28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

MÉDIA: Nesouvisí, nesouvisí, nesouvisí

Pařížská katedrála Notre Dame ještě vesele plápolá, ale z obrazovky veřejnoprávní České televize už jsme ubezpečováni, že požár nijak nesouvisí. S čím že nesouvisí, ani není třeba dodávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Lehký 19.4.2019 0:56

Mršináři všech zemí, spojte se..!

Naši mršináři se chytají jakékoli katastrofy na Západě, která jim poslouží k jejich zviditelnění..!O čem by takový Štěpánek taky jinak psal.?Kdyby katedrálu ale podpálili radikální muslimáci, tak by se k tomu sakra rádi přihlásili, což těmto „expertům" na všechno poněkud uniká..!

F. Navrátil 18.4.2019 21:03

Furt stejný

Já bych ty televizní mediální lži tak černě neviděl. Kdo dnes věří vysílání České televize?

M. Rozbořil 18.4.2019 22:51

Re: Furt stejný

Mohl byste aspoň slůvkem naznačit, která televize na našem mediálním dvorku je ta správná a které mám tudíž věřit?

P. Han 18.4.2019 23:44

Re: Furt stejný

Žádné. Pokud vás něco zajímá, zkuste si sehnat informace z různých zdrojů a použít vlastní hlavu. To je to, co kdysi dělali solidní novináři.

D. Mach 18.4.2019 21:03

Myšlenky abys pohledal

Pan Štěpánek je léty prověřená osoba, u které je jasné, že logika některým lidem prostě nebyla sudičkami přisouzena. Požár katedrály Notre Dame v někom vyvolá škodolibou radost tak jako útok na newyorská dvojčata, v někom vyvolá pocit zadostiučinění povodeň v Africe či zemětřesení v Iránu a říká si (či to píše na facebook) "Už na ně taky došlo!" Takový je bohužel svět a my jsme přeborníci v tom, že přejeme sousedovi to nejhorší, ač to nemá žádnou logiku. Jak to ovšem souvisí s pořadem, kde se redaktoři snaží najít souvislosti mezi fanatickým příznivcem rasistické partaje a tím, jak vedení této partaje straší lidi a vychovává je v teroristy? Manželka pana Baldy sama tvrdila, že nevěří, že by byl její muž schopen kácet stromy před jedoucí vlaky, pokud by se nedostal do osidel této kolikáté už Okamůrovi partaje? A přitom si ti lidé vůbec nedokáží uvědomit, že všechny Okamůrovy strany jsou pouze výborný byznys plán, nic jiného. Novináři se sice mohou mýlit, ale v tomto případě bych dal ruku do ohně, že se nemýlí. Ta strana tady fakt vychovává teroristy a pro mě osobně je hodně nepříjemné, že po té trati občas jezdím. Teď už jen čekám, kdy se objeví další pomatenec. A pan Štěpánek tomu všemu nadšeně fandí, stejně jako fanatici v Palestině oslavovali útok na newyorská dvojčata. Nikdy bych nečekal, že takoví lidé, jako Štěpánek, budou mít šanci cokoliv v mediálním prostoru ovlivňovat. Bohuže naše demokracie má stále mnoho chyb, a ty je třeba napravit.

J. Novák 18.4.2019 20:06

ČT je šiřitelem goebbelsovské propagandy. Nechápou ale, že dnes už neplatí, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

V. Kotas 18.4.2019 18:11

Kdo velí tý dopravní policii ?

Místo aby se dneska starali o plynulost provozu, hlídali známá nebezpečná místa, tak hlavně hlídají rychlost ( doufám že i tu velmi pomalou ) a alkohol. Ten si mají nechat na pondělí. A ještě jim u toho asistuje ČT.

I. Štípek 18.4.2019 16:14

Korektnost přerůstá v cenzuru

Cukrberk zrušil Facebook pro britské aktivity, u nichž se velkopansky rozhodl, že jsou pravicové. Ok, FB je soukromý, majitel může. Já zase nemusím mít FB a dokonce ani nemusím chtít komunikovat s nikým, kdo má FB, odkazuje na FB pro další informace, cituje FB atd. Cukrberk je přitom ochotný provozovat FB pro svůj miliardový zisk, čachry na burze, počítání jakéhosi virtálního bohatství, a to přesto, že jeho typická nenasytnost ničí a ohýbá životy dětí a mladých lidí po celém světě. Pokud budeme FB ignorovat, Cukrberkovy akcie se změní v toaleťák.

