28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Starý J. 15.7.2007 11:28

Jak mávnutím kouzelného proutku

změnili rudorůžoví své názory na manželskou nevěru. To, co jim neuvěřitelně téměř v půlroční kampani tak strašně vadilo (politik si našel milenku) se jak zázrakem rázem změnilo málem na oslavu Jyrkova mimomanželského láskyplného sexu. A protože kdesi v podvědomí matně tuší, že zahýbání manželce je stejný ne příliš chvályhodný kousek, vymýšlí tisíce různých "důvodů", proč Jyrkův mimomanželský sex je něco úplně jiného, než Topolánkův, dalo by se říci - něco jiného, než kohokoli z opačného názorového spektra (protože Rath, žijící dokonce se dvěma najednou je jimi plně tolerován bez povšimnutí).

A tak se dozvídáme (v t.zv. "analýze faktorů", že vlastně u levicového spektra je taková věc normální a plně tolerovaná, že Topolánková se Topolánka zastávala a teď je trapná (jako kdyby Paroubková ne), že Topolánek bude mít dítě (už zřejmě vědí, že Kováčová chce být navždy bezdětná), že Topolánek se nerozvedl (Topolánková věří, že se vrátí, protože Talmanová mluví o funkci svobodné matky) a další a další trapné nesmysly, když podstata je naprosto stejná. Pánové si našli (podle Paroubka ve "stagnujícím manželství"!!!!) mladší kočky.

Tak jen soudruzi přidejte, ať se naplní slova politoga Doležala, že Paroubek povýšil rozvod na vrchol manželství (což je v této kampani nejvýstižnější popis Paroubkova kousku). A tak nám také nejen on, ale i jeho snaživí "šmoci" (jak říká Jaroušek) Paroubkův rozvod předkládají. Paroubkův rozvod (zřejmě první v dějinách) je pasován na obdivuhodný a ocenění zasluhující čin!

loula 15.7.2007 12:17

Re: Jak mávnutím kouzelného proutku

Nevím, koho svým příspěvkem oslovujete, já mohu mluvit pouze za sebe. Tedy, manželskou nevěru, případně rozvod, nepovažuji za něco, co by člověka diskvalifikovalo, i když osobně zastáván názor, že manželství je především odpovědnost, vůči tomu druhému, vůči dětem. Pokud se ti dva ( nebo tři) s tím civilizovaně vyrovnají (neštvou proti sobě dětí, nepomlouvají se na veřejnosti, nehádají se veřejně o majetek atd), tak tyto věci považuji za věc týkající se pouze těch dvou( nebo tří) a obecně do toho nikomu nic není. To se týká Topolánka, Paroubka i Ratha, všichni tři se s tím vyrovnali podle mě civilizovaně. Pouze jsem upozornoval na drobné rozdíly v postupu těch tří politiků:

- Rath se tím nijak netajil, veřejně tento způsob života přiznal a dokonce obhajoval. Zije se dvěma ženami, kterým to podle jejich vyjádření nijak nevadí.

- Topolánek ve volební kampani vystupoval jako zastánce a ochránce rodinného života,  žije se dvěma ženami, a nezdá se, že by tento režim soužití chtěl nějak řešit. Alespon Topolánkové tento režim života vadí

- Paroubek veřejně řekl, že se bude rozvádět. Jak to vadí nebo nevadí paní Paroubkové, to nevím, ale rozvod je standardní řešení takovéto situace.

Takže abych to shrnul, s takovýmto počínáním nesouhlasím ani u jednoho politika, ale opakuji, že je to jen a jen jejich věc. Podle mého názoru tuto situaci nestandardněji vyřešil Paroubek.

Starý J. 15.7.2007 16:52

Re: Re: Jak mávnutím kouzelného proutku

Pokud si myslíte, že se můj příspěvek Vás netýká, tak se ho nechytejte. Bohužel si již nepamatuji přesně zrovna Vaše reakce. To nic nemění na tom, že většina příslušníků levice zde v Topolánkově a dnes v Paroubkově kauze chovala tak, jak jsem popsal.

