29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

MÉDIA: Obzinové setnout hlavu, Primě sebrat licenci?!

Má dát hlavu na špalek šéfredaktorka Primy Jitka Obzinová za to, že svým redaktorům řekla, jak mají zpracovávat reportáže o uprchlické krizi? Má se odebrat televizi Prima licence, protože poukázala na problémy, které přijdou?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Vaclavik 3.6.2016 14:30

Soukroma media nam nic nedluzi

nedluzi nam zadnou objektivitu ani nezavisle zpravy ani netendencni cokoli, at uz jde o chovani moderatoru, nebo dlouhodoby vyber poradu, proste cokoli.

Je na nas divacich si udelat nazor a bud se dal divat, nebo se divat na jinou televizi, nebo treba i na zadnou. Nikdo nam nic nedluzi, cili nikdo neni nas slouha, anebo jinak, nikdo nema pravo byt otrokarem jinych, narizovat jim, jak a co maji delat, pokud nejde o objektivne urcene zlocinne jednani.

B. Mráz 3.6.2016 14:02

Pan lidovec

Napsal článek v proti lidoveckkm duchu .To je třeba ocenit.Tečka.

L. Kubeš 3.6.2016 12:59

Díky za výstižný článek !

A udavač pan Břešťan z HlídacíhoPsa by se v reálném životě stejně jako řady jiných "novinářů" neuživil, pokud by se nepřisál na státní rozpočet. A podobně funguje i řada "neziskových" organizací podporovaných státem.

P. Vaňura 3.6.2016 13:16

Neziskovky ZRUŠIT. Ponechat jen ty, které pečují

u fyzicky a mentáně potižené a nebo zajišťují sport mládeže. Ale i tam provést cost/benefit analýzu!

A. Alda 3.6.2016 13:50

Ne "neziskovky" (to je třeba i svaz filatelistů),

ale dotace neziskovkám. Ať si je každý členem jakého spolku chce. Ale ať nikdo nenatuhuje pro svou zálibu pracky ke státní pokladně. Spolky se mají financovat samy.

P. Vaňura 3.6.2016 15:20

Re: Ne "neziskovky" (to je třeba i svaz filatelistů),

Máte pravdu, napsal jsem to nepřesně. Jedná se tu samozřejmě o dotace z veřejných rozpočtů.

B. Skoupý, Ing. 3.6.2016 11:24

Vyváženost a objektivita

je přesně to, co většině médií při informování o uprchlické krizi a imigrantech chybí, a nejmarkantnější je to u veřejnoprávní ČT.

A pokud (konečně) pronikly na veřejnost zprávy, že i v tak demokratické zemi, jakou je (nebo možná už bylo) Švédsko, nesměla (!!) tamní policie a média referovat o problémech s muslimskými imigranty (zásadního jejich úpodílu na vzrůstu kriminality včetně znásilnění), když totéž se děje ve SRN, tak zaplať pán bůh za TV Prima, která se odvážila mluvit pravdu.

Slepota a hluchota (ani ta nařízená) nikdy k prozření a k vidění pravdy nevedla.

A věřím, že spoustě institucí a politiků vyhovuje slepý a hluchý, a tím pádem blbý "demokratický" občan. Blbcům se vždy snadno vládlo...

P. Vaňura 3.6.2016 12:40

Ostatně soudím že veřejnoprávní media je třeba zprivatizovat

A že do toho, co vysílají soukromá media nikomu nic není, pokud se jim neprokáže přímá lež. Mohou ovšem ztratit diváky...

R. Morava 3.6.2016 11:04

Pro novináře platí dvojnásob

Kdo lže ten i krade, do pekla se hrabe. Všichni víme jak to s Primou je. Prostě každé medium má nějakého šéfa který usměrňuje co se bude vysílat. Prima se jen nesrovnala s evropským mainstreamem politicky korektních lží.

Druhá věc.

"Když jsem před rokem jel do uprchlických táborů na Sicílii." Jak je možné, že je pan Zdechovský jeden z mála europoslanců, který si prohlédl realitu? EU nemají právo řídit lidé, kteří pouze veří podstrkovaným informacím a to velmi jednostranným. Přitom stačí zajít po práci a na noc 3km vedle do Maelbeeku.

