25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

INTERNET: Sbohem, Klondike

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kadlus 25.9.2006 13:53

Re: no konecne nejaka poradna informace

Napřed jsem musel do Wikipedie, o jaký význam slova komutuje jde. Já bloud znám doposud spojitost s matykou- komutativní funkce. Jen poznámku - nejde mi o reklamy- já je na NP vůbec nevnímám, protože jako většina uživatelů Netu znám podstatně lepší způsob vyhledávání potřebného.Jde o pocity "Stvořitele"- tedy pekaře. Tomu alespoň trochu normálnímu není vůbec jedno, když mu někdo před jeho očima znehodnocuje jeho výrobek. Bohužel, tento typ bude asi v menšině ( i na Netu- protože to co prochází v diskuzích jinde je na "Chocholouška.Kecy o demokracii, potažmo o cenzuře když jediná pravda je ta moje, ty jsou k ničemu.Pod nickem se dá komutovat o čemkoli, spíš by se hodil výraz exhibovat- někdy dokonce záměrně. Příspěvkem píchnu a pak se tetelím blahem, kolik blbů zareaguje. Dřív, když debatní tribuna byla v hospodách, podobní lidé brzy utrpěli újmu na zdraví od spolustolovníků.Není nad Net, nedostaneš po hubě. Jen ty kibice občas smáznou. Stejně, jako dobrý hospodský si pak opakovaně do lokálu kibice nepustí.I když třeba tratí- jenom prvoplánově.

Mimochodem, píšu zásadně pod svým jménem.Nick nepotřebuji,Orwellovský strach mne v 70 dávno opustil a nemusím se za svoje jméno stydět.

Mellein 25.9.2006 20:24

Re: Re: no konecne nejaka poradna informace

Nevím sice o Klondike víc, na NP se vyskytuji ažod jara letošního roku, ale jsem udivena pokřikem. I mě byly umazány příspěvky, ačkoli nebyly vulgární, rasisitcké a teď honem si nevzpomenu na to jaké jetě. Velmi mě to udivilo, tak jsem si dala pauzu. Podotýkám, že žádné jiné upozornění jsme nedostala, ale nadále mi byl zamítnut přístup na web, Po otázkách na cenzuru, se opět objevily nesmyslné odkazy. Mám NP ráda, i přes ty excesy některých přispěvovatelů. Proč tedy admin vymaával jako zběsilý i běžné reakce na článek. Opět připomínám, že o nějakém plevelení jsem neměla tušení! Podle mého názoru je věcí provozovatele, jak si ošetří diskuse. Pokud je nechce vůbec, může je zarazit, ale pokud jsou stanovena pravidla tak, jak byly dosud, jeví se mi práce admina jako cenzura a to nemůže nikdo popřít!:-/

tony 25.9.2006 11:01

jojo

Ctete http://cypaty.blog.cz

novy clanek o teroristech

JE 25.9.2006 10:55

Pro pana Haase.

Pane Haasi, Ladislav N. si stěžuje, že jeho příspěvky jsou mazány či ořezávány jenom proto, že obsahují fakta nepohodlná redakci. Jednoduchá otázka: Je to pravda? Prosím o poctivou odpověď.

Ladislav N. 25.9.2006 12:22

Re: Pro pana Haase.

Tu od T. Haase dostat nemůžete. Jemu byly redakcí (?) navíc dodatečně vloženy ráno antedatované texty (ten dlouhý psaný tlustým písmem), t.j. Haasův text původně v diskusi v daném čase nebyl a se "zfalšovaným datem" byl vylepen dodatečně jako plakát....

K takovéto redakční praxi snad už ani není třeba další komentář...:-/

Derik 25.9.2006 10:51

Z clanku jsem se nedozvedel o co se jedna.

(u pana Haase jde o vyjimku). Ale az z komentaru. V tom byla vzdy sila NP, ze se z diskuse dalo poucit, dozvedet doplnujici informace, zjistit souvislosti, sledovat protiargumenty, atd. Nemam nic proti mazani vulgarnich komentaru nebo soukromych diskusi. Nelibi se mi vsak, ze autor a redakce povazuje NP za soukromy list a ignoruje podil diskuznich prispevku na uspesnosti NP. To je jako by soukromnik kazdou zimu na svem pozemku umoznil stavbu ledovych soch a pokud by se to stalo dostatecne zname a prijizdeli by platici turiste, tak by rekl ze je to pouze jeho soukroma vec. Jiste, pravnicky by mel pravdu, ale ne moralne.

ZiriOrange 25.9.2006 10:50

Na rozdíl od autora článku

mě naprostá neůcta k právu a názorům ostatních ani další fašistické manýry u internetových zlodějů, technařů a jiných voličů ODS vůbec nepřekvapují.