Můj názor: Mezi Paroubkem a Topolánkem je v řešení jeden zásadní rozdíl: Topolánek se nechtěl s veřejností dělit o své problémy (tak, jak bych to nedělal ani já) a proto se ke svému vztahu s manželkou nevyjadřoval, resp. nechtěl, aby se o něm mluvilo. Do problému mezi manželi nevidí někdy ani nejbližší, natož veřejnost. Dnes Paroubkovo rozhodnutí vůbec nekomentuje. Nikdo také neví, proč na př. Topolánková dodnes nepodala žádost o rozvod, jen oznámila, že když se vrátí, přivítá to.

Paroubek zneužil Topolánkova problému velice hlasitě i v politice a přiživoval jej neustálými nevhodnými poznámkami v TV, tisku a v parlamentu. (V době, kdy už měl sám máslo na hlavě.) Totéž dělá i nadále a neustále přesvědčuje veřejnost, že Topolánek je horší a vymýšlí pro to pozoruhodné konstrukce. V podstatě je jejich prohřešek na stejné úrovni, takže nevím, proč i za této situace dokáže jít do konfrontace a soupeření s Topolánkem ve věci, se kterou by se vlastně neměl chlubit. Ovšem to je Paroubkův styl, že i s rozvodem dokáže soutěžit. A to se mně velice hnusí! 

Starý J. 15.7.2007 10:47

ŽA

....Miláí modrá soudružko, sněmovna kontroluje vládu....milenka premiérova s jeho plodem kontroluje premiéra.....to je řiť, že.... 

Pravda, sněmovna kontroluje vládu! Sněmovna! Ne jen Talmanová. Na kontrolu vlády je tam ještě asi 190 (bez členů vlády) poslanců! To je řiť, že? Tuto vládu především kontroluje 98 rudých poslanců, což bohatě stačí na to, aby tam místo práce byla prach sprostá žvanírna a předvádění se týpků jako Paroubek, Rath, Hašek, Zaorálek a podobně! To Vám nestačí milý rudý soudruhu? Máte strach, že vláda není "kontrolována"?

loula 15.7.2007 10:59

Re: ŽA

Tuto vládu kontroluje poslanecká sněmovna, kde vládní koalice má poměr hlasů 102:98. Takže oposice tam, jak říkáte, může žvanit do omrzení, ale to je všechno, co oposice může. Koalice bez problému může prosadit jakýkoliv zákon včetně reforem, oposice nemá šanci to zvrátit. To, jaké frašky se odehrávají okolo návrhu reformy, není věcí oposice, ale jen a jen koalice.

Starý J. 15.7.2007 11:10

Re: Re: ŽA

To mě loulo nemusíte poučovat, to vím také. S tím prosazením jakéhokoli zákona to bylo i za Paroubka, navíc k tomu měl ještě hlasy komunistů, to co mu neschválili v koalici, velice lehce prohlasoval s komunisty, takže nic nového.

Všimněte si, na co jsem reagoval! Dotyčný ŽA se pohoršuje, že milenka má kontrolovat svého amanta. Na to reaguji, že ho kontroluje celá sněmovna, nejen milenka, takže nehrozí, že vláda snad nebude kontrolována, jak se nám podivín ŽA snaží namluvit.

Starý J. 15.7.2007 11:06

Re: ŽA

P.S.....můj milovaný Topolánek o tom mnohokrát hovořil, i paní Topolánková na kongresu ODS o tom hovořila a to ještě nevěděla, jak pak bude vypadat trapně.....

I Paní Paroubková byla donucena mluvit v televizi po boku svého již zahýbajícího manžela o tom, jak je "Jirka solidní muž, který by nic takového nedokázal (myslela tím mimomanželský sex) a jak mu věří, a to ani nevěděla, jak bude vypadat trapně! Takže nejen paní Topolánková. Dokonce to četla z papíru (co ji její věrný Jirka napsal), aby náhodou neřekla něco, co tam nemá být. Dokonce byla nedávno tím chrakterním Jirkou nucena (telefonicky z jeho dovolené s milenkou), aby opravila své tvrzení pro tisk, že se o Jirkově milence dozvěděla až těsně před společným prohlášení z novin. Tím popřela Jirkovu lež, že ji o své milence řekl již před třemi měsíci. Paní Paroubková se tentokrát (zřejmě poprvé a naposledy) vzepřela a své prohlášení neopravila. Na to není ani žádná "analýza faktorů" potřebná, to mluví samo za sebe!