J. Jurax 3.6.2016 21:15

Re: Pro novináře platí dvojnásob

Hm ... přitom stačí zajít po práci a na noc 3km vedle do Maelbeeku. Jenže tam se čačtí europoslanci nejspíš bojí ... a europapaláši tuplem, mohlo by jim to zviklat představy, podle nichž v punktu muslimské invaze EU blbě řídí ...

J. Schwarz 3.6.2016 10:44

někdo by se měl zabývat

též "objektivitou a vyvážeností" webu "Hlídací pes" jakož i "vyvážeností" zpravodajství ČT. Ona i "prouprchlická" manipulace je manipulací a proimigrantské manipulace byla ve všech evropských mainstreamových médiích masivní převaha nad tou protimigrantskou. Čili útok "Hlídacího psa" je jen útokem skupiny zastávající tu "správnou, pokrokovou" ideologii proti názorovému protivníkovi přičemž onen "správný" názor je označován za objektivní, ač ve skutečnosti je až extrémně levičácký. Podle tohoto názoru není manipulací vybírat a zobrazovat jen "pozitivní příklady" byť by jich bylo tak 5% zato manipulací je zobrazovat skutečnost prakticky takovou jaká je - tedy převážně nepříznivá.

J. Jurax 3.6.2016 21:16

Re: někdo by se měl zabývat

No jo, to bychom nesměli být v EU ...

E. Vašátko 3.6.2016 10:41

Já myslím,

že v celé kauze kolem TV Prima může být ještě něco jiného. Bureš shání TV a žádná není k disposici. Kdyby se mu touto kauzou, případně ještě nějakými dalšími skandály kolem této TV podařilo znejistět švédského spoluvlastníka, mohl by se touto oklikou dostat k tomu, že by tento podíl dostal do ruky. A potom by najednou bylo všechno v pořádku - doufám, že se pletu, ale moc bych za to nedal, že je za tím Bureš. Budou volby a TV by se hodila.

M. Prokop 3.6.2016 10:53

Re: Já myslím,

Jo, to vůbec není vyloučeno.

J. Chaloupka 3.6.2016 14:27

Primě teď naopak stoupne sledovanost a proto

bude dražší. Tak hloupý pan Babiš není, jinak by nevybudoval Agrofert.(podotýkám, že nejsem jeho volič)Naopak my, co jsme do té doby sledovali jen tu televizi, kterou si povinně platíme, se podíváme i na Primu, protože jinak jsou soukromé televize všude stejné.

J. Růžička 3.6.2016 9:49

Smrad táhne z Bruselu

Levičácká neomarxistická pakáž zasvinila Evropu milióny muslimských ekonomických uprchlíků o jejichž středověkém chování, obtěžování žen, krádežích, nemocích, lenosti, agresivitě a vyžírání evropských sociálních programů tak nějak není vhodné informovat veřejnost.

M. Šejna 3.6.2016 9:29

pane Zdechovský

opět jste předvedl vaši lidoveckou (čti křesťanskou) pseudomorálku.

Prima zatím nikdy ve svých zpravodajstvích neinformovala o muslimech negativně. Spíš naopak a dokokce umožnila jedné muslimské imigrantce vystupovat v pořadu "Prostřeno!" a přezentovala ji tam jako velice milou a prátelskou hostitelku.

Negativně se Prima ve svých pořadech vyjadřovala jen o vašich křesťanských bratrech z Iráku, kteří pohrdli naší pohostiností. Ukázala na nich tu tzv. křesťanskou morálku a pokud si vzpomínám, tak tehdy byl největším kritikem metod TV Prima Váš křesťanský bratr Dan Drápal.

Takže nestarejte se dnes najednou o to, že TV Prima má mít svobodu ve svém vysílání, když ještě před půl rokem, vám lidovcům ten její svobodný projev vadil.

J. Lepka 3.6.2016 9:51

Re: pane Zdechovský

Poslyšte, Šejna, jste si jist, že reagujete na správný článek ?

