29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

KULTURNÍ VÁLKA: Motoristé sobě se chystají k duelu s partou Praha sobě

Automobilismus je souputník demokracie. Kdysi ukončil nadvládu aristokratů v kočárech nad plebsem. Čekají-li auta na zelenou, stejná pravidla platí pro lorda v Jaguaru i šoféra v Austinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Zídek 5.8.2022 18:19

Kde je některý Čizínský, tam je nějaká lumpárna.

P. Diviš 5.8.2022 20:44

Jo.

J. Prikner 5.8.2022 14:26

Astone,hlavně že se o praha sobě a pirátech vyjadřujete slušně. těma cyklopruhy jsou to prodlužovatelé přepravního času a ve volbách musí být likvidováni

M. Hanko 5.8.2022 13:58

Já bych pojem "kulturní války" nedevalvoval použitím v kontextu volebního klání popisovaného článkem. Kulturní války zdaleka nejsou jen střetem dvou skupin s různými představami o společnosti, o tom, co je správné. Jsou o tom, že jedna skupina se snaží tu druhou zničit, zabránit jí v tom, aby mohla svobodně vyjadřovat své názory, její proponenty zničit profesně, nechat je vyhodit ze zaměstnání, zařídit, aby je už nikdo jiný nikdy pořádně nezaměstnal. Tlačit na méně vyhraněné obyvatelstvo, aby si nekupovali "závadné" knížky, výrobky firem, které si nějak s něčím "zadaly", atd. Snaží se zničit nenáviděný oponentní názor soudně.

Kulturní války zde naštěstí fakt nemáme, a DOUFÁM, že se k nám v té odporné americké podobě ani nikdy nedostanou.

V. Mokrý 5.8.2022 19:40

R^[>-]

P. Hák 7.8.2022 14:32

R^

P. Molík 5.8.2022 13:05

Je dobré si vzít poučení ze začátků automobilismu, kdy starý knížecí pán jezdil v kočárech tažených koňmi a mladý knížecí synek už jezdil v prvních automobilech. A lidé tehdy komentovali tuto situaci slovy: "MLADÝ KNÍŽECÍ PÁN UŽ NEVÍ COBY, VŠAK MU PÁNBŮH TEN BENZÍN OMAŽE O HUBU".

J. David 5.8.2022 11:13

Nu nevím, asi budu zpozdilec. Jsa v důchodu, automobilního přibližovadla jsem se vzdal. Kvaltovati toliko pro hovado dobré jest, RSZ může vykládat o těch, které "zachvátil" automobil ve své "prudkosti" (jako kdysi Švejka na Karlově náměstí). Jak cestuji? Díky dobrodinní govermentu a Info IDOSu, tedy 50% slevy na jídném. Ale, kde se má našinec geront potulovat v extravilánu, natož se šplhat na Glosgnokner? Asi záliba vrtošivého staříka. Raději ulovím srnce v říji doma bez automobili, než se automobilem cásat a v Alpách se drápat, za dahý peníz, na skalní stěny nějakého "steinu" na kamzíka. Naše koza domácí umí téměř to samé, jenom nemá stejný markant v rozích (toulcích). Kontrolní otázka, "Jak v cizím městě, dle uniformních markantů, rozeznat hotelového portýra od vechtra", tedy debilního bivoje z MP? PČR má zákonné markanty, ale ti MP vechtři? SOOCOM by jim záviděl, kterak jsou ověšeni nástroji, ale jsou to blbové "non plus ultra". Rád se o MP (dříve Šedý mor) nechám poučit.

P. Diviš 5.8.2022 14:57

Spousta lidí nejezdí autem jen tak z plezíru, ale prostě musí. Z časových důvodů, potřebují mít kam co naložit, důvodů je spousta.

F. Svoboda 5.8.2022 9:34

Článek je informačně bezcenný, neboť z něho není patrný program motoristů a jejich konkretní námitky proti dosavadní vládnoucí garnituře.