Foxtrot 25.9.2006 10:59

Re: Na rozdíl od autora článku

ZiriOrange je podle všeho jeden z těch posledních spravedlivých...

Ladislav N. 25.9.2006 11:00

Re: Na rozdíl od autora článku

Nevím, proč do toho pletete ODS jako celek. Pan Haas je "jenom" poradcem prezidenta ČR, pokud se právě nezabývá něčím méně prestižním. Mimochodem, toto je vyjádření člověka (viz začátek diskuse), který se od současné praxe NP distancuje:

Já se od Neviditelného psa:

Autor: Pavel Hasenkopf alias kocour IP: 83.208.91.xxx Datum: 25.09.2006 00:30

tímto distancuji, všechny mé články byly z archivu na moji žádost vymazány.

dulcibelka 25.9.2006 10:36

A vůbec - já se omlouvám, pane Haasi, že jsem obtěžovala.

Mnohokrát jsem se nechala strhnout i k rozvíjení debaty, která nebyla tak zcela tématicky ke článku, někdy i nevybíravá slova jsem použila...Abych se vyvarovala těchto nepřístojností, musím s lítostí NP opustit. Vy budete mít klid. A já víc času.

Sbohem (spřírodou, sjirkou).

JE 25.9.2006 10:39

Re: Jedete v tom taky?

Máte aspoň pocit jako zednáři? Kdo vám brání diskutovat na NP? Kdo vás nutí, nechat se strhnout?

Ladislav N. 25.9.2006 10:48

Re: Re: Jedete v tom taky?

Nemá smysl diskutovat tam, kde anonym v záloze umazává argumentaci jedné strany a druhou ("tu správnou") ponechává. Přesně tak, jak to redakce předvedla v této diskusi dnes dopoledne. Podotýkám, že nešlo o žádné vulgarity, pouze o nepohodlná fakta a argumentaci.

Xaver X.X. 25.9.2006 10:55

Ladislave N., jsem rád, že vám to došlo.

A přiznávám, že i mě to chvilku trvalo.

ok 25.9.2006 10:32

elementarni slusnost

Ti soukromnici, pisici misto o politice sahodlouze o kucharskych receptech (a znemoznujici diskusi v odpolednich a vecernich hodinach) me pekne stvali, presto povazuji za neslusne mazat jejich prispevky bez upozorneni a bez vysvetleni proc. Vzdyt se to da automatizovat a nic by to psa nestalo.

Je to elementarni slusnost. Slusny clovek se chova slusne i vuci neslusnym.

Xaver X.X. 25.9.2006 10:51

Kdyby se jen mazaly příspěvky, ale admin jim bez varování odřízl přístup..

Ano, pravidla pro příspěvky na Psu stanovit a vymazávat hulvátštiny tipu Honza TM a jiní. Upozornit, varovat. Protože třeba ve Zvířetníku se tlachá o 106 a je klid. Ale odříznout bez varování a ještě zaslat universální dopis, ze kterého lze usoudit, že příspěvek mohl být vulgární, urážející či rasistický, to je podle mě hodně nefér. Jinak s OK vcelku souhlasím. A na závěr KVIZ: Myslíte si, že pan Haas cítí svoji výlučnost a morální převahu nad zlatokopy? Plevelil někdy na Psu od tématu? Byla to od admina cenzura, nebo jenom obyčejná lidská sprosťárna?

Psí vrah Čumil 25.9.2006 10:58

Byla to od admina cenzura, nebo jenom obyčejná lidská sprosťárna?

Xavere, vždyť víš, co je to řečnická otázka, že...

Xaver X.X. 25.9.2006 11:01

Čumile, to já jen tak, aby řeč nestála...

...:-)

Kadlus 25.9.2006 13:16

Re: Kdyby se jen mazaly příspěvky, ale admin jim bez varování odřízl přístup..

Souhlas s názorem, že na všech Netových diskuzích je jednoznačně zapotřebí zaujmout tvrdší pravidla (nikoliv cenzuru) vůči vulgaritám, rasismu atd. Jen ten Zvířetník jste zvolil nešťastně. (pokud ho skutečně znáte ??).Tam jde o zcela jinou skupinu lidí, většinou ve věku mírně a středně pokročilého mládí, u kterých spíš musíme jásat, že si prostřednictvím Netu najdou vzájemnou cestu k sobě a i když chvílemi spíše připomíná skutečně chat, můj názor zní- zaplať Pán Bůh za ty dary. Mimochodem, všechny nedostatky-slušně řečeno- které musí vadit všem lidem, které jejich rodiče vedli k elementární slušnosti- ty na Zvířetníku nenajdete. Spíš vzájemnou úctu, spoluúčast ap. Věřte, nikdy jsem se tam nedozvěděl, zda debatující patří " k modrým ptákům, je Pablbkovec,Tupolánek, zelená ropucha nebo černoprdelník. A vo, vo vo tom to je.