J.G. Pašek 15.7.2007 3:26

To je jako mrouskání vopic . . . .

na tom přece nezáleží, hlavně že jsou výborní stratégové v politice . . . 

zp 15.7.2007 0:12

Jakkoliv

Duce - Paroubka světonázorově fakt nemusím, vizáž jeho manželky mne naplňuje k němu obdivem, že  se na ni doma  vydržel koukat  takhle dlouho.

Vocílka 14.7.2007 23:16

Autor pravděpodobně v ODS vyroste

Zapomíná na to, že pan Topolánek je premier a Paroubek pouhý bezvýznamný poslanec.

jirka.s. 15.7.2007 8:58

Re: Autor pravděpodobně v ODS vyroste

Správně, paroubag je skutečně nyní bezvýznamná nula, bez jakýchkoliv pravomocí, jak názorně dokázal zde: http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1142743803-reporteri-ct/207452801240025-09.07.2007-21:30.html

venkovan 15.7.2007 20:52

Re: Autor pravděpodobně v ODS vyroste

Autor popsal pouze skutečnost. Posměšky a připomínky na jeho adresu jsou zase svědectvím o práci pro jiné strany nežli ODS. Připomíná to silně vybroušenost práce komunistických redaktorů, kteří na nepříteli vždy našli řadu chyb.  A nepřítel byl každý, kdo nebyl komunista, osvědčený recept.

jerry 14.7.2007 21:41

Mě spíš napadlo jediné

co, ty pohledné , sebevědomé a vzdělané ženské na těch dvou šašcích vidí?O ženskejch asi vím houby.:-)

Milaz 14.7.2007 23:05

Re: Mě spíš napadlo jediné

asi jim imponuje moc a šašky v nich vidíme jen my

lucina 15.7.2007 0:09

Re: Mě spíš napadlo jediné

 Topolánek je  docela hezký a je to kus chlapa,  Talmance se  nedivím, a dítě jí  přeju.  Ten druhý případ  je opravdu  něco jiného, tam ty pohnutky jsou zřejmě nízké  u obou.

Milaz 15.7.2007 1:08

Re: Re: Mě spíš napadlo jediné

hloupý pohled - je sympaťák a proto mu promiňte, dle mého je hnusný a proto má nízké pohnůtky - takhle může uvažovat jen nevyzrálý jedinec

Starý J. 15.7.2007 11:32

Re: Re: Re: Mě spíš napadlo jediné

Podobně jako - je konzervativec, takže nesmí, Paroubek je socialista a to je něco jiného, tam se to toleruje. Tak uvažují "nevyzráli jedinci" z opačné strany!

Milaz 15.7.2007 20:10

Re: Re: Re: Re: Mě spíš napadlo jediné

naprosto souhlasím - má se hodnotit bez stranické zaujatosti. Bohužel si mnozí spojují útok na svého "guru" s útokem proti sobě a dle toho reagují.

loula 15.7.2007 6:25

Re: Re: Mě spíš napadlo jediné

Ano, akteří prvního případu jsou oba z ODS, takže se jim nedivím a přeji jim to. Ale ti druzí,, z CSSD, to musí být opravdu něco jiného, tam ty pohnutky nemohou být jiné než nízké.