S. Donát 18.4.2019 15:03

Když se ještě během požáru

začaly objevovat zaručené zprávy z Francie, že určitě nejde o teroristický čin, dost jsem se pobavil. Zřejmě někteří jedinci ve vrcholných politických funkcích ve Francii vlastní křišťálovou kouli. Škoda, že ne obě, nemohli by se množit. ;-)

M. Moravcová 18.4.2019 17:09

Re: Když se ještě během požáru

asi nemají troubu

V. Církva 18.4.2019 14:49

Souhlas, novinář či politik který neřeší příčiny

Ale důsledky je nekompetentní nebo zkorumpovaný a na takovou funkci nepatří.

M. Němec 18.4.2019 14:08

Štěpánkův styl

Dávejte pozor, jak se to dělá :

V jedné z barcelonských škol vyřadili z knihovny asi třetinu knih, údajně kvůli sexismu apod.Předpokládám že jenom v Barceloně je škol na stovky, ne-li tisíce, a nemluvě o celém Španělsku.

Štěpánek, kterej ví o Španělsku úplný hovno, ale potom, co si tuhle zprávu přečte někde na netu, začne hned psát o tom, jak se Evropa řítí do katastrofy, Evropa, kde se již vyřazují knížky ze školních knihoven kvůli sexismu, a jaká je to hrůza hrůzoucí a konec světa.

Vemeno Štěpánkovic nenapíše, že se v jedné z barcelonských škol pomátl ředitel, ale celý evropský školství jde do řiti.

A tak je to se všim, u Štěpánka.

J. Kanioková 18.4.2019 14:13

Přesně naopak je to zas u vás.

M. Němec 18.4.2019 14:16

Re: Přesně naopak je to zas u vás.

Nechápu to.

Jak je to naopak ?

J. Sedlář 18.4.2019 14:17

Re: Štěpánkův styl

Německý styl: Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč. Problém jednotlivce, jedné instituce, nestojí za řeč.

NE to NENÍ MNOHO, TO SE VAM ZDA, TO JE TO JE OJEDINĚLÉ.

Nebo taky:

Nevíme vo co go a ja se to stalo, ale víme že je to čin osamělého višunutého švéda a určitě to nesouvisí s ničím, natož s tamtím. Policie hledá komplice Ahneda Husejna.

M. Němec 18.4.2019 14:21

Re: Štěpánkův styl

Chachachachacha, dobrej fór.

Se vám povedl, Štěpánku.

Tramtadadááááá.

J. Sedlář 18.4.2019 14:49

Re: Štěpánkův styl

Hmm, asi to patří pod jiný příspěvek (nic vtipného nevidím), zrejmě přímo autorovi článku (soudím dle oslovení) ? Dle posledního odstavce tuším kam patříte Vy, Němec.

R. Tesařík 18.4.2019 15:04

Re: Štěpánkův styl

Vy jste zoufale úpornej.

M. Němec 18.4.2019 16:10

Re: Štěpánkův styl

Vy jste zoufale úspornej.

Bez názoru, pokaděnej říct něco osobnější, připodotýkatel, jednovětičkovej komentátor, jednoduchej jak čerpadlo, neschopnej sestavit odstavec o deseti větách.

Běžte radši na ryby, Tesaříku.

J. Jurax 18.4.2019 20:00

Ano.

Já jsem si z toho vybral, že v Evropě se vyřazují knížky ze školních knihoven kvůli sexismu. Přinejmenším v jednom doloženému případě. O pohnutkách či pomatení ředitele dotyčné školy nebylo psáno nic.

Ovšem s názorem, že dotyčný ředitel je magor bych souhlasil. Ideologicky podšprajcovaný magor.