Psí vrah Čumil 25.9.2006 10:27

No, zdá se, že redakce NP sama nejlépe ví, jak přesvědčit i ty největší skeptiky z řad komentátorů

že prostě Tomáš Haas NEMÁ PRAVDU. Víc není třeba dodávat - snad jen všem zúčastněným vyjádřit soustrast. Mějte se tu dobře.

Em 25.9.2006 10:36

Re: No, zdá se, že redakce NP sama nejlépe ví, jak přesvědčit i ty největší skeptiky z řad komentátorů

Jen neutíkej. Jak se praví v bibli: Odříkaného chleba největší kus.8-o;-D

JE 25.9.2006 10:37

Re: Jedete v tom taky?

Máte aspoň pocit jako zednáři?

Ladislav N. 25.9.2006 10:22

HAAS ani redakce NP NEHRAJE FÉR HRU!

U mého textu hodnotícího článek T.HAASE (Profesionální agitátor Tomáš Haas už zase v akci?  01:53)  byly UMAZÁNY podstatné části sloupce diskuse (jednostranně - pouze mé příspěvky - podotýkám, že bez jakýchkoli vulgarit) - a ponechány pouze Haasovy reakce na to, co jsem napsal. Toto považuji za vrchol neserióznosti HAASE a REDAKCE NP, původní znění mám samozřejmě zálohované a bude použito k dokumentaci chování redakce v součinnosti s autorem článku T. Haasem.

Béda, medvěd nepsí 25.9.2006 10:31

Re: HAAS ani redakce NP NEHRAJE FÉR HRU!

Ladislave, uvědomte si, že kritikou pana Haase jste dotyčného urazil, což je v preambuli diskuzních pravidel zakázáno. Čili, Vaše části diskuze s panem Haasem byly umazány zcela dle Psích pravidel... :-)

Ladislav N. 25.9.2006 10:43

Re: Re: HAAS ani redakce NP NEHRAJE FÉR HRU!

Tam ale o Haasovi nic nebylo: (pokračování - vymazáno s dalšími vstupy)8-oRe: Profesionální agitátor Tomáš Haas už zase v akci?: Datum: 25.09.2006 01:55

Nechci zbytečně zabírat prostor, proto už jenom uvedu včerejší odkazy na názory některých z těch, o nichž se pan Haas zmiňuje, včetně názorů např. právníka vystupujícího jako "LOJR", jehož přímo Haas jmenoval. ... Já už měl večer (kolem 20:00) odblokováno, ale co tahle hra s důvěrou čtenářů způsobila, je vidět např. tady. Další viz blog 1, blog 2, komentáře v diskusích LN apod. To jsem zvědav na odezvy (články) ráno a během příštích na jiných serverech...

P.S.: Po uvolnění vstupu do diskusí včera večer mi bylo vložení textu opět (cca po 0:30) zamítnuto ze známých (nesmyslných) důvodů...

cca1 25.9.2006 10:19

tak

zrušte NP a je pokoj ;-)

kritik 25.9.2006 10:15

nechápu

proč se provozovatelé NP diví a bouří, že si veřejnost urvala kus zavedeného serveru. Připadá mi to stejné jako kdysi převzetí zavedené MF skupinou redaktorů ( a nebylo to banováno ani považováno za krádež).  Nicht wahr? Prostě privatizace po česku.

Xaver X.X. 25.9.2006 10:56

...a taky bez varování... :-)))))

Malý Aston 25.9.2006 10:03

Souhlasím!

Jsou zde zastánci levice i pravice a jiných politických nebo nepolitických názorů.Zásadně zde nemají být "heslaři" kteří nekomentují,nevyjadřují se k článkům ale jako na běžícím pásu jen vyrábějí hesla.Svým projevem vytváří iluzi,že všichni občané milují jen ty jejich vyvolené a vytváří názor,že levice nebo pravice má více příznivců.Není to pravda. Tuto diskuzi nečte minimálně 99% občanů.Proč by měla být rozbíjena některými sekretariáty politických stran?Souhlasím,aby heslaři nebyli vpuštěni na tyto stránky.

dulcibelka 25.9.2006 10:10

Re: Souhlasím!

Mohl byste pomoci a vytvořit rovnou seznam "nežádoucích", vytvářejících u prostého lidu ty mylné představy. Lid je totiž třeba chránit!

Malý Aston 25.9.2006 10:31

Re: Re: Souhlasím!

Občany není nutné chránit,mají své zkušenosti,vzdělání a hesly je nepřesvědčíte.Nejsem proti žádnému názoru.Jsem jen proti "Heslařum" kteří vulgárně nadávají všem a všemu.Je demokracie a každý může svobodně a zejména slušně se vyjádřit.Važme si toho,možná že o tuto výsadu můžeme zase přijít.