16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

MÉDIA: Další rasistický titulek

24. srpna informoval portál iDnes čtenáře, že „policie v USA střelila černocha do zad před zraky jeho dětí ... když nastupoval do auta“. Incident měl za následek srocení davu a vypálení místního autobazaru, kde shořelo kolem 140 aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kocián 26.8.2020 17:58

Policisté se zachovali naprosto adekvátně. Oni nejlépe vědí, co jsou černé huby za nebezpečnou chátru.

I. Pávek 26.8.2020 19:41

Neví to jen nějaký Moravčík. Ten by i poklekl.

A. Bytová 26.8.2020 17:15

Na tu černou nebohou oběť bíle policejní zvůle byl od července vydán zatykač pro násilnou trestnou činnost, a mimo jiné při posledním policejním zásahu postřelil policistu.

Co dodat?

J. Sinnreich 26.8.2020 16:33

V americkem tisku se dnes jiz pise cernoch s velkym pismenem, tedy Cernoch.....( Black man). Neni daleka doba, ze belosi budou nuceni nosit bilou pasku na rukave.

J. Kouřil 26.8.2020 18:30

Nemyslím, že jsme my, bílí takové ovce, aby nám něco takového hrozilo.[>-][>-]

L. Masar 26.8.2020 18:31

Logika vyvoje by tomu nasvedcovala - tedy tem paskam, jak rikate. Jedinym velkym rozdilem mezi Evropou a jeji zkusenosti s nosenim pasek na rukave a podobnym vyvojem v Americe je - tezka ozbrojenost populace. Bezne mame doma tisice naboju a ruzne zbrane. Jestli nam to bude houby platne, ukaze jen cas ...

J. Vintr 26.8.2020 18:36

Pokud se dostanou k moci socani, tak se bez ohledu na americkou ústavu budou snažit občanům zbraně sebrat. Pak je otázka, jestli si to lidé nechají líbit. Asi spíš ano, soudě podle zkušeností z jiných zemí, kde už se to stalo. Třeba naposledy na Novém Zélandu.

J. Červený 26.8.2020 21:30

Ano. To je černá můra pro USA. Senilní marxista Biden podporovaný zločinci z BLM a neomarxistickými globalistickými liberály, by zlikvidoval Ameriku a tím i celý svět.

P. Adámek 26.8.2020 16:26

Vzhledem k tomu, jakou dnes v USA hraje roli, jestli je zastřelen černoch nebo běloch, mi nepřijde jako rasismus, když iDnes uvede, že byl zastřelený černoch. Znamená to totiž "můžeme očekávat pěkné další věci", které bychom v případě zastřelení bělocha neočekávali.

J. Jurax 26.8.2020 14:58

Cituji z diskuze k jednomu článku na Pravém

Prostoru.

Prof. Balon:

Pokud by najednou černá populace opustila USA, pak se americká populace sníží o 14 %.

Počet zaměstnanců se sníží 1,4 %, počet vězňů sníží o 48 %, počet gangů a dalších zločineckých zločineckých organizací sníží o 53 %.

Průměrné IQ vzroste o 7,3 %.

Počet pacientů z s AIDS sníží 65 %, počet pacientů s chlamydií sníží o 53 %, s kapavkou sníží o 69 %, se syfilisem sníží o 57 %.

Průměrný roční příjem se zvýší o 20 000 dolarů.Počet lidí žijících v chudobě sníží o 54%.

Počet bezdomovců sníží o 65 %,příjemců sociální péče sníží o 52 %. Americká demokratická strana ztratí 26 % svých voličů.

Zdroj https://pravyprostor.cz/proc-se-strilelo-ve-wisconsinu/

J. Vintr 26.8.2020 17:06

Dobrá statistika. Jasně z ní vyplývá, že černoši jsou pro Spojené státy opravdu významným přínosem a že si plně zaslouží veškerá privilegia a to, že před nimi běloši padají na kolena ....

P. Brich 26.8.2020 14:22

A nepřipadá vám, že po něm policisté chtěli občanský průkaz, on se urazil (copak vy mě neznáte?), šel si pro něj do auta a policajt ho zastřelil?

To mají novináři tak slabou představivost?

V. Kain 26.8.2020 12:14

Policisté mají naprosto přesné pokyny jak mají postupovat a mají to natrénované.Veškerá kritika na policisty je střelba mimo cíl.

V. Vérosta 26.8.2020 14:35

Přesně tak. A navíc, americký policajt je úplně ten poslední, koho by zajímala barva pokožky nějakého hajzlíka. Novinářské hyeny se snaží navodit dojem, že po něm střelil proto, že je to černoch. Fuj!! IDnes by měli zakázat.

I. Schlägel 26.8.2020 9:33

Těch výstřelů bylo příliš. Leda by policista zahlédl, že dotyčný opravdu sahá po palné zbrani.