M. Veleba 18.4.2019 13:57

zprávy 16.4.2019

Tak demagog Štěpánek mě donutil dohledat na ČT24 reportáž z 16.4.2019. Není jasné jaký úsek měl na mysli, ani z jakého vysílání. Ale co jsem viděl, citace zprávaře slovo do slova: "Zatím není jasné proč začalo hořet, ale podle předběžné verze šlo nejspíš o nehodu a oheň nikdo úmyslně nezaložil". Taky jsem si dohledal asi 48 vteřinový štěk o Baldovi z týchž zpráv. O SPD ani slovo, ani náznakem. Jen zaznělo, že se hájil strachem z migrantů. Ani náznak něčeho dalšího. Víc hledat nebudu, TV zprávy nesleduji několik let, ale Štěpánkova kňourání už mám taky pomalu dost. Těm, kdo si s ním zrovna notují, doporučuji obezřetnost. P.s.: jiné reportáže z onoho dne se mi nepovedlo dohledat, takže se mohu mýlit.

I. Hendrych 18.4.2019 13:45

No comment ...

Mezi poblázněným dědkem coby doslova horlivým členem SPD a tím co nakonec spáchal není opravdu žádná sebemenší souvislost...

Děkujeme autorovi neboť ty voloviny, které se snaží obalít balastem jsou opravdu úsměvné.

J. Jurax 18.4.2019 20:08

Ehm ... když ono to není nic nového.

Že mezi nějakým poblázněným Mahmúdem coby horlivým muslimem a tím co nakonec spáchal není opravdu žádná sebemenší souvislost nám sdělují politikové i média furt, i když dotyčný bodaje do lidí pokřikoval Alláh akbar.

J. Farda 18.4.2019 13:33

Cato starší hlásal,

že Kartágo musí být zničeno, pan Štěpánek stejně vytrvale hlásá, že musí být zničena ČT ... nihil novi sub Soli. Apage Satanas! :-(

J. Pospíšil 18.4.2019 13:13

To by dalo tolik práce televizákům říci, že:

Hoří katedrála a většina činitelů ve Francii prohlásila, že nesouvisí. Několik prohlásilo, že nejspíš nesouvisí. A to je i náš názor, závěry bude možno vyvozovat, až skončí vyšetřování, najde se ohnisko požáru, zjistí se příčiny nesprávné činnosti vystražného protipožárního systému, vysvětlí se, proč začlo hořet několik hodin poté, kdy už na místě požáru nebyli, přesněji neměli být, žádní pracovníci firem, které na rekonstrukci pracovaly a objasní se, že je pravdivé jejich tvrzení, že při rekonstrukci toho dne neprováděli praconívci nic, od čeho by požádr mohl vzniknout. Také zbývá objasnit, proč na nestandardní chování výstražného systému nikdo nereagoval a neprověřil situaci důkladně na místě, to je nad klenbou katedrály. Od chvíle, kdy hlásiče ohlásili požár, který současně ohlásili i lidé, kteří v té chvíli už viděli plameny zvenčí, reagovali hasiči dobře, profesionálně a masivně a zachránili, co šlo.

Příčiny požáru a případnou míru zavinění i to, zda se na místě veřejnosti nepřístupném a v době, kdy tam neměl být vůbec nikdo, nepohyboval někdo nepovolaný, určí vyšetřování, které probíhá.

Kdyby naše televize řekla toto nebo něco v tomto smyslu, nejspíš by si ji nikdo na paškál nebral. Ale takto se televize nechovala.

J. Kanioková 18.4.2019 14:12

Přesně !

I. Štípek 18.4.2019 16:17

Re: Přesně !

Naprosto přesně!

M. Němec 18.4.2019 14:19

Re: To by dalo tolik práce televizákům říci, že:

Musíte přijet každej večír na Kavky a tam jim říct :

"Dobrý den, já jsem nějakej Pospíšil, a vy ty zprávy musíte říct takhle a takhle."

Oni už na to dlouho čekaj, a protože vy stále nejedete, tak tápou.

M. Veleba 18.4.2019 14:45

Re: To by dalo tolik práce televizákům říci, že:

Tohle řekli(co jsem dohledal), je to podle Vás špatně? : "Zatím není jasné proč začalo hořet, ale podle předběžné verze šlo nejspíš o nehodu a oheň nikdo úmyslně nezaložil".

J. Svoboda 18.4.2019 15:31

Re: To by dalo tolik práce televizákům říci, že:

No jo, jenomže vyváženost podle předřečníka by byla, kdyby ČT dala stejný prostor konspiračním teoriím :o)

Pěkný den