Milaz 14.7.2007 18:37

výsměch

Myslím, že buben slečny Talmanové v době kdy se Topol fotil s rodinou, ukazuje spíš na jeho pokrytectví, než na pokrytectví Paruba, který svou rodinu do volební kampaně netahal. Ale v každém případě je hnus, že samičky našich dvou hlavních politiků jsou v takovém popředí zájmu médií.

lucina 15.7.2007 0:03

Re: výsměch

Kdybyste se nenechal(a) zaslepit stranickou příslušností, spočítal(a) byste si, že pí Talmanová otěhotněla někdy napodzim, a pí Topolánková (minimálně) v té době kandidovala s Bobošíkovou. Navíc rodina je pro T, tak důležitá, že se dosud nerozvedl. Mluvit o obou dámách jako o samičkách vypovídá jen o VÁS, hnus je váš příspěvek. A jestli není tahání rodiny do kampaně to, jak pí Paroubková pracně četla "Jiří je čestný muž" když se ukazuje, že se v té době už dávno pelešil s tou "tlumočnicí", tak nevím, co je to jiného.

Milaz 15.7.2007 1:05

Re: Re: výsměch

Co tady taháte stranickou příslušnost? Oba jsou perverzáci bez ohledu na to, v jaké jsou straně. Obě nejsou nic než cizoložnice a proto výraz samičky je spíš ve prospěch obou ženštin! Nebo vy snad souhlasíte, že je normální spát s jiným ženatým mužem? Navíc to, že T není schopen ani řešit svůj úlet je hnus. Zaslepená jste VY a to právě stranickou příslušností - jinak by jste zvracela nad oběma současně!

Starý J. 15.7.2007 11:37

Re: Re: Re: výsměch

Nějak jste zase přehlédl V, že Paroubek nechal číst ženu do televize (ta tam nevypadala, že přišla dobrovolně), jak je Paroubek čestný muž, že by nikdy mimomanželský sex nepěstoval, jak mu věří. A To v době, kdy si vrabci cvrlikali o tom, že se Paroubek "tahá s tlumočnicí". A Paroubek ji to číst nechal (seděl vedle) a navíc jsem přesvědčen, že ji donutil. Takže s tím "charakterem" pozor!

Milaz 15.7.2007 20:34

Re: Re: Re: Re: výsměch

Hnusí se mi oba - oba cizoloží. Pořád nechápu, jak někdo může jednoho z nich v této záležitosti obhajovat.

Lucka 15.7.2007 11:52

Re: Re: výsměch

Naprostý souhlas, navíc nejen shoda jmen, ale i názorů.Paroubek má tu drzost nás přesvědčovat, že zvládl svou nevěru, a jeho konkubína zas, že je na něm sexy mozek!No ono při pohledu na něj nic jiného sexy vidět teda není, o mozku navíc dost pochybuji.Manželce udělal ostudu, dělá z ní navíc přitroublého medvídka, co ho pochopí a bude mu "doživotní přítelkyní"!!!Já žasnu, jak je DUCE navzdory máslu na hlavě suverénní!A druhé ať nehodnotí, jsou ostuda jeden jako druhý,o třetích nemluvě.Máme politiky takové,jaké si zřejmě zasluhujeme.

nepolitik 14.7.2007 14:09

Je zajímavé kolik pisálků se už vyjádřilo na toto téma

Já osobně si myslím, že nejlépe zvládla rozchod paní Paroubková. Klidně a rozvážně, bez velkého vykřikování na veřejnosti. Zřejmě je si vědoma, že čím vís se šťourá do lejna, tím více smrdí, a ona se nechce ušpinit.

egoist 14.7.2007 12:49

co je to za

slint , nejdřív tvrdí , že ať si žijí s kým chtějí , že je mu to jedno a nakonec vyzývá ,aby se více psalo o Paroubkově mileneckém vztahu..bože ,bože..

clay 213.29.115 14.7.2007 12:53

Re: co je to za

ne píše o tom, že by se media měla chovat ke všem padni komu padni.

ŽA 14.7.2007 15:20

Re: Re: co je to za

Vždyť se tak chovají, ale díky tomu, že to Paroubek podal elegantněji, tak je to dost nuda, zatímco Topolánek se choval jak Yveta Bartošová (mimochodem taky Valach).....

jirka.s. 14.7.2007 16:51

Re: Re: Re: co je to za

Ano, já mám také raději vrahy, co pracují elegantně s břitvou než ty co umlátí obět sekyrkou!