J. Vintr 26.8.2020 18:33

Podivné je spíš, že ten černoch přežil. Sedm zásahů (z tak malé vzdálenosti nelze minout) z nichž ani jeden nezasáhl životně důležitý orgán, to je hodně velká náhoda.

L. Masar 26.8.2020 18:35

Souhlasim. Tech vystrelu bylo prilis a u soudu se bude tezko prokazovat opravenost takove salvy. Podle mne policista jednal unahlene a pouzil neprimerene nasili. Ze ten kriminalnik si koledoval o hrubou silu po ignorovani vsech vyzev je ovsem jina vec. Sel si pro jednu a dostal ji. Tedy sedm.

P. Moravčík 26.8.2020 8:53

Možno by stačil varovný výstrel, a potom hlupáka streliť, napr. do stehna. Tiež riskantné, ale oveľa menšia šanca, že ten blbeček zomrie. Zastreliť ho by bolo odôvodnené len v prípade, že by mal v ruke zbraň alebo bolo jasné, že po nej siaha :-/. Bez ohľadu na to, že s čiernymi má polícia svoje skúsenosti, nemôže sa meniť na popravčiu čatu. Spacifikovať, čo aj tvrdo, keď si chlapík nechce dať povedať na prvý raz, ale "shoot to kill" je nakoniec vždy kontraproduktívne.

R. Langer 26.8.2020 9:10

Jo, střelil byste ho do stehna, a on by vás střelil do hlavy zbraní, co ji šel vytáhnout z toho auta, když jste jste mu neviděl na ruce. Už vás vidím... ;-D

P. Moravčík 26.8.2020 11:19

Podívajte sa na video ešte raz. Policajti za černoškom pobehujú dosť dlhý čas, aby ho stihli spacifikovať skôr ako sa k hypotetickej zbrani môže dostať. Bola to jednoznačne chyba pri zásahu. Chlap mal ležať na zemi s putami ešte pred chladičom. Nechať zadržaného pobehovať okolo auta a nechať ho, aby vznikla situácia, kedy by bola strelná zbraň použitá oprávnene, je jednoznačná chyba zasahujúcich policajtov. To je jasné aj bez podrobného poznania zásahových algoritmov polície. Závisí to len na použití zdravého rozumu. Iba ak majú americkí policajti IQ, aké sa prisudzovalo príslušníkom VB:-).

J. Vintr 26.8.2020 11:22

Policajti se zřejmě báli použít "policejní násilí", aby nedopadli jako kolega Chauvin ....

J. Pankovic 26.8.2020 12:40

Neměl nejdřív ten policista třikrát vykřiknout "Stůj! ", potom vystřelit varovný výstřel do vzduchu a nakonec přivolat psychologa, nejlépe černé pleti? Aby toho chudáčka moc nevystresoval??

R. Langer 26.8.2020 15:08

To ten policista ale právě udělal. Zastřelil ho, až sahal po zbrani, na kterou neviděl (před tím vystřelil do vzduchu, ale za těma dveřma to nebylo vidět). ;-)

L. Masar 26.8.2020 18:37

Nevime, jestli sahal po zbrani ... nebo vime?

P. Moravčík 26.8.2020 15:31

Každá polícia na svete má určený postup, či sa Vám to zdá smiešne alebo nie. Ja toho čierneho (zrejme) feťáka neobhajujem. Tvrdím len, že podľa všetkého si policajti svojimi chybami nabehli na vidly.

R. Langer 26.8.2020 15:09

Já vidím chlapa, co nereaguje na jasnou výzvu policie a jde vytáhnout zbraň z auta. Co vidíte vy, to netuším.

P. Moravčík 26.8.2020 15:22

Vidím to, čo tam je. Černoch odchádza a policajti si vykračujú za ním, namiesto toho, aby ho stiahli na zem a nasadili mu putá. Preboha, keď vidím, že na príkazy kašle, tak ho okamžite násilím zastavím a nečakám, kým si dôjde po zbraň.

L. Masar 26.8.2020 18:40

Souhlas s vasim hodnocenim situace. Prace policie evidentne ne zcela "kosher". Navic - policiste mohli predvidat, co pripadna strelba - zvlaste na dalsiho cernocha - musi zpusobit v celkove vypjate atmosfere v zemi.

J. Vintr 26.8.2020 8:51

Objektivitu naše pokroková média prokázala, když před časem asi stokrát zopakovala tu lež, jak zlý bílý policista brutálně zardousil nevinného černocha Floyda....

J. Nevrkla 26.8.2020 8:44

Ten policista měl dobře oduvodneny strach. Pokud by v článku uvedli statistiku, kolik policistů bylo letos černochy zastřeleno, nikdo rozumný by se mu nedivil.