A. Pakosta 5.8.2022 9:33

Víte, pane Petráčku, já myslím, že automobilismus, který v rané fázi lidi "porovnal" jak říkáte, během svého vývoje bohužel zavedl rozdíly ještě výraznější. Při jízdě s koňským potahem, ať už zapřáhnete jednoho koně nebo dvanáct, nemůžete překonat rychlost cca 60 km za hodinu - zatímco dnes si ti "lepší" (rozuměj: majetnější) právě překračováním rychlosti dokazují, oč jsou oni lepší než ten plebs ve fáčkách s HTP motory. Nejen že na to mají "fyzicky" - to je výkonem svého povozu, ale i fiskálně - pár tisíc pokuty, která plebejce "uzemní", znamená pro příslušníka "lepší" vrstvy jen zlomeček měsíčního příjmu, často pod jeho rozlišovací schopností. Napravit by to mohlo jen udělování pokut podle výše příjmů přestupníka, tak jak je tomu např. ve Švédsku.

Z. Lapil 5.8.2022 10:00

Znalci westernů vědí, že i koně jsou rychlejší a pomalejší, krásnější a ošklivého, o ceně nemluvě.

Ale vážně. Nejezdím toho poměrně hodně, po dálnici autem nikoliv úžasným, ale s problémem arogantní rychliků se setkávám jednou za několik hodin, a rozhodně to nejsou nebezpečné situace.

Ale možná je to ve mně, já se shodnu i s kamionama a ani s policajty jsem v životě neměl problém.

K. A. 5.8.2022 8:57

Asi se to nebude líbit skoro nikomu, ale spravedlivý je přídělový systém. Ať má každý právo na x benzínu nebo x najetých kilometrů. Indiáni by logiku sebeomezení v zájmu přežití pochopili. Zatím to spíš vypadá, že vrchnost zakáže "chudině" auta se spalovacím motorem a sama bude létat soukromými tryskáči.

Z. Lapil 5.8.2022 9:51

Blbina. To byste musel aspoň přibližně zohlednit dostupnost hromadné dopravy (časovou i fyzickou), zaměstnání, školy, příbuzných (nás pripad: 20 minut autem, asi 2hod na kole, a podobně 2hod HD včetně asi 2km pochodu; neboli řeč je o rozdílu mezi "stavím se na kafe" a celodenním vyletem), a v neposlední řadě zásobování.

V. Petr 5.8.2022 13:00

R^R^R^R^R^

V. Mokrý 5.8.2022 19:43

:-)R^:-)

V. Novak 5.8.2022 8:49

Praha Sobě, Praha Sobě,... není to ta parta, co zdražila MHD a chtěla ji zdražovat každoročně?

M. Dvořák 5.8.2022 9:24

Čižinský sobě. :-/

P. Kubáč 5.8.2022 8:33

Praha Sobě je "neziskové veřejně prospěšné občanské sdružení"

Motoristé Sobě je "parta"

Hezká ukázka rovnosti v "liberálně demokratické" společnosti.

R. Tesařík 5.8.2022 8:47

Praha sobě je sdružení jurodivých darebáků.

V. Petr 5.8.2022 13:01

R^R^R^

V. Mokrý 5.8.2022 19:43

R^:-)

F. Navrátil 5.8.2022 7:49

Praha by si místo mistrování světových záležitostí měla řešit své vlastní problémy.

B. Hančl 5.8.2022 7:26

Tvl pořád řešíte spory. Nechte to být a vše se vyřeší. Když do toho mluví debilové typu Hřib, Scheinnher, a další, tak z toho vznikají jen problémy.

J. Nevrkla 5.8.2022 7:18

Světové elity už motoristický problém intenzivně řeší. Nejprve nařídí elektrická auta, na která plebs nebude mít peníze a pro která nebude dost energie, pak doporučí sdílená auta, která budou moci využívat jen poslušní lidé s dobrým sociálním kreditem. To jsou ideje Velkého resetu, za který pokrokáři bojují. A pak se snad lidí vzbouří a pochopí, že revoluce jsou někdy nutné.

J. Nový 5.8.2022 5:54

Válka to je....třeba v Praze Březiněvsi zklidnili dopravu na přehledné silnici, kde nikdy nebyla dopravní nehoda. Teď je tam ostrůvek se šikanou a kdo to nezná, zničí disk i pneumatiku. V podstatě každý den rána. A nikdo s tím nehne

P. Macinka 5.8.2022 15:44

Můžete mi to, prosím, až někdy pojedete okolo, vyfotit a poslat na mail motoristesobe@gmail.com? Pokud uspějeme, chceme tyhle zvrácenosti rušit. Ale ani zdaleka o všech nevíme... Díky. Petr M.

J. Chalupnik 8.8.2022 13:44

No, tam se da treba v ramci upozornovani na nebezpecnou situaci zatroubit :)