clanku musim souhlasit s jedinou podminkou,nektere pasaze z tehle knizky opravdu hranici s paranoiou:-DKazdopadne pod to ze lidi nemaji bezhlave verit mediim bych se okamzite 3x podepsal...

Chris Kelvin 17.6.2009 11:42

Re: hm...

Já bych se pod to podepsal také. Ale bude-li Vám Hannibal Lecter tvrdit, že má rád lidi, berte prosím jeho vyjádření velmi opatrně a nepodepisujte se pod ně! ;-)

Beldor 17.6.2009 11:47

Re: hm...

U me je problem ze jsem knihu ani nedocetl do konce a dle meho nazoru je to celkem o nicem.Kazdopadne jsem videl i zmineny porad a paradoxne jsem po jeho zhlednuti temer zacal fandit Hajkovi:-PTak me byla snaha moderatorky a pozvaneho hosta trapna... Inu kdyz se media snazi nekoho az tak smesne ztrapnit ,tak se to casto obrati proti nim...Rv

Lerak 17.6.2009 12:55

Re: hm...

a proč ne, Chrisi. Je to přece pravda.

K. 17.6.2009 13:11

Re: hm...

To je u nás známý jev, že po několika letech v politice se člověk stává mírně paranoidní. Hezky to zobrazuje film "Musím tě svést" s Ivanou Chýlkovou jako lehce profesionálně deformovanou poslankyní.

Milan 17.6.2009 19:02

Možná nejde o paranoiu,

ale o reálný odraz reality českého politického života.

čm 17.6.2009 11:06

v zásadě souhlas

I když si nemyslím o knize a panu Hájkovi to co autor. Myslím si dokonce pravej opak, tedy že je Hájek  magor a kniha je toho důkazem. To je ale jeho věc a věc mého názoru. Nikdy by mě nanapadlo dělat o tom pořad ve veřejnoprávní televizi za veřejný peníze. A přesně to ČT udělala a neni to poprvý. V neblahé paměti je pořad s Bárou Tachecí, kde jí byla kladena zatvrzele jediná otázka : Tolik a tolik lidí si myslí, že jste kráva, co tomu říkáte.? Pan janeček nechť se vrátí do Palcátu, nejlépe ihned. Je vidět, že ostrakizace jiných osob je mu nadále vlastní. Minimálně ji trpí

Map 17.6.2009 11:02

Permanentní kampaň

Nemohu posoudit knihu pana Hájka, avšak televizní pořad "KLAUSŮV Hájek na pranýři" jsem viděl. V celém to pořadu šlo o Hájka až v druhé řadě. Nejdůležitějším osobou byl prezident, který takového exota drží ve službě tak, aby z pořadu vyplynulo, že nejméně stejným exotem je prezident ČR. A o to šlo moderátorce a Fischerovi až v první řadě. Celý pořad byl další vzorovou ukázkou manipulace s veřejným míněním o prezidentovi, který aktérům blbé nálady tak freneticky vadí (o lídrovi této nálady ani nemluvě). Proto k posouzení celého pořadu nemusí číst tuto knihu ani moderátorka, či Fischer, ale ani já, ani Vy. Já se samozřejmě cítím podezřele podujatý, neboť jsem si jednou v životě podal s Klausem ruku (bůhví s jakým úmyslem). Takže "elitáři", co se mnou, když se zastávám tak pro Vás profláknuté osoby?

Ještě jedno doporučení pro prezidenta a jeho okolí: Neříkejte ani "Dobrý den!", neboť i z toho lze v ČT vyrobit dehonestaci Klause. Hrrr na něj!