M. Prokop 3.6.2016 10:08

Re: pane Zdechovský

Šejní reakce je univerzální. :-P

M. Šejna 3.6.2016 10:48

Re: pane Zdechovský

Prokopova reakce je též univerzální. Tedy vyhledat komentář můj a pak se pod ním verbálně uprdnout a zasmrdět, ať píšu o čemkoli.

M. Prokop 3.6.2016 10:55

Re: pane Zdechovský

Jo, to máte pravdu. Vy píšete pořád stejné 3,14čoviny o čemkoli a já na ně pořád stejně prdím, v duchu Werichova výroku o boji s blbostí.

M. Šejna 3.6.2016 11:10

Re: pane Zdechovský

no jistě smraďochu Prokope.

Každopádně mě teší, že jen moje 3,14čoviny Vás tak mimořádně zajímají, zatímco pí-čoviny jiných jsou vám ukradené.

Já bych ten Váš aktivismus vůči mojí osobě nazval jistou formou stalkingu.

Zkuste psychiatra. Ten vás z té vaší posedlosti mojí osobou možná vyléčí.

M. Prokop 3.6.2016 13:19

Re: pane Zdechovský

Mně jen baví, jak "chytáte na první šlápnutí", když vám někdo napíchne ty zelenorudé fantasmagorie. Jinak dejte vědět, který psychiatr léčí vás, abych náhodou nevlezl tam, kde nemají úspěchy.

Stran posedlosti, nepřeceňujte se. Některé blby zde ignoruji, jiné popichuji. Vy jste zatím, dokud mne to baví, ta druhá sorta.

M. Šejna 3.6.2016 10:47

poslyšte, Lepka ...

Poslyšte, Lepka, je ten článek od lidovce o TV Prima a jejím informování o uprchlické krizi?

Pošlyšte, Lepka, je ten můj komentář o lidovcíc, o TV Prima a o uprchlické krizi?

V. Novák 3.6.2016 11:07

Re: poslyšte, Lepka ...

Tedy, ne že byste nereagoval na téma článku - ale nezdá se vám, že vytýkáte autorovi něco, co nenapsal a naopak vaše stanoviska jsou velmi podobná?

M. Šejna 3.6.2016 11:15

pane Nováku

lidovci se loni velice aktivně zapojili do záchrany křesťanských uprchlíků z Blízkého východu. A TV Prima tehdy přinášela velmi negativní komentáře právě vůči těmto blízkovýchodním křesťanům, kterým české křesťanské organizace pomáhaly. A tehdy se to lidovcům vůbec nelíbilo a obvinili Primu z tendenčního zpravodajství. Teď najednou by se pan Zdechovský roztrhal ve své snaze hájit právo Primy na svobodné právo informovat jakkoli.

Takže já vytýkám lidovcům jejich neschopnost hájit stále stejné principy.

P. Vaňura 3.6.2016 12:33

Nemůžete ignorovat fakt, že pan poslanec

se sám přesvědčil, že dokonce i křesťanští "uprchlíci" jsou z velké části ekonomičtí migranti. To, co předvedli u nás, překvapilo i mne. Ale zase to tak udivující není. Když už jsou v Evropě, chtějí se tu zařídit co možná nejlépe.

Více mě překvapili ti, co se navrátili do Iráku...

M. Šejna 3.6.2016 12:56

pane Vaňuro

já tady ale teď nezpochybňuji všeobecné obavy z imigrantské krize. Mě vadí, že lidovci loni vytýkali Primě tendenční zpravodajství o uprchlících a letos najednou je pro lidovce Zdechovského nutné bránit Primu, aby mohla jaksi po svém o uprchlících informovat.

P. Vaňura 3.6.2016 13:22

Jenže dnes se projevují jasné snahy Primu

UMLČET! Pravda a láska nechce přijít o faktický monopol v médiích. To je dokonce hrozivější a důležitější, než co konkrétně Prima vysílá.

Připomínám kauzu TV Nova, kde šlo o TOTÉŽ a P&L dokonce obětovala 11 miliard ze státního rozpočtu jen proto, aby Železného zničila!

L. Kubeš 3.6.2016 13:02

Re: pane Zdechovský

Šejna, nefetuj tolik, není to zdravé !